Jump to content

Preturi intretinere si reparatie BMW


Recommended Posts

Cred ca m-am hotarat si o sa aleg Nexen N Blue Eco 225 50 R17 94V, in jur de 320-330 de RON bucata. Am mai citit si pe forumuri, si am mai intrebat si prin zona oameni de au avut, sunt destul de bune ca raport pret / calitate, si undeva printre cele mai bune din clasa de mijloc (mai bune ca Barum). Sper sa fac o alegere buna cu aceste anvelope.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca m-am hotarat si o sa aleg Nexen N Blue Eco 225 50 R17 94V, in jur de 320-330 de RON bucata. Am mai citit si pe forumuri, si am mai intrebat si prin zona oameni de au avut, sunt destul de bune ca raport pret / calitate, si undeva printre cele mai bune din clasa de mijloc (mai bune ca Barum). Sper sa fac o alegere buna cu aceste anvelope.

 

Mai compara-le pe tyrereviews. Din cate vad, la acelasi pret gasesti niste nexen nfera su1 care au note mai bune. Blue eco sunt cam slabe pe ploaie.

Depinde si cum mergi. Sa nu te astepti la vreo performanta cu niste cauciucuri medii. Eu am nexen pe fata ca mi-am taiat un cauciuc prin Buc si asta am gasit second la o vulcanizare. Chiar daca sunt in stare buna, 5-6mm, la o frana mai brusca pe asfalt ud nu prea se mai oprea masina. Nu merg sportiv deloc, dar nu stii cum trebuie sa franezi brusc...asa ca mai bine mai strangi niste bani.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Recent am facut revizie la e90 din 2005 , ulei castrol , filtru de aer , filtru combustibil , filtru polen , filtru ulei cu manopera 780 lei , plus a trebuit sa trimit la curatat filtru de particule pt ca era foarte infundat m-a costat 550 lei curatatul plus demontare/montare inca 150 lei.

Posibil ca nu am fost la cel mai ieftin service, astept informatii de la alti proprietari de e90 despre costuri de revizie.

 

Mi se pare scump cat ai dat la revizie. 5 litri de Castrol costa ~150 lei, filtrele inca maxim maxim 350 lei (polen+ulei+aer costa ~150 lei in mod normal, nu stiu exact cat costa cel de combustibil la tine si am spus prin absurd 200 lei), iar manopera ar trebui sa fie 100lei. Total: 600 lei. Filtrul de aer si polen le poti schimba singur, este foarte simplu. Preturile mentionate sunt pentru filtre Mann/Mahle.

Nu inteleg ce au putut sa faca la filtrul de particule de 550 lei...mi se pare enorm. Inteleg 150 lei montare/demontare, dar din punctul in care au avut filtrul demontat nu inteleg ce puteau sa munceasca asa mult la el. Si chiar ma indoiesc ca folosesc ei cine stie ce solutie de 200-300 lei ca sa il curete. Sunt foarte multi care il baga in benzina/motorina, baga jet de apa in el etc. si desi nu este un procedeu prea profesionist mai stai linistit 2-3 ani. Oricum nici bagat in vreo solutie speciala nu va mai fi ca nou. Un mecanic cinstit ti-ar fi cerut ~300 lei pentru toata treaba asta cu DPF-ul, nicidecum 700.

 

Sunt de parere ca ar trebui sa schimbi service-ul !

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

DacĂŁ mai pui ceva peste cei 350 ron...gĂŁsești anvelope bune Hankook. Au și specificații bune așa ca e o varianta de luat ĂŽn calcul.

Eu am fost ĂŽn aceeași situație ca tine, dar am preferat sa suplimentez mai mult bugetul și am luat Goodyear. Sunt super mulțumit de ele.

Hankook am avut pe E90 și au ok, spre deosebire de alte mĂŁrci medii ( Kumho, Semperit, Barum etc)

 

Nu recomand Dunlop - SP Winter Sport 3D DSST ROF

echilibratul a fost un cosmar, erau foarte neuniforme.

 

Salut, nu stiu... Mi s-a ars o bujie, iar DPF-ul s-a infundat.. Daca tot schimb toate bujiile cu unele Beru, m-am hotarat sa curat si galeria de admisie + EGR-ul.

 

Oameni buni, unde pot vedea daca modelul meu diesel are bujii,

cei de la reprezentanta mi-au ras in fata.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Oameni buni, unde pot vedea daca modelul meu diesel are bujii,

cei de la reprezentanta mi-au ras in fata.

 

Noi o sa radem pe la spate :) :) :) ... Toate masinile au bujii , cele benzinare au bujii cu scanteie si cele diesel au bujii incandescente. Intrebarea ta este unde se afla ele montate ?

