BMWClub: Bmw 318is e36 probleme relanti - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bmw 318is e36 probleme relanti

#1 User is offline   Blonda 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 06-February 08

Posted 08 February 2008 - 14:04

Am o problema si nu ii dau de cap!am schimbat debitmetrul (am facut proba cu mai multe debitmetre bune)si la fel sta la relanti un pic dar intr-un final cade iar,nu tine mai mult de 1 zi:( apoi se reg singur iar se opreste motorul si tot asa.in primele trepte trage doar daca o turez de pe loc direct in 4 mii, si atunci, in treapta a 2 imi da in nas un pic.iar daca plec usor se ineaca paraca.am schimbat si bujiile,am umblat si la regulator,(inca nu sunt f sigura ca e bun)ce alte cauze ar mai putea fi are cineva vre-o idee sa ami lovit careva de problema asta?poate sa fie de la cablul de accelerati sau senzor?multumesc! :blink:

This post has been edited by Blonda: 08 February 2008 - 14:07

0

#2 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 08 February 2008 - 15:23

Filtrele de benzina si aer le-ai verificat ? Ar putea si si pedala de acceleratie... :blink:
0

#3 User is offline   wind-3er 

  • wind3er
  • Group: Members
  • Posts: 1399
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 08 February 2008 - 15:37

relantiul Dane ..... :blink: , nici-o problema ....si mie mi-a facut asa(cu relantiu, dupa ce am schimbat o gatnitura de _chiulasa_) dar mecanicul a rezolvat-o, asa ca fuguta la un doctor.
0

#4 User is offline   Stefan_SNK 

  • Insider
  • Group: Members
  • Posts: 906
  • Joined: 04-April 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Advertising / IT / Cars

Posted 08 February 2008 - 15:41

sonda lamda :blink:

cea care se afla pe evacuare.
curatat idle valve controler :) sau ...regulatorul de relanti
filtrul de benzina
si pompa de benzina din rezervor....
observa daca asta se intampla doar dupa ce se incalzeste motorul cu relantiul.

This post has been edited by Stefan_SNK: 08 February 2008 - 15:42

0

#5 User is offline   Blonda 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 06-February 08

Posted 08 February 2008 - 15:44

 Stefan_SNK, on 8/Feb/2008, 15:41, said:

sonda lamda :blink:

Am puso pe test si sonda lambda era ok!mi-a dat eroare la aer.poate sa aiba leg si cu garnitura de la admisie...ca avd ac la aia a fost umblat?si ma gandesc sa fie de la injectoare?am pus asear in benzina niste solutie de curatat da sincer nu stiu cat de eficienta e.
cand e motorul acld se regleaza relantiul dar tot nu trage cum trebuie.da in nas in primele trepte.

This post has been edited by Blonda: 08 February 2008 - 15:46

0

#6 User is offline   Blonda 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 06-February 08

Posted 08 February 2008 - 15:54

 Dan98, on 8/Feb/2008, 15:50, said:

Eu la un E36 318is care l-am avut am schimbat debitmetrul și totul a fost ok atunci

am schimbat si eu debitmetrul ...e schimbare dar tot nu sta al relanti.....cand il aveam pe cel stricat nu tragea deloc!
0

#7 User is offline   florentincristea 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 907
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:fundeni calarasi

Posted 08 February 2008 - 15:57

sincer nu stiu nici eu sigur ce are si mai bine ar fi sa mergi la cineva bun. am avut is cu aceleasi pb da nu le am dat de cap. insa de cateva ori am observat ca intre debitmetru de aer si admisie e un racord din cauciuc. daca trage aer fals p acolo merge prost si nu sta relantiul, nu trage cum trebuie. schimba racordu ala sau izoleaza l bine pt o perioada daca e bufnit si s ar putea sa mearga o idee mai bine. la fel verifica fisele si bobinele. din cate stiu eu are 4. dar pana la urma fa ce spun, mergi la un service bun bun si nu lasa sa ti umble in debitmetru ca e sigilat si nu o sa l mai faca la loc, adica standard in veci..mai departe nu prea stiu cum sa te ajut, poate cu un nr de tel de la patronul unui service de bmw.

si debitmetru daca nu e tot de is il schimbi degeaba. si de preferat probeaza unu nou.
0

#8 User is offline   Blonda 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 06-February 08

Posted 08 February 2008 - 16:24

 florentincristea, on 8/Feb/2008, 15:57, said:

sincer nu stiu nici eu sigur ce are si mai bine ar fi sa mergi la cineva bun. am avut is cu aceleasi pb da nu le am dat de cap. insa de cateva ori am observat ca intre debitmetru de aer si admisie e un racord din cauciuc. daca trage aer fals p acolo merge prost si nu sta relantiul, nu trage cum trebuie. schimba racordu ala sau izoleaza l bine pt o perioada daca e bufnit si s ar putea sa mearga o idee mai bine. la fel verifica fisele si bobinele. din cate stiu eu are 4. dar pana la urma fa ce spun, mergi la un service bun bun si nu lasa sa ti umble in debitmetru ca e sigilat si nu o sa l mai faca la loc, adica standard in veci..mai departe nu prea stiu cum sa te ajut, poate cu un nr de tel de la patronul unui service de bmw.

si debitmetru daca nu e tot de is il schimbi degeaba. si de preferat probeaza unu nou.

da uite ca la asta nu m-am gandit si e f adevarat...am sa incer.....debitmetru e de is ca l-am luat dupa cod.o sa ma uit la furtun sa nu fie cumva intepat
pt ca siincer de multe ori am avut impresia ca trage aer fals pe undeva si cred ca asta e valabila si pt furtunele de la relanti...si la mecanici am tot fost dar nimeni nua re idee daac nu e debitmetrul agat au intrat in caeat
si nu imi place sa dau bani sa faca ei teste.....nu stiu daca ma intelege-ti...am in plan multe modificari pt masina si nu vraeu sa cheltuiesc banii aiurea.va multumesc inca o data ...pt raspunsuri.....orice idee e buna!
0

#9 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1596
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male

Posted 08 February 2008 - 18:29

offtopic...SAHSA tu esti?

on topic...
verifica fisele...e posibil sa ai vre-o fisa fisurata si sa de-a scanteie falsa...asa am patit si io la un 318is...am verificat tot ce se putea...ce are? ce are? si cand am schimbat bujiile intr-o zi am constatat ca 2 fise erau coapte(crapate)...si relentiul si-a revenit ca prin minune...
0

#10 User is offline   SORIN Angeleyes 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 522
  • Joined: 24-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 08 February 2008 - 19:06

Verifica toate furtunele de vacuum!
0

#11 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 09 February 2008 - 00:08

Cand inlocuiesti piese stricate cu piese sh nu poti fi sigur de nimic.
0

#12 User is offline   ursuletz 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 06-February 08
  • Gender:Male
  • Location:spain

Posted 09 February 2008 - 00:48

si eu am avut aceeasi problema...am fost la mai multi mecanici (4) de vara si unu dintre ei chiar a spus k am chiloasa ovalizata!ultimul la care am fost avea acelasi model de masina cu al meu!aveam doar tubul de aer dintre motor si filtru crapat rau...!am schimbat acel tub si nu i-mi mai murea motorul si mergea si rotund!
0

#13 User is offline   manolica1 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1596
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male

Posted 09 February 2008 - 00:50

doamne ce dume dau din ei mecanici astia...auzi _chiulasa_ ovalizata...
oval e capul lui.... :blink:
0

#14 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 09 February 2008 - 00:58

Stii vorba aia....TRAIM IN ROMANIA ! :blink:
0

#15 User is offline   Blonda 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 06-February 08

Posted 13 February 2008 - 13:50

Am rezolvt problema!weeee..... :blink: era senzorul de la clapeta de acceleratie.multumesc tuturor pt sfaturi.
0

#16 User is offline   MixPitic 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 06-August 08

Posted 10 August 2008 - 20:32

1 ai curatat injectoarele ?
2 scoate firu de la senzoru,debimetru aer si vezi cum merge daca merge mai bine inseamna ca nu erau bune debimetrle ..si debimetru de aer sper ca era bosh care este vro 10 mil de lei ...si schimbi tot debimetru nu doar senzoru..
3 bujiile sa fie tot bosh ..
4 Fisele
5 aparatu ala care pornesc fisele de se duce la bujii nu stiu cum ii zice ..
sau poate ai vrun injector bulit ca cam astea sunt simtomele ..sau vrun senzor ...
0

#17 User is offline   mario.b 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 625
  • Joined: 04-August 06
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 10 August 2008 - 22:45

 MixPitic, on 10/Aug/2008, 21:32, said:

1 ai curatat injectoarele ?
2 scoate firu de la senzoru,debimetru aer si vezi cum merge daca merge mai bine inseamna ca nu erau bune debimetrle ..si debimetru de aer sper ca era bosh care este vro 10 mil de lei ...si schimbi tot debimetru nu doar senzoru..
3 bujiile sa fie tot bosh ..
4 Fisele
5 aparatu ala care pornesc fisele de se duce la bujii nu stiu cum ii zice ..
sau poate ai vrun injector bulit ca cam astea sunt simtomele ..sau vrun senzor ...



Fara sa te superi mai bine te apuci de desenat.

This post has been edited by mario.b: 10 August 2008 - 22:46

0

#18 User is offline   Flipper_Radu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 26-November 08

Posted 12 December 2008 - 00:37

100% e de la REGULATORUL DE RELANTI care e ascuns undeva sub galeria de admisie pe care trebuie sa o dai jos ca sa ajungi la el ... e simplu , eu am facut asta la al meu ! Scoti regulatorul , il cureti cu un spray de carburatoare si il pui la loc :) !
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro