Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Ia incearca tu sa vinzi un E60 intretinut si vezi cine ti-l apreciaza.

Mereu etalonul va fi (aproape) cel mai ieftin E60 din piata.

Masinile bune nu se vand sau se vand in pierdere pentru ca romanii ca Horica, aleg masinile dupa pret sau dupa luciu, nu dupa starea tehnica. Si-apoi isi blestema zilele pe forumuri ca au ales cea mai proasta marca.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Win 60 si la mine a fost la fel.E masina pe care mi-am dorit-o si inca o venerez....de aceea tot ma incapatanez sa o pastrez dar nu pot sa remarc si lucrurile mai putin placute.Inainte sa cumpar masina am fost la reprezentanta si totul a fost ok nimic de comentat dar asa sunt ele trebuie sa cotizezi....nu stiu ce masini conduc aia de la service....

 

Cei care nu ma cunosc si nu stiu adevarul sa se abtina de la a ma cataloga/caracteriza.

Va rog frumos numai judecati omul daca nu-l cunoasteti....

Link to comment
Share on other sites

Nu tre sa cotizezi nimic.

Exista 3 situatii in care cotizezi:

- iti bati joc de ea

- si-a batut joc de ea fostul proprietar

- are sau a avut parte de o servisare precara chiar daca tu sau fostul proprietar traiti cu impresia ca mecanicii si-au facut treaba.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat masina in 2014 vara.12.500 E 160.000km verificati la reprezentanta Cta.Am schimbat dupa ce am luat-o imediat:fulia,placute,uleiul si filtre.Nimic de comentat.Dupa cateva luni am inceput cu:distributie,bujii ,releu.Apoi articulatii,discuri,turbina si acum caseta.Ce tot vorbesti tu dragul meu Cosmin despre servisare si alte bullshituri?Astea trebuie schimbate de fiecare proprietar de E60 ptr ca nu sunt fiabile.Masina are acum 222000km.Ii fac si caseta o fac sa mearga cum imi place mie dar nu ma poate opri nimeni si nimic sa-mi spun parerea.Cred ca am dreptul asta desi nu sunt "specialist bmw" ca unii dintre voi.

Mi-am spus parerea si ati iesit voi cu mistouri si alte arogante.Bani am sa-i arunc pe reparatii stati linistiti numai ca nu prea as mai vrea sa fac asta.Nu ma asteptam e adevarat sa aiba atatea bube E60-urile IN GENERAL.

Sarbatori fericite tuturor si promit ca nu mai dau nici un replay aici.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu te cred ca schimbi toate alea. Ce nu cred, e ca a fost intretinut sau exploatat corespunzator !

Cum se face ca eu la 260.000km am bagat in E60 ca piese doar distributia, un termostat si 4 amortizoare?

Si... consumabile obisnuite - un bec xenon (schimbate ambele ca asa-s pretentiile), un releu de bujii, o curea + rola de intindere, un set de placute fata/spate (desi cele din germania m-au tinut 120.000km), ulei si cauciucuri ca la orice masina.

Aaaa, ca am bagat eu o caruta de bani in retrofituri si modificari, alea au fost fitza personala. Dar nu-s investitii in starea tehnica, pentru ca E60-ul e o masina proasta.

Pe la motor rolele toate-s ok (bat in lemn, ca nu se stie), bratele tot alea originale, bucse la fel, ambreiaj perfect, turbina la fel, DPF la fel... Chiar nu inteleg unde-s alea multe puncte slabe ale modelului!

Si cunosc E60-uri care n-au cerut nici cat al meu. Doar apa, paie si bataie.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca am zis ca nu o sa mai scriu dar asta e chiar ultimul:)))

Ce zici tu aici e de domeniul S.F.-ului...Nu imi permit sa spun ca nu te cred dar....e inimaginabil-o fi fost facuta la comanda ptr corpul diplomatic-:)))super masina ta.

