Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Tu vad ca esti mai la curent cu bmwcoding. Eu am abandonat site-ul de vreo 2 sapt. si uite ca deja se schimba multe. :)

 

Fii atent aici : http://www.bmw-coding.com/product.php?id_product=1 . Asta cred ca e din alta galaxie.

 

Iar tot aici alt pret pentru utilizator avansat cica: http://www.bmw-coding.com/product.php?id_product=14 - for advanced user. (What is advanced user? Advanced user is registered user who sent us generated info file).

Link to comment
Share on other sites

Cum vi se par lupele pe faza lunga cu xenon fata de cele cu halogen de dinainte? Ma refer la vizibilitate.

Am mai sesizat ca timpul de aprindere la capacitatea maxima este foarte scurt in comparatie cu instalatiile xenon after market.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Cum vi se par lupele pe faza lunga cu xenon fata de cele cu halogen de dinainte? Ma refer la vizibilitate.

Am mai sesizat ca timpul de aprindere la capacitatea maxima este foarte scurt in comparatie cu instalatiile xenon after market.

 

Mie personal mi se par mai mult decat OK. Am vazut si stiu de alea cu halogen, dar pe piata din Romania se face o foarte mare confuzie, in sensul ca nu exista Xenon aftermarket, si doar HID , deci Halogene cu balast ,care asemanator cu Xenoanele de descarca la tensiune f mare insa ele nu sunt cu Xenon.

''A high-intensity discharge (HID) lamp is a type of electrical lamp which produces light by means of an electric arc between tungsten electrodes housed inside a translucent or transparent fused quartz or fused alumina arc tube. This tube is filled with both gas and metal salts. The gas facilitates the arc's initial strike. Once the arc is started, it heats and evaporates the metal salts forming a plasma, which greatly increases the intensity of light produced by the arc and reduces its power consumption. High-intensity discharge lamps are a type of arc lamp.

Compared with fluorescent and incandescent lamps, HID lamps have higher luminous efficacy since a greater proportion of their radiation is in visible light as opposed to heat. Their overall luminous efficacy is also much higher: they give a greater amount of light output per watt of electricity input.''

Pe de alta parte, revenid la topic..am o oarecare nelamurire referitor la cercul mai mic, cum sa-l numesc, cele dinspre narile capotei, in sensul ca la mine de exemplu, ele sunt cu niste dungi verticale,e difuz, nu vezi becul, dar la alte modele chiar din 2008 (ca la cele mai vechi e in general asa) sunt clare. La mine alea sunt ptr Cornering fuction, la cele clare sa inteleg ca nu sunt ptr asa ceva ??! Si daca nu sunt, atunci ptr ce sunt, ca proiectoare de ceata au toate... Despre ambele tipuri de faruri de care vb sunt cu XENON pe cercul mai mare, cel din exterior.

Link to comment
Share on other sites

Intensitatea luminii pe faza lunga cu lupa e extrem de puternica din ce am observat chiar ieri pe DN. Aproape ca ii sperii pe aia din fata ta si e imposibil sa nu le vada daca ii dai 2,3 blitzuri. Puterea lor incomparabila cu cele de dinainte fara lupe cu halogen.

 

Mai ales daca n-are folie pe luneta l-ai terminat cu flash-urile astea.

Link to comment
Share on other sites

este normal pentru ca ai setat din meniu day light on ;)

daca le debifezi din settings vei vedea ca pe neutru nu vei avea nimik aprins;)

Se poate, momentan nu mai am la ce sa vad pt ca a avut grija un putoi de 19 ani sa intre in mine sa ma faca praf.

La urmatoarea.... :)

Link to comment
Share on other sites

este normal pentru ca ai setat din meniu day light on ;)

daca le debifezi din settings vei vedea ca pe neutru nu vei avea nimik aprins;)

 

Nu exista asa ceva. Si la ce ti-ar trebui adaptive lights pe timpul zilei?

 

DRL este altceva si se refera la altceva. Adaptivele merg doar pe functia auto.

Link to comment
Share on other sites

et este 20 , e60 nu este xdrive , deci dupa et merge , stiu ca parca difera butucul (sau cum i se zice ) :)

 

iti merg de pe e39 pe e60. o sa ai in schimb nevoie de inele de centrare.

diametrul butucului este mai mare la e39 decat la e60 (74mm vs. 72.5mm)

Link to comment
Share on other sites

iti merg de pe e39 pe e60. o sa ai in schimb nevoie de inele de centrare.

diametrul butucului este mai mare la e39 decat la e60 (74mm vs. 72.5mm)

mersi :) stiam eu ca ceva difera ...

 

app. revin cu alta problema :)

nu imi merge un far, defapt doar faza scurta nu merge , in rest merge totul . ce poate fi ? e aiurea ca nu imi arata eroarea de bec ars, am vazut doar in garaj.

este dynamic xenon , becul l-am schimbat si nu e de la bec, sa fie oare balastul ? am vazut ca multi cer 100 euro pe unul , mi se pare foarte mult.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu e bixenon, da?

Siguranta ai verificat-o?

Scoate farurile si fa rocada de balasturi. E posibil sa absoarba curent chiar daca nu merge si atunci LMA-ul nu vede eroarea.

Daca e bixenon, balastul nu are nimic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Deci nu e bixenon, da?

Siguranta ai verificat-o?

Scoate farurile si fa rocada de balasturi. E posibil sa absoarba curent chiar daca nu merge si atunci LMA-ul nu vede eroarea.

Daca e bixenon, balastul nu are nimic.

Bixenon nu este , am sa incerc cu celalalt balast...mi se pare aiurea cum pica toate asa din senin la bmw :))

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, sunt nou pe forum ... eu in acest moment detin un seria 3 Coupe (320Ci)si as dori sa trec la un 530xd sau un 330xd, ce imi recomandati ?! Avand in vedere ca majoritatea km facuti sunt in oras, iar media de km/an este de aprox. 15.000 ...

Ma gandeam undeva la anul 2007 si cu ceva dotarii, bugetul fiind intre 20.000-25.000EUR sa aiba si masina ceva dotarii ca Navigatie Professional, cutie Automata, scaune incalzite, keyless-go,trapa,piele,scaune sport,etc ...

sistemul xDrive il vreau obligatoriu!

Sfaturi va rog

Edited by nad
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, sunt nou pe forum ... eu in acest moment detin un seria 3 Coupe (320Ci)si as dori sa trec la un 530xd sau un 330xd, ce imi recomandati ?! Avand in vedere ca majoritatea km facuti sunt in oras, iar media de km/an este de aprox. 15.000 ...

Ma gandeam undeva la anul 2007 si cu ceva dotarii, bugetul fiind intre 20.000-25.000EUR sa aiba si masina ceva dotarii ca Navigatie Professional, cutie Automata, scaune incalzite, keyless-go,trapa,piele,scaune sport,etc ...

sistemul xDrive il vreau obligatoriu!

Sfaturi va rog

Eu as trece la E60 dar daca zici ca faci mai multi km in oras nu stiu cat de mult se justifica. Bugetul tau e ok. Poate gasesti si sub 20.000 euro ca preturile se tot duc in jos in ultima vreme , mai ales ca au aparut modelele noi.

Link to comment
Share on other sites

Pentru oras as recomanda mai mult seria 3. La ce locuri de parcare avem noi, si ala e prea mare...

Plus ca e mai greoi 5-arul... te va incomoda in oras.

Seria 5 e mai recomandat pentru extraurban.

Depinde si de preferintele tale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.