Jump to content

Cel mai bun service BMW


fanelu2803

Recommended Posts

Am nevoie sa fac revizia de 50k (conform iDrive). Vreau ajutorul vostru sa-mi spuneti care sunt service-urile cu cei mai buni meseriasi BMW din Bucuresti.

 

Am tot citit pe forum de experiente neplacute la Automobile Bavaria ... exista si altundeva unde pot sa merg?

 

Alta intrebare ar fi ... cam ce trebuie sa-mi faca la service la revizie in conditiile in care am:

1. Computer-ul nu-mi arata nici o eroare/problema

2. Uleiul imi arata ca mai e ok 15000km

3. Filtrul de polen 60000km

4. Placute fata 11000km

5. Placute spate 16000km

6. Bujii 45000 km

 

In rest doar consumul e putin mai ridicat (17-18%) dar cred ca tine mai mult de mine si de traficul din Bucuresti.

 

Multumesc pentru ajutor.

 

_______________________________

Proud owner of a 520i (E60)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde sunt cei mai buni meseriasi...sincer! Insa eu am facut revizia la Filaret (pe Trafic Greu ) tocmai pt faptul ca pot sta langa masina tot timpul si sa verific atent una alta!

 

Referitor la revizie, cand mergi la service ei ar trebui sa stie ce sa ce sa verifice si e posibil sa iti spuna sa schimbi una si alta.

Ai luat-o de noua sau SH, de cand o ai? Pt ca daca nu esti sigur daca revizia precedenta a fost facuta corect, sau doar din iDrive atunci e bine sa schimbi uleiul, filtrul ulei, filtrul de aer, lichidul de frana si chiar si placutele. Filtrele de polen e bine sa le schimbi singurel sau la service, cand sunt foarte murdare (va fi mult mai devreme de cei 60kkm)!

 

Consumul meu in Bucuresti e asemanator, 17-18%...depinde cum merg si de trafic !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hai ca am rezolvat.

 

Am fost la un service BMW (DORMAG) de pe Despot Voda nr 46-48B.

 

Sa-mi ziceti daca am scapat ieftin sau nu:

 

Ulei Castrol 0W40 (7L) - 550RON

Filtru Ulei - 50RON

Ulei ServoDirectie (2l) - 150RON (1L si ceva l-a folosit sa spele instalatia)

Filtru Aer - 100RON

Filtre Polen - 120RON

Placute Frana Fata - 430 RON

Placute Frana Spate - 330 RON

Senzori Placute (Fata + Spate) - 120 RON

Bucse Bara Stabilizatoare Fata - 135 RON

 

Nu sunt 100% sigur ca sunt la virgula preturile de mai sus insa cam pe acolo a fost (am devizul dar mi-e lene sa-l caut :blink:)

 

In total am dat vreo 24 milioane cu tot cu spaga. A mai ramas sa ma intorc sa-mi puna bucsele ca si-asa a trebuit sa ma duc la indreptat jentile ca am luat niste gropi cam urate saptamana trecuta si o sa-mi faca atunci si geometria.

 

Ce parere aveti? E ok ca pret? Pe mine m-a atras faptul ca intr-adevar am stat langa masina toata perioada si am fost sigur ca nu-mi scot piese originale sa le inlocuiasca cu mizerii.

 

Astept reply.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca am rezolvat.

 

Am fost la un service BMW (DORMAG) de pe Despot Voda nr 46-48B.

 

Sa-mi ziceti daca am scapat ieftin sau nu:

 

Ulei Castrol 0W40 (7L) - 550RON

Filtru Ulei - 50RON

Ulei ServoDirectie (2l) - 150RON (1L si ceva l-a folosit sa spele instalatia)

Filtru Aer - 100RON

Filtre Polen - 120RON

Placute Frana Fata - 430 RON

Placute Frana Spate - 330 RON

Senzori Placute (Fata + Spate) - 120 RON

Bucse Bara Stabilizatoare Fata - 135 RON

 

Nu sunt 100% sigur ca sunt la virgula preturile de mai sus insa cam pe acolo a fost (am devizul dar mi-e lene sa-l caut :blink:)

 

In total am dat vreo 24 milioane cu tot cu spaga. A mai ramas sa ma intorc sa-mi puna bucsele ca si-asa a trebuit sa ma duc la indreptat jentile ca am luat niste gropi cam urate saptamana trecuta si o sa-mi faca atunci si geometria.

