BMWClub: Preturi intretinere si reparatie BMW - BMWClub

Jump to content

  • 39 Pages +
  • « First
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Preturi intretinere si reparatie BMW Rate Topic: ****- 7 Votes

#721 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 290
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 20 November 2017 - 11:45

View PostAll, on 26 October 2017 - 23:28, said:

Ai dat foarte mult si la revizie...au preturi aberante. Eu nu as face alte lucrari la ei.


Preturile pot fi considerate mari, dar astea sunt nivelul de reprezentanta.
Trebuie incercata o negociere, ca sunt dispusi sa faca discount -uri.

Preturile nu o sa fie oricum asa de jos ca la un garaj particular de incredere,
dar daca e vorba de garantie, fie ea si pt o distributie noua,
eu am hotarat ca o sa platesc ceva mai mult.

View Postboty, on 19 April 2017 - 15:47, said:

Bună tuturor, schimb ulei(bmw) plus toate filtrele man- cost total 780 ron, bmw f10 520d.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


E mai sump kitul de piese originale pe BavAuto :-)

View PostBrokencyde, on 09 May 2017 - 19:25, said:

Salut, nu stiu... Mi s-a ars o bujie, iar DPF-ul s-a infundat.. Daca tot schimb toate bujiile cu unele Beru, m-am hotarat sa curat si galeria de admisie + EGR-ul.


Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?
Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?
0

#722 User is offline   Denis-the-Menace 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 10-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi / Basel

Posted 20 November 2017 - 12:25

Avand un F30 318xd (cu "noul"motor B47) si stiind totodata si intreaga istorie cu distributia la N47, am preferat sa nu astept pana la 30.000 km (interval prea mare, in opinia mea) si am platit din buzunarul propriu, prima revizie, la 15.0000 km (chiar daca am pachetul de Service inclus pana in 10 ani / sau 100.000 km) .

Supriza placuta a fost ca factura a fost de numai 230 CHF (aprox 200 EUR) la dealer-ul oficial, din Basel (Elvetia).

Au schimbat doar filtrul de ulei si uleiul. NU au resetat insa computerul de bord. Au spus ca, nefiind intervalul standard, agreeat/suportat de BMW (si anume 30k), nu pot reseta BC-ul.
0

#723 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3661
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 13:03

View PostDenis-the-Menace, on 20 November 2017 - 12:25, said:

Avand un F30 318xd (cu "noul"motor B47) si stiind totodata si intreaga istorie cu distributia la N47, am preferat sa nu astept pana la 30.000 km (interval prea mare, in opinia mea) si am platit din buzunarul propriu, prima revizie, la 15.0000 km (chiar daca am pachetul de Service inclus pana in 10 ani / sau 100.000 km) .

Supriza placuta a fost ca factura a fost de numai 230 CHF (aprox 200 EUR) la dealer-ul oficial, din Basel (Elvetia).

Au schimbat doar filtrul de ulei si uleiul. NU au resetat insa computerul de bord. Au spus ca, nefiind intervalul standard, agreeat/suportat de BMW (si anume 30k), nu pot reseta BC-ul.

Masina e noua?
Motorul era in rodaj cu ulei original de fabrica?
De ce nu l-ai schimbat cand recomanda fabricantul?
Masina daca e noua oricum e in garantie cu tot cu motor.. :frantics:

Ai dat 200 euro pe un schimb de ulei si filtru.
... :purple:

This post has been edited by bimmer90f30: 20 November 2017 - 13:05

0

#724 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3661
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 13:13

View PostCosmaCosmin, on 20 November 2017 - 11:45, said:

Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?
Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?

Nu exista indicator/avertisment in bord (la nici un model BMW) pentru bujii incadescente arse sau nefunctionale.
Doar la testare cu testerul se poate afla asa ceva.
Personal mi se pare o pura tampenie sa nu avertizezi asa ceva in bord cand o un filtru DPF (care depinde si de buna functionarea a bujiilor..) si care e si scump (!)dar si esential in functionarea OPTIMA a motorului, tu, fabricant tii asta ascuns si detectabil doar prin testare!
2

#725 User is offline   Denis-the-Menace 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 10-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi / Basel

Posted 20 November 2017 - 13:21

Da, masina a fost noua, in rodaj cu uleiul original, din fabrica.