Apropos am schimbat si rolele si cureaua dar am uitat sa mentionez:))si probabil am mai schimbat si alte maruntisuri dar chiar nu vreau sa-mi mai reamintesc:))

All the best:))

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai Horia...de ce or "arunca" nemții mașinile când ĂŽmplinesc 100-120000km? De prosti? Nu știu de unde pretenția asta ca ĂŽmi iau bmw de 6 ani vechime, cu peste 150k km, la un sfert din pret și ar trebui sa fie ca nou, sa nu bagi ĂŽn el decât consumabile...asta e o inepție și vad ca e foarte ĂŽmpĂŁmântenitĂŁ la noi.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu credeam ca ai avut probleme mari Horia insa diferenta dintre tine si mine este ca eu nu am schimbat distributia (inca, dar vreau) si discurile (care trebuie schimbate la urmatorul schimb), in rest am schimbat tot ce ai zis tu acolo + altele si singura problema de acum ar fi caseta si tot nu am parerea ta...cumparata cu 12.500 la 179k km acum 1 an.
Link to comment
Share on other sites

210.000 km. Reconditionat turbina (avand M47 2.0d e buna lor in jur de 200k km), schimbat discuri si placute si termostatele plus fulie vilbrochen si curele. In rest ulei si filtre inclusiv la cutie fiind automata.

 

Vezi tu Horia, masina ta nu a fost servisata cum trebuie in trecut.

Link to comment
Share on other sites

Ok baieti aveti dreptate.

Acum sunt concentrat pe faza cu caseta de directie.Trebuie s-o rezolv ca am drumuri de facut si nu-mi place cum se aude.

Am primit un raspuns de la un atelier de reconditionat Trami se numeste care m-a bagat in ceata.Dupa sarbatori ma duc la ei ca par a sti despre ce vorbesc.

Sanatate tuturor!!!

 

Am uitat sa mai pun uleiul la cutie si filtru pe care le-am schimbat,stergatoare,etc....:))))

 

Am uitat sa mai pun uleiul la cutie si filtru pe care le-am schimbat,stergatoare,etc....:))))

 

Win60 daca vrei sa schimbi discurile PUNE ORIGINALE.Crede-ma ca am patimit o groaza datorita lor....

Link to comment
Share on other sites

Sincer...cu oferta asta de la MHS la discurile de frana ma ajungeau 650 lei fata-spate (la jumate) deci cand o sa le schimb o sa astept oferta de la BMW si pun OE. Baietii mi-au zis ca oricum un 20% pot sa-mi de-a oricand deoarece masina are peste 8 ani de zile si au oferte mari pentru masinile mai vechi cum si noi avem pentru dacii si renault-uri mai vechi de 5 ani oferte mai mari.

Se numeste "recastigarea parcului vechi". Aveau de asemenea reducere parca de 30% pe tot ce tine de suspensie, erau preturi ok si acolo.

 

P.S pe placute fata-spate textar am dat mai mult decat costau discurile OE acuma la bmw :))).

 

 

Horiaaa tine-ma la curent te rog! Si eu am joc in caseta cred, adica doar pe loc sau la viteze de sub 20 km/h daca fac stg-dr tare se aud bocanituri, dar in anumite portiuni ale cursei volanului, iar in mers nu se simte nimic, cei de la bmw mi-au spus ca am joc mare in caseta, eu am zis sa incerc sa strang cele 2 suruburi (sus-jos) sa vad daca mai face si eventual sa gasesc teava aia de metal (coloana de directie), dar doar chestia mecanica care are cruce superioara si inferioara la dezmembrari ceva sa testez.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Da sigur ca da.Eu o sa ma duc la atelier dar dupa Sarbatori datorita faptului ca nu o sa fiu in tara.Am pus raspunsul celor de la service acolo unde am inceput discutia despre caseta de directie.Poti sa citesti poate tu intelegi mai bine ce au zis ei:)))
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum se face ca in alta tara( austria) de exemplu unde locuiesc eu, vezi bmw-uri de 300mii de km care merg brici, si foarte putini auzi sa se planga de problemele care le au altii in romania cu ele!!...e61 meu are 278000km si abea acum am ceva probleme la filtru de particule(trebuie curatat)..in rest masina nu are nici o bataie nici un joc absolut, o folosesc zilnic fac si drumuri foarte lungi si niciodata nu m-a lasat in strada! In familie am avut de toate 8 bmw-uri, toti foarte multumiti de ele!! Parerea mea este ca daca masina este intretinuta bine de la inceput nu are cum sa de-a atatea probleme de care vorbesc unii pe aici!!
Link to comment
Share on other sites

Probabil mai conteaza si calitatea drumurilor,a combustibilului,uleiului,etc.

