Jump to content

Piese BMW


oSerX

Recommended Posts

As ruga pe un admin cu putere sa puna sus topicul asta.... e un topic care ar trebui sa fie mereu "SUS"

 

Eu consider ca e necesar un asemenea topic, ceva similar cu topicul de la seria 3 - costuri si intretinere. De asemenea puneti si voi preturi la diferite magazine, poate se gasesc mai ieftine si de aceeasi calitate ( sau mai bune :blink: ) si prin alte locuri .

 

Eu pun niste preturi la ce am intrebat de la bmw si ce mai stiu de la ce am cumparat :

 

# de la BAVARIA

 

CHEIE BMW (cu telecomanda) - costa 150E + aprox 50E taxa de curier

- explicatia taxei rezulta din faptul ca, fiind element de securitate nu vine cu "trenu"

 

SET BUCSE bascule fata 320D - 120E TVA inclus

 

# de la Al Padrino ( magheru )

 

filtru ulei MAAN 320D - cam 380-390mii lei vechi

microfiltru fara carbon - vreo 800-850mii lei vechi

microfiltru cu carbon - 1170mii lei vechi

placute frana (parca SACHS ) - 1170mii lei vechi

filtru aer 320D - 1,1milioane (sper sa nu ma insel .. adevarul e ca nu mai retin)

capacelul ala de la spalatoare faruri - 6E ( 3E in germania :) )

set bucse bascule fata 320d - 3,5milioane la dijital pe lizeanu ( nu stiu provenienta )

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am facut eu azi comanda de la dijital pentru:

--bascula stanga+dreapta 7mil bucata

--busci bascula 3,5 mil/set

--bieleta antiruliu 1,8 mil/set

 

Firma este lamforder sau ceva de genu asta....originale facute in germania(cel putin asa spun ei :blink: )

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

eu tot cu augsburg m-am inteles cel mai bine: termostat, pompa de apa - 7/800.000, curea de transmisie - 1200.000, buson benzina - 400.000, flansa de cardan 39 euro (inca nu am cumparat-o).

 

doar bara stabilizatoare nu am luat-o de la magazin de piese, ci am facut-o la un atelier, cu garantie cu tot, muuult mai ieftin decat la orice furnizor de piese.

Link to comment
Share on other sites

ai FACUT o bara stabilizatoare ? pai de unde mama mamilor stie atelierul ala din ce fel de material e facuta bara astfel incit sa nu-ti schimbe radical proprietatile dinamice ?! o diferenta de 0.5 mm in diametru duce la o rigiditate marita de 2-3 ori ! nu mai vorbim de materialul in sine.

 

da' de ce ai avut nevoie de alta bara stabilizatoare ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu tot cu augsburg m-am inteles cel mai bine: termostat, pompa de apa - 7/800.000, curea de transmisie - 1200.000, buson benzina - 400.000, flansa de cardan 39 euro (inca nu am cumparat-o).

 

doar bara stabilizatoare nu am luat-o de la magazin de piese, ci am facut-o la un atelier, cu garantie cu tot, muuult mai ieftin decat la orice furnizor de piese.

43438[/snapback]

pompa apa 800.000??

Link to comment
Share on other sites

pompa apa M10 1.470.000 la AlPadrino

Saxofon M10 1.850.000 la InterspotPromotion (pieseautomobile.ro) ca si urmatoarele:

Cap bara ursulet: 50 RON frap(spania); 60 RON sidem(belgia); 75 RON moog(elvetia); 107 RON febi(germania)

Tampoane cutie 37 x 2

Garnitura chiulasa M10 1.8 VReinz - 90 RON, Elring - 114 RON.

 

Atat imi amintesc deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

ai FACUT o bara stabilizatoare ? pai de unde mama mamilor stie atelierul ala din ce fel de material e facuta bara astfel incit sa nu-ti schimbe radical proprietatile dinamice ?! o diferenta de 0.5 mm in diametru duce la o rigiditate marita de 2-3 ori ! nu mai vorbim de materialul in sine.