Avand in vedere ca devizul estimativ a fost de "doar" 200 EUR (echiv.) pt primul schimb de ulei la 15k km, am preferat sa fac mententanta preventiva eu insumi. In cazul in care o voi pastra (dupa terminarea leasing-ului si a garantiei) , nu vreau sa am surprize. La 30k, 60km, 90km o sa fac schimbul pe banii BMW, iar la 15k, 45k, 75k voi face schimbul pe banii mei (in aceeasi reprezentatnta BMW, sa ramana si kilometrii inregistrati in baza de date).
0

#726 User is online   Brokencyde 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 157
  • Joined: 11-September 15
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 13:47

View PostCosmaCosmin, on 20 November 2017 - 11:45, said:

Odata infundat DPF -ul mai poti sa il cureti/regenerezi ?
Ai avut vreun indicator pentru bujie/DFP ?


Dupa ce mi-a aparut ca filtrul de particule este infundat, m-am dus imediat la un tester ca sa vad care este problema. Am banuit inca de la inceput ca s-ar putea sa fie o bujie sau releul defect si s-a confirmat la diagnoza ( erau 2 bujii arse ). Daca in urma regenerarii filtrul inca este infundat, il poti trimite la Ordoheiu Secuiesc pentru o curatare ( iti da garantie 14 luni fara limita de km ). Eroarea pentru DPF este cea din imaginea din link

This post has been edited by Brokencyde: 20 November 2017 - 13:48

1

#727 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 290
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 20 November 2017 - 14:29

View PostBrokencyde, on 20 November 2017 - 13:47, said:

Dupa ce mi-a aparut ca filtrul de particule este infundat, m-am dus imediat la un tester ca sa vad care este problema. Am banuit inca de la inceput ca s-ar putea sa fie o bujie sau releul defect si s-a confirmat la diagnoza ( erau 2 bujii arse ). Daca in urma regenerarii filtrul inca este infundat, il poti trimite la Ordoheiu Secuiesc pentru o curatare ( iti da garantie 14 luni fara limita de km ). Eroarea pentru DPF este cea din imaginea din link


te rog include detalii despre cei care reconditionaza DPF
:-)

merci frumos
0

#728 User is offline   victor2014 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 20-February 14

Posted 20 November 2017 - 14:50

Apropos de revizie, am cumparat un F15 cu 25000 km in bord de la un dealer din Romania. I_am rugat sa-mi faca si prima revizie, prima data mi-au spus ca nu cere masina, dupa niste discutii cu ei au acceptat sa mi-o faca,Am facut 2000 de km cu masina iar in bord imi arata ca mai am 20000 pana la urmatoarea revizie, le-am spus ca in ritmul asta in 6000 km trebuie sa fac revizia. Raspunsul lor a fost ca am mers prea mult prin oras si ca asa se intampla pana se stabilizeaza.Nu stiu ce sa zic, am avut un E70 cumparat de nou tot de la ei si n-am patit asa ceva.Eu suspectez ca nu mi-au schimbat uleiul ci doar mi-au facut setarea in bord. Ceva pareri? Spete asemanatoare?
0

#729 User is offline   CatalinP 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1141
  • Joined: 01-August 17
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 15:10

Sa cumperi in continuare tot "de la ei".
-7

#730 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3661
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 16:23

View PostDenis-the-Menace, on 20 November 2017 - 13:21, said:

Da, masina a fost noua, in rodaj cu uleiul original, din fabrica.

..reprezentanta nu ti-a spus ca ar trebui sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba si apoi poti sa schimbi uleiul si la 5 mii de km daca vrei?

Faptul ca trebuie sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba e un "must" (pe englezeste) categoric. Am inteles ca se merge pana acolo incat acel surub de la baie este special care se arunca ulterior si ca orice schimb de ulei (de rodaj) invalideaza motorul.

(Eu nu am masina de noua... sa stiu cu certitudine personal DAR mi se pare firesc, iar acestea sunt lucruri care subt aflata de pe forumuri bmw straine mai exact de pe taram american.)

Nu stii daca uleiul a fost schimbat(dat jos) pe sus pe la gura de umplere sau pe jos pe la surubul din baia de ulei!?
Uleiul de rodaj contine foarte mici/(mult mai multe in primul schimb) particole de metal care se elimina mult mai sigur pe jos dupa o preincalzire (cu motor cald-fierbinte) pentru a elimina riscul depunerilor pe fundul baii si ca atare ramananad in baie.

Ai idee daca schimbul sa facut imediat ce ai ajuns la dealer sau dupa cateva ore?
0

#731 User is offline   Denis-the-Menace 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 16
  • Joined: 10-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi / Basel

Posted 20 November 2017 - 16:38

Quote

..reprezentanta nu ti-a spus ca ar trebui sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba si apoi poti sa schimbi uleiul si la 5 mii de km daca vrei?