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Pentru un pret de referinta al pieselor originale eu ma uit aici

https://www.leebmann24.de/

 

si au un catalog foarte fain aici

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/

 

 

Similar e si

http://www.realoem.com/bmw/enUS/select

 

asa este, satisfactiile merita, mai ales cand vezi nota de plata... :p

 

la mine a fost asa de la inceputul anului:

- discuri de frata fata (fara placute) - 284 euro (belgia)

- discuri de frana spate si placute - 293 euro (belgia)

- bascule si bucse bascula - 1006 euro (germania)

 

Bineinteles ca nu se putea termina aici... tocmai am observat (in urma zgomotului de avion dupa pornire) ca a decedat si pompa secundara de aer. Sunt curios cat o sa coste asta...

 

Ah da, si am schimbat si volanul cu unul identic, fara piele, in 4 spite, luat de pe ebay. (15 euro manopera in service-ul care mi-a schimbat si basculele)

 

Cum s-a comportat masina cand a cedat pompa de aer ?

 

Noi o sa radem pe la spate :) :) :) ... Toate masinile au bujii , cele benzinare au bujii cu scanteie si cele diesel au bujii incandescente. Trebarea ta este unde se afla ele montate ?

 

intrebarea e ce cod de produs au,

si de cat timp trebuiau schimbate :)

 

masina are deja 140.000km

(DX45047, 525d din 2013)

Link to comment
Share on other sites

 

intrebarea e ce cod de produs au,

si de cat timp trebuiau schimbate :)

 

masina are deja 140.000km

(DX45047, 525d din 2013)

 

Chestia asta poti sa o afli de pe realoem. De schimbat se schimba cand incep sa nu mai functioneze , nu este o regula , adica nu se schimba ca si uleiul dupa un anumit numar de km ... Vezi daca iti apare martoru de bujii in bord sau daca incepi sa ai problem cu pornitul dimineata cand este frig afara (in special cand da cu - la termometru)

 

Acesta este codul pentru bujii 12230035934, o sa ai nevoie de 4 bucati daca vrei sa le schimbi pe toate.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare, in urma unei diagnoze trebuie sa schimb la un 318 de 143 cp,senzor Ax cu came Admisie și Sonda Lambda ĂŽnainte de catalizator, am fost la Al Padrino sa comand piesele și mi au spus ca nu exista senzor Ax cu came admisie, și nici de sonda nu erau convinși care și cum e, poate m-a ajuta un coleg cu niște coduri OEM sa pot sa le comand online, sau cineva care comercializeazĂŁ piese, seria wbaax51010pd40468, mulțumesc !
Link to comment
Share on other sites

cu mentiunea ca nu ma ocup cu piese, deci ia sfaturile cu anumite rezerve:

 

12147518628 -- senzor ax cu came (masina ta are 2 axuri cu came, 2 senzori, un senzor pe fiecare axa. senzorii sunt identici. ca sa fii sigur ca eroarea este de la senzor schimba senzorii intre ei si vezi daca eroarea se muta de pe senzorul de pe admisie pe senzorul de evacuare. nu stiu sa iti spun care din axe este admisia si care evacuarea)

 

 

11787512976

11787512975

 

sonde lambda masina ta are 2 inainte de catalizator. una dintre ele este lambda bank1 si alta lambda bank2. iarasi nu stiu cum sa le deosebesti, dar mai sus ai cele 2 coduri.

Link to comment
Share on other sites

F31 320dA 2013

BMW - Group West Satu Mare

Schimb ulei plus filtre, inclusiv filtru combustibil = 1517 RON

Am cerut și prețurile pentru urmĂŁtoarele:

PlĂŁcuțe frânĂŁ fațĂŁ/spate plus senzori = 2400 RON

Schimb ulei cutie ZF8HP = 2480 RON

Kit distribuție = 6980 RON (include schimb ulei)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest CosmaCosmin

Salut, nu stiu... Mi s-a ars o bujie, iar DPF-ul s-a infundat.. Daca tot schimb toate bujiile cu unele Beru, m-am hotarat sa curat si galeria de admisie + EGR-ul.

 

La cati kilometri se schimba bujiile la diesel

La cat ti s-a ars tie ?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza kilometrii.. cand se arde o bujie, o schimbi. Dar ca sa nu schimbi mereu cate o bujie, mai bine le schimbi pe toate fiindca trebuie demontata galeria de admisie si alte chestii pe acolo. Eu am schimbat toate cele 6 bujii la 145.000 km ( pe tester imi arata ca era o bujie arsa, iar regenerarea DPF-ului nu se mai facea ).
Link to comment
Share on other sites

F31 320dA 2013

BMW - Group West Satu Mare

Schimb ulei plus filtre, inclusiv filtru combustibil = 1517 RON

Am cerut și prețurile pentru urmĂŁtoarele:

PlĂŁcuțe frânĂŁ fațĂŁ/spate plus senzori = 2400 RON

Schimb ulei cutie ZF8HP = 2480 RON

Kit distribuție = 6980 RON (include schimb ulei)

 

Ai dat foarte mult si la revizie...au preturi aberante. Eu nu as face alte lucrari la ei.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Este vorba de un 318 de 143 cp, acum vreo 3 sĂŁptĂŁmâni s-a aprins martorul baterie, am oprit o și repornit o de câteva ori și s a stins, ulterior la diagnoza am constatat ca a fost un puseu de tensiune,am constatat ca nu mai ĂŽmi merge ĂŽncĂŁlzirea pe oglinzi și nici nu mai coboarĂŁ oglinda din dreapta când dau cu spatele, acum iar s a aprins , s a stins dupĂŁ 3-4 minute și câteva reporniri, vin wbaax51010pd40468.
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Ai dat foarte mult si la revizie...au preturi aberante. Eu nu as face alte lucrari la ei.

