Jump to content

RUN-ul


duxter

Recommended Posts

  • 1 month later...

O mica reimprospatare asta asa ca vine iarna si eu poluez mai mult cu evacuarea :lol: . Curatat sistemul cu un spray de la Cartechnic + 2 filtre noi cu carbon activ. http://s15.postimage.org/7vph2itqv/DSCN0134.jpg

 

Acum ma gandeam ca tot mai ies si cu Alex http://s8.postimage.org/6boqi1aq9/DSCN0128.jpg ( care by the way e fan BMW :D ) cu masina sa nu ia vreun microb ca nu a fost curatat deloc sistemul de cand am luat masina :D

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

se simte o diferenta dupa ce-ai scos catalizatoru?te intreb pentru ca parerile sunt impartite,unii zic ca trage mai bine,altii ca nu,si ca se aude urat fara el?initial ma gandeam sa-l golesc dar parca as face si eu o evacuare cap/coada.a ta e facuta profi!eu ma gandesc sa raman la o singura iesire,nu as vrea sa decupez din partea dreapta,la roata de rezerva!
Link to comment
Share on other sites

se simte o diferenta dupa ce-ai scos catalizatoru?te intreb pentru ca parerile sunt impartite,unii zic ca trage mai bine,altii ca nu,si ca se aude urat fara el?initial ma gandeam sa-l golesc dar parca as face si eu o evacuare cap/coada.a ta e facuta profi!eu ma gandesc sa raman la o singura iesire,nu as vrea sa decupez din partea dreapta,la roata de rezerva!

 

Eu am decupat mai cu bun simt :D asa cat sa nu ridic bateria prea tare si sa imi incapa si roata de rezerva. Am cautat 2 finale care sa nu aiba dimensiuni mari si sa fie 100% din inox. daca dai jos doar catalizatorul, dpdv al zgomotului nu e sesizabila diferenta...poate 10% mai mult dar asta e un poate cam mare in schimb se simte un pic cuplul jos pan in 3000rpm. Eu un cazul de fata am dat jos si rezonatorul sau altfel zis toba intermediara, lucru care a adus un plus la zgomot cu minim 30-40% si o pierdere de cuplu pe plaja 1000-2500rpm. Plusul ar fi pe la 4500-6500rpm ca rezultat motorul parca se si tureaza mai rpd (asta si datorita galerieii de M50). Obligatoriu dupa aceste modificari ar fi de schimbat limitarea din 6500 in 7000rpm. Stiu unii o sa zica ce naiba e mult! Dar nu e mult pt ca daca o pui in 6800 diferenta nu e mare iar pe treptele 1 2 sigur intri in limitare daca nu esti cu ochii boltiti pe acul de la turometru. iar cei care o sa zica ca schimba dupa sunet....forget about it! Nu iti auzi gandurile cand rasuna motorasul L6 pe la 6000 de rpm. Oricum trecerea de la 6000 la 6500 e foarte rapida eu aseara fara sa vreau si a1a si a2a si a3a le-am ratat intrand in limitare si pierzand gazul :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=0ZV4YNni1II&feature=share&list=UU4vQw4qDklFtoaIva3uj6Qg

 

Din pacare am dus cred ca evaporatorul si se simte plus ca mi-ar trebui o sonda lambda...si un chip tuning....oricum la anul cred ca o schimb, dar nu cred ca o vand :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.