Nu, nu au spus nimic. Ca sa il citez pe agentul care mi-a livrat-o si mi-a inmanat cheile: "acum poti sa te urci si sa ii dai talpa pana in Italia si inapoi... si nu are nimic" . Mi-au spus ca la motoarele noi, nici nu trebuie rodaj si abia dupa primii 30k km trebuie sa ma mai intorc. Oricum, intervalele de 30k mi se par exagerat de lungi, si din acest motiv am revenit la 15k .

Quote

Nu stii daca uleiul a fost schimbat(dat jos) pe sus pe la gura de umplere sau pe jos pe la surubul din baia de ulei!?
.

Uleiul a fost dat cu motorul cald, dupa un drum de 45 de minute de acasa, pana la dealer. Am stat chiar la ei in birouri, si dupa 30 de minute masina a fost gata. Nu pot insa sa spun, cu exactitate, cum / pe unde s-a dat jos uleiul "de rodaj", dupa primii 15k km. Probabil ca a fost scos pe jos, pe la surubul din baia de ulei. Voi mai trece pe la ei, si revin cu informatii.
0

#732 User is offline   MarioRadu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 16-October 17

Posted 20 November 2017 - 17:23

Revizie ulei + filtre la un BMW E46 320D, non-facelift , an 2000 : 500 lei doar filtrele,care sunt toate MANN, plus ulei original de BMW 5W30 ! :)
-1

#733 User is online   Brokencyde 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 157
  • Joined: 11-September 15
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 19:35

View PostCosmaCosmin, on 20 November 2017 - 14:29, said:

te rog include detalii despre cei care reconditionaza DPF
:-)

merci frumos


Uite site-ul celor care reconditioneaza DPF-uri - http://www.filtreparticule.ro. Pe prima pagina poti citi informatiile legate de curatarea filtrului de particule.

This post has been edited by Brokencyde: 20 November 2017 - 19:36

0

#734 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 934
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2017 - 14:12

View PostMarioRadu, on 20 November 2017 - 17:23, said:

Revizie ulei + filtre la un BMW E46 320D, non-facelift , an 2000 : 500 lei doar filtrele,care sunt toate MANN, plus ulei original de BMW 5W30 ! :)

Cat ai dat pe fiecare filtru si de unde le-ai luat? Eu la e46 gasit toate filtrele Mann cu 300 lei.
0

#735 User is offline   maruwt129 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 22-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 November 2017 - 17:30

View Postbimmer90f30, on 20 November 2017 - 16:23, said:

..reprezentanta nu ti-a spus ca ar trebui sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba si apoi poti sa schimbi uleiul si la 5 mii de km daca vrei?

Faptul ca trebuie sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba e un "must" (pe englezeste) categoric. Am inteles ca se merge pana acolo incat acel surub de la baie este special care se arunca ulterior si ca orice schimb de ulei (de rodaj) invalideaza motorul.

(Eu nu am masina de noua... sa stiu cu certitudine personal DAR mi se pare firesc, iar acestea sunt lucruri care subt aflata de pe forumuri bmw straine mai exact de pe taram american.)

Nu stii daca uleiul a fost schimbat(dat jos) pe sus pe la gura de umplere sau pe jos pe la surubul din baia de ulei!?
Uleiul de rodaj contine foarte mici/(mult mai multe in primul schimb) particole de metal care se elimina mult mai sigur pe jos dupa o preincalzire (cu motor cald-fierbinte) pentru a elimina riscul depunerilor pe fundul baii si ca atare ramananad in baie.

Ai idee daca schimbul sa facut imediat ce ai ajuns la dealer sau dupa cateva ore?


Câte aberații :))))

View Postbimmer90f30, on 20 November 2017 - 16:23, said:

..reprezentanta nu ti-a spus ca ar trebui sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba si apoi poti sa schimbi uleiul si la 5 mii de km daca vrei?

Faptul ca trebuie sa lasi uleiul de rodaj sa isi faca treaba e un "must" (pe englezeste) categoric. Am inteles ca se merge pana acolo incat acel surub de la baie este special care se arunca ulterior si ca orice schimb de ulei (de rodaj) invalideaza motorul.

(Eu nu am masina de noua... sa stiu cu certitudine personal DAR mi se pare firesc, iar acestea sunt lucruri care subt aflata de pe forumuri bmw straine mai exact de pe taram american.)

