Jump to content

Bmw 318is e36 probleme relanti


Blonda

Recommended Posts

Am o problema si nu ii dau de cap!am schimbat debitmetrul (am facut proba cu mai multe debitmetre bune)si la fel sta la relanti un pic dar intr-un final cade iar,nu tine mai mult de 1 zi:( apoi se reg singur iar se opreste motorul si tot asa.in primele trepte trage doar daca o turez de pe loc direct in 4 mii, si atunci, in treapta a 2 imi da in nas un pic.iar daca plec usor se ineaca paraca.am schimbat si bujiile,am umblat si la regulator,(inca nu sunt f sigura ca e bun)ce alte cauze ar mai putea fi are cineva vre-o idee sa ami lovit careva de problema asta?poate sa fie de la cablul de accelerati sau senzor?multumesc! :blink: Edited by Blonda
Link to comment
Share on other sites

sonda lamda :blink:

 

cea care se afla pe evacuare.

curatat idle valve controler :) sau ...regulatorul de relanti

filtrul de benzina

si pompa de benzina din rezervor....

observa daca asta se intampla doar dupa ce se incalzeste motorul cu relantiul.

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

sonda lamda :blink:

Am puso pe test si sonda lambda era ok!mi-a dat eroare la aer.poate sa aiba leg si cu garnitura de la admisie...ca avd ac la aia a fost umblat?si ma gandesc sa fie de la injectoare?am pus asear in benzina niste solutie de curatat da sincer nu stiu cat de eficienta e.

cand e motorul acld se regleaza relantiul dar tot nu trage cum trebuie.da in nas in primele trepte.

Edited by Blonda
Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu nici eu sigur ce are si mai bine ar fi sa mergi la cineva bun. am avut is cu aceleasi pb da nu le am dat de cap. insa de cateva ori am observat ca intre debitmetru de aer si admisie e un racord din cauciuc. daca trage aer fals p acolo merge prost si nu sta relantiul, nu trage cum trebuie. schimba racordu ala sau izoleaza l bine pt o perioada daca e bufnit si s ar putea sa mearga o idee mai bine. la fel verifica fisele si bobinele. din cate stiu eu are 4. dar pana la urma fa ce spun, mergi la un service bun bun si nu lasa sa ti umble in debitmetru ca e sigilat si nu o sa l mai faca la loc, adica standard in veci..mai departe nu prea stiu cum sa te ajut, poate cu un nr de tel de la patronul unui service de bmw.

 

si debitmetru daca nu e tot de is il schimbi degeaba. si de preferat probeaza unu nou.

Link to comment
Share on other sites

sincer nu stiu nici eu sigur ce are si mai bine ar fi sa mergi la cineva bun. am avut is cu aceleasi pb da nu le am dat de cap. insa de cateva ori am observat ca intre debitmetru de aer si admisie e un racord din cauciuc. daca trage aer fals p acolo merge prost si nu sta relantiul, nu trage cum trebuie. schimba racordu ala sau izoleaza l bine pt o perioada daca e bufnit si s ar putea sa mearga o idee mai bine. la fel verifica fisele si bobinele. din cate stiu eu are 4. dar pana la urma fa ce spun, mergi la un service bun bun si nu lasa sa ti umble in debitmetru ca e sigilat si nu o sa l mai faca la loc, adica standard in veci..mai departe nu prea stiu cum sa te ajut, poate cu un nr de tel de la patronul unui service de bmw.

 

si debitmetru daca nu e tot de is il schimbi degeaba. si de preferat probeaza unu nou.

da uite ca la asta nu m-am gandit si e f adevarat...am sa incer.....debitmetru e de is ca l-am luat dupa cod.o sa ma uit la furtun sa nu fie cumva intepat

pt ca siincer de multe ori am avut impresia ca trage aer fals pe undeva si cred ca asta e valabila si pt furtunele de la relanti...si la mecanici am tot fost dar nimeni nua re idee daac nu e debitmetrul agat au intrat in caeat

si nu imi place sa dau bani sa faca ei teste.....nu stiu daca ma intelege-ti...am in plan multe modificari pt masina si nu vraeu sa cheltuiesc banii aiurea.va multumesc inca o data ...pt raspunsuri.....orice idee e buna!

Link to comment
Share on other sites

offtopic...SAHSA tu esti?

 

on topic...

verifica fisele...e posibil sa ai vre-o fisa fisurata si sa de-a scanteie falsa...asa am patit si io la un 318is...am verificat tot ce se putea...ce are? ce are? si cand am schimbat bujiile intr-o zi am constatat ca 2 fise erau coapte(crapate)...si relentiul si-a revenit ca prin minune...

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut aceeasi problema...am fost la mai multi mecanici (4) de vara si unu dintre ei chiar a spus k am chiloasa ovalizata!ultimul la care am fost avea acelasi model de masina cu al meu!aveam doar tubul de aer dintre motor si filtru crapat rau...!am schimbat acel tub si nu i-mi mai murea motorul si mergea si rotund!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

1 ai curatat injectoarele ?

2 scoate firu de la senzoru,debitmetru aer si vezi cum merge daca merge mai bine inseamna ca nu erau bune debimetrle ..si debitmetru de aer sper ca era bosh care este vro 10 mil de lei ...si schimbi tot debitmetru nu doar senzoru..

3 bujiile sa fie tot bosh ..

4 Fisele

5 aparatu ala care pornesc fisele de se duce la bujii nu stiu cum ii zice ..

sau poate ai vrun injector bulit ca cam astea sunt simtomele ..sau vrun senzor ...

Link to comment
Share on other sites

1 ai curatat injectoarele ?

2 scoate firu de la senzoru,debitmetru aer si vezi cum merge daca merge mai bine inseamna ca nu erau bune debimetrle ..si debitmetru de aer sper ca era bosh care este vro 10 mil de lei ...si schimbi tot debitmetru nu doar senzoru..

3 bujiile sa fie tot bosh ..

4 Fisele

5 aparatu ala care pornesc fisele de se duce la bujii nu stiu cum ii zice ..

sau poate ai vrun injector bulit ca cam astea sunt simtomele ..sau vrun senzor ...

 

 

Fara sa te superi mai bine te apuci de desenat.

Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.