 

da' de ce ai avut nevoie de alta bara stabilizatoare ? :blink:

43441[/snapback]

 

 

era masina cumparata cu o improvizatie nenorocita. a descoperit-o mecanicul. el avea pe la el prin garaj o bara de 520 i cu camasa de teflon distrusa. atelierul ala a teflonat bara. si cum la computest nu au aparut erori la segmentele respective, inclin sa cred ca a fost ok. nu mi-ar fi recomandat mecaniculsolutia asta, daca nu ar fi stiut ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu e bara stabilizatoare aia despre care vorbim, ca aia n-are teflon :blink: eu intelesesem ca aia ti-au construit o bara, de-aia ma socam :) de fapt ei au reconditionat una. am facut si eu asta, la timonerie... o bucsa de teflon e 35 eur, eu am taiat un cilindru dintr-o bucata de teflon, l-am infipt, i-am facut o gaura, si merge mai bine ca aia noua :)
Link to comment
Share on other sites

cred ca nu e bara stabilizatoare aia despre care vorbim, ca aia n-are teflon :blink: eu intelesesem ca aia ti-au construit o bara, de-aia ma socam :) de fapt ei au reconditionat una. am facut si eu asta, la timonerie... o bucsa de teflon e 35 eur, eu am taiat un cilindru dintr-o bucata de teflon, l-am infipt, i-am facut o gaura, si merge mai bine ca aia noua :)

43483[/snapback]

 

Zice de bieleta antiruliu care mereu se confunda cu bara stabilizatoare. La atelierul ala probabil a dat o gaura mica in capatul rotulei si pe acolo a turnat teflon ca sa acopere golul lasat de uzura. Am vazut eu la un atelier care reconditioneaza rotule. Intre timp am descoperit o alta metoda, care e cea mai rezistenta posibil. Taie spatele rotulei scoate bila uzata din ea, face alta bila pe care o baga la loc in rotula, si apoi sudeaza cu argon spatele rotulei. Iese ca noua. Cand te gandesti ca un brat de aluminiu la E39 costa cam 8 milioane .....

Link to comment
Share on other sites

Zice de bieleta antiruliu care mereu se confunda cu bara stabilizatoare. La atelierul ala probabil a dat o gaura mica in capatul rotulei si pe acolo a turnat teflon ca sa acopere golul lasat de uzura. Am vazut eu la un atelier care reconditioneaza rotule. Intre timp am descoperit o alta metoda, care e cea mai rezistenta posibil. Taie spatele rotulei scoate bila uzata din ea, face alta bila pe care o baga la loc in rotula, si apoi sudeaza cu argon spatele rotulei. Iese ca noua. Cand te gandesti ca un brat de aluminiu la E39 costa cam 8 milioane .....

43485[/snapback]

 

 

 

nuuuuuuuu. ar fi trebuit sa schimb si bieletele antiruliu dar nu aveam bani. si mi-a zis mecanicul ca bara e varza...

Link to comment
Share on other sites

bara stabilizatoare e un fier. atit. nu are cauciuc, nici teflon. doar doua gauri (piesa 1) :

 

post-21-1126704687_thumb.jpg

43497[/snapback]

 

Exact. Si bieletele antiruliu piesa 6. Alea au teflon in rotulele din capete. De obicei exista confuzie intre ele.

 

AntiRoll Bar si Stabylizer Bar.

Link to comment
Share on other sites

Exact. Si bieletele antiruliu piesa 6. Alea au teflon in rotulele din capete. De obicei exista confuzie intre ele.

 

AntiRoll Bar si Stabylizer Bar.

43502[/snapback]

 

 

aha. asta e. hai, radeti, radeti...

 

 

mi-amamintit: ala zicea ceva de "bara de conexiune directie"...

Edited by barrriton
Link to comment
Share on other sites

6 este stabilizer link :blink: sau bieleta de bara stabilizatoare.

bieleta antiruliu nu stiu daca exista la e34. adica nu _cred_ ca exista :)

43509[/snapback]

 

 

aha, deci nu m-a dus cu presul mecanicul. exista si bielete antiruliu. am pret pentru fiecare dintre ele, de la augsburg, pornind de la vin-ul masinii. erau 2.80o.oo bara asta de conexiune, si 1.600.000 bieletele.

Link to comment
Share on other sites

6 este stabilizer link :blink: sau bieleta de bara stabilizatoare.

bieleta antiruliu nu stiu daca exista la e34. adica nu _cred_ ca exista :)

43509[/snapback]

 

Pai vezi de unde confuzia? Aceesi piesa la E39 ii zice Swing Support. De fapt e bieleta antiruliu.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...257&hg=31&fg=10

Link to comment
Share on other sites

stai, ca m-am zapacit si eu acum :blink: ma duc sa vad ce-i aia anti roll bar. cred ca e tot una cu stabilizer bar :)

43515[/snapback]

 

Iti zic eu cum sta treaba.

 

Anti Roll Sway Bar echivaleaza cu Stabylizer Bar si Anti Roll Bar echivaleaza cu Stabylizer Link. Toata lumea confunda Anti Roll Bar cu Stabylizer Bar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.