Nu stii daca uleiul a fost schimbat(dat jos) pe sus pe la gura de umplere sau pe jos pe la surubul din baia de ulei!?
Uleiul de rodaj contine foarte mici/(mult mai multe in primul schimb) particole de metal care se elimina mult mai sigur pe jos dupa o preincalzire (cu motor cald-fierbinte) pentru a elimina riscul depunerilor pe fundul baii si ca atare ramananad in baie.

Ai idee daca schimbul sa facut imediat ce ai ajuns la dealer sau dupa cateva ore?


De fapt când dai 50 mii pe mașina noua, plătești doar acel prin ulei
0

#736 User is offline   maruwt129 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 83
  • Joined: 22-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 November 2017 - 17:43

View Postvictor2014, on 20 November 2017 - 14:50, said:

Apropos de revizie, am cumparat un F15 cu 25000 km in bord de la un dealer din Romania. I_am rugat sa-mi faca si prima revizie, prima data mi-au spus ca nu cere masina, dupa niste discutii cu ei au acceptat sa mi-o faca,Am facut 2000 de km cu masina iar in bord imi arata ca mai am 20000 pana la urmatoarea revizie, le-am spus ca in ritmul asta in 6000 km trebuie sa fac revizia. Raspunsul lor a fost ca am mers prea mult prin oras si ca asa se intampla pana se stabilizeaza.Nu stiu ce sa zic, am avut un E70 cumparat de nou tot de la ei si n-am patit asa ceva.Eu suspectez ca nu mi-au schimbat uleiul ci doar mi-au facut setarea in bord. Ceva pareri? Spete asemanatoare?


Eu am pățit la fel, am schimbat uleiul la MHS Militari, iar după 6000 km îmi arată ca mai pot merge 20mii. Bineînțeles a scăzut treptat, după 1 mie scădea 2 mii, chiar am urmărit. Nu am mai pățit niciodată asta, înainte având e46 și e90 (8 ani in total)...
Pentru mine nu este clar dacă intr-adevăr au schimbat uleiul. Cred ca doar mi-au luat banii și atât. Vreau sa schimb uleiul din nou ca sa pot sta liniștit.
Nu recomand la nimeni MHS Militari!
0

#737 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3661
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 22 November 2017 - 18:08

View Postmaruwt129, on 22 November 2017 - 17:30, said:

Câte aberații :))))



De fapt când dai 50 mii pe mașina noua, plătești doar acel prin ulei

Si totusi ce ai vrut sa spui!?
(aici vorbim romaneste :) )

This post has been edited by bimmer90f30: 22 November 2017 - 18:17

0

#738 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3661
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 22 November 2017 - 18:24

View Postmaruwt129, on 22 November 2017 - 17:43, said:

Eu am pățit la fel, am schimbat uleiul la MHS Militari, iar după 6000 km îmi arată ca mai pot merge 20mii. Bineînțeles a scăzut treptat, după 1 mie scădea 2 mii, chiar am urmărit. Nu am mai pățit niciodată asta, înainte având e46 și e90 (8 ani in total)...
Pentru mine nu este clar dacă intr-adevăr au schimbat uleiul. Cred ca doar mi-au luat banii și atât. Vreau sa schimb uleiul din nou ca sa pot sta liniștit.
Nu recomand la nimeni MHS Militari!

...intr-adevar cel mai bine ar fi sa te asiguri ca ti-au pus si uleiul! ;)

This post has been edited by bimmer90f30: 22 November 2017 - 18:25

0

#739 User is offline   bbogdan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 39
  • Joined: 24-March 10
  • Location:Bucuresti

Posted 07 February 2018 - 18:14

Ce inseamna "ulei de rodaj" si ce "treaba" ar trebui sa faca intr-un motor nou? Intreb pentru ca am motor nou-nout, si in el e bagat Castrol conform etichetei 🤔
0

#740 User is offline   billy1 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 110
  • Joined: 03-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 February 2018 - 19:03

Daca tot a venit vorba despre revizia masinii, ce mazine recomandati?
Autokarma, Epiesa , parca nu prea am asa incredere ca sunt de calitate, chiar si uleiul BMW, filtre MANN decare am pus..
Am luat filtrul epurator((VAICO), imi cam pare chinezarie, suruburile de o mare proasta calitate, s-a stricat capul imbus de la o simpla strangere cu mana, ma gandesc sa iau altul....

Uleiul, BMW 5w30, luat de la autokarma, incepe sa mi-l pape dupa 5000 km, e clar ca e slab calitativ....
0

Share this topic:


  • 39 Pages +
  • « First
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro