BMWClub: BMW Seria 3 E46 - BMWClub

Jump to content

  • 139 Pages +
  • « First
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW Seria 3 E46 intretinere, consum, taxe, fiabilitate, probleme des intalnite, etc

#2701 User is offline   John23 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 05-September 17

Posted 08 September 2017 - 20:54

View Postryoraul, on 08 September 2017 - 20:25, said:

Cauta codul motorului in certificatul de inmatriculare.

Thanks!
0

#2702 User is offline   John23 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 05-September 17

Posted 15 September 2017 - 16:13

De 3 zile am schimbat uleiul din motor, am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 si filtru de ulei MANN, made in Germany.
Problema e ca atunci cand pornesc motorul prima data dimineata (sau dupa o perioada mai mare de repaus) face un zgomot ciudat, metalic, timp de aprox. 2 secunde, apoi totul revine la normal.Cu uleiul vechi nu a facut niciodata asa.
Daca il opresc si-l pornesc din nou nu se mai aude acel zgomot imediat dupa pornire.
Din ce cauza credeti ca se intampla si care ar fi rezolvarea?

This post has been edited by John23: 15 September 2017 - 16:28

0

#2703 User is offline   r4a 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 09-October 17

Posted 09 October 2017 - 09:52

Am desfacut locasul cu becul ars de la numere unde am gasit vreo juma' de litru de apa si contacte oxidate:
Posted Image

Chestia e ca in viata mea n-am vazut astfel de LED. Mai e legat si pe direct.
Stiti careva ce tip de LED e acesta? Mersi.
0

#2704 User is offline   bosstanel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 27-January 10
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Interests:as dori sa achizitionez un BMW

Posted 12 October 2017 - 12:30

Buna ziua.
Detin un 318i, E46 nfl de 118 cp, an 1998 . Am o problema care nu reusesc sa ii dau de capat. Apa trece de 90 de grade. Radiatorul este rece desi termostatul l-am scos. Daca dau drumul la caldura sta in 90 de grade (cu termostat scos). Ce este mai dubios este ca furtunul de apa din dreapta (privind de la capota spre parbriz) este cald, iar celalalt este rece. Daca scot dopul din radiator(cel albastru de dedesubt) imediat se infierbanta radiatorul si celalalt furtun. O parere va rog, inainte sa dau chiulasa jos pentru rectificare.
0

#2705 User is offline   wind-3er 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1849
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 12 October 2017 - 12:48

View Postbosstanel, on 12 October 2017 - 12:30, said:


Detin un 318i, E46 nfl de 118 cp, an 1998 .
Radiatorul este rece desi termostatul l-am scos.


pune-i termostat !
0

#2706 User is offline   bosstanel 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 27-January 10
  • Gender:Male
  • Location:iasi
  • Interests:as dori sa achizitionez un BMW

Posted 14 October 2017 - 01:04

Am pus termostat si aceeași problemă, în fine,ultima varianta este sa dau chiulasa jos, sa o rectific si automat vor fi curățate si orificiile pentru traseul lichidului de răcire.
Am mai observat inca o ciudățenie: daca o las pe liber si masina este în mișcare,turometrul oscilează între 500-1000 rpm. Dacă opresc roata cu motorul pornit nu mai variază, ce ar putea avea?
0

#2707 User is offline   emi1979 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 17-October 17

Posted 17 October 2017 - 16:34

Salut. Am un bmw 316 ti din 2001
Nu imi arata in bord ca apa ajunge la temperaturi ridicate in schimb dupa ce merg cu ea putin incepe sa imi arunce apa pe la capacul de la radiator.
Ma poate lamuri cineva?
Multumesc
0

#2708 User is offline   v1diinho 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 01-November 17

Posted 01 November 2017 - 13:07

Buna, sunt user nou pe forum si am o problema cu al meu e46 320d din 2001 136cp. Problema este la pornire, cand motorul este rece, dimineata, porneste perfect, nici nu apuca sa invarta, la cald aceeasi treaba, iar problema apare la caldicel, pot sa dau la automat pana termin bateria, si scoate fum. Daca e cineva care ma poate ajuta as fi recunoscator. Am inteles ca se poate monta un releu sau schimbat un fir ca sa nu mai recunoasca temperatura apei, ci de la ulei.
Multumesc frumos
0

#2709 User is offline   Gelu1201 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 08-November 17

Posted 08 November 2017 - 15:32

Buna ziua!
Vreau sa imi iau un BMW 320 din 2010 cutie automata. Aveti idee cu ce nereguli ma pot confrunta?
Multumesc anticipat!

