Jump to content

cine stie ca face acest senzor ?!?


Recommended Posts

Se castiga un premiu la intrebarea asta?

 

Ar fi bine :)

 

daca sti poate negociem :blink:

 

eu personal presupun ca ar fi problema acelor oscilatii la 2000tur/min...are o tevusca mica cu o gaura pe mijloc in care intra aerul din admisie si citeste niste valori(cica s-ar mai numi si "map sensor") ...eu baiat inteligent :) m-am gandit ca la ce mizerie se strange in admisie sigur se depune si pe acest senzor si ii blocheaza intrarea aerului in el (deci citeste nimic)...

 

p.s. alte pareri ?!? oricum eu am sa aflu maine pt ca imi schimb unitatea de masurat combustibilul de la pompa de inalta si oricum dau admisia jos ,am sa vad daca mai are gaura senzorul sau este astupata

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pai piesa e de VW-Audi nu?Exista vwforum.ro si aflii sigur :)

 

 

ce de rautate... :blink: nu este de vw-audi ,este de 320d e46 ca are si el d-asta... :)

 

diferenta intre wv-audi(doar la turbo) si Bmw la senzorul asta este urmatoarea :

 

la vw-audi este pe intercooler,deci pana in EGR si arata la fel ...

la BMW este pe galeria de Admisie, deci dupa EGR ...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Scuze atunci!Am crezut ca este de VW-Audi :)

Ramanem prieteni :blink:

 

 

numai rade de mine ca poate o sa iti fie folositoare informatia :) (cine stie cum dai de o belea d-asta ca mine si nu stie nimeni ce sa iti mai schimbe)

Link to comment
Share on other sites

Este senzorul de presiune admisie aer,care masoara presiunea creata de turbina si care mai departe comanda unghiul la care trebuie sa deschida clapetele din admisie,evident prin intermediul calculatorului....este o descriere destul de empirica!!

Atentie .nu incercati sa curatati senzorul introducand ceva ascutit in el,curatati-l cu alcool tehnic si jet de aer!

Link to comment
Share on other sites

Este senzorul de presiune admisie aer,care masoara presiunea creata de turbina si care mai departe comanda unghiul la care trebuie sa deschida clapetele din admisie,evident prin intermediul calculatorului....este o descriere destul de empirica!!

Atentie .nu incercati sa curatati senzorul introducand ceva ascutit in el,curatati-l cu alcool tehnic si jet de aer!

 

 

sau se schimba :blink:

 

interesanta pagina lu @Bavaria ...deci acest senzor este in legatura directa cu EGR ,densitate aer,temperatura aer...si sa inteleg caci comanda si unghiul de deschidere al clapetelor din admisie...

Link to comment
Share on other sites

problema tremuratului la 2000rot/min rezolvata :blink: :) :)

 

locul unde se infige acest sezor este ca o tevusca si in capatul ei se depusese ca un dop de calamina prin care daca sufai cu putere trecea aerul ...deci dupa ce se tura masina dupa 2000 in colo simtea si senzor ala ceva si o lua masina ca apucata...cum am curatat acolo masina merge ca noua....

 

i-am dat ieri o proba pe autostrada soarelui... :D

timpul de raspuns da la 80km-225km incredibil de rapid fata de incercarile precedente...plus ca masina trage foarte bine in orice treapta adica la 120 daca ii dau a 6-a trage bine..inainte ma cam rugam de ea si cu a5-a,trebuia sa ii dau a 4-a sa o ia bine :)

 

p.s. acum sunt super multumit cum poate sa mearga masina :) :)

 

o linituta ceva ?!? :D

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Deci nu mai e cea mai prosta masina 320d? :blink:

 

 

aaa... :)

chiar vrei sa iti raspund ?!? :)

 

 

 

Bavaria + Dormag + BMW Filaret = niste dobitoci ,din cauza lor am schimbat aiurea multe,noroc ca lucrez in piese ca altfel nu aflam nici pana azi ce are masina...ma puneau sa schimb inca o data debitmetrul aiurea...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
problema tremuratului la 2000rot/min rezolvata :blink: :) :)

 

locul unde se infige acest sezor este ca o tevusca si in capatul ei se depusese ca un dop de calamina prin care daca sufai cu putere trecea aerul ...deci dupa ce se tura masina dupa 2000 in colo simtea si senzor ala ceva si o lua masina ca apucata...cum am curatat acolo masina merge ca noua....

