Jump to content

Una intr-adevar rara


blue charon

Recommended Posts

vedeti aicea:

 

http://nkbmw.com/board/viewtopic.php?t=492

 

daca va uitati pe site-ul de acolo o sa vedeti si alte rarisime cum ar fi NK break si legendele ce le inconjoara aici:

 

http://nkbmw.com/board/viewtopic.php?t=401

 

si mai sunt si alte chestii interesante p-acolo daca sunteti curiosi.

313091[/snapback]

 

multumiri . smecheri rau frantujii aia 2 . break-ul bicolor de la garaj cred ca are partea adaugata de la peugeot 403 break . tu ce zici ?

Link to comment
Share on other sites

N-as crede. BMW a facut sigur niste break-uri in fabrica, dar nu cred ca in serie. Am vazut si un 2002 break (nu touring, atentie, ci un break propriu-zis) si era corect, nu bricolaj, asa ca e posibil ca si astea citeva NK-uri de care se tot aude sa fi fost tot asa, niste ocazii speciale. Am impresia ca una din ele inca este in posesia Mobile Tradition, asa ca teoretic putem sa ne ducem s-o vedem si sa ne convingem.
Link to comment
Share on other sites

N-as crede. BMW a facut sigur niste break-uri in fabrica, dar nu cred ca in serie. Am vazut si un 2002 break (nu touring, atentie, ci un break propriu-zis) si era corect, nu bricolaj, asa ca e posibil ca si astea citeva NK-uri de care se tot aude sa fi fost tot asa, niste ocazii speciale. Am impresia ca una din ele inca este in posesia Mobile Tradition, asa ca teoretic putem sa ne ducem s-o vedem si sa ne convingem.

313562[/snapback]

 

am gresit eu la un colt...404 break nu 403 . da-i cu google images si mai vb ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Stiu cum arata 404 break. Faptul ca doua masini seamana nu inseamna ca una provine din alta. Daca citesti cu atentie posturile acolo o sa vezi o marturie a prezentei a doua breakuri cu echipa oficiala a BMW touring in perioada respectiva. Pe de alta parte pare foarte improbabil ca un garajel din Franta sa taie un Peugeot (care ar fi fost foarte usor identificabil la vremea respectiva) si sa-l lipeasca pe spatele unui BMW! Ma intreb cu ce efecte oare in ochii publicului? Iar fabrica (BMW) ma intreb iarasi, de ce ar fi folosit bucati de caroserie de Peugeot?!
Link to comment
Share on other sites

Stiu cum arata 404 break. Faptul ca doua masini seamana nu inseamna ca una provine din alta. Daca citesti cu atentie posturile acolo o sa vezi o marturie a prezentei a doua breakuri cu echipa oficiala a BMW touring in perioada respectiva. Pe de alta parte pare foarte improbabil ca un garajel din Franta sa taie un Peugeot (care ar fi fost foarte usor identificabil la vremea respectiva) si sa-l lipeasca pe spatele unui BMW! Ma intreb cu ce efecte oare in ochii publicului? Iar fabrica (BMW) ma intreb iarasi, de ce ar fi folosit bucati de caroserie de Peugeot?!

313647[/snapback]

 

 

1 , prima poza pusa de tine e cu un bmw break facut de casa mama , ala cu mult crom pe lunga geamul de pe aripa spate .

2 . cel in 2 culori cu plafonul imbracat partial in vinilin (de la garajul din franta) are doar partea de hayon+geamuri aripi spate+plafonul aferent luata de la 404 .

chiar zicea cineva acolo de diferentele de la geamuri...

3 . garajel sau nu ai vazut ca frantujii aia 2 au ceva lucrari reusite...

4 , daca te uiti la BMW e23 break ai sa vezi ca are geamuri laterale , hayon , plafon spate de la merc W123 T

5 . la BMW e28 break nu am avut timp sa studiez dar ma uit si-ti zic opinia mea .

6 , nu conteaza ca e garajel , daca te uiti la poze cu masini mortuare din italia ai sa vezi ce varietate de modificari(structurale , vezi geamurile lungi si grele , fara silpi...)frumoase sint..eu le-am vazut in realitate si sa stii ca italienii au (sau mai bine aveau) niste carosieri super...

7 , zi-mi si mie cum crezi ca ar iesi un e23 gen pick-up american , el camino ? parerea ta de bmw owner cu experienta in bmw-uri adevarate nu plastice de azi. parerea mea e ca doar umbra unui 2002 , NK , are mai multa personalitate BMW decit o masina reala de azi . si cum miroase sa intrii intr-un e24 cu piele din 85 si o masina de azi ? unde e mirosul real de bmw ?

Link to comment
Share on other sites

Exista fara indoiala multe incertitudini legate de masinile alea, dar pina nu gasim ceva dovezi certificabile, parerea mea ramine ca e improbabil sa aiba cineva nevoie sa taie si sa sudeze caroserii. Nu inteleg ce argumentezi tu acolo de-a valma despre toate alea, dar pina una alta nu vad dovezi clare intr-un sens sau altul. Singura certitudine pe care o avem e ca la mobile tradition nu se pastreaza decit masini originale (asa cum au iesit din fabrica). Acuma e drept nu stim cu certitudine daca ei au vreuna din break-urile cu pricina. daca apare vreo serie pe undeva, putem sa lansam o intrebare la Mobile tradition si o sa aflam fara doar si poate. Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.