Jump to content

Seria 1 produs in China ?


AAlx

Recommended Posts

Am auzit cum ca Seria 1 s-ar produce in China. Nu pot spune ca sunt expert in BMW dar parca asta chiar nu o pot crede. Iar daca ar fi adevarat, as fi foarte dezamagit. Stiu ca anumite componente se fac chiar si la noi dar sa faca toata masina (chiar si numai sa o asambleze) mi se pare prea de tot. Stiti ceva concret ?
Link to comment
Share on other sites

mai tare e ca se fac si in Turcia...mi-am cuparat eu 3 buc injectoare cu sigla bmw si cu made in Turkey de la Bavaria...foaaarrrteeee dezamagit..

 

De ce dezamăgit ? Dar restu lumii nu ar trebui sa fie dezamăgită de cablajele făcute ĂŽn România pentru Mercedes-Benz ?

Ai si matale dreptate ...insa pe mine ma doare doar de mine....mercedes intra in discutie decat cand am sa am unul...cert este ca mai bine imi vand e46-le si imi iau un e36 coupe si aia da masina ,nu chinezariile si turcismele din ziua de azi....pacat ca nu ma lasa inima sa fac asta...tot un amarat de e60 vreau,insa generatia noua cu motoare din aluminiu,maaamaaa ce au mai evoluat baietii de la bmw au ajuns si ei insfarsit la motoare de aluminiu care se pun cam de prin '99 la vw-audi

 

p.s. rulmenti SKF se fac in Romania,curele de transmisie Contitech (echipare de fabrica la masinile nemtesti) se fabrica in Romania,rolele de distributie INA (echipare de fabrica la masinile nemtesti se fabrica in Canada)...lista poate continua asta e ...pana la urma cica conteaza Brandul,adica al cui este...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu zic ca este altfel.

se produc prin china ce ajunge la chinezi si prin Asia, in rest ce este pentru piata europeana, nu si noi, sunt facute pe la germania, ca ajung si altele pe aici, asta este.

am inteles totusi ca si ce este facut in germania au anumite nivele de calitate a asamblarii, A si B raman pe piata respectiva, restul C, D, E si altele pe alte piete in functie de interesele respectivului producator.

sa nu imi spuneti mie ca neamtul isi pune dosul intr-o masina in care s-a mancat orez sau kebab, sa fim seriosi.

ca la noi sau la turci, sau alte neamuri mai dezavantajate de soarta, vin masini facute prin alte parti, asta este, dar neamtul sigur are masina facuta la mama ei.

a mea este adusa de acolo, si cred ca este facuta acolo.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este altfel.

se produc prin china ce ajunge la chinezi si prin Asia, in rest ce este pentru piata europeana, nu si noi, sunt facute pe la germania, ca ajung si altele pe aici, asta este.

am inteles totusi ca si ce este facut in germania au anumite nivele de calitate a asamblarii, A si B raman pe piata respectiva, restul C, D, E si altele pe alte piete in functie de interesele respectivului producator.

sa nu imi spuneti mie ca neamtul isi pune dosul intr-o masina in care s-a mancat orez sau kebab, sa fim seriosi.

ca la noi sau la turci, sau alte neamuri mai dezavantajate de soarta, vin masini facute prin alte parti, asta este, dar neamtul sigur are masina facuta la mama ei.

a mea este adusa de acolo, si cred ca este facuta acolo.

sa stii ca sunt mii de turci care lucra in germania ... si unii dintre ei chiar in fabricile de autoturisme ... si sunt foarte muncitori .. asta in comparatie cu romanii si cu tiganii romani mai ales ,care se duc acolo sa fure sau sa prosteasca pe altii... asa ca conteaza produsul final nu cine o face

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca este altfel.

se produc prin china ce ajunge la chinezi si prin Asia, in rest ce este pentru piata europeana, nu si noi, sunt facute pe la germania, ca ajung si altele pe aici, asta este.

am inteles totusi ca si ce este facut in germania au anumite nivele de calitate a asamblarii, A si B raman pe piata respectiva, restul C, D, E si altele pe alte piete in functie de interesele respectivului producator.

sa nu imi spuneti mie ca neamtul isi pune dosul intr-o masina in care s-a mancat orez sau kebab, sa fim seriosi.

ca la noi sau la turci, sau alte neamuri mai dezavantajate de soarta, vin masini facute prin alte parti, asta este, dar neamtul sigur are masina facuta la mama ei.

a mea este adusa de acolo, si cred ca este facuta acolo.

sa stii ca sunt mii de turci care lucra in germania ... si unii dintre ei chiar in fabricile de autoturisme ... si sunt foarte muncitori .. asta in comparatie cu romanii si cu tiganii romani mai ales ,care se duc acolo sa fure sau sa prosteasca pe altii... asa ca conteaza produsul final nu cine o face

nu este vorba cine pune mana pe ea, este vorba de controlul final de calitate, ca nu sunt numai nemti angajati la BMW. Doar ca in germania ai un anumit nivel de control al calitatii si furnizorii de subansamble sunt altii, iar in China si Turcia sunt altii, sa nu imi spui mie ca la BMW GErmania vin piese facute pe genunchi cine stie pe unde, iar la turci sau chinezi sunt piese facute de nemti.

totul este controlul calitatii si piata unde se vinde produsul finit.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e cazul in romania ... ganditi-va ce costuri ar implica sa aduci un BMW din china ... nimeni nu face asta ... este posibil sa se faca o diferentiere la livrare desi nu cred nici asta ... daca ma gandesc bine masinia intra pe comanda nu cred ca stau ei sa aleaga motorul ... stai ca asta e pentru romania si asta nu ... la asamblare oricum toate sunt la fel ... cablurile se iau dintr-o cutie si se pun pe masina ... pur si simplu ....
Link to comment
Share on other sites

daca le aduci din china masina trebuie semiechipata ... nu mai poti sa pui i-drive pe o masina care vine fara ... poate sa schimbi tetierele da dar fundamental masina care vine de acolo asa vine ... oricum nu cred ... si nici nu cred ca o sa faca cineva asa ceva ... renault de exemplu celebri pentru cost-cut fac in roamania si in rusia ... credeti ca aveau vreo problema sa aduca din rusi logan? nu ... dar nu merita... faci acolo pentru piata de acolo si cu caracteristicile pietei de acolo ... adica mai slaba
Link to comment
Share on other sites

daca le aduci din china masina trebuie semiechipata ... nu mai poti sa pui i-drive pe o masina care vine fara ... poate sa schimbi tetierele da dar fundamental masina care vine de acolo asa vine ... oricum nu cred

 

 

Ce treaba au optionalele puse dupa cumpararea masinii cu locul unde este produsa masina? :blink:

Link to comment
Share on other sites

exista si optionale care se pun dupa fabricarea masinii ... dar daca ar fi produsa in alta locatie lista de preturi ar arata altfel ...

adica ar fi de genul toyota sau mazda ... pe cand la BMW suna in genul (seria 1)

 

Pachet avantaj

Pachet avantaj in combinatie cu pachetul M sport

Pachet avantaj plus

Pachet avantaj plus +M sport

Pachet M sport

Pachet confort in combinatie cu M sport

Pachet avantaj si confort

Pachet Business

Pachet Dinamic

Pachet Confort

Pachet dinamic plus confort

 

nu poti sa produci pe stoc masini cu atatea pachete si sa le pui pe vapor si aici sa le mai pui cate ceva ...

asta se intampla in state ... masinile se produc in germania si se transporta acolo ... rezultatul? www.bmwusa.com

pai una la mana ... in USA nu se importa seria 1 cu 3 sau 5 usi ... numai coupe ... si nu oricum ci numai motoarele 128i si 135i cu ce optiuni? pai nu ai decat 3 pachete sport,cold si premium... la modul cold are scaune incalzite si sac de ski ... adica minimal plus ATENTIE 15 optiuni ... si accesorii 10 acesorii (dintre care 3 sunt jante) in romania?! langa fabrica ... tineti-va bine ... pe langa masina stoc ... se mai pot pune 102 optionale da... 102 optinoale ... adica daca vrea masina stoc doar cu idrive ... asa o dau ...

