Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Ati mai intampinat un mic scartait la scaunul soferului? Este foarte slab, dar daca nu ai muzica in masina si stii de el, poate deveni foarte enervant, mai ales pentru un tipicar ca mine.

Am tot stat sa ma gandesc de unde se aude acel scartait, pana cand mi-am miscat mai mult spatele si am sesizat ca de la scaunul meu este.

Aveti idee cum as putea rezolva treaba asta?

Nu pare a fi din sezut, ci de pe partea din spate.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare grup!!

Ce parere aveti de eliminarea filtrului de particule ??

Mersi !!

 

Pe bune? Este o inepție totalĂŁ și sper cĂŁ se va pedepsi aspru cât mai curând. DPF-ul are un rol important ĂŽn protejarea TA ĂŽn mod direct și a celorlalți oameni. Particulele alea sunt CANCERIGENE!

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un BMW 520d - E60 - din 2009 si de curand m-am confruntat din senin cu o eroare la bord. "Restraint system error". Am fost la Dormag auto, service autorizat BMW sa imi faca un test si s-a dovedit ca este eroarea cu codul 0093F9 ACMS/MRS Active head restraint, drive; - care din cate am inteles este "airbag-ul" din tetiera, practic o capsa pirotehnica.

 

Din pacate tipul de la service nu m-a ajutat, spunand ca tot ce pot ei face este sa schimbe piesa, desi el crede, avand in vedere ca eu nu am avut nici un fel de incident cu masina si aparand din senin in mers eroarea, el crede ca este o eroare de la un contact imperfect sau ceva electric, dar ca nu ma poate ajuta ....

 

De 2 luni de cand s-a intamplat, am tot cautat si mers pe la diferite service-uri auto, care se laudau ca sunt specializati pe electrica, insa nimeni nu s-a bagat si nu m-a ajutat.

 

Ma poate cineva indrepta catre un electrician, care se pricepe sa faca o verificare corecta si sa ma indrume catre rezolvarea problemei.

 

Multumesc Mult.

Link to comment
Share on other sites

N-ai zis in ce oras.

 

Daca ai avea acces la contactul ala imperfect, ai putea s-o rezolvi si tu, scoti mufa, dai cu spray de contacte, diverse rezolvari rudimentare.

 

Eu de doua ori am avut probleme de genul, o data la capsa de pe borna de plus, rezolvarea a fost sa o strang mai bine, spray de contacte etc. A doua oara, iarna trecuta, eroare pe pretensioner, am desfacut mufele de sub scaun si la fel, am curatat cu spray (bmw e39).

Link to comment
Share on other sites

Salut! Aveti idee ce bec imi trebuie pentru “spranceana” sau “pleaopa” la BMW E60? Nici nu stiu cum se numeste exact. Vorbesc de banda galben din partea de sus a farului. Nu stiu nici de unde sa cumpar si nici sa il montez, sau sa merg la cineva sa il monteze. Mi s-a ars unul dintre ele. Multumesc!

 

Pentru Bucuresti. Am uitat sa precizez..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Se da urmatoarea masina: WBANX31080C386213

 

La o simpla decodare pe mdecoder apare motorizarea: N47 cu 177 CP, insa printre optiuni se numara si: S843 Power Reduction.

 

Intrebarea mea e daca are power reduction si daca da de la 177 la cat? afecteaza si cuplu sau doar cp?

 

Tara de origine a masinii este Germania, a fost masina de flota acolo.

 

Mersi.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

De la 177 la 163 ... cuplul ramane acelasi. Diferenta de cp o simti la viteze f.mari, in rest nu.

Mersi Lucian. Intre timp am gasit si un topic cu aceasta tema: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/120677-power-reduction/ vad ca sunt pareri pro si contra (as usual) pentru anulare power reduction. In cazul in care ajung sa achizitionez masina, voi vedea ce decizie iau in legatura cu anularea power reduction sau nu(cel mai probabil nu).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hello,

 

Starea tehnica a masinii de mai sus, kilometrajul relativ mic pentru varsta ei si dotarile m-au convins sa o achizitionez, chiar daca nu era neaparat de vanzare :frantics: si eu nu cautam E60.

 

Fiind primul E60(am mai avut inainte E46 si F20) si primul BMW mai comfortabil(celelalte au suferit "mici" modificari pentru a fi mai sportive), acesta doresc sa ramana cat mai stock si am cateva intrebari in sensul acesta si nu numai:

 

-masina are doua seturi de roti pe 16, cu anvelope 225/55-16 atat cele de iarna cat si cele de vara. Ambele seturi se cer schimbate, si bineinteles primul set pe care il voi inlocui este cel de vara. Inital ma gandisem sa cumpar jante pe 17 sau 18, pentru aspect, insa sunt decis(90%) sa raman la cele de 16. Ma gandesc totusi sa cumpar 4 anvelope runflat, marca premium neaparat, recomandate de BMW, pentru comfortul psihic in cazul unei pene. Intrebarea este daca voi pierde mult la comfortul fizic? Dar daca voi pune jante pe mai mari insa cu anvelope non ruflat?

Mentionez ca masina nu a venit din fabrica cu anvelope runflat si are roata de rezerva(subtire), noua, nefolosita.

 

-urmeaza sa ii fac revizia la cutie(nu a fost facuta niciodata, la rece, se simt mici socuri), cum pot afla codul cutiei si cati litri de ulei intra(prin metoda gravitationala)?

 

-scaunele fata sunt comfort, cu memorii. Cum memorez o pozitie a scaunului, ca aceasta sa se initieze/reseteze in functie de pornirea/oprirea motorului? Am gasit pe net ca trebuie apasat pe butonul M pana devine rosu, apoi pe 1 sau 2, depinde ce buton doresti sa folosesti pe pozitia respectiva. Am facut asta, daca apas 1 sau 2 scaunul isi schimba pozitia, insa cand opresc/pornesc motorul doar volanul se reseteaza(pe inaltime, nu si pe lungime), am incercat atat cu optiunea "Remember seat position" bifata, din navi(CIC) cat si cu ea debifata.

 

-in cotiera exista suport pentru telefon, pot lua acest suport jos cu totul? ocupa un spatiu mare in cotiera si as prefera sa folosesc acel spatiu la altceva.

 

-cheile sunt cu acumulatori si care se incarca in momentul in care sunt in contact sau au baterii? la E46 stiu ca se incarca, la F20 aveam cu baterii, insa masina era si keyless go.

 

 

Mersi in avans si revin daca mai imi amintesc ceva.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie, si eu am trecut de la e46 coupe la e60 :)

 

Legat de anvelope, de ce vrei run flat daca oriucum ai roata de rezerva?

Eu am non rf pe ambele seturi: 16“ iarna, 17“ vara, se simte o mica diferenta intre ele dar nu semnificativa.

Cand trec la rotile de vara putem da o tura daca vrei, sunt in Cluj.

 

Legat de scaune, nu imi e clar ce vrei de la ele, sa se miste in spate cand opresti motorul, si inapoi cand pui contactul?

 

Butonul rosu e ceva de genul “write enable” dupa care selectezi pozitia pe care vrei sa o scrii.

Fara buton rosu apasat initial, scaunul se muta pe pozitiile memorate.

Cand motorul este pornit va trebui sa ti apasat butonul, in rest o singura apasare este suficienta.

 

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie, si eu am trecut de la e46 coupe la e60 :)

 

Legat de anvelope, de ce vrei run flat daca oriucum ai roata de rezerva?

Eu am non rf pe ambele seturi: 16“ iarna, 17“ vara, se simte o mica diferenta intre ele dar nu semnificativa.

Cand trec la rotile de vara putem da o tura daca vrei, sunt in Cluj.

