Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Buna ziua ! Imi puteti face o recomandare pentru un E39 ? Doresc sa cumpar o masina comfortabila si relativ discreta, iar E39-ul 520d al unui prieten pare a fi o masina decenta. Am condus-o, iar in afara de directia unpic cam grea comparativ cu ce am mai condus, per total sunt multumit.

Intrebarea mea este, merita saltul de la un 520d la un 525d ? As prefera sa evit 520d-ul, avand in vedere categoria sociala majoritara care a condus si conduce in continuare 318i,320d, 520d, X5, volan pe dreapta, numere pe Bulgaria..

De asemenea, imi puteti spune orientativ cam cat costa intretinerea la un 520d, respectiv 525d ? Bugetul meu anual pentru intretinere ar fi undeva la 2.000 de euro si este important sa stiu daca imi permit o asemenea masina sau nu.

Va multumesc mult !

 

Ăți recomand 525d. Clar mai bun decât 520d care este ĂŽn patru cilindri. Sincer la cea de 2 litri motorul e cam micuț pentru caroseria de E39. Ăți recomand modelul facelift.

 

Bugetul anual de ĂŽntreținere depinde ĂŽn totalitate de ce mașinĂŁ gĂŁsești. DacĂŁ ĂŽți cumperi una care a fost ĂŽntreținutĂŁ nu o sĂŁ bagi mult bani ĂŽn ea. Sunt mașini foarte bune mai ales la 525d nu prea are ce sĂŁ se strice.

Link to comment
Share on other sites

BĂŁieți am o problema la faruri e39 cu xenon . DupĂŁ ce am schimbat elementele de reglaj din plastic care am ĂŽnțeles ca se strica din cauza temperaturii mari din faruri am observat ca atunci când comut pe faza lunga , faza scurta nu se mai ridica , cum fĂŁcea ĂŽnainte . Va rog sa ĂŽmi spune- ți dacĂŁ știți ceva despre acest lucru . Toate cele bune !
Link to comment
Share on other sites

Băieți am o problema la faruri e39 cu xenon . După ce am schimbat elementele de reglaj din plastic care am înțeles ca se strica din cauza temperaturii mari din faruri am observat ca atunci când comut pe faza lunga , faza scurta nu se mai ridica , cum făcea înainte . Va rog sa îmi spune- ți dacă știți ceva despre acest lucru . Toate cele bune !

 

Ai bagat la montare mufa de la bobina care actioneaza clapeta la xenon? Faza scurta nu se ridica, acolo se actioneaza o clapeta care optureaza o parte a xenonului.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Nu știu unde se afla nu am făcut eu treaba dar m-a pot uita însă trebuie sa îmi spui unde se afla . Ce văd eu e ca murele din spatele Farului sunt băgate la locul lor

 

 

Este in far la baza xenonului, trebuie sa desfaci capacul ca si cum ai schimba xenonul, este o mufa mica cu 2 fire. Ar fi bine sa il cauti pe cel ce a facut farul. Nu te baga daca nu te pricepi.

De cele mai multe ori cand se umbla pe acolo, se uita sa se bage mufa la bobina.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Salut Florin ! A venit bĂŁiatul care mi-a schimbat elementele de reglaj la faruri și le-am desfĂŁcut din nou . Am mufa in fiecare far care se conecteazĂŁ la solenoid dar are patru cabluri ĂŽnsĂŁ problema este ca solenoidul acționeazĂŁ doar sus-jos Farul , nu are nici o legĂŁtura cu clapeta dintre lupa și bec care se mișcĂŁ la mine din tija aceea de care miști stânga-dreapta prin dopul acela de plastic transparent care se afla deasupra farului . La tine solenoidul acționeazĂŁ clapeta aceea care se lasĂŁ sus-jos ?
Link to comment
Share on other sites

Salut Florin ! A venit băiatul care mi-a schimbat elementele de reglaj la faruri i le-am desfăcut din nou . Am mufa in fiecare far care se conectează la solenoid dar are patru cabluri însă problema este ca solenoidul acionează doar sus-jos Farul , nu are nici o legătura cu clapeta dintre lupa i bec care se mică la mine din tija aceea de care miti stânga-dreapta prin dopul acela de plastic transparent care se afla deasupra farului . La tine solenoidul acionează clapeta aceea care se lasă sus-jos ?

 

Salut, tija de sus despre care vorbesti modifica manual unghiul lupei D2S(stanga-dreapta), nu e actionata electric si nu are treaba cu ce problema ai.

La farurile de E39 nu se modifica faza scurta cand comuti lunga, NU E BIXENON ci doar se aprinde lunga.

Cele patru cabluri groase negre care le vezi in interior e fibra optica de la angel-eyes.

Verifica tija motorasului de auto-leveling( il gasesti in forma de triunghi in spatele farului cu 3 suruburi torx t15) daca e in locasul sau, probabil atunci cand ti-a schimbat reglajele a uitat sa puna tijele sau sunt rupte clemele unde intrau, daca atunci cand pui contact si aprinzi farurile, lupele nu se ridica si coboara atunci ai probleme la senzorii de autoleveling de pe bascule fata-spate partea dreapta sau daca ai noroc vreo mufa oxidata(spray WD40).

Numai bine.