 

Preturile pot fi considerate mari, dar astea sunt nivelul de reprezentanta.

Trebuie incercata o negociere, ca sunt dispusi sa faca discount -uri.

 

Preturile nu o sa fie oricum asa de jos ca la un garaj particular de incredere,

dar daca e vorba de garantie, fie ea si pt o distributie noua,

eu am hotarat ca o sa platesc ceva mai mult.

 

BunĂŁ tuturor, schimb ulei(bmw) plus toate filtrele man- cost total 780 ron, bmw f10 520d.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

E mai sump kitul de piese originale pe BavAuto :-)

 

Salut, nu stiu... Mi s-a ars o bujie, iar DPF-ul s-a infundat.. Daca tot schimb toate bujiile cu unele Beru, m-am hotarat sa curat si galeria de admisie + EGR-ul.

 

Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?

Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?

Link to comment
Share on other sites

Avand un F30 318xd (cu "noul"motor B47) si stiind totodata si intreaga istorie cu distributia la N47, am preferat sa nu astept pana la 30.000 km (interval prea mare, in opinia mea) si am platit din buzunarul propriu, prima revizie, la 15.0000 km (chiar daca am pachetul de Service inclus pana in 10 ani / sau 100.000 km) .

 

Supriza placuta a fost ca factura a fost de numai 230 CHF (aprox 200 EUR) la dealer-ul oficial, din Basel (Elvetia).

 

Au schimbat doar filtrul de ulei si uleiul. NU au resetat insa computerul de bord. Au spus ca, nefiind intervalul standard, agreeat/suportat de BMW (si anume 30k), nu pot reseta BC-ul.

Link to comment
Share on other sites

Avand un F30 318xd (cu "noul"motor B47) si stiind totodata si intreaga istorie cu distributia la N47, am preferat sa nu astept pana la 30.000 km (interval prea mare, in opinia mea) si am platit din buzunarul propriu, prima revizie, la 15.0000 km (chiar daca am pachetul de Service inclus pana in 10 ani / sau 100.000 km) .

 

Supriza placuta a fost ca factura a fost de numai 230 CHF (aprox 200 EUR) la dealer-ul oficial, din Basel (Elvetia).

 

Au schimbat doar filtrul de ulei si uleiul. NU au resetat insa computerul de bord. Au spus ca, nefiind intervalul standard, agreeat/suportat de BMW (si anume 30k), nu pot reseta BC-ul.

Masina e noua?

Motorul era in rodaj cu ulei original de fabrica?

De ce nu l-ai schimbat cand recomanda fabricantul?

Masina daca e noua oricum e in garantie cu tot cu motor.. :frantics:

Ai dat 200 euro pe un schimb de ulei si filtru.... :purple:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?

Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?

Nu exista indicator/avertisment in bord (la nici un model BMW) pentru bujii incadescente arse sau nefunctionale.

Doar la testare cu testerul se poate afla asa ceva.

Personal mi se pare o pura tampenie sa nu avertizezi asa ceva in bord cand o un filtru DPF (care depinde si de buna functionarea a bujiilor..) si care e si scump (!)dar si esential in functionarea OPTIMA a motorului, tu, fabricant tii asta ascuns si detectabil doar prin testare!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, masina a fost noua, in rodaj cu uleiul original, din fabrica.

 

Avand in vedere ca devizul estimativ a fost de "doar" 200 EUR (echiv.) pt primul schimb de ulei la 15k km, am preferat sa fac mententanta preventiva eu insumi. In cazul in care o voi pastra (dupa terminarea leasing-ului si a garantiei) , nu vreau sa am surprize. La 30k, 60km, 90km o sa fac schimbul pe banii BMW, iar la 15k, 45k, 75k voi face schimbul pe banii mei (in aceeasi reprezentatnta BMW, sa ramana si kilometrii inregistrati in baza de date).

Link to comment
Share on other sites

Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?

Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?

 

Dupa ce mi-a aparut ca filtrul de particule este infundat, m-am dus imediat la un tester ca sa vad care este problema. Am banuit inca de la inceput ca s-ar putea sa fie o bujie sau releul defect si s-a confirmat la diagnoza ( erau 2 bujii arse ). Daca in urma regenerarii filtrul inca este infundat, il poti trimite la Ordoheiu Secuiesc pentru o curatare ( iti da garantie 14 luni fara limita de km ). Eroarea pentru DPF este cea din imaginea din link

Edited by Brokencyde
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.