Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Nu as da niciodata benzina pe motorina... Motorina e pentru tractoare si pentru aprins focul in soba la bunica... :twoup: Apoi mai e si fumul negru la demaraj, etc.

 

cred ca tu ai mers numai cu tractoare ... si acolo ai vazut fum negru.

eu am un 320d din 2000 si nu scoate pic de fum asa ca nu imi spune tu mie de fum....

Link to comment
Share on other sites

consumul in oras la un 316i sau 318i , este in jur de 14 %, motorul este prea mic pentru caroseria grea...mai ales la un motor cu putini cai. un diesel de 2000cmc exploatat corect, nicidecum subturat sau alte prostii din astea este decent in oras, iar afara face toti banii....am reusit sa scot 5.3% afara, si repet, nu am mers la consum dar nici ca jorg muller....
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Pana anul trecut, pana in octombrie, moment in care am achizitionat un E46 318i din 2001, am condus numai dieseluri. Nu mi-a luat mult timp sa ma acomodez cu BMW-ul, dar as vrea sa intreb vis-a-vis de consum si stilul de condus abordat in mediul urban, caci masina o frec preponderent in oras, daca e bine sau nu sa exploatez masina in regim subturat (prin subturat eu inteleg o valoare in jurul a 2000-2500 rpm, valoare la care si schimb vitezele 1-2-3).

Daca da, de ce?

Daca nu, iarasi de ce?

Cu alte cuvinte cum ar trebui sa ma comport cu motorul si transmisia ca sa nu ajung in situatia de "a investi" prematur in ea, in masina?

 

Multumesc.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

aceste motoare din ce stiu eu sint motoare de turatie, deci trebuie duse in ture cand schimbi vitezele si pe unde ai ocazia, da-i in goarna ca sa ma exprim mai plastic. folosind turele mici, se gripeaza injectoarele si alte piese care se curatza tocmai prin aceste turatii ridicate. in plus de asta, consumul scade cand intra turbina deci tot la turatie mare. rapoartele in cutia de viteze iarasi nu sint ca la fiat panda de exemplu unde poti lejer sa mergi cu 40 la ora in viteza a 4 a. de regula, masina iti "spune " singura cam ce ture vrea.....sint convins ca cei mai priceputi pot da explicatii mai tehnice, dar romaneste.....o strici daca mergi cu ea subturata....si din cand in cand....scoate-o pe afara si mergi mai tare cu ea unde permit conditiile....nu este facuta pentru oras din pacate....
Link to comment
Share on other sites

aceste motoare din ce stiu eu sint motoare de turatie, deci trebuie duse in ture cand schimbi vitezele si pe unde ai ocazia, da-i in goarna ca sa ma exprim mai plastic. folosind turele mici, se gripeaza injectoarele si alte piese care se curatza tocmai prin aceste turatii ridicate. in plus de asta, consumul scade cand intra turbina deci tot la turatie mare. rapoartele in cutia de viteze iarasi nu sint ca la fiat panda de exemplu unde poti lejer sa mergi cu 40 la ora in viteza a 4 a. de regula, masina iti "spune " singura cam ce ture vrea.....sint convins ca cei mai priceputi pot da explicatii mai tehnice, dar romaneste.....o strici daca mergi cu ea subturata....si din cand in cand....scoate-o pe afara si mergi mai tare cu ea unde permit conditiile....nu este facuta pentru oras din pacate....

Stiu ca este motor de turatie. Tocmai in acest sens m-am gandit sa intreb care-i regimul optim de exploatare.

Din pacate cel mai mult ma invart prin oras si tocmai aici am zis sa ating coarda sensibila.

Care turbina?! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

la benzina aspirat cum ai tu poti merge subturat si 100 de ani. La diesel turobo e alta poveste. La motoare mici nu e recomandat ca iti consuma mai mult. Incearca sa nu o lasi sa cada sub 2000 de ture si esti ok in oras.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
aceste motoare din ce stiu eu sint motoare de turatie, deci trebuie duse in ture cand schimbi vitezele si pe unde ai ocazia, da-i in goarna ca sa ma exprim mai plastic. folosind turele mici, se gripeaza injectoarele si alte piese care se curatza tocmai prin aceste turatii ridicate. in plus de asta, consumul scade cand intra turbina deci tot la turatie mare. rapoartele in cutia de viteze iarasi nu sint ca la fiat panda de exemplu unde poti lejer sa mergi cu 40 la ora in viteza a 4 a. de regula, masina iti "spune " singura cam ce ture vrea.....sint convins ca cei mai priceputi pot da explicatii mai tehnice, dar romaneste.....o strici daca mergi cu ea subturata....si din cand in cand....scoate-o pe afara si mergi mai tare cu ea unde permit conditiile....nu este facuta pentru oras din pacate....