Ideea este ca in RO nu sunt deloc fiabile.Chiar si la reprezentanta au zis ca motorul N47 e cu probleme.

De fapt mi s-a spus cam asa....motoarele diesel la bmw sunt de 2L si de 3L.Astea de 3L sunt ok cele de 2L sunt cu probleme.

Ce vorbim noi aici sunt balarii,ne dam cu parerea ,daca reprezentanta a recunoscut lucru asta.

 

Eu nu zic ca nu este adevarat ce spui tu...dar poate tu esti exceptia de la regula😂😂😂😂.

Ieri am fost in Viena si am vazut o multime de BMW-uri E60 prin oras😀

Link to comment
Share on other sites

Nici cele de 3L de pe FL nu mai is ok. Cel putin in ro.

Si alea au probleme cu distributia. La reprezentanta mi-au confirmat.

Si logic, nu doar pe E60 ci pe toate modelele.

Diferenta e ca pe 3L nu auzi nimic inainte. Doar se rupe.

Dar asta deja nu face subiectul prezentului topic.

Link to comment
Share on other sites

Ok ai dreptate.O singura nelamurire am:intentionat le fac asa proaste?Sunt incapabili?Chiar nu o sa inteleg asta NEVER.De ce la alti producatori de masini nu se intampla asta?Se intampla banuiesc dar nu asa de des ca la astia...Nu o sa inteleg asta si cred ca nimeni nu ma poate lamuri din pacate.Deci sa inteleg ca toate modele bmw au probleme cu distributia?.Incredibil.....
Link to comment
Share on other sites

Probleme sunt la toți producĂŁtorii.

Grupul VAG de exemplu a avut serii ĂŽntregi de motoare cu injectoare care picau din senin (primele generații piezoelectrice, 2006-2009).

Au ĂŽnceput sa le schimbe abia prin 2012-2013,deci dupĂŁ vreo 7 ani de la ĂŽnceperea productiei. Dar destui au rĂŁmas cu mașinile imobilizate pe marginea drumului pana atunci.

 

Mie la reprezentanta BMW mi au spus ca se știe de problema și ca a fost o campanie de rechemare pentru cele cu defect de fabricație. Chiar i am intrebat dacĂŁ e cazul sa o schimb și au spus ca nu.

Edited by coldone
Link to comment
Share on other sites

Știu când a fost campania, dar nu au fost rechemate toate motoarele n47. Exact asta mi au spus și la reprezentanțĂŁ.

Doar ca lumea le schimba preventiv indiferent ca e sau nu cazul,ceea ce mi se pare oarecum absurd.

Edited by coldone
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Doresc sa achizitionez anul acesta un E60 ... 520d varianta de 163 cai, motorul super vestit, N47.

In afara de atentia sporita asupra sunetului motorului, scurgeri,etc ... ce ar fii esential de verificat la modelul prezentat ? (clima,geamuri,etc stiu sa veirific)

Evident, as vrea sa-l verific la reprezentanta inainte sa-l cumpar, dar na ... nu este exclus sa fie ok acolo si defapt...in fine, sper sa nu :)

Mentionez ca am avut doar "benzinare" pana acuma, momentan posesor de E46 vvt, doresc o masina mai mare, diesel pentru ca am constientizat ca, conteaza consumul la 25 de mii pe an :)) si evident sa fie tot BMW.

Bugetul total de achizitie ar fii undeva la 8-9000. Eu consider suficient pentru o masina ok, nu "tzipla".

As dorii sa fie manuala si obligatoriu incalzire in scaune + navigatie mare ... aa si sa nu fie gri. :))

Ma incadrez in buget? Sa o iau din tara sau din DE ? Revizii scumpe ?

Astept sfaturi, nu critici sau pareri cum ca ar fii prea mic motorul :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.