Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Am desfacut locasul cu becul ars de la numere unde am gasit vreo juma' de litru de apa si contacte oxidate:

http://easycaptures.com/fs/uploaded/1182/7606918685.gif

 

Chestia e ca in viata mea n-am vazut astfel de LED. Mai e legat si pe direct.

Stiti careva ce tip de LED e acesta? Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Detin un 318i, E46 nfl de 118 cp, an 1998 . Am o problema care nu reusesc sa ii dau de capat. Apa trece de 90 de grade. Radiatorul este rece desi termostatul l-am scos. Daca dau drumul la caldura sta in 90 de grade (cu termostat scos). Ce este mai dubios este ca furtunul de apa din dreapta (privind de la capota spre parbriz) este cald, iar celalalt este rece. Daca scot dopul din radiator(cel albastru de dedesubt) imediat se infierbanta radiatorul si celalalt furtun. O parere va rog, inainte sa dau chiulasa jos pentru rectificare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am pus termostat si aceeași problemĂŁ, ĂŽn fine,ultima varianta este sa dau chiulasa jos, sa o rectific si automat vor fi curĂŁțate si orificiile pentru traseul lichidului de rĂŁcire.

Am mai observat inca o ciudĂŁțenie: daca o las pe liber si masina este ĂŽn mișcare,turometrul oscileazĂŁ ĂŽntre 500-1000 rpm. DacĂŁ opresc roata cu motorul pornit nu mai variazĂŁ, ce ar putea avea?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna, sunt user nou pe forum si am o problema cu al meu e46 320d din 2001 136cp. Problema este la pornire, cand motorul este rece, dimineata, porneste perfect, nici nu apuca sa invarta, la cald aceeasi treaba, iar problema apare la caldicel, pot sa dau la automat pana termin bateria, si scoate fum. Daca e cineva care ma poate ajuta as fi recunoscator. Am inteles ca se poate monta un releu sau schimbat un fir ca sa nu mai recunoasca temperatura apei, ci de la ulei.

Multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

De 3 zile am schimbat uleiul din motor, am pus Liqui Moly Top Tec 4100 5W40 si filtru de ulei MANN, made in Germany.

Problema e ca atunci cand pornesc motorul prima data dimineata (sau dupa o perioada mai mare de repaus) face un zgomot ciudat, metalic, timp de aprox. 2 secunde, apoi totul revine la normal.Cu uleiul vechi nu a facut niciodata asa.

Daca il opresc si-l pornesc din nou nu se mai aude acel zgomot imediat dupa pornire.

Din ce cauza credeti ca se intampla si care ar fi rezolvarea?

 

Salut, e pompa de ulei, merge un pic goala pana se amorseaza. Probabil uleiul asta e mai subtire decat ce aveai inainte si ii ia 2-3 secunde sa ajunga sa unga tot.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.youtube.com/watch?v=NJ6xjlQsX4w&feature=youtu.be

Aveti idee de ce face asa mereu la rece? Dupa 5 min de stat pe loc ca sa se incalzeasca motorul observ ca masina isi schimba "mersul" adica are un mic tremurat si mici "suturi" cand sta intre 1100 si 900 cam asa dupa ce mai scade putin parca isi revine si numai da suturile alea. Dupa ce plec si merg 2km si opresc motorul apa fiind la 50 grade ii dau o cheie dupa 15 min si motorul se duce la 300rpm si oscileaza intre 500rpm si moare.. daca calc acceleratia nu o ia deloc nu se tureaza deloc, dupa la a doua cheie merge normal. Mentionez ca i-am schimbat filtru benzina, filtru ulei si aer, bujiile cu 4 electrozi si folosesc ulei motul x-cess ll01 5w40 are doar 300km de cand l-am schimbat. Iar pana acum mi sa aprins de 2 ori check engine, mai intai incepea sa licare pentru 10 secunde apoi ramanea aprins si desigur ca masina mergea in 3, am oprit masina si am repornit-o si mergea ok.. iar la o perioada de o saptamana licarea check engine si am tinut-o turata pana pe la 2500-3000, a ramas aprins pentru 2 secunde si apoi sa oprit.. si masina nu a mai mers in 3 si-a revenit.

Edited by Luv
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua ,

Nu stiu daca aici e locul potrivit , dar nu am gasit ceva asemanator pe forum ; de ceva timp nu mi se mai aprinde martorul de frana de mana cand este trasa , ci doar la testul cu contactul pe pozitia 2 apoi se stinge. Am desfacut mansonul , dar nu am vazut acel intrerupator clasic pe nicaieri in zona aceea si nici vreun fir care sa ma duca spre ceva asemanator. Aveti vreo idee ? Masina e E46 320D din '98. Si inca ceva: cum pot determina tipul de motor pentru INPA ? (Nu radeti , am masina de doar 2 luni si deja vreau sa o "mesteresc") :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare...am o problema cu Bmw meu. 316i 1.9 benzina,105 cp.Cand pornesc dimineata si e frig afara sub 4 5 grade,tacane motorul cca 4 5 minute pana se incalzeste.Si nush de unde exact,ma gandesc la mai multe probleme....1.Faptul ca am bagat ulei 5w40 la recomandarea celor de la service,2.Bate lantul,3.Bat tachetii,....am cicca 200.000 km.Astept o parere daca sa confruntat cineva cu problema asta.Multam.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Buna ziua, sunt nou pe forum și as avea și eu câteva ĂŽntrebĂŁri dacĂŁ ma poate ajuta cineva cu un sfat mĂŁcar: sunt proprietarul unui 320 ci an 2001, motor 2171 cmc, 187.000 km reali cu carte service: mașina a mers foarte bine de când am luat-o acum 3 luni, iar acuma de prin luna Decembrie mi sa aprins in bord eroare radiator sau senzor lichid antigel, cel cu galben, dar mașina are antigel și nici acul de la temperatura nu trece de mijloc, caldura nu bagĂŁ decât pe autostrada dacĂŁ merg constat cu 120-130 km/h.Am lĂŁsat-o in parcare de sâmbĂŁtĂŁ pana astĂŁzi miercuri adica câteva zile, iar astĂŁzi când am pornit-o, a pornit ca și când ar merge in 3 pistoane, sa oprit motorul dupĂŁ câteva secunde, cam 7-8, am dat cheie iar și a pornit din prima, merge și nu se aude nici un zgomot la motor, plus de asta in mers se simte un miros de ceva ars in mașina ca de ulei, dacĂŁ cineva știe despre ce este vorba, va mulțumesc, Menționez ca nu mĂŁnâncĂŁ ulei mașina. Edited by Zzado41
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut!

Am luat si eu masina din service dupa vreo 4 luni (tinichigerie) si am constatat ca ramane aeroterma pornita la maxim pe rece, inclusiv cu contactul scos. Se opreste numai daca scot borna.

Este renumita piesa cu tepi? Daca da, cu ce denumire o gasesc si eu pe realoem?

E46 FL 318i 2002. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.