 

 

318i nu este facuta ptr oras si are turbina! :|

Hai da`o dreacu de treaba,k habar nu ai de masini,oras si motoare!

Parca si vad daca lucrai la bmw...faceai un poster cu ceva de genul: "DACA NU ITI TUREZI MASINA...NU LUA UN BMW....BMW PT OAMENI CARE TUREAZA"!:twoup:))

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!!!

Am si eu nevoie de cateva recomandari si indicatii, am citit forum de m-am saturat si multe altele pe langa; treaba sta asa...in iarna adik maxim in decembrie vreau sa imi iau un BMW e46 coupe. Acum din tot ce am citit pe net mi-am facut o oarece idee insa daca mi se raspunde mie direct atunci pot sa aproximez mai bine.

Variantele sunt intre un 320d 320i sau 325i...ce ma intereseaza pe mine mai mult este diferenta de consum, diferenta de intretinere intre una si alta...si in cel mai important caz diferenta dintre senzatia data de fiecare!

Sunt absolut convins ca 325 conduce clar la ultima parte...insa cat de mare este diferenta intre ele si care se merita luata.

Am un prieten care are un 325i din 99 care zice ca ii consuma in oras schimbat 2500 3000 rpm in jur de 12%, acum nu sh ce sa cred...parerea mea e ca te duce mai mult si mai ales in traficul din Bucuresti.

In raport cu km nu pot sa zic ca fac extraordinar de multi pe an..asa ca nu sh daca se merita luat dieselu`. Oricum diferenta intre 320d si 320i la pret este undeva aproape de 2000 Euro..si nu sh sigur daca se merita.

Astept recomandarea voastra...

Edited by nDy
Link to comment
Share on other sites

Eu am 316i si imi consuma 12 in buc... dar orasul asta nu poti sa-l compari cu alte orase din tara din punct de vedere al traficului.

 

Daca as fi in locul tau, fie mi-as lua 320i sau un 318 FL cu motorul de 143cp. Am auzit numai lucruri bune despre el. La 325, pe langa consumul mai mare, cresc mult si taxele, impozitele. Am prieteni cu 320D carora le consuma 9 in bucuresti. Deci daca nu esti mare amator de diesel nu-ti recomand.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Eu am 316i si imi consuma 12 in buc... dar orasul asta nu poti sa-l compari cu alte orase din tara din punct de vedere al traficului.

 

Daca as fi in locul tau, fie mi-as lua 320i sau un 318 FL cu motorul de 143cp. Am auzit numai lucruri bune despre el. La 325, pe langa consumul mai mare, cresc mult si taxele, impozitele. Am prieteni cu 320D carora le consuma 9 in bucuresti. Deci daca nu esti mare amator de diesel nu-ti recomand.

 

Succes!

 

Din cate am citit si din cate ma stiu pe mine daca mi-as lua 318 dupa aia mi-as baga ghearele in gat ca nu mi-am luat 320...diferenta de 30 de cai e semnificativa si sincer sa fiu masina o iau pentru mine si pentru placerea de a avea putere la picior, adica in momentu in care calci pedala sa simti ca se duce, ca asa acum am o toyota cu motor de 1.4 16valve, are ea 110 cai..da stii cum e...lasa de dort ca si sportivitate.

In legatura cu rca la 325 fata de 320 e de vreo 100 lei, ceea ce nu e atat de semnificativ...adik nu te da pe spate. impozitu` nu sh cat este,dar in acelasi timp m-ar interesa si consumu` la cele 2 adik diferenta sper sa nu fie mai mare de 2 hai 3 la suta,(specific aici nu ma refer la liniute si chesti de genu ca asa orice masina consuma), in Bucuresti, cred ca e undeva la 13 - 15%, iar vorbind de intretinere nu sh cat de mare este diferenta intre cele 2...

Credeti ca se merita un 325i in fata unui 320i in raport de (consum, intretinere)/ putere, adrenalina? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

320d 136 cai (a mea) scoate fum din cauciucuri la plecare de pe loc si o zbugheste repede si in depasiri... n-as spune ca bmw pe motorina e chiar lent, ai putere la picior si cand e diesel.

 

Da dar din cate am tot citit pe forum problema nu e ca nu ai putere ca ai putere si la diesel...insa sunt costurile de intretinere, daca iti cade ceva la ea te-a rupt...si pe langa asta am un prieten cu un ford mondeo motorina si cate probleme a avut cu ea...asa ca nu sh sincer ce sa zic, economisesti dintr-o parte la consum si dai mult mai mult la intretinere.

Link to comment
Share on other sites

Din start piesele la bmw sunt scumpe, si da, cred ca e o diferenta in ce priveste intretinerea la cele pe motorina fata de cele pe benzina. Eu doar sper sa nu pice nimic, cel putin nu prea curand :twoup:

 

mult succes...sa speram ca nu iti cade nimic...