 

Legat de scaune, nu imi e clar ce vrei de la ele, sa se miste in spate cand opresti motorul, si inapoi cand pui contactul?

 

Butonul rosu e ceva de genul “write enable” dupa care selectezi pozitia pe care vrei sa o scrii.

Fara buton rosu apasat initial, scaunul se muta pe pozitiile memorate.

Cand motorul este pornit va trebui sa ti apasat butonul, in rest o singura apasare este suficienta.

 

 

Numai bine!

 

Multumesc, tot de la eE46 Coupe vin si eu :drinks:

 

Chiar mi-ar placea sa ne vedem si sa dam o tura cu masinile, astfel cred ca m-as convinge 100% daca sa trec la 17 sau nu, momentan sunt decis in proportie de 90% sa nu, plus sa raman la anvelope non rft. Eventual putem continua subiectul intalnirii in privat.

 

In legatura cu scaunele, vineri, cand am fost sa fac vad si verific masina, cand m-am urcat in ea, volanul era ridicat iar scaunul intr-o pozitie destul de in spate, cu suportul de la genunchi strans si sustinerile laterale largi. In momentul in care am pornit motorul, volanul a coborat iar scaunul s-a pozitionat singur in pozitia memorrata de fostul proprietar(bineinteles, nu imi era ok si am modificat) iar acum nu reusesc sa ii memorez pozitia astfel incat sa se comporte la fel cand pornesc sau opresc motorul. :getlost:

 

O sa mai incerc diferite combinatii cu motorul pornit/oprit si cu optiunea "Remember seat position" bifata si debifata, ii dau eu de cap pana la urma.

 

Ma mai bat putin controalele de la clima, din navi, nu cele de pe plansa :))

 

In rest, numa' de bine pana acum.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

La e60 nu se reseteaza volanul decat pe inaltime, pe E60 pur si simplu nu merge, de exemplu pe E70 merge, iar scaunul ramane pe pozitia salvata, nu se reseteaza, insa se umfla/dezumfla cand deschizi/inchizi usa sau cand pui centura de siguranta.

Nu mai incercati :)) deja am incercat eu prin toate modalitatile acum 2 ani, inclusiv prin codari cu NCS expert.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Optiunea asta se numeste "easy entry" (cand opresti motorul, scaunul se retrage in spate, volanul se ridica).

 

Exista ceva si pe e60 (nu stiu daca doar volan, sau doar la M5 e vorba si de scaun, nu stiu in ce combinatie de optionale)...trebuie cautat bine. @Vlad Mai sunt pe forumurile din afara care zic ca nu le-a mai functionat dintr-o data.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Easy entry functioneaza ,masina ridica si coboara volanul cand pornesc/opresc motorul.

 

Acum fix 1 saptamana, cand m-am urcat prima data la volan si am pornit motorul, daca bine tin minte s-a reglat si scaunul (s-a modificat unghiul spatarului(atat partea de jos cat si cea de sus, ce vine pe omoplati), a suportului de coapse si a suportilor laterali) in pozitia memorata de fostul proprietar, pe pozitia 1, insa fara sa-mi dau seama ce fac, reglandu-mi scaunul am modificat si cumva s-a resetat memoria, chiar daca am apasat ulterior pe 1, nu a mai revenit in pozitia respectiva.

 

Zilele urmatoare ma vad cu fostul proprietar si voi incerca sa reconfirm cu el.

Nu i-am mai dat de cap, insa nici prea mult timp de masina n-am avut zilele acestea, sper sa se schimbe situatia zilele urmatoare.

 

 

Pe forumurile din afara, cel mai util pana acum am gasit asta, aparent sunt mai multe variabile de luat in calcul: vehicle settings, door locks, central locking, last seat position etc.

