Jump to content

Preturi intretinere si reparatie BMW


Recommended Posts

Eu pentru aceeasi operatiune, pentru E60, am platit ceva peste 600 euro cu tot cu manopera si taxe...

78598[/snapback]

 

Si eu stiam ca trebuie sa ma incadrez in jurul acestei sume.O sa verific...poate s-a strecurat vreo greseala.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu le-am schimbat inca.Am cerut intai proforma  :)

Nu cred ca sunt "drilled"

78687[/snapback]

Bine ai facut pentru ca sunt enorm de scumpe. Un disc pe fata nu poate fi mai mult de 150 de euro iar cel pe spate e in jur de 100 euro. Deci in total nu ar trebui sa fie mai mult de 500 euro fara placutele de frana. Cele "drilled "cred ca sar de 250 euro bucata. Pai in cazul asta ma gandesc serios la un set Brembo GT...placute, etrieri, discuri...macar pe fata...350mm diametru...o fi bine oare? :blink:

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

4.04.2006 ...revizie ( Oil service ) la bmw e34 ..Contempo Brasov

--schimb ulei si filtru ulei

--schimb filtru motorina

--remediat buton portbagaj cu demontarea piesei (27 euro-mi s-a parut cam mult....pt niste vaselina in jurul butonului...)

in total 200 euro(asa e tot timpul) 100 uleiul si filtrele , 67 manopera si restul TVA

Link to comment
Share on other sites

eh..lasa ca nu e asa mult...manopera a fost putin umflata banuiesc..pt ca nu ai cum sa vezi cat lucreaza la masina....mai ales ca am lasat-o dimineata si am luat-o dupa amiaza...totusi nu mi-au schimbat nimic pt ca merge ca inainte :blink:) .....asta e....cred ca e un pretz normal ce am scris acolo..pretul total ...pt Bmw
Link to comment
Share on other sites

in locul tau invatam cumva sa fac acel schimb cu un prieten :blink: la 67 euro + tva manopera...

79587[/snapback]

 

Corect. Si eu cumpar de la AB uleiul, filtrele si garnitura de la busonul de golire, dar schimbul prefer sa-l fac in alta parte. Costa muuuuult mai putin si nu am nevoie nici de programare si nici de o jumate de zi pierduta in service.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

AM si eu o intrebare...Vreau sa-mi schimb uleiul de servo, sonda lambda, uleiul cutie viteze, filtrul de benzina si filtrul de aer.

Este mai ieftin daca ma duk eu si cumpar uleiurile, sonda, filtre, etc si ma duk ku ele la service sa le puna (si daca da de unde le pot lua mai ieftin?) sau sa ma duk efectiv ku mashina in service (la Filaret) si sa zik sa-mi skimbe tot ce am zis mai sus si sa-mi faca pret la piese + manopera????

Au preturi bune la Filaret?

Cum credeti k e mai bine?

Link to comment
Share on other sites

AM si eu o intrebare...Vreau sa-mi schimb uleiul de servo, sonda lambda, uleiul cutie viteze, filtrul de benzina si filtrul de aer.

Este mai ieftin daca ma duk eu si cumpar uleiurile, sonda, filtre, etc si ma duk ku ele la service sa le puna (si daca da de unde le pot lua mai ieftin?) sau sa ma duk efectiv ku mashina in service (la Filaret) si sa zik sa-mi skimbe tot ce am zis mai sus si sa-mi faca pret la piese + manopera????

Au preturi bune la Filaret?

Cum credeti k e mai bine?

103266[/snapback]

 

Cred ca cel mai ieftin iesi daca le cumperi de la AB, dar le schimbi in alta parte. La consumabile au preturi bune, insa manopera nu este chiar ieftina.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai ieftin iesi daca le cumperi de la AB, dar le schimbi in alta parte. La consumabile au preturi bune, insa manopera nu este chiar ieftina.