Link to comment
Share on other sites

Eu am 316i si imi consuma 12 in buc... dar orasul asta nu poti sa-l compari cu alte orase din tara din punct de vedere al traficului.

 

Daca as fi in locul tau, fie mi-as lua 320i sau un 318 FL cu motorul de 143cp. Am auzit numai lucruri bune despre el. La 325, pe langa consumul mai mare, cresc mult si taxele, impozitele. Am prieteni cu 320D carora le consuma 9 in bucuresti. Deci daca nu esti mare amator de diesel nu-ti recomand.

 

Succes!

 

Din cate am citit si din cate ma stiu pe mine daca mi-as lua 318 dupa aia mi-as baga ghearele in gat ca nu mi-am luat 320...diferenta de 30 de cai e semnificativa si sincer sa fiu masina o iau pentru mine si pentru placerea de a avea putere la picior, adica in momentu in care calci pedala sa simti ca se duce, ca asa acum am o toyota cu motor de 1.4 16valve, are ea 110 cai..da stii cum e...lasa de dort ca si sportivitate.

In legatura cu rca la 325 fata de 320 e de vreo 100 lei, ceea ce nu e atat de semnificativ...adik nu te da pe spate. impozitu` nu sh cat este,dar in acelasi timp m-ar interesa si consumu` la cele 2 adik diferenta sper sa nu fie mai mare de 2 hai 3 la suta,(specific aici nu ma refer la liniute si chesti de genu ca asa orice masina consuma), in Bucuresti, cred ca e undeva la 13 - 15%, iar vorbind de intretinere nu sh cat de mare este diferenta intre cele 2...

Credeti ca se merita un 325i in fata unui 320i in raport de (consum, intretinere)/ putere, adrenalina? :twoup:

 

Salve!

Am avut 320i e46 2,2l 170cp si acum am 325i e46 192cp.Oricare din cele doua ofera ceva satisfactii la drum lung,cu un usor avantaj pt. 325.Consumul este cam identic la cele doua modele si este acceptabil parerea mea.Intretinerea la fel,e apropiata,multe piese fiind comune pt. amandoua.Oricum garantat te va cuceri sound-ul celor 6 cilindri.Eu zic sa alegi una dintre aceste doua modele si nu alege neaparat 325 ca ar avea niste caluti in plus,ia in calcul si starea tehnica,aspectul,dotarile,istoricul masinii,etc.Au si motoarele astea micile lor probleme dar in principiu chiar sunt fiabile si duc mult.

Link to comment
Share on other sites

 

Din cate am citit si din cate ma stiu pe mine daca mi-as lua 318 dupa aia mi-as baga ghearele in gat ca nu mi-am luat 320...diferenta de 30 de cai e semnificativa si sincer sa fiu masina o iau pentru mine si pentru placerea de a avea putere la picior, adica in momentu in care calci pedala sa simti ca se duce, ca asa acum am o toyota cu motor de 1.4 16valve, are ea 110 cai..da stii cum e...lasa de dort ca si sportivitate.

In legatura cu rca la 325 fata de 320 e de vreo 100 lei, ceea ce nu e atat de semnificativ...adik nu te da pe spate. impozitu` nu sh cat este,dar in acelasi timp m-ar interesa si consumu` la cele 2 adik diferenta sper sa nu fie mai mare de 2 hai 3 la suta,(specific aici nu ma refer la liniute si chesti de genu ca asa orice masina consuma), in Bucuresti, cred ca e undeva la 13 - 15%, iar vorbind de intretinere nu sh cat de mare este diferenta intre cele 2...

Credeti ca se merita un 325i in fata unui 320i in raport de (consum, intretinere)/ putere, adrenalina? :twoup:

 

Deci... sa ne intelegem... 320i, motor 2000cmc = 150 cp; 318i FL = 143 cp, iar 320i, motor 2.2 = 170 cp. Eu iti spuneam ca e o varianta buna 318i in locul lui 320i de 150 cp. La motorul de 2.2 deja sar taxele si impozitele, daca preferi un motor mai mare de 2000cmc iti sugerez sa optezi spre 325i!

Link to comment
Share on other sites

Da ai dreptate nu m-am exprimat cum trebuie..cand vb de 320i ma refeream la cel de 170 de cai. Chiar o sa ma interesez sa vad cat e impozitu de mare ..sa vedem ce se merita..ca asa ar parea interesant (daca sunt atat de mult impozitele) si cel de 1.8 143 de cp. Insa pot sa spun ca sincer ma atrage mult mai mult motoru de 2.5 adik are ceva mai multa putere...si stau sa ma gandesc ca daca tot iau bmw macar sa fie unu ...ma intelegeti (toata lumea vrea putere). Daca stie cineva cam cat de mult ar fi impozitu la aman2 adik motoru pana in 2000 si cel peste 2000. ar fi interesant.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.