Jump to content

Recommended Posts

Eu verific prezoanele după ce merg la vulcanizare, nu ĂŽnainte de orice plecare la drum.

 

Chiar la Autosoft au uitat acum vreo 3 ani să-mi strângă prezoanele la o jantă, băiatul le-a pus doar din mână.

 

1. Nu cred. Eu merg la o vulcanizare din Ghencea, adică una de cartier. Au echipament de calitate şi preţuri decente. Au maşină de dejantat RFT, echilibrează roţile perfect, au două elevatoare.

Vulcanizările unde se lucra cu ciocanul şi ranga au cam dispărut.

 

2. Nici asta nu cred. Practică doar nişte preţuri exagerate şi au nişte locaţii care arată destul de bine, ĂŽnsă ĂŽn rest sunt la fel ca orice altă vulcanizare.

Un amic de pe forum şi-a ĂŽndreptat o jantă la Şama Service, adică o vulcanizare similară cu Autosoft, şi i-au rupt o bucată din buza jantei şi s-au gândit să i-o lipească, ĂŽnsă nu i-au spus, doar doar să-l păcălească.

 

Ăn România trebuie să fii foarte atent când mergi la orice service sau vulcanizare, indiferent de cât de bine arată locaţia.

Dacă nu eşti atent, tot tu plăteşti, ei nu-şi asumă responsabilitatea pentru nimic.

 

L.E: Mi-am mai amintit un episod la Autosoft Dudeşti.

Un dobitoc mi-a pus 3 atmosfere ĂŽntr-un cauciuc, cică aşa se pune domne' la genţi d-astea pă 18.

Noroc că am fost atent.

 

Aşa că reiterez, ĂŽn România deschizi ochii sau deschizi buzunarul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca stii tu o vulcanizare in Ghencea si mergi de ceva timp la ei si ca lucreaza bine, e altceva.. Vorbind insa per ansamblu, autosoft e mult mai ok decat vulcanizarile de cartier. Si am fost foarte multumit de ei pana acum; era un pic mai scump si consideram ca e ok sa dai diferenta..

Insa da, se aplica si aici regula ca trebuie sa-i monitorizezi permanent. Ca una e sa deschizi buzunarul (in plus), alta e sa faci accident cu cine stie ce urmari..

Link to comment
Share on other sites

Ăi-am zis, noĂžiunea asta de vulcanizare de cartier se poate aplica foarte uÂşor Âşi Autosoft-ului.

 

Nu au nimic În plus faÞã de o vulcanizare normalã.

Se poate aplica perfect vorba urmĂŁtoare: "AfarĂŁ vopsit gardul, ĂŽnauntru leopardul."

 

Tot un analfabet face toatã treaba, tot tu trebuie sã fii atent, În caz contrar ÎÞi va zgâria jantele, ÎÞi va strânge prezoanele atât de tare Încât le va strica sau va uita sã le strângã ºi tot felul de alte tâmpenii de genul acesta.

Link to comment
Share on other sites

Eu stau cu ochii pe ei la Autosoft sau oriunde altundeva tot timpul, cand nu m-am uitam aveam ori probleme ori impresia ca am probleme ca nu i-am supravegheat. Mai aveau mai demult lene sa stranga prezonul antifurt la cheia dinamometrica, de fiecare data de atunci le zic de dinainte sa le stranga si p-alea.

 

Ma uit cand echilibreaza rotile. Unul imi umpluse la o echilibrare cu 100 sau 120g de plumb ceea ce e enorm. I-am zis ca asa ceva e inadmisibil si sa mai invarta cauciucul pe janta, ca sigur o sa-i iasa mai putin. Dupa discutii in contradictoriu, a invartit cauciucul si i-a dat sa puna doar 60g. Se nimerisera neregularitatile jantei si ale cauciucului in acelasi loc prima oara, dar baiatul nu vroia sa inteleaga.