 

Ce parere aveti? E ok ca pret? Pe mine m-a atras faptul ca intr-adevar am stat langa masina toata perioada si am fost sigur ca nu-mi scot piese originale sa le inlocuiasca cu mizerii.

 

Astept reply.

oau, o cotarga de bani...dar la asa masina asa preturi. Preturile cam astea's.

Desi eu merg si pe partea DIY la anumite elemente...probabil ca si manopera a avut un cuvant de spus aici.

Link to comment
Share on other sites

Eu merg numai la Filaret, numai la Nae.... prima rampa pe stanga :blink: La el am prins de la inceput si nu am avut nici o plangere. Lucreaza frumos, cu grija. Nu numai Nae, as avea incredere in orice mecanic de acolo, dar el a lucrat la masina mea din ziua in care am cumparat-o; o stie cel mai bine.

Am cea mai mare incredere cand vad ca piesele vin frumos, in cutii sigilate, cu BMW scris pe ele. Am fost o singura data la DORMAG, cu E39-le 525d pentru a testa turbina (imi facea probleme si nu stiu de ce... am testat la multe service-uri, nu da eroare nicaieri) si am schimbat si filtrul de polen. Am pus ce pun de obicei, filtru de polen cu carbon activ. Numai ca pe asta nu scria BMW, scria MANN. In fine, toate bune si frumose, pana am pornit masina si a inceput sa-mi bage un miros ciudat inauntru. Asta 1.

2, masina cu care pana atunci mergeam in spatele unui camion si nu baga strop de fum inauntru, acum baga tot!! Nu este de mirare ca acel filtru costa de 2 ori mai putin decat cel original...

Asa ca m-am dus la filaret ziua urmatoare, si am schimbat filtrele de polen cu unele originale.... problema rezolvata.

Parerea mea, daca bugetul nu este o chestiune foarte importanta, cea mai buna intretinere la BMW se face cu piese si componente BMW. Care vin in cutii BMW, sigilate. Si scrie BMW si pe piesa. Pai ce ne cumparam? BMW sau MANN? Sa ne bucuram de masinile noastre, asa cum a intentionat neamtul cand le-a facut. Au ei (BMW) providerul lor de filtre si accesorii, care corespunde standardului lor de calitate.

 

Eu stiu asa; Pentru Romania, si mai ales Bucuresti, service la 10000km. Dar nu ma prinde nici ala. La 8-9000km sunt la revizie si schimb asa: Ulei, filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer, filtre de polen. Si verificare la tot. Articulatii, bucse, flansa cardan, tampoane motor si cutie, nivel lichide. Si masine se mentine "top notch" in timp. Costa, dar cine a zis ca intretinerea BMW-ului este ieftina?

Edited by terry81
Link to comment
Share on other sites

BMW foloseÂşte tot MANN :)

 

Atunci cu siguranta si cu mana pe inima spun ca MANN asta care mi-a fost pus mie pe masina nu era cel mai reusit :blink: Probabil ca nu trecuse prin QC-ul fabricii si de-aia era asa de ieftin... Sau era facut prin turcia; oricum nu mai conteaza. Daca ai probleme cu MANN-ul ala (nu corespunde standardelor de calitate) nu ai cui sa-i dai cu el in cap. Daca ma duc la Filaret si pun filtru BMW original si am probleme, cineva o sa primeasca un filtru de polen dupa ceafa!

Link to comment
Share on other sites

Nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga la service-ul (DORMAG) patronul de acolo este un jepcar. Preturile sunt cu 15-20% mai mari ca oriunde. Am fost de doua ori .Mi-a cerut pe o sfotare de LCM 100 euro si pana la urma am facut-o la Filaret cu 180 ron. Si la un schimb de ulei vroia 75 ron pe litru de ulei iar la orice magazin era acelas ulei la 45 ron, iar la 7 litri se cunoaste. In general intrebati cat costa pentru orice. Cat priveste meseriasi ....nu pot spune nimic pentru ca nu am lasat la preturile astea sa imi faca nimic.
Link to comment
Share on other sites

Nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga la service-ul (DORMAG) patronul de acolo este un jepcar. Preturile sunt cu 15-20% mai mari ca oriunde. Am fost de doua ori .Mi-a cerut pe o sfotare de LCM 100 euro si pana la urma am facut-o la Filaret cu 180 ron. Si la un schimb de ulei vroia 75 ron pe litru de ulei iar la orice magazin era acelas ulei la 45 ron, iar la 7 litri se cunoaste. In general intrebati cat costa pentru orice. Cat priveste meseriasi ....nu pot spune nimic pentru ca nu am lasat la preturile astea sa imi faca nimic.