103267[/snapback]

la Automobile Bavaria sunt piese ieftine?? :blink: La Filaret e la fel?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pana la urma...a schimbat cineva cu E46 discurile de frana la AB? Sunt curios cat ar costa discurile si manopera...zixx spunea ceva de 930 euro fara manopera...pe factura proforma... astia la AB s-au tzicnit de tot...:blink:
Link to comment
Share on other sites

Mi-a murit ambreiajuuuuuuu! :blink:

 

De fapt, inca nu a murit, dar e pe acolea. Miroase a disc, cupleaza foarte sus, etc.

 

Ce implica schimbarea discului? Ce piese? Avetzi idee de costuri? Ce producator (conduc destul de ... sport)?

 

Pot sa ma ocup eu cu un prieten mecanic de treaba sau e nano-inginerie shi trebuie facuta la cele mai inalte service-uri?

 

Anything on topic will be apreciated with bere!

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

Mi-a murit ambreiajuuuuuuu!  :D

 

De fapt, inca nu a murit, dar e pe acolea. Miroase a disc, cupleaza foarte sus, etc.

 

Ce implica schimbarea discului? Ce piese? Avetzi idee de costuri? Ce producator (conduc destul de ... sport)?

 

Pot sa ma ocup eu cu un prieten mecanic de treaba sau e nano-inginerie shi trebuie facuta la cele mai inalte service-uri?

 

Anything on topic will be apreciated with bere!

108737[/snapback]

 

Cu (virgula) cuplarea foarte sus se poate rezolva fara schimbarea neaparat a discului... Sunt niste sfaturi in Bentley :blink: :) . Asta eu am rezolvat-o chiar de unul singur... Mi-a luat vreo 4 ore timp in care am injurat enorm ca uneori nu mai cupla deloc :bounce: dar cu rabdare se rezolva... Cu schimbarea discului nu stiu... vezi tot in Bentley.. :) :) :D

Link to comment
Share on other sites

Deci:

 

- Miroase a ambreiaj, incepuse oricum sa fluiere cand dadeam cu spatele un pic in panta, clar discul e PA!

 

- Mecanicul asta al meu e bun, maniac cu BMW-urile (ultimul lui proiect: un 525i din 78 - ce E e asta? ) pe care il reconditzioneaza as we speak. Cder ca a mai schimbat discuri.

 

Deci pe langa disc ce mai iau? Cam cat dureaza operatzia (sa o pun pe nevasta-mea sa imi faca sandwitch-uri)?

Link to comment
Share on other sites

- Miroase a ambreiaj, incepuse oricum sa fluiere cand dadeam cu spatele un pic in panta, clar discul e PA!

- Cupleaza ambreiajul foarte sus

108755[/snapback]

 

Ca de obicei, trebuie sa intervina ceva... Am neaparat un drum de 250km de facut... Shi imediat, nu am timp sa schimb discul...

 

Care e cel mai negru scenariu posibil? Se pot buli mai multe decat discul de ambreiaj?

Link to comment
Share on other sites

Ca de obicei, trebuie sa intervina ceva... Am neaparat un drum de 250km de facut... Shi imediat, nu am timp sa schimb discul...

 

Care e cel mai negru scenariu posibil? Se pot buli mai multe decat discul de ambreiaj?

109029[/snapback]

 

s-ar putea sa uzezi placa si sa ramai in drum,altceva nu are ce....

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva cat costa o inlocuire a garniturii de chiulasa?

Multumesc.

P.S. E riscant daca fac eu singur operatiunea asta?  :blink:

109637[/snapback]

 

Conteaza foarte mult motivul pt. care o faci... Daca ai avut un dezastru major, cu fierbere pe roshu, etc. , trebuie refacuta shi planeitatea chiulasei...

 

Daca vrei sa o schimbi doar ca musteshte, o potzi face singur. Ideea e ca e mult de demontat, tot intake-ul, galeriile de evacuare... Pe care va trebui sa le schimbi. Sunt 2 garnituri (fiecare se ocupa de 3 cilindri + scutul termic) a cate 300 mii bucata.

 

Alocatzi o zi intreaga pt. asta, shi sa ai un amic cu ceva cunoshtintze tehnice langa tine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.