 

Apropo, am fost cu un prieten cu RFT la Autosoft pe Fundeni, si acolo numai un baiat doi stiu sa foloseasca aparatul RFT. Restul zic ca nu e nevoie de el, ca se pricep ei sa faca la mana. Bine atunci, ala de ce il aveti acolo, e bibelou? Sa puna RFT s-au descurcat si la mana, si au fost atenti, n-au zgariat janta, sa le scoata, rasul de pe lume. Pana la urma au abandonat si s-au dus sa se milogeasca la unul dintre cei care stia sa foloseasca aparatul RFT.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

De EVITAT Autosoft Dudesti. Pe scurt .M-am dus sa imi schimb anvelopele de vara cu cele de iarna (dunlop sp winter sport 3d) noi , mi-am cumparat de la ei un set de jante de tabla . Total 900 ron (jante + echilibrat + montat ) toate bune si frumoase, pana cand am iesit pe Autostrada ...peste 90 k/h masina vibra in dracii .Drept urmare , m-am intors la ei . Care credeti ca a fost raspunsul lor . Sunt deformate anvelopele CLAR :twoup: . Bunn , m-am dus cu ele la firma de unde le-am achizitonat , si le-am spus ca doresc schimbarea anvelopelor pe motiv ca sunt deformate , bazandu-ma pe spusele celor de la Autosoft . Seful de a acolo a zambit la mine si-a zis hai sa iti arat ceva . A pus una din roti in apartul de echilibrat si surpriza , la Autosoft imi arata 0 - 0 aici 60 - 70 .

 

Concluzia . aparatul de echilibrat jante de la Autosoft , nu a mai fost etalonat de foarte mult timp sau angajatul nu stie cum se echilibraja o janta.

 

Rusie celor de la Autosoft nu este nici o diferentza intre ei si un service de cartier.

Link to comment
Share on other sites

Autosoft Dudesti cica PROFESIONISTI.

 

 

Ma duc in decembrie sa schimb anvelopele vara -iarna ,acum urma sa ii zic care pe fata -care pe spate.La care eu astea doua(mai bune) pe spate si astea doua(mai proaste pe fata) la care el asa cu un aer de "profesionist": nu,mai bine invers

Normal il intreb si eu ''de ce'' ce credeti ca mi-a zis "pai ca la viteza mare sa nu cumva sa faci explozie si sa scapi directia"

 

Nu ma aprind de fire repede, da i-am zis unde crezi traiasca tie ca prind eu viteza sa imi explodeze mie roata,pe zapada???

 

Asa ca daca sti sa iti faci reclama mai buna decat cel de"cartier"asta nu inseamna ca esti nr 1.

 

Dupa parerea mea a fi profesionist nu inseamna sa practici preturile de profesionisti.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 3 years later...

am vazut la un service un sistem de echilibrare roti cu un tambur care simula rulajul pe sosea ... e singurul loc unde am vazut asa ceva...

 

M-am integistrat acestui forum numai sa intreb si eu "unde se gaseste in Romania (Bucuresti) un aparat de echilibrat <road-force balancing machine> ? :)) in Usa se gaseau numai pe la dealerii porsche-audi.

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dau si eu un feedback negativ. Fac geometrie la un F10 in Dudesti, plec de la ei si a doua zi dimineata am drum Bucuresti-Constanta. Pe autostrada masina tragea dreapta, volanul statea stramb cand mergeam in linie dreapta. Zic poate e de la vant. In Bucuresti dupa asta observ ca pe langa cele precizate mai inainte, cand luam viraj dreapta la viteza mica volanul nu mai revenea in sau aproape de pozitia zero.

Sun la ei a doua zi, spun problema si ca vreau sa revin ca nu e in regula. Ma intreaba nr. de inmatriculare, cauta in sistem si imi spun ca vin degeaba, daca vin trebuie sa achit din nou, masina e perfecta, toate valorile sunt pe zero, e de la altceva.

 

Ma enervez, caut pe net la intamplare, gasesc o vulcanizare banala care facea si geometrie, merg, pune tipul de acolo aparatele la roti, concluzia imediata: ambele roti pe fata strambe. Regleaza omul, plec, totul perfect.

 

Ori am avut eu ghinion ori nu stiu ce s-a intamplat insa pe la ei eu nu mai calc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.