 

 

stim asta deja .,,,,O schimbare injector la ei 120 E fara TVA ....La augsburg 80 ron ...

Dar lumea se inteapa la greu ..Ma rog ..cine are bani nu se mai uita ...

Link to comment
Share on other sites

BMW foloseÂşte tot MANN :)

 

Atunci cu siguranta si cu mana pe inima spun ca MANN asta care mi-a fost pus mie pe masina nu era cel mai reusit :blink: Probabil ca nu trecuse prin QC-ul fabricii si de-aia era asa de ieftin... Sau era facut prin turcia; oricum nu mai conteaza. Daca ai probleme cu MANN-ul ala (nu corespunde standardelor de calitate) nu ai cui sa-i dai cu el in cap. Daca ma duc la Filaret si pun filtru BMW original si am probleme, cineva o sa primeasca un filtru de polen dupa ceafa!

 

Eu cred ca te-a tentat pretul si nu ai intrebat daca filtrul respectiv este si cu carbon activ. Filtrele de polen BMW sunt filtre Mann sau Bosch, mai nou sunt fabricate in Cehia. Atat cele "originale" BMW, cat si cele care vin in cutii Mann sau Bosch sunt cu si fara carbune activ. Diferenta nu este doar de pret.

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca alea sunt preturile ca mi se par super bune, e vorba de e60 nu?

 

am trimis email la bavaria si contempo si sincer pretul unui filtru de aer este de 182 ron , motorina 176 ron , nu stiu cum de e diferenta asta uriasa de preturi

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

BMW foloseÂşte tot MANN :)

 

Atunci cu siguranta si cu mana pe inima spun ca MANN asta care mi-a fost pus mie pe masina nu era cel mai reusit :blink: Probabil ca nu trecuse prin QC-ul fabricii si de-aia era asa de ieftin... Sau era facut prin turcia; oricum nu mai conteaza. Daca ai probleme cu MANN-ul ala (nu corespunde standardelor de calitate) nu ai cui sa-i dai cu el in cap. Daca ma duc la Filaret si pun filtru BMW original si am probleme, cineva o sa primeasca un filtru de polen dupa ceafa!

 

Eu cred ca te-a tentat pretul si nu ai intrebat daca filtrul respectiv este si cu carbon activ. Filtrele de polen BMW sunt filtre Mann sau Bosch, mai nou sunt fabricate in Cehia. Atat cele "originale" BMW, cat si cele care vin in cutii Mann sau Bosch sunt cu si fara carbune activ. Diferenta nu este doar de pret.

 

Era MANN cu carbon activ. Asa le-am zis sa puna. Plus, m-am uitat la filtru inainte sa-l monteze pe masina, nu era cel simplu, alb, era filtrul cenusiu, de aceeasi culoare cu cele originale BMW cu carbon activ de care am tot schimbat la Filaret. Pur si simplu, am observat diferenta de calitate imediat. Poate am avut eu ghinion si chiar a fost ceva defect la acel filtru MANN. Poate alt MANN ar fi mers cum trebuie. Nu stiu, nu am mai incercat de atunci. Nu vreau sa creez o disputa pe tema asta. Fiecare utulizator are pretentiile lui. Ceea ce unii utilizatori considera bun, nu este neaparat sa fie bun si pentru altii. Oricum, pentru linistea mea sufleteasca, fac service-urile numai la Filaret.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ideea legata de Dormag :blink:

 

O sa ma duc la Filaret data urmatoare sa fac si comparatie. Intr-adevar mi s-a parut ca tipul de la piese (la Dormag) s-a gandit sa-mi dea asa o mica teapa fiind prima oara cand ma duceam la ei si probabil ca mi-a bagat pe gat ce pret a vrut el la piese.

 

Sincer, nefiind cunoscator in domeniu si pentru ca am luat masina pentru ca m-am indragostit de ea, nu m-am uitat la bani. Dupa ce am citit insa mi s-au aprins beculetele. Dau oricat e nevoie sa fie ok masina dar uite ca poate dau mult si pentru piese proaste. Mai bine dau mult dar pe piese bune, nu?

 

In plus, zilele trecute am vb cu un prieten care are service auto (Citroen si Peugeot) si mi-a zis ca patronul de la Dormag a lucrat la el la service acum ceva ani si ca e super jegos ... cum te prinde, cum incearca sa te faca de bani. Ca avantaj insa e ca cica se pricepe foarte bine la BMW-uri ... dar nu stiu cu ce ma incalzeste pe mine asta ca doar nu lucreaza el la masina mea, ci mecanicii lui.

 

O chestie f importanta pe care am uitat s-o precizez. Cand mi-a facut constatarea software ori era batut in cap mecanicul ori am eu o problema. Se conecta, citea mesajele de eroare anterioare insa nu putea sa intre sa vada starea curenta a motorului (ex: timpi de admisie, evacuare, grafice, etc.). Acum ma intreb daca e de la softul meu sau de la programul lui. Bineinteles ca mi-a sugerat sa vin sapt asta sa vb cu "sefu'" ca sa imi faca o diagnoza la soft si sa imi faca upgradurile necesare insa daca ziceti ca se intinde la pret aiurea ... o sa ma mai gandesc daca ma mai duc la ei.

 

deci? .....

Link to comment
Share on other sites

Daca ai dat aproape 800 de mii pe un litru de ulei, ar trebui sa te unga si pe suflet :blink: Concluzia o tragi tu daca sunt preturile bune, mai sunt exemple si mai sus.

Legat de soft, daca nu e tester original si a venit respectivul cu laptop-ul cu nu stiu ce soft, nu prea o sa iti citeasca ori deloc, ori doar o parte din parametri. Valabil si pentru multe versiuni de Bosch. E un aspect comun la E60.

Link to comment
Share on other sites

cei de la dormag sunt super jepcari, si eu am patit la fel cu diagnoza, nu era sefu' al mare si s-a uitat un mecanic in laptop, da saracu' habar n-avea de ce scrie pe acolo si la fel mi-a recomandat sa vin cand e sefu, vroia sa ma taxeze si a 2-a oara dar m-am certat cu ei, puteau sa imi zica cand am facut programare ca nu e sefu si sa imi faca programare cand e ala, dar asa e la romani, le place sa ne plimbe pe nu stiu cate drumuri pe banii nostrii, eu unul nu mai calc la dormag in viata mea si nici nu recomand la nimeni sa se duca... Edited by zender
Link to comment
Share on other sites

Nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga la service-ul (DORMAG) patronul de acolo este un jepcar. Preturile sunt cu 15-20% mai mari ca oriunde. Am fost de doua ori .Mi-a cerut pe o sfotare de LCM 100 euro si pana la urma am facut-o la Filaret cu 180 ron. Si la un schimb de ulei vroia 75 ron pe litru de ulei iar la orice magazin era acelas ulei la 45 ron, iar la 7 litri se cunoaste. In general intrebati cat costa pentru orice. Cat priveste meseriasi ....nu pot spune nimic pentru ca nu am lasat la preturile astea sa imi faca nimic.

 

Asa este; cu acel Dormag am patit-o si eu; am cumparat ulei la suprapret 0w-30 cu 75 lei/ltr. Una peste alta sunt convins ca la diesel nu trebuie 0w neaparat, dar am furat-o, recunosc. La ce preturi mi-au dat la discuri si placute, mai bine le iau de la AB Baneasa. Eu am gasit de ex. discuri Brembo si placute ( pentru toate rotile) la aprox. 1000 lei la acel magazin din militari, la iesirea spre autostrada - nu stiu cum se numeste... adica e super bine. Daca nu optez pt Brembo, e si mai ieftin. De Filaret nu stiu pt ca sunt din Ct; poate imi explica cineva pe unde e. Stiu trafic greu, stiu McDonald-u, . . .

Ideea este ca e jepcar patronu ala de la Dormag, jepcar mare; mie imi propusese sa-mi faca nu stiu ce flash tuning sa mareasca puterea motorului pt. 400 Euro. Acelasi lucru la baietii aia pe Matei Basarab e vreo 1000 lei, deci ce pot sa spun; oricum nu ma intereseaza.

Link to comment
Share on other sites

Buuuun....

 

M-a sunat acum de la Dormag sa-mi spuna ca mi-au venit bucsele de la bara stabilizatoare fata si sa ma intrebe cand ma duc sa le monteze. Pentru ca deja le-am platit o sa ma duc :blink: (parca vad ca iar imi dau un "super pret").

 

O sa ma duc pentru ca deja le-am platit si nu mai are sens sa ma agit pentru o manopera mai buna la alt service acum.