 

 

Intamplare ciudata: miercuri seara, pe la 20:30-45 eram in masina impreuna cu un prieten si masina, a fost apelata de un nr de Germania, fiindu-mi conectat telefonul la Bluetooth, credeam ca ma suna pe mine si apare pe navi, insa nu, telefonul nu suna si nici n-a inregistrat niciun apel(verificat ulterior in lista de apeluri). Am raspuns, o domnisoara foarte draguta, m-a salutat si abordat in germana spunand ceva despre "das deutsche Institut", i-am raspuns in engleza ca nu vorbesc germana si daca putem continua in engleza, a zis ca nu, m-a salutat, mi-a urat o seara faina si a inchis :))

 

Ulterior, am incercat sa recunosc numarul(n-a ramas in memoria apelurilor nici pe telefon(nu avea cum, nu a sunat telefonul), nici pe navi, de la BMW Services, unde am vazut ca la fiecare optiune ai alt numar de telefon. La fel, zis ca zilele urmatoare googlesc numerele alea de telefon, sa vad daca aflu ceva info noi.

 

Happened to you? :))

 

Stiu ca CIC se poate conecta la net, insa eu nu am conectat-o si cred ca nici fostul proprietar, oricum, funny.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am o problema la al meu e60 lci 530xd. Se aude un huruit cand o turez, indiferent ca e in sarcina sau in ralanti si cu pedala apasata la fund nu mai trage cum trebuie, parca se tureaza... Intr-unul din teste cu pedala la fund, s-a simtit o trosnitura in puntea fata si n-am mai fortat-0. Am facut cu ista-d o scanare si am urmatoarele erori:

 

- S 0074: no communication possible with: car access system

- S 0085: no communication possible with: dynamic stability control

 

Am facut teste de DPF, de injectoare. Totul e in regula ( am atasat screenshoturile ).

 

Erorile din ISTA-d sa fie din cauza bateriei slabe? Iar lipsa puterii sa fie din cauza unei probleme pe partea de admisie?

post-74164-0-49260000-1583260188_thumb.jpg

post-74164-0-02384100-1583260196_thumb.jpg

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut. a incercat cineva pana acum sa monteze o baterie de 95ah agm pe e60 ? momentan vad ca a mea are doar varianta de 90ah agm si 105. care ar fi o codare mai apropiata de realitate? 105agm? 90agm sau 90 standard? ideea de a inlocui bateria ar trebui evitata, cea noua e ... noua.
Link to comment
Share on other sites

salut. a incercat cineva pana acum sa monteze o baterie de 95ah agm pe e60 ? momentan vad ca a mea are doar varianta de 90ah agm si 105. care ar fi o codare mai apropiata de realitate? 105agm? 90agm sau 90 standard? ideea de a inlocui bateria ar trebui evitata, cea noua e ... noua.

Codeaza pe 90Ah AGM si va fi ok. La fel am avut si nu au fost probleme multi ani. Sub nicio forma nu se codeaza bateria AGM ca si normala lead acid!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va trebui sa schimb si eu bateria in curand, momentan e cea originala agm de 90ah (11ani+).

Cat tine una clasica vs AGM pe masina fara start stop?Diferenta e direct proportionala cu pretul? Adica tine dublu una AGM fata de clasica?

Feedbackul colegilor care au trecut deja prin asta este binevenit.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut, Am luat E60 ul meu de nou in 2005. Bateria originala non-AGM de 110 a murit dupa 3 ani. Am luat apoi AGM tot originala BMW, am tinut-o 11 ani. Mai puteam sa trag de ea, dar daca statea nepornita iarna mai mult de o saptamana trebuia pusa pe redresor. Am acum AGM-start stop aftermarket (am prins o ocazie buna).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

originala AGM e de 80. la mine apare ca optiune in lista VIN.

a tinut 9 ani, probabil mai ducea dar ma enerva ca incepuse sa taie muzica atunci cand era masina oprita. e primul semm de avertizare, incepe sa taie din consumatori sa pastreze curent in baterie pentru pornire.

am luat tot agm varta de 80 la aprox. 600 lei (cam atat e si acum), deocamdata are 4 ani. daca tine 5-6 ani ma declar multumit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.