This post has been edited by Gelu1201: 08 November 2017 - 15:56

0

#2710 User is offline   VladBa 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 19
  • Joined: 07-August 16

Posted 10 November 2017 - 09:00

View PostJohn23, on 15 September 2017 - 16:13, said:

De 3 zile am schimbat uleiul din motor, am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 si filtru de ulei MANN, made in Germany.
Problema e ca atunci cand pornesc motorul prima data dimineata (sau dupa o perioada mai mare de repaus) face un zgomot ciudat, metalic, timp de aprox. 2 secunde, apoi totul revine la normal.Cu uleiul vechi nu a facut niciodata asa.
Daca il opresc si-l pornesc din nou nu se mai aude acel zgomot imediat dupa pornire.
Din ce cauza credeti ca se intampla si care ar fi rezolvarea?


Salut, e pompa de ulei, merge un pic goala pana se amorseaza. Probabil uleiul asta e mai subtire decat ce aveai inainte si ii ia 2-3 secunde sa ajunga sa unga tot.
0

#2711 User is offline   WIN60 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2713
  • Joined: 26-March 16

Posted 10 November 2017 - 09:13

Pai si daca azi merge goala 2 secunde si inca 100 de zile la fel, mai ales la iarna, inseamna uzura in motor...si dupa ne miram de ce pica.
0

#2712 User is offline   Nick17 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 09-November 17

Posted 25 November 2017 - 10:57

Salutare.am o problemă la un e46 benzina ,scoate fum din zona capacului de la culbutori si cred ca este dusă garnitura,ce garnitura imi recomandați??
0

#2713 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 17-July 16

Posted 25 November 2017 - 11:17

victor reinz
0

#2714 User is offline   Luv 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 46
  • Joined: 21-February 17
  • Gender:Male
  • Location:Location Unknown

Posted 01 December 2017 - 01:20

https://www.youtube....eature=youtu.be
Aveti idee de ce face asa mereu la rece? Dupa 5 min de stat pe loc ca sa se incalzeasca motorul observ ca masina isi schimba "mersul" adica are un mic tremurat si mici "suturi" cand sta intre 1100 si 900 cam asa dupa ce mai scade putin parca isi revine si numai da suturile alea. Dupa ce plec si merg 2km si opresc motorul apa fiind la 50 grade ii dau o cheie dupa 15 min si motorul se duce la 300rpm si oscileaza intre 500rpm si moare.. daca calc acceleratia nu o ia deloc nu se tureaza deloc, dupa la a doua cheie merge normal. Mentionez ca i-am schimbat filtru benzina, filtru ulei si aer, bujiile cu 4 electrozi si folosesc ulei motul x-cess ll01 5w40 are doar 300km de cand l-am schimbat. Iar pana acum mi sa aprins de 2 ori check engine, mai intai incepea sa licare pentru 10 secunde apoi ramanea aprins si desigur ca masina mergea in 3, am oprit masina si am repornit-o si mergea ok.. iar la o perioada de o saptamana licarea check engine si am tinut-o turata pana pe la 2500-3000, a ramas aprins pentru 2 secunde si apoi sa oprit.. si masina nu a mai mers in 3 si-a revenit.

This post has been edited by Luv: 01 December 2017 - 01:23

0

#2715 User is offline   Bobo2505 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 03-December 17

Posted 04 December 2017 - 00:03

Aceeași situație și la mine. Tremură oscilează în draci acceleratia nu răspunde si câteodată se oprește. Numai la rece. 316i 1.8 e46 2002 facelift break.efectiv ma disperă.
0

#2716 User is offline   maggiolino78 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 22-March 17
  • Gender:Male

Posted 04 December 2017 - 07:27

Buna ziua ,
Nu stiu daca aici e locul potrivit , dar nu am gasit ceva asemanator pe forum ; de ceva timp nu mi se mai aprinde martorul de frana de mana cand este trasa , ci doar la testul cu contactul pe pozitia 2 apoi se stinge. Am desfacut mansonul , dar nu am vazut acel intrerupator clasic pe nicaieri in zona aceea si nici vreun fir care sa ma duca spre ceva asemanator. Aveti vreo idee ? Masina e E46 320D din '98. Si inca ceva: cum pot determina tipul de motor pentru INPA ? (Nu radeti , am masina de doar 2 luni si deja vreau sa o "mesteresc") :rolleyes:
0

#2717 User is offline   Florin1988 virgil 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 09-December 17

Posted 09 December 2017 - 20:44

BUNA SEARA AM SI EU O INTREBARE AM UN BMW 318 D 2005 OARE TREBUIE ANULATE CLAPETELE
-1

#2718 User is offline   Florin1988 virgil 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 09-December 17

Posted 09 December 2017 - 21:10

MĂ POATE AJUTA CINEVA sa imi spuna daca la 318 d 2005 trebuie anulate clapetele
-1

#2719 User is offline   Florin1988 virgil 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 09-December 17

Posted 09 December 2017 - 21:28

MĂ POATE AJUTA CINEVA la un BMW 318 D DIN 2005 trebuie anulate CLAPETELE asa am auzit nu stiu daca trebuie sau nu anulate
-1

#2720 User is offline   Tavicu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 406
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 December 2017 - 18:03

99% 318d nu are clapete
0

Share this topic:


  • 139 Pages +
  • « First
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro