Jump to content

fluiera turbina


Recommended Posts

salut tuturor,

 

am 525d e39 2002 pe care am cumparat-o acum 2 saptamani, la masina mea sunetul de la turbo fluiera cand accelerez.. de parca masina ar avea blow off (dump valve), am intrebat niste mecanici si unul mi-a zis ca trubo are problema, si altul mi-a zis ca se poate intercooleru are problema, si altiul mi-a zis ca e normal....!!!!

poate sa ma ajute cineva

 

merci

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor,

 

am 525d e39 2002 pe care am cumparat-o acum 2 saptamani, la masina mea sunetul de la turbo fluiera cand accelerez.. de parca masina ar avea blow off (dump valve), am intrebat niste mecanici si unul mi-a zis ca trubo are problema, si altul mi-a zis ca se poate intercooleru are problema, si altiul mi-a zis ca e normal....!!!!

poate sa ma ajute cineva

 

merci

E NORMAL...cand o sa ai probleme ai sa si numai poti merge cu masina :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor,

 

am 525d e39 2002 pe care am cumparat-o acum 2 saptamani, la masina mea sunetul de la turbo fluiera cand accelerez.. de parca masina ar avea blow off (dump valve), am intrebat niste mecanici si unul mi-a zis ca trubo are problema, si altul mi-a zis ca se poate intercooleru are problema, si altiul mi-a zis ca e normal....!!!!

poate sa ma ajute cineva

 

merci

E NORMAL...cand o sa ai probleme ai sa si numai poti merge cu masina :blink:

 

merci, dar vreau sa fiu sigur pentru ca daca este vreo problema sa o pot rezolva inainte de a fi mai mare...am condus o masina ca asta a unui prieten si turbo nu se auzea deloc !!

Link to comment
Share on other sites

salut tuturor,

 

am 525d e39 2002 pe care am cumparat-o acum 2 saptamani, la masina mea sunetul de la turbo fluiera cand accelerez.. de parca masina ar avea blow off (dump valve), am intrebat niste mecanici si unul mi-a zis ca trubo are problema, si altul mi-a zis ca se poate intercooleru are problema, si altiul mi-a zis ca e normal....!!!!

poate sa ma ajute cineva

 

merci

Daca fluiera foarte tare te sfatuiesc sa pui bani deoparte pt.turbina.E clar ca e pe duca

Link to comment
Share on other sites

Nu e normal sã fluiere. O sã cadã curând. A mea nu mai fluierã deloc de când am schimbat-o.

 

La Audi / VW fluierĂŁ de noi, dar noi vorbim de un BMW

 

si unde crezi tu ca ar fi problema ?

 

 

O problema asemanatoare cu a ta a avut-u un prieten cu un Passat, a lovit cu partea dreapta un T de parcare care i-ai gaurit bara si intercooler-ul, masina mergea si tragea perfect doar ca scoate fum mai mult si suiera tare rau. Blow-off face in momentul cand iei piciorul de pe acceleratie, pe cand la el facea cand accelerai puternic.

 

Nu e normal sã fluiere. O sã cadã curând. A mea nu mai fluierã deloc de când am schimbat-o.

 

La Audi / VW fluierĂŁ de noi, dar noi vorbim de un BMW

 

La mine suiera de vreo 1 an si ceva (40.000 km) si merge fara probleme. Daca era ceva nu pica pana acum?

Link to comment
Share on other sites

BOV face un zgomot distinct, nu ai cum sa-l confunzi cu fluieratul turbinei. Dupa o acceleratie mai puternica, scoate un suierat specific, ca si cum rasufla.

Eu zic sa nu mai speriati omul ca i se duce turbina, ca nu se duce asa de capul ei. In afara de momentul in care plezneste o pala de la turbina care face praf carcasa sau axul si care sa spunem nu da semne in rest cand axul incepe sa aiba joc, masina papa ulei, arunca ulei pe admisie, in intercooler.

Mai exista o situatie cand se aude fluierat, cand se sparge intercoolerul. Asta se poate verifica relativ simplu.

Daca nu ai ce face si vrei sa stai linistit, poti desface furtunul de admisie care pleaca din turbina si sa misti de palele de la turbina, sa vezi daca are jos, eventual daca e vreo pala rupta/stramba. Depinde de spatiul de langa turbina, daca ai acces usor la ea.

Link to comment
Share on other sites

dute la un mecanic sa verifice turbina sa nu ai joc sau ceva pierderi de ulei.

fa totul preventiv, turbina aia nu cade niciodata singura, daca apuce sa bage ulei pe unde nu trebuie o sa ai bani multi de dat si multe de schimbat si mult timp de pierdut.

Link to comment
Share on other sites

dute la un mecanic sa verifice turbina sa nu ai joc sau ceva pierderi de ulei.

fa totul preventiv, turbina aia nu cade niciodata singura, daca apuce sa bage ulei pe unde nu trebuie o sa ai bani multi de dat si multe de schimbat si mult timp de pierdut.

 

 

numai speria omul chiar asa :)

cand cade turbo iti da uleiul pe evacuare si gata,o iei tractata de acolo :blink:

Link to comment
Share on other sites

dute la un mecanic sa verifice turbina sa nu ai joc sau ceva pierderi de ulei.

fa totul preventiv, turbina aia nu cade niciodata singura, daca apuce sa bage ulei pe unde nu trebuie o sa ai bani multi de dat si multe de schimbat si mult timp de pierdut.

 

 

numai speria omul chiar asa :)

cand cade turbo iti da uleiul pe evacuare si gata,o iei tractata de acolo :blink:

 

la mine nu se pierde nici macar un ml. de ulei, si am schimbat galerie de admisie ca afost sparta si am vazut niste ulei acolo care e normal (nu e mult).. dupa aceste pareri cred ca scuate putin aer de pe unde va eu cred de la intercooler... trebuie sa verific

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai umblat la admisie si turbina papa ulei, curgea ulei nu gluma cand umblai la admisie si intercooler.

O metoda relativ usoara de verificat daca turbins bsgs presiune in admisie si nu scapa pe intercooler e sa pui pe cineva sa accelereze tare si sa stai cu mana pe furtunul de admisie (acolo unde el exista). Daca se umfla serios cand iti tii cu mana inseamna ca intercoolerul e ok, daca nu inseamna ca presiunea bagata de turbina se pierde inaite sa ajunga in admisie, aka intercooler. Nu e o metoda 100% sigura dar iti poti face o idee. Plus ca intercoolerul spart fluiera tare, nu gluma si ar trebui sa se accentueze intr-un timp destul de scurt (presiune mare -> se mareste gaura). Spor!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Pe unde ar trebui sa curga ulei la turbo ca sa imi fac probleme? Este mult ulei undeva in zona turbinei dar banuiesc ca de la modul in care am condus ultima perioada...Mi-am schimbat segmentii si alte cateva chestii din motor si nu am turat-o peste 1800 ture, am si sutie automata...Se poate de la stilul de condus sa dea mai mult ulei pe-acolo? In cazul in care am perdere destul de serioasa schimba cu ceva datele problemei daca in loc de 5w40 pun 10w40 sau daca imi schimb stilul de condus...sau daca schimb filtrul epurator?
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
am si eu o problema ... de vreo 2 zile se aude un fluierat pe decelerare .... daca apas mai tare pe acceleratie ( peste 1800 ) ... dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se aude un fluierat ( vajiit) ... sa fie un semn ca se duce turbina ??... fluieratu se aude numai pe decelerare si cu masina in mers ... pe loc daca accelerez nu se aude nimik ....... masina trage ..se simt caii :) .... dar ma deranjeaza fluieratu ala :) Edited by sasesutesase
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.