Edited by e666
Link to comment
Share on other sites

Salut e666 atunci când pun contactul și aprind poziția ĂŽși face auto leveling . In schimb eu spun ca la modelul meu , e M5 e 39 , atunci când comutam de pe faza scurta pe faza lunga , dupĂŁ ce se aprindea lunga se mai ridica și scurta (vedeam treaba asta când parcam sau plecam din fata portii deci se ridica ĂŽncĂŁ puțin fata de nivelul la faza scurta )
Link to comment
Share on other sites

Salut e666 atunci când pun contactul i aprind poziia Îi face auto leveling . In schimb eu spun ca la modelul meu , e M5 e 39 , atunci când comutam de pe faza scurta pe faza lunga , dupã ce se aprindea lunga se mai ridica i scurta (vedeam treaba asta când parcam sau plecam din fata portii deci se ridica Încã puin fata de nivelul la faza scurta )

 

 

Salut Valentin, poate ma insel eu dar stiu ca la modelul de serie facelift nu are asa ceva, lupa isi modifica pozitia doar la auto-leveling. Stiam ca la e46 sunt niste lupe after-market bi-xenon care isi modifica pozitia la comutarea fazei lungi. La M5 chiar nu stiu daca farurile sunt diferite. Ataseaza cateva poze la faruri din spate daca nu cer prea mult.

Link to comment
Share on other sites

Salut este m5e 39 din 1999 modelul de la faruri este Pre Facelift . Am schimbat reglajele la ambele faruri . Ăși face auto leveling dar problema mea este dupa ce am remediat problema , faza scurta nu se mai ridica atunci când comut pe faza lunga cum fĂŁcea ĂŽnainte . Am mai auzit niște pĂŁreri cum ca ar trebui verificat la softarea de la calculatorul de comfort partea cu lumini . Nu știu cred ca o sa ĂŽntreb totuși și la MHS ca sunt aproape de București dar m-a gândeam ca e ceva mai simplu de origine mecanica ! Mulțumesc foarte mult pentru rĂŁspuns sunteți niște adevĂŁrați prieteni ! DacĂŁ mai aflați ceva va rog sa ĂŽmi Spune-ți și mie . Va salut ! Sa aveți un Weekend maxim bun !
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut!

Am un e39 din 2003, foarte bine intretinut care arata impecabil. Am verificat dotarile din fabrica si le are aproape pe toate mai putin presurile si portbagajul de aluminiu pe care vanzatorul nu a vrut sa mi l mai dea decat contra cost si am refuzat.

Am platit azi si pentru o verificare pe autoDNA.ro pentru mai multe informatii despre masina.

Ce ma framanta e ca nu e inregistrata niciun kilometraj de cand a fost masina cumparata si pana cand a fost vanduta de respectiva persoana fizica. AutoDNA a ESTIMAT cam 188.000 de km parcurcursi pana in ziua de azi dar spune clar ca e doar o estimare. Masina mea are in bord fix 237.002 km facuti chiar azi dimineata.

Intrebarea e: E posibil sa fie adevarat numarul de km din bord (deoarece mi se par putini pentru o masina din 2003)? Este vreo problema ca nu gasesc km salvati intr o baza de date?

Link to comment
Share on other sites

S-a pus DPF pe E39? Exista măcar ca și opțiune?

 

Nu. Doar aftermarket, dar legislatia germana il lua in considerare.

 

 

Pai normal ca poate sa fie adevart nr de km. Dar de unde sa stim noi, ca nu citim in stele. Nici nu ai zis daca e vb de diesel sau benzina, benzinarele fac putini km pe an. La bmw n-ai intrebat?

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Pai normal ca poate sa fie adevart nr de km. Dar de unde sa stim noi, ca nu citim in stele. Nici nu ai zis daca e vb de diesel sau benzina, benzinarele fac putini km pe an. La bmw n-ai intrebat?

E diesel. Nu stiu unde sa intreb la bmw. Sunt din Vatra Dornei, jud Suceava si nu avem reprezentanta aici. O varianta online exista? Platesc. evident.

Si scuza ma daca nu am fost prea explicit. Sunt nou posesor de bmw si incerc sa ma documentez cat pot de mult de pe acest forum.

Ce vreau sa aflu si cred ca ma poate ajuta cel mai mult, se poate afla km reali prin alte metode decat autoDNA? Cu un tester sau reprezentatna? Daca nici reprezentanta nu are datele astea? E de bine? e de rau? Masina arata foarte bine si de asta am cumparat o. Pacat ca imi este greu sa o mai tin din cauza unor probleme financiare. Dar inante de a o pune la vanzare vreau sa stiu totul despre ea.

Edited by Marian Valentin
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Observ ca sunt foarte multi posesori de e39 .

Imi puteti spune cum e pe sosea fata de e 46? E mai placut la drum decat e46? Sau e mai placut in el decat in e46?

E46 de exemplu m-a impresionat la cum sta pe sosea si pe viraje. Este e39 mai bun la capitolul asta?

Link to comment
Share on other sites

Pai in clasa sa chiar n-are concurenta.

Ma refer la A6 si E-klasse din aceasi ani de productie.

Drept dovada numarul imens de unitati vandute de-a lungul anilor.

Plus ca pe un forum BMW, ce ai fi vrut sa se spuna? :blink:

Ca posesor de E 39 confirm tot ce a spus ciupanezul, chiar daca am 520i , consider ca e una din cele mai bune si fiabile masini si unul din cele mai reusite motoare!

Imi inchipui ce poate face Touringul meu cu un motor de 3000 sau chiar M...O spun in directa cunostinta de cauza...6 ani nu am bagat un leu in masina, doar mici consumabile si ulei...

Si numai bunul Dumnezeu stie cum am tras de ea si pe unde am bagat-o (sant pescar, asa ca toate coclaurile le-am batut cu ea, inclusiv traversari de apa in vad...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.