Jump to content

Motocicleta mea


Laur

Recommended Posts

cum a zis si colegul nostru mai sus ... depinde ce vrei de la o mobra ...

 

cu SS de 1000 poti sa confuzi in majoritatea timpului strada cu circuitul si sa-ti rupi capul ...

 

naked-ul e mult mai practic si mai comod pt oras ... parerea mea ... si mie imi plac sportivele ;)

Am impresia ca incepe prima polemica in care intru de cand citesc forumul:))

NU neg ca un naked,supermoto e mult mai comod si practic in oras decat un ss de 1000 care consuma destul,nu este prea manevrabil in comparatie cu ce ziceam.Daca ai experienta,esti destul de matur incat sa intelegi riscurile nu ai cum sa le incurci.

 

SS inseamna super sport si se refera la clasa 600cmc..

Astea sunt harfe ca nu poti sa mergi cu 600 cu 400..

 

Si ca sa-ti fac in ciuda..eu pot sa merg doar cu Y2K:p

deci 1000 numim superbike? eu tot ss ii zic,

Nu sunt arfe deloc,am incercat toate sportivele de 600 si de ultima generatie si pur si simplu nu ma fac sa ma simt bine,lipsa de cuplu la turatii joase si medii,prea multe ture( cum sa stau sa turez un r6 pana in 17-18000 de ture?)

un 1000 nu este doar mai puternic sunt multe aspecte de discutat,nu neg ca un 600 are avantajele lui dar eu nu o sa imi cumpar niciodata un 600 decat daca l'as folosi doar pe circuit.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am facut schimb cu un amic, el avand un cbr1000rr, pt cativa km. Eram foarte entuziasmat de idee, mult mai multa putere, agresivitate, sunet, etc...am parcurs cam 70 km si mi-a ajuns cat pt toata viata, era rigida rau pt soselele noastre mediocre, iar in oras fiind obisnuit cu a mea sa ma strecor si printre cele mai mici spatii, mi s-a parut un chin, chiar frustrant.

Sincer nu mi-a placut absolut deloc, in afara de putere ceva mai mare, nu ofera cine stie ce placere la condus. Iar cand voi vrea si putere si placere B-king/V-max/Diavel vor fi pe lista.

 

@Aleks: in loc sa faci misto de "non-brutalele" noastre, mai bine puneai cateva poze cu gixx-ul tau ;)

 

PS: @b69DTM @MirceaRM, imi pare rau, dar nu pot sa va laud frumusetile ca nu-s indeajuns de puternice!

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

 

PS: @b69DTM @MirceaRM, imi pare rau, dar nu pot sa va laud frumusetile ca nu-s indeajuns de puternice!

Nu este extrem de puternica,dar o prefer pentru drumuri scurte.Este inalta si am o pozitie comoda la condus are motor de 750..6 trepte si doar 140cp.

Mai detin inca 2 motorete de 1000cmc,dar cum nu am timp sa ies la drumuri lungi le scot extrem de rar.

Link to comment
Share on other sites

Nu este extrem de puternica,dar o prefer pentru drumuri scurte.Este inalta si am o pozitie comoda la condus are motor de 750..6 trepte si doar 140cp.

Mai detin inca 2 motorete de 1000cmc,dar cum nu am timp sa ies la drumuri lungi le scot extrem de rar.

 

Off, nu intelegi ca daca nu are 180 de cai nu e indeajuns de brutala? Ca sa nu mai zic de a mea ca are doar 102 caluti .... :)

 

PS: s-o stapanesti sanatos si fara incidente. Din ce ai saua facuta e piele alba naturala sau sintetica?

Link to comment
Share on other sites

Din ce ai saua facuta e piele alba naturala sau sintetica?

Sunt din piele naturala...toate carenele sunt din carbon marca sidi,am bagat o galagie de bani in baba asta.