 

i-am dat ieri o proba pe autostrada soarelui... :D

timpul de raspuns da la 80km-225km incredibil de rapid fata de incercarile precedente...plus ca masina trage foarte bine in orice treapta adica la 120 daca ii dau a 6-a trage bine..inainte ma cam rugam de ea si cu a5-a,trebuia sa ii dau a 4-a sa o ia bine :)

 

p.s. acum sunt super multumit cum poate sa mearga masina :) :)

 

o linituta ceva ?!? :D

Ti-am dat un add in messenger..as vrea sa vb 2 minute daca ai timp.MS

Link to comment
Share on other sites

Deci nu mai e cea mai prosta masina 320d? :blink:

 

 

aaa... :)

chiar vrei sa iti raspund ?!? :)

 

 

 

Bavaria + Dormag + BMW Filaret = niste dobitoci ,din cauza lor am schimbat aiurea multe,noroc ca lucrez in piese ca altfel nu aflam nici pana azi ce are masina...ma puneau sa schimb inca o data debitmetrul aiurea...

Salut!...eu am un 320i...stii cumva daca motoarele pe benzina au senzorul asta???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Este senzorul de presiune admisie aer,care masoara presiunea creata de turbina si care mai departe comanda unghiul la care trebuie sa deschida clapetele din admisie,evident prin intermediul calculatorului....este o descriere destul de empirica!!

Atentie .nu incercati sa curatati senzorul introducand ceva ascutit in el,curatati-l cu alcool tehnic si jet de aer!

 

 

sau se schimba :twoup:

 

interesanta pagina lu @Bavaria ...deci acest senzor este in legatura directa cu EGR ,densitate aer,temperatura aer...si sa inteleg caci comanda si unghiul de deschidere al clapetelor din admisie...

 

salutare tuturor

 

ma confrunt si eu la un 320d, 150cp, 08/2004 cu aceleasi probleme pe care POIUYT le-a descris vis a vis de masina lui: intreruperi in sarcina la 2.000rpm, lipsa de putere, vibratii la pornirea la rece.

din punct de vedere al problemelor parca ar fi surori. cred ca si din punct de vedre al pieselor schimbate pana acum.

mai mult la mine de mai aude si un tacanit in momentul in care masina intra in sarcina pana la 2.500rpm (asemanator cu avansul dereglat al masinilor cu carburator). Cu EGR decuplat masina nu mai are simptomele de mai sus.

POIUYT - solutia furnizata si incercata de tine ma va scapa si pe mine de belele??? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
problema tremuratului la 2000rot/min rezolvata :twoup: :twoup: :D

 

locul unde se infige acest sezor este ca o tevusca si in capatul ei se depusese ca un dop de calamina prin care daca sufai cu putere trecea aerul ...deci dupa ce se tura masina dupa 2000 in colo simtea si senzor ala ceva si o lua masina ca apucata...cum am curatat acolo masina merge ca noua....

 

i-am dat ieri o proba pe autostrada soarelui... :P

timpul de raspuns da la 80km-225km incredibil de rapid fata de incercarile precedente...plus ca masina trage foarte bine in orice treapta adica la 120 daca ii dau a 6-a trage bine..inainte ma cam rugam de ea si cu a5-a,trebuia sa ii dau a 4-a sa o ia bine :D

 

p.s. acum sunt super multumit cum poate sa mearga masina :D :)

 

o linituta ceva ?!? ;)

 

salut,

 

Ai demontat admisia sa cureti senzorul asta?

 

Thx,

Valentin

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Acest senzor poate duce la crestereaea consumului? Se poate verifica in DIS daca senzorul lucreaza in paramentrii? ce alte cauze mai pot sa conduca la cresterea consumului? Filtrele sunt schimbate, mai putin cel de polen. Presiunea in raoti e ok....

 

Repereul 13622246977 se poate curata?

Edited by silgal191
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.