 

cam asta s-ar intalmpla daca s-ar produce in china ... in loc de 102 optionale ai avea 25 de optionale ... in loc de 7 motorizari ai avea doar 2 etc etc

Link to comment
Share on other sites

nu poti sa produci pe stoc masini cu atatea pachete si sa le pui pe vapor si aici sa le mai pui cate ceva ...

asta se intampla in state ... masinile se produc in germania si se transporta acolo ... rezultatul? www.bmwusa.com

pai una la mana ... in USA nu se importa seria 1 cu 3 sau 5 usi ... numai coupe ... si nu oricum ci numai motoarele 128i si 135i cu ce optiuni? pai nu ai decat 3 pachete sport,cold si premium... la modul cold are scaune incalzite si sac de ski ... adica minimal plus ATENTIE 15 optiuni ... si accesorii 10 acesorii (dintre care 3 sunt jante) in romania?! langa fabrica ... tineti-va bine ... pe langa masina stoc ... se mai pot pune 102 optionale da... 102 optinoale ... adica daca vrea masina stoc doar cu idrive ... asa o dau ...

 

cam asta s-ar intalmpla daca s-ar produce in china ... in loc de 102 optionale ai avea 25 de optionale ... in loc de 7 motorizari ai avea doar 2 etc etc

 

Nu stiam ca BMW produce masini pentru stoc :blink:

 

Nu prea inteleg ce vrei sa spui, masinile pentru US au multe dotari de serie care in Europa sunt optiuni.

Datorita faptului ca distanta este asa mare nu pot exista toate optiunile posibile pe o masina pentru US?Parerea mea este ca te inseli.

Se importa doar 128i si 135i deoarece sunt singurele modele care s-ar vinde bine, conform celor de la marketing.

Link to comment
Share on other sites

exact asta vroiam sa spun ... in US masina nu are optiuni ci serie... si e normal ... au facut o varianta standard la care se mai adauga una doua ...

daca s-ar produce seria 1 in china pentru europa tot asa ar fi fost si aici ... veneau cu multe serie si putine optiuni...

 

eu cred ca pentru america se fac pe stoc ... nu poate omul sa astepte chiar asa de mult timp ... daca da comanda in california ... sta 2 luni pana o face si inca ... cat o fi pana ajunge... eu cred ca au cateva pe stoc in permanenta ... unde mai pui ca e si rentabil dpdv al transportului ... daca se comanda 20 pe luna mai bine trimiti 100 din diferite modele odata la 4 luni decat 4 cu cate 20 ...

Link to comment
Share on other sites

mai tare e ca se fac si in Turcia...mi-am cuparat eu 3 buc injectoare cu sigla bmw si cu made in Turkey de la Bavaria...foaaarrrteeee dezamagit..

 

De ce dezamăgit ? Dar restu lumii nu ar trebui sa fie dezamăgită de cablajele făcute ĂŽn România pentru Mercedes-Benz ?

am fazut mai tarziu topicul dar intamplarea face chiar eu sa lucrez la acea fabrica , care produce cablaje pentru A/B class si mai nou si pentru E class...ai fi surpins sa sti cate proiecte mai sunt in derulare la noi in romania. :blink:. Aaaa, am uitat, tot la noi se produc si anumite cablaje pentru seriile 1 si trei...insa nu tot cablajul :), si tot aici se product cablaje (sunt in proiect ) pentru rolls roys...iti vine sa crezi ce meseriasi sunt romanii :) ?

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Ăn China se asambleazĂŁ seria 3 Âşi 5 , 1 se face la Leipzig Âşi Regensburg

eu stiam ca si seria 3 se face tot in germania...nu mai stiu exact daca Munchen sau Regensburg...Cel putin de la noi ajung cablajele intr-un depozit la Garching si de acolo se distribuie pe fabrici in functie de serii!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.