Carburatoare schimbate si modificate schimbat pilot jet,main jet needle plus jigloarele principale main jet,un filtru de aer K&N mai permisiv,fise,pipe,bujii de la NGK racing,un ambreiaj de tip racing,mi-am permis sa fac asta deoarece am ambreiaj hidraulic,daca era pe cablu ma omora la mana..in concluzie cand dau in ea imi consuma si 12% :hyper:

Slick-uri pirogravate Pirelli Diablo Supercorsa sa ma pot lasa adanc.etc

Edited by b86DTM
Link to comment
Share on other sites

Slick-uri pirogravate Pirelli Diablo Supercorsa sa ma pot lasa adanc.etc

 

Nu stii ce vorbesti.....nu sunt slick-uri (pirogravate!!!!) nici pe departe.....sunt doar anvelope profilate race cu diferite compozitii.....

Si ca fapt divers....nu sunt bune decat incalzite bine.....daca incerci sa "te lasi adanc" cu ele fara sa fie in temperatura ai sa dai cu mobra aia de pamant de nici n-o sa stii ce s-a intamplat!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stii ce vorbesti.....nu sunt slick-uri (pirogravate!!!!) nici pe departe.....sunt doar anvelope profilate race cu diferite compozitii.....

Si ca fapt divers....nu sunt bune decat incalzite bine.....daca incerci sa "te lasi adanc" cu ele fara sa fie in temperatura ai sa dai cu mobra aia de pamant de nici n-o sa stii ce s-a intamplat!!! :)

Stiu exact ce vorbesc....nu vreau sa intru in polemici cu tine,dar cand eu alergam pe circuit tu probabil nu aveai nici A-ul.

Daca te-ai dat de cateva ori pe circuit cu un motor de strada de 600 nu inseamna ca esti a toate cunoscator.

Edited by b86DTM
Link to comment
Share on other sites

Stiu exact ce vorbesc....nu vreau sa intru in polemici cu tine,dar cand eu alergam pe circuit tu probabil nu aveai nici A-ul.

Daca te-ai dat de cateva ori pe circuit cu un motor de strada de 600 nu inseamna ca esti a toate cunoscator.

Hai sa intram in polemici totusi....pentru curiozitatea ta...A-ul il am din 1997!!!.....iar pe circuite alerg de 4 ani luna de luna in 2 campionate.....saptamana viitoare alerg in Slovacia pe Slovakiaring.

Motocicleta mea nu mai are de strada absolut nimic....am investit in ea foarte multi bani....numai suspensiile costa cat mobra ta la care ai pus poze mai sus cu slickuri pirogravate!!!

Inainte de asta am mai avut inca 2 motociclete de curse preparate in Italia care nu mai aveau nimic de strada.

Iar despre anvelope de curse stiu foarte bine ce vorbesc....cel putin de 2 ani de cand sunt in echipa lui Pascota am avut foarte multe de invatat de la campionul european si national!!!

Link to comment
Share on other sites

Hai sa intram in polemici totusi....pentru curiozitatea ta...A-ul il am din 1997!!!.....iar pe circuite alerg de 4 ani luna de luna in 2 campionate.....saptamana viitoare alerg in Slovacia pe Slovakiaring.

Motocicleta mea nu mai are de strada absolut nimic....am investit in ea foarte multi bani....numai suspensiile costa cat mobra ta la care ai pus poze mai sus cu slickuri pirogravate!!!

Inainte de asta am mai avut inca 2 motociclete de curse preparate in Italia care nu mai aveau nimic de strada.

Iar despre anvelope de curse stiu foarte bine ce vorbesc....cel putin de 2 ani de cand sunt in echipa lui Pascota am avut foarte multe de invatat de la campionul european si national!!!

Pai daca stii asa de multe cum de habar nu ai ce este ala un slick?

Iti spun eu,slick-ul este o anvelopa exclusiv pentru asfalt uscat fara santuri pentru disiparea apei dintre anvelopa si asfalt.

Spre deosebire de masini,pentru motoare se comercializeaza anvelope de tip slick pentru utilizarea pe strada sau circuit de catre amatori,arata-mi unde am spus eu ca am anvelope de circuit sau de tip race???.Iar taierea in banda se face din diverse motive.

