Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

salut...si eu sunt proaspat posesor de e39..masina e un 525 tds ,automatica..an fabricatie 1999..250.000 km la bord.

am 3 intrebari ..1-imi porneste putin mai greu la cald(stiu care sunt problemele) ..daca vreau sa schimb pompa de injectie cu totul..pot monta orice pompa ? sau trebuie un anume cod( asa am auzit)

2-ce ulei recomandati pentru motor ? tinand cont si de cei 250.000 km (masina are compresie,trage bine ,nu scoate fum)

3-uleiul din cutie,merita schimbat? am auzit fel si fel de pareri precum ar fi un ulei pe viata ...mi-e greu sa cred ( cutia schimba perfect)..daca merita schimbat,ce ulei e recomandat ?

 

multumesc anticipat .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut...si eu sunt proaspat posesor de e39..masina e un 525 tds ,automatica..an fabricatie 1999..250.000 km la bord.

am 3 intrebari ..1-imi porneste putin mai greu la cald(stiu care sunt problemele) ..daca vreau sa schimb pompa de injectie cu totul..pot monta orice pompa ? sau trebuie un anume cod( asa am auzit)

2-ce ulei recomandati pentru motor ? tinand cont si de cei 250.000 km (masina are compresie,trage bine ,nu scoate fum)

3-uleiul din cutie,merita schimbat? am auzit fel si fel de pareri precum ar fi un ulei pe viata ...mi-e greu sa cred ( cutia schimba perfect)..daca merita schimbat,ce ulei e recomandat ?

 

multumesc anticipat .

 

Ulei motor iti trebuie 10 w 40....

 

Pornirea greoaie la cald se datoreaza uzurii capului hidraulic la pompa de inj.

 

Uleiul pt cutie intreaba la orice magazin de piese auto prezinti talonul...si trebuie schimbat neaparat zic eu ca sa nu ai mai tirziu probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

F a o verificare atenta a masinii, in special suspensie. Nu este necesar sa mergi la vreun service de renume. esential este un mecanic bun si deschis la minte, adica sa faca diferenta intre o bucsa rupta si una elastica cam cum sunt cele de la bratele inferioare de la e 39. in rest atentie la scurgerile de ulei, si cel mai important, unul din lucrurile pe care le omit multi, verifica returul de ulei de la turbina, evident pe sub masina in partea dreapta ammotorului. este un furtun panzat dar care este musai sa l cumperi original.NU CUMPARA ALTCEVA. din cauza temperaturii ,presiunii si contactului cu uleiul este neaparat sa fie un cauciuc de buna calitate pe care il gasesti numai pe o componenta originala, cu stanta BMW pe ea. iti spun ca am incercat o gramade de piese, pe principiul tot cauciuc este , doar nu s facute pe garla. ei nu. aici nu merge, risti ca la viteze mari, sa crape acel crampei de furtun si sa pierzi uleiul. te las pe tine sa ti imaginezi ce se poate intampla. Succes !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sunt un nou posesor de un Bmw 525Tds e39 1996 automat.si nu stiu ce sa fac nu vreau sa bag bani aiurea ..va rog sa ma ajutati cine stie am 2 probleme:

1:La relantii trepideaza..este la 650 aprox.rpm..si dimineata porneste dar se opreste..nu se accelereaza.si asa face de vreo 20 de ori...dar intr-un final dupa ce o pornesc..scoate un fum.gaze.parca ar fi tir..

2:Dupa ce pornesc motorul din P(park) dau pe D(drive)sau pe R(reverse)sa plec de pe loc se opreste motorul.nu mereu..dar nu stiu ce are..cine stie exact.daca poate sa imi zica ca..am auzit de la mai multi..si nu stiu ce sa fac exact..unii zic ca ba e pompa de injectie..unii zic ca e pompa de motorina..unii zic ca e injectorul cu fir..nush.ce sa fac sa fie bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
salut..am un e39 525 tds din 97..mia intrat cutia de viteze pe avarie..martor in bord , precizez ca e cutie automata ZF...cand dau sa plec cu ea smuceste.si intra in ce viteza vrea ea..pleaca cu a 3,4 de pe loc..a 2 cateodata..si treapta a 5 nu mai intra..ce as putea face pt a remedia..precizez ca nu am schimbat uleiu si filtru..masina o am de 1 an in posesia mea..multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare !

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea celor binevoitori. In urma cu aproximativ un an am achizitionat un BMW 520d, 136 cp, din anul 2000. De ceva vreme mi se aude la modor un fluierat... intre 1700 si 2000 de rpm... banuiesc ca e din cauza turbo-ului da nu sunt sigur, iar pe langa asta a mai aparut o '' buba '', apas pedala de acceleratie si apare o intarziere cam enervanta pana sa se accelereze... Astept parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea celor binevoitori. In urma cu aproximativ un an am achizitionat un BMW 520d, 136 cp, din anul 2000. De ceva vreme mi se aude la modor un fluierat... intre 1700 si 2000 de rpm... banuiesc ca e din cauza turbo-ului da nu sunt sigur, iar pe langa asta a mai aparut o '' buba '', apas pedala de acceleratie si apare o intarziere cam enervanta pana sa se accelereze... Astept parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea celor binevoitori. In urma cu aproximativ un an am achizitionat un BMW 520d, 136 cp, din anul 2000. De ceva vreme mi se aude la modor un fluierat... intre 1700 si 2000 de rpm... banuiesc ca e din cauza turbo-ului da nu sunt sigur, iar pe langa asta a mai aparut o '' buba '', apas pedala de acceleratie si apare o intarziere cam enervanta pana sa se accelereze... Astept parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

Am si eu nevoie de putin ajutor din partea celor binevoitori. In urma cu aproximativ un an am achizitionat un BMW 520d, 136 cp, din anul 2000. De ceva vreme mi se aude la modor un fluierat... intre 1700 si 2000 de rpm... banuiesc ca e din cauza turbo-ului da nu sunt sigur, iar pe langa asta a mai aparut o '' buba '', apas pedala de acceleratie si apare o intarziere cam enervanta pana sa se accelereze... Astept parerile voastre

 

Verifica turbo-ul. Eu am avut aceasta intarziere si nu doar in momentul in care apasam pedala pana in capat, era o intarziere de 3-4 secunde, dar nu facea asta de fiecare data.

Dupa putin timp turbo-ul meu a luat-o pe ulei si a trebuit schimbat. Merita sa-l verifici pana mai poti sa-i faci ceva. Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, de o saptamana sunt posesorul unui e39 si am urmatoare problema :

pe la 120-130 imi taie motorina si se aprinde DSC-ul in bord, cand dezactivez DSC-ul merge fara nici o problema.

Uni spun ca este de la unghiul de fuga, alti de la anvelope .

Astept un raspuns daca a mai intalnit cineva acesta problema, multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

225/55 R 16 pentru aderenta, consum, stabilitate, confort

235/45 R 17 pentru un plus de estetica

care este diferenta dintre 205/65 r 15 si 225/55 r16? Ma refer la cele mentionate consum, stabilitate etc.

si inca o intrebare, stock pentru e39 este 225/55/r16?

Edited by fanatycme
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.