Jump to content

ce se strica la BMW si nu ar trebui ?


cat

ce pica la BMW ?  

1244 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Avand E60 as putea spune:

Computer/releu bujii incandescente - l-am schimbat de 2 ori pana acum

 

Saptamana trecuta eram in Austria si am observat ca masina porneste f greu.

Am pus testerul si nici o eroare. O iau la puricat si vad ca bateria imi arata 11V desi motorul era pornit.

M-am umplut de spume, m-am dus la BMW si au inlocuit cablul 12427789231( Lead for preheater system) care era nitel cam topit.

 

 

Deci pentru cei care tot schimbati releul de bujii verificati si cablul asta ..e posibil sa faca un contact cam imperfect.

 

 

PS: factura a fost de 187 de euro, din care vreo 18 de euro cablul si restul a fost manopera.(asta a inclus totusi ca mi-au pus si bateria pe redresor ca ajunsese la 11V ). Asta pentru cei care se mai plang ca manopera e scumpa in Romania.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatie,ramane sa si gasesc un service in TM care o sa vrea sa faca asa ceva (toti vor doar sa schimbe toata piesa,de ex vroiam sa schimb o bucsa dreapta fata si imi spune mecanicul ca nu se schimba decat cu tot cu brat si daca schimb un brat automat trebuie schimbat si celalat ,desi cei de la magazinul de piese auto mi-au spus ca se poate cumpara si piesa(bucsa) individuala)

Asa vroiau si la mine,si cei de la magazin au insistat ca nu exista doar bucsa, pan la urma am schimbat-o cu tot..dar doar 1.de ce amandoua daca doar una e belita?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru informatie,ramane sa si gasesc un service in TM care o sa vrea sa faca asa ceva (toti vor doar sa schimbe toata piesa,de ex vroiam sa schimb o bucsa dreapta fata si imi spune mecanicul ca nu se schimba decat cu tot cu brat si daca schimb un brat automat trebuie schimbat si celalat ,desi cei de la magazinul de piese auto mi-au spus ca se poate cumpara si piesa(bucsa) individuala)

Asa vroiau si la mine,si cei de la magazin au insistat ca nu exista doar bucsa, pan la urma am schimbat-o cu tot..dar doar 1.de ce amandoua daca doar una e belita?

 

 

 

Presupun ca daca schimbi doar 1 atunci in mod normal cel mai vechi va avea o viata mai scurta si probabil ca vor trebui schimbate mai des si deci refacuta geometria de fiecare data(un cerc financiar vicios)

Link to comment
Share on other sites

Am avut e46 320d 2004,cumparata la 127k km,vanduta la aproape 185k km,am schimbat doar bratele pe fata si amortiozarele,am considerat-o o masina f fiabila.

 

Tinand cont ca majoritatea masinilor de pe forum au in cel mai fericit caz 150k km eu zic ca sunt masini f bune,daca va uitati pe celelalte forumuri dedicate (mazda,honda-cica simbol al fiabilitatii,fiat,renault,hyundai,etc) o sa vedeti multe masini cu ac. bube chiar daca nu au trecut de 1500km,da o mie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

e39 530d 306k km actuali. schimbat: un injector la 220k km, pompa motorina de sub scaun la 260k km, electroventilator AC, cutie automata la 184k km (acum trebuie schimbata DIN NOU), racorduri flexibile esapament, s-a rupt un arc fata ( le-am schimbat pe toate cu ocazia asta), suporti motor. Atat.

 

Nu am inclus in lista toate consumabilele gen amortizoare, bucse, brate. Pt 5 ani si 136k km de cand masina e folosita de mine, eu o consider foarte fiabila. Motorul este o bijuterie. Cutia de viteze este singura mare dezamagire, cel putin pe motorul de 3 litri - total depasita.

Edited by bedwap
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca toata lumea se plange de faptul ca pica debitmetrul.Este adevarat ca tot pica la multi dar cauza este schimbatul foarte rar al filtrului de aer.Traim in Romania noasstra draga cu enorm de mult praf si de aceea trebuie schimbat FOARTE des filtrul de aer ( iar de filtru de aer sport nici nu incape in vorba in Romania).Eu la TOATE masinile avute pana acum ( vreo 6 la numar) schimbam filtrul de aer la 5000 de kilometri si nu am avut NICIODATA debitmetrul defect la nici una ( din 6 patru au fost BMW).Asta ar fi recomandarea mea => fara filtru de aer sport si schimbat filtrul de aer la 5000KM iar rezultatul va fi NICI UN DEBITMETRU DEFECT!
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

serios ? la masini cu "km reali" poate.....

adica esti surprins cand iti pica volanta la 120mii km.....si tu de fapt ai in realitate 300 mii :)

termostatele e bine sa le schimbi cu pompa de apa din cand in cand (100mii km cel mult)....chiar daca nu mai esti obligat ca la alea la care era pompa pe cureaua de distributie....

relee sunt multe ......cred ca te referi la ala de bujii, care este un circuit proiectat prost....

ai uitat de fulia de la vibrochen ..... dar probabil n-ai schimbat-o inca si de aia n-ai remarcat-o :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

asta vreau si eu sa vad, de auzit se aud multe, dar nu stiu decat 3 cazuri concrete in care sa fi picat turbina

 

Si la mine a picat turbina dupa aprox 7 luni de la achizitionare.Despre e46 e vorba.Si ce mai auzisem dar nu am experimentat pana acum ca ar fi problema cu injectoarele si volanta.

Link to comment
Share on other sites

Flansa de cardan e o piesa din cauciuc facuta sa absoarba socurile din cardan - e absolut normal sa se uzeze si la un punct sa aiba nevoie de inlocuire.Este exact acelasi lucru ca si o bucsa- e facuta sa absoarba socuri si trebuie inlocuita din cand in cand.
Link to comment
Share on other sites

e38 730da

 

Problema la capete de directie din cauza drumurilor si a greutati masini cam la 50 de k cad

 

Tampoane motor la maxim 100 k COST 600 RONI

 

Flanja cardan la maxim 100 k Cost 500

 

Senzori de abs cad intr o bucurie... pana la urma i am schimbat pe toti odata cu unii noi originali de vreo 1 an m a lasat in pace 350 bucata

 

La 250 k am schimbat tot ce tine de directie si suspensie pe original Lenforder si amortizoare BOGE vreo 1000 euro

 

La 280 k Cutia de viteza automata ( numai dadea cu spatele problema frecventa la 5hp24 scapa presiune o supapa din cutie, in rest cutia era in stare buna discuri si placi si nu am menajato) 1100 euro cu garantie 1 an

 

La 290k pompa de apa ( s a deplasat din corp si imi rupea cureau la transmisie) care era originala am schimbat si cele 2 termostate vreo 10 mil cu totul original

 

La 300 k turbina 350 euro turbina modificata cu garantie 2 ani. Are pale duble. Recomand se aude minunat.

 

Cu ocazie asta mi a spart un furtun de la intercoler.. le am intarit pe toate cu cauciuc crud si plasa de fibra de sticla... Costa vreo 5 mil bucata mi s a parut stupid

 

 

 

 

In rest am original pe masina

 

Tot sistemul de injectie mai putin pompa din portabagaj Masina nu da fum si porneste la sfert

Fulie vibrochen originala

Motorul stare buna compresie verificata

In rest nici o problema pe electrica.. ma rog s a ars modul de radio dar e frecventa problema

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare treaba cu "piesa dintre scaun si volan" la mine sa aplicat. Eu am fost de vina pt moartea turbinei. Asta am si votat. Eram copil, nu stiam eu cu ce se manaca mecanica(nu ca acum as sti mult mai multe). Am primit masina la 90k si dupa ce am conduso eu pana la 125k a murit turbo, adica intra in LIMP MODE e termenul din cate am inteles datorita condusului subturat de oras =>1500-1800RPM. Mare greseala, mers cu ea la Auto"X" reprezentanta BMW intrebat cat ar costa si dupa 850Euro una reconditionata cu amea la schimb am zis pas. Buget studentesc, nu imi permiteam si dupa din intamplare am intrat la un alt service (skoda) si ei au zis sa las masina sa se uite daca ma pot ajuta. dupa 6 zile de stres, ros unghii, telefoane disperate m-au chemat la service, mi-au dat cheia si au zis sa ma duc sa fac o tura sa vad cum se misca. Motanul meu revenise la vechile obiceiuri de mancat asfalt. total factura 650 RON (reconditionare turbo). Acum am 172k si turbo inca merge brici, dar nici eu nu o mai iert in oras. Costa mai mult Turbo nou decat motorina economisita.

 

Cu stima,

Mr. Big

320D E46(f) Touring

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
HRISTOS A INVIAT!
adevarat A INVIAT!

 

hmm ce se strica tot ... la orice masina nu numai la bmw , ce nu ar trebui sa se strice e plasa la scaunul pasager .... siiii cam atat sau defecte "specifice rasei" (care dupa mine ar trebui rezolvate moca de reprezentanta)

 

cu astea fiind spuse , se poate inchide :thumbsup:

 

 

 

j/k am o buna dispozitie rara azi :p

Edited by AndreiXXL
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare. Am eu probleme cu e90 din 2008 ,modelul cu leduri la semnalizare spate, probleme care zic eu ca sunt grave. Masina are 98000 km acum, si are distributia varza....Adica mai exact,pe tipul de motor N47 ,pe care banuiesc ca il posedati multi dintre voi, pinionul din capatul vilbrokenului se uzeaza prematur,si distributia devine zgomotoasa mergand in timp la ruperea lantului de distributie . Nu ar fi nici o problema daca acel pinion s-ar putea schimba,insa nemtii inteligenti l-au facut dintr-o bucata asa incat trebuie sa schimbi arbore cotit+cuzineti+lant+patine +role si ce o mai fi pe acolo ...Am fost azi la bmw si nu ma ajuta fiindca masina e luata din germania,insa mi-au facut un deviz si reparatia costa nici mai mult nici mai putin de 110.000.000 sau 11000 ron.

Gasesc aceasta defectiune ca fiind un defect de fabricatie,ce ar trebui remediat de producator.Si fratii mei va compatimesc pe toti ce aveti acest motor de 2L ,N47 ,ca mecanicul a fost amabil si mi-a zis ca toate masinile 2007-2008 au aceasta problema,deci asteptativa la orice.Zgomotul este unul metalic la inceput,un fel de clantanit/croncanit si nu asteptati sa se accentueze.Odata reparat ,problema va reveni in 70-80 mii de km,deci iremediabil.

Sunt profund dezamagit de aceasta marca,nu credeam ca se poate asa ceva .Nu vreau sa dau exemple stupide,dar papucul lu' tata are 400000 km ,si motorul merge foarte bine,nu s-a umblat la el....si multe astfel de exmple fac pentru mine din BMW o marca de .....

Daca erau cazuri izolate ,mai ziceam ,dar daca o sa va informati suficient o sa vadeti ca e o problema generalizata,pe N47 de 2L,fie ca e seria 1 ,3 sau 5 .

E parerea mea personala,cu siguranta vor fi destui care sa conteste ce am scris eu aici .Va urez succes tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.