BMWClub: Engine flush - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Engine flush Bine sau rau? Parerea voastra

Poll: Engine flush face bine la motor sau nu?

Engine flush face bine la motor sau nu?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1 User is offline   delfinu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 163
  • Joined: 30-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara si Arad

Posted 25 October 2007 - 16:13

La un E46 318i 118cp cu 185,000km este recomandat engine flush? Se poate intampla ceva daca il fac? A mai facut cineva?
0

#2 User is offline   delfinu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 163
  • Joined: 30-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara si Arad

Posted 25 October 2007 - 21:14

Nimic?
Mine vreau sa schimb uleiul
0

#3 User is offline   sierra1771 

  • Capitan de haiduci......
  • Group: Members
  • Posts: 312
  • Joined: 19-January 06
  • Gender:Male
  • Interests:BMW

Posted 25 October 2007 - 21:39

delfinu, on 25/Oct/2007, 21:14, said:

Nimic?
Mine vreau sa schimb uleiul
View Post

e recomandat dar numai cu ulei...eu unu asa fac...pun 2 litrii in plus si golesc iar...cred ca cel mai bun detergent e tot uleiul...
0

#4 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 25 October 2007 - 23:19

Nu este bine.
0

#5 User is offline   MuadDib 

  • Group: BMW Club
  • Posts: 3134
  • Joined: 23-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Sinaia
  • Interests:Calculatorist

Posted 25 October 2007 - 23:22

Pai si flush-ul este tot un ulei, foarte subtire. :)

E recomandat sa il folosesti doar atunci cand schimbi tipul de ulei folosit. De exemplu, daca ai avut mineral, asta - cel mai probabil - a creeat depuneri. Daca bagi imediat dupa el sintetic, asta va dizloca depunerile si nu le vrei plimbandu-se prin motor...

Deci, daca respecti modul de utilizare a flush-ului, nu este nici o problema. Doar nu il folosi la fiecare schimb, cand pastrezi tipul de ulei, nu isi are rostul..

@sierra: Cum adica pui 2 litri de ulei in plus? :blink: Cu uleiul asta in plus pornesti motorul? Pai 2 litri de ulei in plus pot fi fatali....

Iar daca nu pornesti motorul, astia 2 litri in plus nu curata nimic, se scurg in baie si dupa aceea down the drain...
0

#6 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 25 October 2007 - 23:44

sierra1771, on 25/Oct/2007, 15:39, said:

cred ca cel mai bun detergent e tot uleiul...
View Post


Corect, mai ales ca solutiile minune contin in mare parte cherosen.
0

#7 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 26 October 2007 - 07:49

MuadDib, on 25/Oct/2007, 23:22, said:

Pai si flush-ul este tot un ulei, foarte subtire. :)

E recomandat sa il folosesti doar atunci cand schimbi tipul de ulei folosit. De exemplu, daca ai avut mineral, asta - cel mai probabil - a creeat depuneri. Daca bagi imediat dupa el sintetic, asta va dizloca depunerile si nu le vrei plimbandu-se prin motor...

Deci, daca respecti modul de utilizare a flush-ului, nu este nici o problema. Doar nu il folosi la fiecare schimb, cand pastrezi tipul de ulei, nu isi are rostul..

@sierra: Cum adica pui 2 litri de ulei in plus? :blink: Cu uleiul asta in plus pornesti motorul? Pai 2 litri de ulei in plus pot fi fatali....

Iar daca nu pornesti motorul, astia 2 litri in plus nu curata nimic, se scurg in baie si dupa aceea down the drain...
View Post


1 . ORICE motor flush este doar o combinatie de solventi ...
2 . dupa cum stiti orice chiulasa are pe fata de sus niste cavitati , in cazul nostru acolo ramine motor flush si contamineaza uleiul , restul pricepeti si voi....
3 . singurul mod sigur si profesional pt a nu-ti bate joc de masina si de banii tai este urmatorul :
--A.scurgi uleiul vechi , cit mai cald posibil , intr-un recipient cit mai curat si daca se poate printr-o pilnie cit mai mare in care ai asezat un magnet de la un difuzor stricat (vezi si busonul de golire daca are magnet...)costuri minore2-3 ron pilnia si un PET de la apa minerala5-10 litri.
--B.comanzi garnitura de baie , de capac tacheti , filtru de ulei de firma nu economie , cu garniturile daca poti vb la mag sa lasi eventualitatea sa poti returna vreuna daca nu o folosesti...
--C.demontezi capacul de la tacheti si torni usor motorina fierbinte peste toata suprafata chiulasei in 2 transe dublul volumului de ulei din motor , bine inteles ca torni pe rind cite un volum echivalent , cu busonul de scurgere pus ...
--D.lasi sa se scurga bine , scoti cu o siringa orice volum de motorina ce a ramas in cavitatile chiulasei , cureti , absorbi cu o cirpa fara sa lasi scame...
--E .demontezi baia , cureti , stergi , garnitura noua daca e cazul , si ca sa nu mai ai pb data viitoare , cureti/degresezi si usuci perfect planul de asezare de sus al garniturii si pulverizezi cu un spray de silicon aceasta suprafata de pe motor....nu se mai lipeste garnitura...planul de jos la fel dar in loc de silicon dai un cordon de sigilant de 2-3 mm in asa fel ca sa acopere la stringere toata suprafata garniturii...se lipeste garnitura de baie si o dai jos usor...
--F.remontezi baia si capacul tacheti , stringi ca la carte , buson golire , filtru nou . ulei sintetic cit mai bun , cumpara-ti mai mult , daca tii evidenta o sa vezi ca trb sa completezi pe durata timpului de garantie al uleiului aproape inca un schimb...depinde si de stil/conditii de mers...
--G.rotesti motorul fara sa-l pornesti , cutie manuala ;dai a5a si impingi ceva , automata ;demaroare scurte(daca poti iei siguranta de la pompa de alimentare) ca sa amorsezi circuitul de ulei...
--H.rezervor full , ceva cascaval... , fusta cit mai scurta pe scaunul din dreapta...SHARE DRIVING PLEASURE... :)
0