La 200km/h anvelopa spate are suprafata de contact cu asfaltul cat marimea unei monede de 50 de bani,daca ai o anvelopa intermediara suprafata se reduce cu 10-15%

Eu nu am sa-mi fac autobiografia,dar este cum ma asteptam,cand eu alergam pe circuit tu nu aveai nici macar categoria A

Am pus poze cu mobra cu care merg la cumparaturi,daca vrei sa vezi motoare preparate pentru curse te invit la mine la atelier,am si cativa ursi cu diverse motorizari "exotice",stiu ca te pasioneaza 0766220909.

Iar mobra ta care"nu mai este de strada" ca are nu stiu ce suspensii de N' mii de euro este una foarte slaba,eu te cunosc,te-am vazut si pe circuit si nu ma impresioneaza deloc nici motorul tau nici felul in care pilotezi,dar esti amator nu am nici o pretentie.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca stii asa de multe cum de habar nu ai ce este ala un slick?

Iti spun eu,slick-ul este o anvelopa exclusiv pentru asfalt uscat fara santuri pentru disiparea apei dintre anvelopa si asfalt.

Spre deosebire de masini,pentru motoare se comercializeaza anvelope de tip slick pentru utilizarea pe strada sau circuit de catre amatori,arata-mi unde am spus eu ca am anvelope de circuit sau de tip race???.Iar taierea in banda se face din diverse motive.

La 200km/h anvelopa spate are suprafata de contact cu asfaltul cat marimea unei monede de 50 de bani,daca ai o anvelopa intermediara suprafata se reduce cu 10-15%

Eu nu am sa-mi fac autobiografia,dar este cum ma asteptam,cand eu alergam pe circuit tu nu aveai nici macar categoria A

Am pus poze cu mobra cu care merg la cumparaturi,daca vrei sa vezi motoare preparate pentru curse te invit la mine la atelier,am si cativa ursi cu diverse motorizari "exotice",stiu ca te pasioneaza 0766220909.

Iar mobra ta care"nu mai este de strada" ca are nu stiu ce suspensii de N' mii de euro este una foarte slaba,eu te cunosc,te-am vazut si pe circuit si nu ma impresioneaza deloc nici motorul tau nici felul in care pilotezi,dar esti amator nu am nici o pretentie.

 

 

Hai sa le luam pe rand:

Ai spus "Slick-uri pirogravate Pirelli Diablo Supercorsa sa ma pot lasa adanc.etc ".....stiu foarte bine ce-i un slick doar am garajul plin......dar nu are legatura cu anvelopele tale care sunt ....altceva....acum cativa ani s-a decis sa se alerge doar la sbk cu slick-uri iar la ssp cu anvelope race cu profil,exact ceea ce ai tu pe mobra acum....care ca si compozitie difera mult de un slick...

Am vazut piloti de afara care aveau slick-uri si cu un aparat special le gravau sa le faca profil....dar a trecut ceva timp de cand am vazut ultima oara asa ceva...acum toti mergem cu dunlop d211 care sunt extrem de aderente..

Legat de cat de slaba e mobra mea opiniile difera insa nu are importanta...tu spui ca ma cunosti...eu nu stiu cine esti....daca ne-am vazut la vreo cursa atunci ar trebui macar din vedere sa ne stim...

Cat despre cum pilotez eu....da...sunt amator ....si probabil ca in afara lui Pascota si a lui Mistode toti ceilalti romani sunt amatori....insa te astept pe orice pista cu una din motociletele tale sa ne dam ...din pasiune sau din placere...cum vrei tu...

Ursii ma pasioneaza...si chiar sunt curios sa iti vad exemplarele....pe cel alb il stiam din poze...nu stiu si altii dar as vrea sa-i vad ....

PS Daca vrei sa continuam discutia o putem face in privat sau pe mess.

Edited by ady_viteza
Link to comment
Share on other sites

astea gen ''cand ma dadeam eu pe circuit tu nici nu aveai A-ul'' mi se pare putin jenant, ca si cand te-ai lauda ca ce ? ca esti mai in varsta ? sa inteleg ce ? ca atunci spargeai avioane si acum ? acum nu mai faci nimic, asa inteleg eu.

inca o data spun, respect adi pentru ceea ce faci, multi (sau majoritatea) habar nu au ce inseamna sa participi macar la o etapa

 

asta o spune un novice care nu a vazut un circuit

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.