Jump to content

Pt. toti posesorii de 02 din Romania!


tm85eki

Recommended Posts

Rugamintea mea este un apel la toti posesorii de 02-uri din Romania, care au masina in lucru s-au o au gata restaurata,originala etc.

Ar fi interesant sa vedem cati posesori exista in Romania. pt a ne impartasii pasiunea.

 

Cel mai ideal va rog sa atasati si o poza

 

In poza vedeti masina mea dupa sablare :blink:

post-6672-1201032215_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu pare sablata total. de ce?

Sablarea aceasta s-a facut cu alice. E destul de dur sa sablezi cu alice.Cel putin, cel care este in cabina trebuie sa aiba foarte mare grija deoarece tabla pe 02 nu e chiar groasa.Idea era urmatoarea i-am spus sa sableze cu atentie iar cu toate ca a dat de la ca 40-50 de cm si doar cu ceata (adica nu direct, cam ca la vopsire) s-au facut valuri. E dureros sa vezi cum trebuie sa inlocuiesti 75% din tabla de pe masina, dar asta este.O data inceputa chestia asta trebuie finalizata avand o gramada de piese deja comandate. In poza nu se vede dar exista parti unde chitul de acum vreo 20 de ani nici prin sablare nu s-a dat jos(o insistare ar fi fost si mai rea).Cu toata grija a iesit destul de valurita.Este o solutie sablatul dar trebuie stiut ca dupa aceea costa o gramada de bani sa inlocuiesti ce e stricat.dar macar stii sigur ca nu iti mai apare asa de curand rugina(depinde si de tratamentul tablei dupa sablare).pana in momentul de fata am 2000 de euro doar in piese de caroserie bagati, dar raportat la pretul de achizitie a masinii este inca ok. Din pacate dupa sablare sa ivit cuvantul rentabil sau nu.Dar pasiunea e prea mare. :blink:

 

PS: Inca mai astept posesorii de 02 sa posteze nu se poate sa fiu chiar singurul.Aici ma gandesc si sa ne ajutam cu piese informatii etc

Deci please post something!!!!

Link to comment
Share on other sites

Nasol. Valureala nu mai iese. Nu stiu de ce ai sablat-o cu alice. Sablarea se face cu granat sau si mai bine cu pelete de plastic sau sticla microfina. In felul asta nu se intimpla nimic. Pe acoperis nu se sableaza, ca fiind nesuportat se valureste orice ai face. Se face o bordura de vreo 20 de cm spre interior, de la margine si atit. Restul se curata chimic. Vezi aca imbinarile aripilor fata cu sectiunea frontala sunt plumbuite, sa nu le tai aiurea daca schimbi aripile. trebuie sa le incalzesti pe linga lipitura pina se scurge plumbul dintre table si gata.

 

Masinile astea au o gramada de chit pe ele din fabrica, probabil ca matritele nu erau exceptionale. Si eu ma intreb daca merita sa dai jos chitul pus de fabrica care pare sa stea foarte bine dupa 30 de ani si mai bine.

 

Vezi ca daca ai luat piesele de caroserie de la Jaymic din Anglia o sa ai o gramada de lucru ca sa se potriveasca ca sunt foarte aproximative. Mai sunt si alte surse de piese de caroserie dar toate sunt la fel, reproduceri mai mult sau mai putin aproximative. Cel mai bine daca urmaresti pe net ca apar piese originale nefolosite (stoc vechi).

 

Succes

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Proprietarul celei mai vechi masini de pe forum este Interceptor, incearca un Pm, poate ai noroc,oricum se pricepe cat de cat la masini retro :blink:

Hai ca m-am audaugat cu ocazia asta la lista. Masina mea stie initiatorul de topic deja, si este cel din avatar, un 2002 din mai 1968.

 

Bafta la lucrare, sunt sigur ca o sa iese ceva frumos.

Link to comment
Share on other sites

blue charon@ cine stie cunoaste...cu plelete de PET iese perfect , nu se consuma / deformeaza nimic . cu alice la tabla auto , fara sa supar pe nimeni , trb sa fii nebun , asta e sablaj pt piese iesite de la turnare in nisip , nu pt auto retro .

oricum daca o lasi in aer umed , afara...

stiu dar crede-ma in romania ramane si o problema cu sablatul in sine.pur si simplu nu gasesti firme sa iti faca pe cale legala (nu vor, cu toate ca ii spui ca riscul til asumi tu asupra rezultatului). eu l-am cunoscut pe tipul a cui este firma si a zis ca ei mai fac din cand in cand masini.

pt. romania credema este super in regula cum a iesit.nu am avut alte posibilitati avand in vedere ca caroseria era deja destul de ruginita. nu e ideal dar e aproape de ideal.incerc sa ma straduiesc. :blink:

 

PS:si cu gheata uscata (am vazut un reportaj), iese ca o piesa noua

 

masina imediat dupa sablare a fost grunduita altfel toata chestia asta era degeaba (poza nu e exact starea actuala) si nu sta afara

Edited by tm85eki
Link to comment
Share on other sites

Exista ceea ce se cheama "etching primer" care se da dupa sablare. Exista si o versiune care are timp de acoperire nelimitat (nu ai o perioada fixa cind trebuie sa vopsesti ca altfel nu mai prinde vopseaua). Primerurile astea se leaga chimic de tabla (reactioneaza cu metalul, caci sunt acide si formeaza un compus inoxidabil), si opresc orice coroziune.

 

Cu sablarea asta, se puteau face multe lucruri, dar asta e cea mai proasta varianta. Din nefericire, daca s-a ondulat, s-a distrus tabla, si nu mai ai ce-i face. De asta e bine sa te informezi inainte sa faci ceva de genul asta, altminteri scoti inca o masina din circuit.

 

E pe aici cineva care a zis ca a cheltuit 3000euro sa restaureze cica o masina. Am vazut rezultatul si zau, e pacat de bani. La 3k euro, se poate cumpara o masina din Germania care e mult superioara calitatii unei restaurari de 3k euro din Romania. Din nefericire asta e situatia.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Rugamintea mea este un apel la toti posesorii de 02-uri din Romania, care au masina in lucru s-au o au gata restaurata,originala etc.

Ar fi interesant sa vedem cati posesori exista in Romania. pt a ne impartasii pasiunea.

 

Cel mai ideal va rog sa atasati si o poza

 

In poza vedeti masina mea dupa sablare :twoup:

MERG si EU cu 2 perechi!!!! 2 bucati 2002,un 1802 si un viitor 1602 donator!

Edited by sconx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.