 

Va zic saptamana viitoare cat m-a costat dat jos scutul :) si schimbat bucsele :):D:D Pun pariu ca o sa ma coste inca vreo 300RON

Link to comment
Share on other sites

Buuuun....

 

M-a sunat acum de la Dormag sa-mi spuna ca mi-au venit bucsele de la bara stabilizatoare fata si sa ma intrebe cand ma duc sa le monteze. Pentru ca deja le-am platit o sa ma duc :blink: (parca vad ca iar imi dau un "super pret").

 

O sa ma duc pentru ca deja le-am platit si nu mai are sens sa ma agit pentru o manopera mai buna la alt service acum.

 

Va zic saptamana viitoare cat m-a costat dat jos scutul :) si schimbat bucsele :):D:D Pun pariu ca o sa ma coste inca vreo 300RON

De ce ii schimbi bucsile? Are zgomot ceva pe fata sau ce? Cum se comporta!?

Link to comment
Share on other sites

AM ZIS MAI DEMULT SI MAI ZIC ODATA !!!!

 

VIENA !!!! AUSTRIA !!! (500km de TM)

1000 km de Ploiesti. :blink:

 

Decat de 20 de ori autostopul intre Ploiesti si Bucuresti, si degeaba.... mai bine un drum de Wien si ai rezolvat problema cu seriozitate si profesionalism. :)

Link to comment
Share on other sites

Decat de 20 de ori autostopul intre Ploiesti si Bucuresti, si degeaba.... mai bine un drum de Wien si ai rezolvat problema cu seriozitate si profesionalism. :blink:

Am inteles, sint cam 3 categorii de proprietari BMW. Cei cu venituri decente merg la service in Romania, cei cu venituri mari merg la Viena, iar cei cu venituri foarte mari si-o repara singuri in fata blocului sau la vreun prieten in curte.

Slava Domnului ca masina mea nu a avut probleme pe care sa nu le pot rezolva cu seriozitate si profesionalism in Romania.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, sint cam 3 categorii de proprietari BMW. Cei cu venituri decente merg la service in Romania, cei cu venituri mari merg la Viena, iar cei cu venituri foarte mari si-o repara singuri in fata blocului sau la vreun prieten in curte.

Slava Domnului ca masina mea nu a avut probleme pe care sa nu le pot rezolva cu seriozitate si profesionalism in Romania.

 

Eu cred ca se poate repara un BMW si in Romania, nu este dracul chiar asa de negru.

 

 

ps

 

Cata dreptate ai in privinta categoriilor :blink:

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

@Avlad, in ultima categorie mai sunt cei care se plimba cu masina prin Europa si si-o repara pe acolo daca au ceva probleme. Apropos, ultimile revizii pe unde le-ai facut? Unde te-am dus eu a cam depasit venitul decent LOL Oricum, apreciez stilul, faci progrese.

 

Edit: Ce inseamna "sint"?

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

@Avlad, mai sunt cei care se plimba cu masina prin Europa si si-o repara pe acolo daca au ceva probleme.

Acum ce sa zic, asa e cand iti repari masina prin fata blocului si pleci in Europa. Se intampla sa ai probleme. :blink:

Apropos, ultimile revizii pe unde le-ai facut? Unde te-am dus eu a cam depasit venitul decent LOL Oricum, apreciez stilul, faci progrese.

Unde m-ai dus tu m-a costat 300 lei doar manopera (ma uit pe factura si ma bufneste rasul de cat de prost si credul am fost, 110 lei fara tva doar schimbul de ulei), a durat vreo 4 ore si nu mi-au facut operatiunile cu seriozitate si profesionalism. Mi-au lasat toata tubulatura spre filtrul de aer prin motor aruncata, mi-au rupt o bucata din scutul de plastic de deasupra radiatorului si m-au lasat sa-mi resetez singur Inspection pentru ca ei nu aveau interfata LMAO. Multumesc pentru ajutor.

Ca sa se stie. Cardinal Motors Ploiesti. De evitat!!!

Unde am fost eu m-au costat 500 lei filtrele, 30 lei manopera si 20 lei spaga. Si a durat o ora.

Ce sa fac, eu castig decent. Imi repar masina doar la service si imi permit oriunde in Romania. Pana la Viena nu m-as duce doar pentru a-mi repara masina. Oricum se presupune ca daca ai probleme la masina nu te risti sa pleci 1000 de km ca sa o repari. O platforma ar mai costa ceva, ce sa mai. Nu-mi permit. In schimb atunci cand sint furat ca in codru a doua oara nu mai calc pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.