#8 User is offline   sierra1771 

  • Capitan de haiduci......
  • Group: Members
  • Posts: 312
  • Joined: 19-January 06
  • Gender:Male
  • Interests:BMW

Posted 26 October 2007 - 12:02

@sierra: Cum adica pui 2 litri de ulei in plus? :blink: Cu uleiul asta in plus pornesti motorul? Pai 2 litri de ulei in plus pot fi fatali....

Iar daca nu pornesti motorul, astia 2 litri in plus nu curata nimic, se scurg in baie si dupa aceea down the drain...
View Post
[/quote]
golesc motorul de ulei...si pun 2-3 l din acelasi ulei pe care il folosesc (semisintetic)...dupa care golesc iar uleiul si schimb si filtrul...dupa care pun uleiul normal...oricum chestia asta nu o fac tot timpul... :)
0

#9 User is offline   MuadDib 

  • Group: BMW Club
  • Posts: 3134
  • Joined: 23-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Sinaia
  • Interests:Calculatorist

Posted 26 October 2007 - 13:47

Aha... :blink: Ma speriasem cand ai zis 2 litri IN PLUS :)
0

#10 User is offline   delfinu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 163
  • Joined: 30-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara si Arad

Posted 26 October 2007 - 16:50

Am facut schimbul de ulei, am pus edge sport 0w 40 , dar nu am bagat engine flush. Mi-au zis si de la service ca nu trebuie engine flush.
Apropo e ok ca au scos uleiul prin aspirare?
0

#11 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 26 October 2007 - 18:12

Mai bine sa golesti uleiul pe la buson decat prin aspirare, deoarece se scurg mai bine impuritatile.
0

#12 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 26 October 2007 - 21:21

paul, on 26/Oct/2007, 18:12, said:

Mai bine sa golesti uleiul pe la buson decat prin aspirare, deoarece se scurg mai bine impuritatile.
View Post

si poti sa verifici si magnetul daca este ceva...
0

#13 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 October 2007 - 23:47

brownshark, on 26/Oct/2007, 15:21, said:

si poti sa verifici si magnetul daca este ceva...
View Post



BMW-urile au magnet la busonul de scurgere, la motor? :blink:
0

#14 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 26 October 2007 - 23:59

Bavaria, on 26/Oct/2007, 23:47, said:

BMW-urile au magnet la busonul de scurgere, la motor? :blink:
View Post

alea mai bmw da...
0

#15 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 27 October 2007 - 00:02

brownshark, on 26/Oct/2007, 17:59, said:

alea mai bmw da...
View Post


Cum adica alea mai BMW? :blink:

La ce modele te referi?
0

#16 User is offline   22WTF 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1967
  • Joined: 16-September 06
  • Gender:Male
  • Location:TM

Posted 27 October 2007 - 01:08

brownshark, on 26/Oct/2007, 23:59, said:

alea mai bmw da...
View Post

Adica ? :) :blink:
0

#17 User is offline   grozadan 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2108
  • Joined: 27-March 06
  • Gender:Male

Posted 06 April 2009 - 00:36

are rost,dc s-a creat "sludge"-pe romaneste "noroi in motor",fenomen des intalnit la modelele vw 1.8 turbo si la folosirea uleiului aral
0

#18 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 07 April 2009 - 00:47

Nu cred ca are treaba magnetul cu sludge-ul din motor.
1

#19 User is offline   CC23298 

  • DOJO KUN
  • Group: Members
  • Posts: 2926
  • Joined: 23-July 07
  • Gender:Male
  • Location:RO / S / OPEC
  • Interests:martial arts, music, travel, books, picture/video

Posted 11 April 2009 - 22:38

Cel mai bun "engine flush" este uleiul recomandat, schimbat la timp, evident odata cu filtrul de ulei.

Ce se gaseste la raft sub eticheta de "Engine Flush" este doar marketing: ochi furati, garnituri si motoare stricate (in timp), mai pe scurt: bani aruncati aiurea de catre creduli.
1

#20 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 13 April 2009 - 23:13

Hmm..2,75 litri? la 1000km pai daca e masina din semnatura care e pe lemne nu e mult dar daca ai motorul ala de 2l benzina mi se pare enorm de mult, vezifica sa nu curga pe undeva, daca nu curge cred ca trebuie facute ceva investigatii serioase la motorul ala. Limita la un consum decent e undeva la 1l da nu mai mult. Faptul ca ai mers cu ea la viteza mare te-a ajutat sa dai gata atat ulei, dar un motorul tre sa fie uzat ca sa "pape" atat.
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro