BMWClub: Piese BMW - BMWClub

Jump to content

  • 15 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Piese BMW - costuri si magazine -

#1 User is offline   oSerX 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2555
  • Joined: 23-May 05
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 12:10

As ruga pe un admin cu putere sa puna sus topicul asta.... e un topic care ar trebui sa fie mereu "SUS"

Eu consider ca e necesar un asemenea topic, ceva similar cu topicul de la seria 3 - costuri si intretinere. De asemenea puneti si voi preturi la diferite magazine, poate se gasesc mai ieftine si de aceeasi calitate ( sau mai bune :blink: ) si prin alte locuri .

Eu pun niste preturi la ce am intrebat de la bmw si ce mai stiu de la ce am cumparat :

# de la BAVARIA

CHEIE BMW (cu telecomanda) - costa 150E + aprox 50E taxa de curier
- explicatia taxei rezulta din faptul ca, fiind element de securitate nu vine cu "trenu"

SET BUCSE bascule fata 320D - 120E TVA inclus

# de la Al Padrino ( magheru )

filtru ulei MAAN 320D - cam 380-390mii lei vechi
microfiltru fara carbon - vreo 800-850mii lei vechi
microfiltru cu carbon - 1170mii lei vechi
placute frana (parca SACHS ) - 1170mii lei vechi
filtru aer 320D - 1,1milioane (sper sa nu ma insel .. adevarul e ca nu mai retin)
capacelul ala de la spalatoare faruri - 6E ( 3E in germania :) )
set bucse bascule fata 320d - 3,5milioane la dijital pe lizeanu ( nu stiu provenienta )

This post has been edited by oSerX: 14 September 2005 - 12:26

0

#2 User is offline   alex 83 

  • Nou venit
  • Group: Members
  • Posts: 6105
  • Joined: 16-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 14 September 2005 - 12:18

Am facut eu azi comanda de la dijital pentru:
--bascula stanga+dreapta 7mil bucata
--busci bascula 3,5 mil/set
--bieleta antiruliu 1,8 mil/set

Firma este lamforder sau ceva de genu asta....originale facute in germania(cel putin asa spun ei :blink: )

This post has been edited by alexandru_83: 14 September 2005 - 12:20

0

#3 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 12:45

Eu am comandat , la Ausburg, un spalator de parbriz 15 euro, capac de plastic oglinda 1,8 milioane.
0

#4 User is offline   barrriton 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 706
  • Joined: 29-December 04
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 13:05

eu tot cu augsburg m-am inteles cel mai bine: termostat, pompa de apa - 7/800.000, curea de transmisie - 1200.000, buson benzina - 400.000, flansa de cardan 39 euro (inca nu am cumparat-o).

doar bara stabilizatoare nu am luat-o de la magazin de piese, ci am facut-o la un atelier, cu garantie cu tot, muuult mai ieftin decat la orice furnizor de piese.
0

#5 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 13:06

Hai sa le scriem pe modele de masini, ca altfel iese haos.
0

#6 User is offline   jaffar 

  • zero
  • Group: Members
  • Posts: 1871
  • Joined: 25-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 14 September 2005 - 13:07

ai FACUT o bara stabilizatoare ? pai de unde mama mamilor stie atelierul ala din ce fel de material e facuta bara astfel incit sa nu-ti schimbe radical proprietatile dinamice ?! o diferenta de 0.5 mm in diametru duce la o rigiditate marita de 2-3 ori ! nu mai vorbim de materialul in sine.

da' de ce ai avut nevoie de alta bara stabilizatoare ? :blink:
0

#7 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 14 September 2005 - 13:20

oSerX, on 14/Sep/2005, 13:10, said:

filtru aer 320D - 1,1milioane (sper sa nu ma insel .. adevarul e ca nu mai retin)
View Post

Cam scump, mai mult cu vreo 3-4 sute de mii. Probabil era o super marca :blink:
0

#8 User is offline   bmb192002 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 368
  • Joined: 01-March 05
  • Location:BUCURESTI

Posted 14 September 2005 - 13:35

barrriton, on 14/Sep/2005, 14:05, said:

eu tot cu augsburg m-am inteles cel mai bine: termostat, pompa de apa - 7/800.000, curea de transmisie - 1200.000, buson benzina - 400.000, flansa de cardan 39 euro (inca nu am cumparat-o).

doar bara stabilizatoare nu am luat-o de la magazin de piese, ci am facut-o la un atelier, cu garantie cu tot, muuult mai ieftin decat la orice furnizor de piese.
View Post

pompa apa 800.000??
0

#9 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 13:39

bmb192002, on 14/Sep/2005, 14:35, said:

pompa apa 800.000??
View Post


E motor M20, dar si asa mi se pare super ieftina. Mie mi s-a spart pompa de apa undeva pe la Miercurea Sibiului, si acum 3 ani am dat 1,4 milioane pe ea.
0

#10 User is offline   TiL 

  • inline 6 in a 5-er 4ever
  • Group: Members
  • Posts: 568
  • Joined: 28-October 04
  • Location:Bucuresti
  • Interests:biciclete, schi, BMW

Posted 14 September 2005 - 14:37

pompa apa M10 1.470.000 la AlPadrino
Saxofon M10 1.850.000 la InterspotPromotion (pieseautomobile.ro) ca si urmatoarele:
Cap bara ursulet: 50 RON frap(spania); 60 RON sidem(belgia); 75 RON moog(elvetia); 107 RON febi(germania)
Tampoane cutie 37 x 2
Garnitura chiulasa M10 1.8 VReinz - 90 RON, Elring - 114 RON.

Atat imi amintesc deocamdata.
0

#11 User is offline   barrriton 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 706
  • Joined: 29-December 04
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 14:58

(cine pana mea?!?), on 14/Sep/2005, 14:07, said:

ai FACUT o bara stabilizatoare ? pai de unde mama mamilor stie atelierul ala din ce fel de material e facuta bara astfel incit sa nu-ti schimbe radical proprietatile dinamice ?! o diferenta de 0.5 mm in diametru duce la o rigiditate marita de 2-3 ori ! nu mai vorbim de materialul in sine.

da' de ce ai avut nevoie de alta bara stabilizatoare ? :blink:
View Post



era masina cumparata cu o improvizatie nenorocita. a descoperit-o mecanicul. el avea pe la el prin garaj o bara de 520 i cu camasa de teflon distrusa. atelierul ala a teflonat bara. si cum la computest nu au aparut erori la segmentele respective, inclin sa cred ca a fost ok. nu mi-ar fi recomandat mecaniculsolutia asta, daca nu ar fi stiut ce si cum.
0

#12 User is offline   jaffar 

  • zero
  • Group: Members
  • Posts: 1871
  • Joined: 25-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 14 September 2005 - 15:01

cred ca nu e bara stabilizatoare aia despre care vorbim, ca aia n-are teflon :blink: eu intelesesem ca aia ti-au construit o bara, de-aia ma socam :) de fapt ei au reconditionat una. am facut si eu asta, la timonerie... o bucsa de teflon e 35 eur, eu am taiat un cilindru dintr-o bucata de teflon, l-am infipt, i-am facut o gaura, si merge mai bine ca aia noua :)
0

#13 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 15:07

(cine pana mea?!?), on 14/Sep/2005, 16:01, said:

cred ca nu e bara stabilizatoare aia despre care vorbim, ca aia n-are teflon :blink: eu intelesesem ca aia ti-au construit o bara, de-aia ma socam :) de fapt ei au reconditionat una. am facut si eu asta, la timonerie... o bucsa de teflon e 35 eur, eu am taiat un cilindru dintr-o bucata de teflon, l-am infipt, i-am facut o gaura, si merge mai bine ca aia noua :)
View Post


Zice de bieleta antiruliu care mereu se confunda cu bara stabilizatoare. La atelierul ala probabil a dat o gaura mica in capatul rotulei si pe acolo a turnat teflon ca sa acopere golul lasat de uzura. Am vazut eu la un atelier care reconditioneaza rotule. Intre timp am descoperit o alta metoda, care e cea mai rezistenta posibil. Taie spatele rotulei scoate bila uzata din ea, face alta bila pe care o baga la loc in rotula, si apoi sudeaza cu argon spatele rotulei. Iese ca noua. Cand te gandesti ca un brat de aluminiu la E39 costa cam 8 milioane .....
0

#14 User is offline   barrriton 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 706
  • Joined: 29-December 04
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 15:11

wlf, on 14/Sep/2005, 16:07, said:

Zice de bieleta antiruliu care mereu se confunda cu bara stabilizatoare. La atelierul ala probabil a dat o gaura mica in capatul rotulei si pe acolo a turnat teflon ca sa acopere golul lasat de uzura. Am vazut eu la un atelier care reconditioneaza rotule. Intre timp am descoperit o alta metoda, care e cea mai rezistenta posibil. Taie spatele rotulei scoate bila uzata din ea, face alta bila pe care o baga la loc in rotula, si apoi sudeaza cu argon spatele rotulei. Iese ca noua. Cand te gandesti ca un brat de aluminiu la E39 costa cam 8 milioane .....
View Post




nuuuuuuuu. ar fi trebuit sa schimb si bieletele antiruliu dar nu aveam bani. si mi-a zis mecanicul ca bara e varza...
0

#15 User is offline   da_joint 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 202
  • Joined: 26-April 05
  • Location:Bucuresti
  • Interests:.

Posted 14 September 2005 - 15:23

Bmw-Filaret: cot admisie e30 - 20euro
0

#16 User is offline   jaffar 

  • zero
  • Group: Members
  • Posts: 1871
  • Joined: 25-October 04
  • Location:Bucuresti

Posted 14 September 2005 - 15:31

barrriton, on 14/Sep/2005, 16:11, said:

nuuuuuuuu. ar fi trebuit sa schimb si bieletele antiruliu dar nu aveam bani. si mi-a zis mecanicul ca bara e varza...
View Post


bara stabilizatoare e un fier. atit. nu are cauciuc, nici teflon. doar doua gauri (piesa 1) :

Attached File  e34_stabilizez_bar_front.png (7.14K)
Number of downloads: 707
0

#17 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 15:36

(cine pana mea?!?), on 14/Sep/2005, 16:31, said:

bara stabilizatoare e un fier. atit. nu are cauciuc, nici teflon. doar doua gauri (piesa 1) :

Attachment attachment
View Post


Exact. Si bieletele antiruliu piesa 6. Alea au teflon in rotulele din capete. De obicei exista confuzie intre ele.

AntiRoll Bar si Stabylizer Bar.
0

#18 User is offline   barrriton 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 706
  • Joined: 29-December 04
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 15:37

(cine pana mea?!?), on 14/Sep/2005, 16:31, said:

bara stabilizatoare e un fier. atit. nu are cauciuc, nici teflon. doar doua gauri (piesa 1) :

Attachment attachment
View Post



si 6 ce e?
ca asa parca arata ce am reparat...
0

#19 User is offline   barrriton 

  • Senior
  • Group: Under Supervision
  • Posts: 706
  • Joined: 29-December 04
  • Location:bucuresti

Posted 14 September 2005 - 15:38

wlf, on 14/Sep/2005, 16:36, said:

Exact. Si bieletele antiruliu piesa 6. Alea au teflon in rotulele din capete. De obicei exista confuzie intre ele.

AntiRoll Bar si Stabylizer Bar.
View Post



aha. asta e. hai, radeti, radeti...


mi-amamintit: ala zicea ceva de "bara de conexiune directie"...

This post has been edited by barrriton: 14 September 2005 - 15:39

0

#20 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 14 September 2005 - 15:38

barrriton, on 14/Sep/2005, 16:37, said:

si 6 ce e?
ca asa parca arata ce am reparat...
View Post


Bielete antiruliu. Exact alea de care spuneam cum se pot repara.
0

Share this topic:


  • 15 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro