BMWClub: Cum procedam cand ne opreste politia - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Cum procedam cand ne opreste politia Ghid rutier Rate Topic: ****- 3 Votes

#1 User is offline   Fake 

  • Regizor
  • Group: Contributors
  • Posts: 2297
  • Joined: 15-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 May 2006 - 19:18

primit pe mail.daca este considerata publicitate,un admin sa stearga thread-ul











Ati intrat in conflict cu politia rutiera? Vreti sa evitati un
Astfel de conflict? Atunci, trebuie sa stiti ca a aparut deja un manual
juridic care va invata cum sa va protejati de abuzurile politiei
rutiere.Mai
Multe despre GHID PRACTIC PENTRU SOFERII INTRATI IN CONFLICT CU
POLITIA
RUTIERA--PROCEDURA TEORETICA SI PRACTICA PENTRU EVITAREA SI ANULAREA
AMENZILOR RUTIERE, veti afla la adresa:http://www.ghidpractic.com

Daca vreti sa cititi pe net acest manual juridic (care genereaza
deja
frisoane si insomnii politiei rutiere),accesati direct
http://www.ghidpract...om/index-3.html

Astfel,veti putea invata:

1)Cum sa va comportati in trafic cu politia rutiera;

2)Cum sa evitati capcanele intinse de politia rutiera;

3)Cum sa contestati procesul-verbal de contraventie rutiera;

4)Cum sa va compuneti singur plangerea/reclamatia impotriva sanctiunii
rutiere;

5)Unde si in ce termen sa depuneti aceasta plangere, pentru a avea
castig de
cauza;

6)Care este procedura de judecare a plangerii contraventionale;

7)Cum contestati executarea silita a amenzii rutiere;

8)Cum sa va redobanditi legal permisul de conducere auto care v-a fost
retinut sau anulat;

9)Despre o serie de sfaturi si trucuri in traficul rutier;

10)Care este procedura in caz de accident; Despre punctele de
penalizare
si
despre amenzile rutiere;

11)Despre infractiunile rutiere;

12)Despre radare, despre detectoarele de radare si despre anularea in
instanta a inregistrarilor radar;

13)Manual de antispaga rutiera si multe,multe altele;
0

#2 User is offline   paco_wonderboy 

  • novice
  • Group: Members
  • Posts: 1957
  • Joined: 21-December 05
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini

Posted 14 June 2006 - 13:09

super tare :blink: merita un up cartea
0

#3 Guest_poleposition_*

  • Group: Guests

Posted 14 June 2006 - 13:56

Fake, on 15/May/2006, 20:18, said:

primit pe mail.daca este considerata publicitate,un admin sa stearga thread-ul
Ati intrat in conflict cu politia rutiera? Vreti sa evitati un
Astfel de conflict? Atunci, trebuie sa stiti ca a aparut deja un manual
juridic care va invata cum sa va protejati de abuzurile politiei
rutiere.Mai
Multe despre  GHID PRACTIC PENTRU SOFERII INTRATI IN CONFLICT CU
POLITIA
RUTIERA--PROCEDURA TEORETICA SI PRACTICA PENTRU EVITAREA SI ANULAREA
AMENZILOR RUTIERE, veti afla la    adresa:http://www.ghidpractic.com
 
    Daca vreti sa cititi pe net acest manual juridic (care genereaza
deja
frisoane si insomnii  politiei rutiere),accesati direct
http://www.ghidpract...om/index-3.html
   
Astfel,veti putea invata:

1)Cum sa va comportati in trafic cu politia rutiera;

2)Cum sa evitati capcanele intinse de politia rutiera;

3)Cum sa contestati procesul-verbal de contraventie rutiera;

4)Cum sa va compuneti singur plangerea/reclamatia impotriva sanctiunii
rutiere;

5)Unde si in ce termen sa depuneti aceasta plangere, pentru a avea
castig de
cauza;

6)Care este procedura de judecare a plangerii contraventionale;

7)Cum contestati executarea silita a amenzii rutiere;

8)Cum sa va redobanditi legal permisul de conducere auto care v-a fost
retinut sau anulat;

9)Despre o serie de sfaturi si trucuri in traficul rutier;

10)Care este procedura in caz de accident; Despre punctele de
penalizare
si
despre amenzile rutiere;

11)Despre infractiunile rutiere;

12)Despre radare, despre detectoarele de radare si despre anularea in
instanta a inregistrarilor radar;

13)Manual de antispaga rutiera si multe,multe altele;
View Post


super tare chestia asta ! :blink:
0

#4 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3293
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 April 2008 - 03:46

Eu unul nu stau sa citesc art. de lege...suna plictisitor si cred ca nu prea multa lume o face. Asa ca m-am gandit la un mic "ghid":

1. Politistul are obligativitatea sa se prezinte (numele, gradul)

1.1.Ai dreptul sa ii ceri legitimatia.

2. Trebuie sa iti spuna motivul pentru care te-a oprit.

3. Daca este filtru organizat, constituit din minim 2 masini ai dreptul sa ii ceri ordinul de servici in care trebuie sa se regaseasca data si orele intre care au voie sa faca filtru precum si numele persoanelor din echipaj.

4. La oprire se comunica motivul iar orice sanctiune pe un alt motiv nu este posibila.

5. In caz de amenda ai urm. optiuni: - poti sa nu semnezi procesul verbal (inutil, il primesti in cutia postala)
- poti sa il semnezi cu mentiuni(sau fara, neindicat)

6. Radare: - Politistii nu au voie sa dea filmul inapoi insa trebuie sa aiba:

a.) Legitimatia care atesta ca au dreptul de a lucra pe masina de radar.
b.) Copie dupa certificatul metrologic al aparatului radar cu modelul si seria aparatului.
c.) Legitimatia care atesta faptul ca are dreptul de a conduce masina Ministerului de Interne.
d.) Ordinul de serviciu - un fel de foaie de parcurs in care trebuie sa fie specificat unde au voie sa isi desfasoare activitatea.

7. Politistul nu are voie sa te controleze in portbagaj fara un mandat. (unsure)

Toate actele mai sus mentionate trebuie sa fie in permanenta la un politist, daca intrebi de ele si nu le are ai ocazia sa scapi doar cu un "avertisment". :blink:


Sper sa aducem completari cum ar fi: - Politia comunitara/jandarmeria are voie sa te traga pe dreapta ?
- Au voie sa te controleze in portbagaj fara mandat invocand art35 alin 2 ?
- De multe ori politia rutiera (o singura masina) opreste pt controale de rutina, au voie ?
- etc.
0

#5 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 05 April 2008 - 03:56

View Postduxter, on 4/Apr/2008, 21:46, said:

4. La oprire se comunica motivul iar orice sanctiune pe un alt motiv nu este posibila.



Pardon? :blink:
0

#6 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3293
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 April 2008 - 04:00

Pai eu te opresc pt ca nu ai centura si te sanctionez pt ca nu ai triunghi reflectorizant.

LE: pct ala nu se referea la faptul ca e sau nu legal, poate o fi, insa elimina sau mai bine zis reduce posibilitatea de a cauta motive ca sa te sanctioneze.
0

#7 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 05 April 2008 - 04:01

View Postduxter, on 4/Apr/2008, 22:00, said:

Pai eu te opresc pt ca nu ai centura si te sanctionez pt ca nu ai triunghi reflectorizant.


Adica esti oprit deoarece nu ai centura, tu esti beat mort si nu are voie sa te sanctioneze.
Beton! :blink:
1

#8 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3293
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 April 2008 - 04:02

Daca sunt beat mort si merg regulamentar de ce sa ma opreasca :blink: ?

Vezi, tocmai de asta am facut topicul, ca sa lamurim unele chestii :)
0

#9 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 05 April 2008 - 04:04

View Postduxter, on 4/Apr/2008, 22:02, said:

Daca sunt beat mort si merg regulamentar de ce sa ma opreasca :blink: ?


Pai ti-am zis, nu ai centura. :)
0

#10 User is offline   LoLa 

  • *****
  • Group: Members
  • Posts: 2534
  • Joined: 18-April 07
  • Gender:Not Telling
  • Location:*****
  • Interests:*****

Posted 05 April 2008 - 06:55

E posibil ca politia sa cantareasca autovehiculele? am crezut ca asta am vazut vineri pe DN1 pe langa Paralela 45...

This post has been edited by LoLa: 05 April 2008 - 06:57

0

#11 User is offline   cat 

  • C A T
  • Group: Members
  • Posts: 2414
  • Joined: 06-August 06
  • Gender:Male
  • Location:B A C A U

Posted 05 April 2008 - 07:34

probabil cantareau masinile comerciale sa nu depaseasca greutatea autorizata .
verificarea o fac Autoritatea Rutiera Romana si Registrul Auto Roman
organul e cu ei pentru a opri masinile in trafic.

This post has been edited by cat: 05 April 2008 - 07:38

0

#12 User is offline   katy75 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 85
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2008 - 08:05

1 Da sefu,
2 Sa traiti!
3 Aveti dreptate.
4 Gata,ai scapat.
0

#13 User is offline   Tien 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 3746
  • Joined: 21-December 05
  • Gender:Male

Posted 05 April 2008 - 09:02

In momentul în care polițistul vă oprește pentru depășirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE să aibă asupra lui și să vă prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de către Biroul Român de Metrologie Legală, buletinul de verificare metrologică în termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuării verificării și autorizația de operator radar pentru cel care vă încheie procesul-verbal. Lipsa oricăruia din aceste documente trebuie prevăzută de dvs. la rubrica „alte mențiuni” și este caz de nulitate absolută a procesului-verbal.Polițiștii nu au voie să meargă cu radarul mobil oprit și să-l pornească atunci când dvs. sunteți foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcție de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cât timp în partea stângă jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu și-a terminat autotestarea și conform normelor măsurătorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislației rutiere (mai apare și o dungă albă care este exact peste ultima cifră din viteza prevăzută pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, polițiștii nu au voie să folosească aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectă unghiul de incidență și nici nu au voie sa folosească un paravan pe care să-l ridice la apropierea autovehiculului.Aparatul radar de tip staționar nu poate fi amplasat în apropierea unei surse puternice de radiații electromagnetice, adică un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilă sau, cel mai des, o instalație electrică de înaltă tensiune. Normele pentru proiectarea și amplasarea unei locuințe prevăd pentru evitarea poluării electromagnetice amplasarea locuinței la cel puțin 200m de o rețea electrică de înaltă tensiune. Deci, aparatul radar trebuie să fie cel puțin la 200m de instalația electrică de înaltă tensiune, în afara câmpului electromagnetic. Aparatul radar staționar are lungimea fasciculului de 400-500m. Dacă acest fascicul este îndreptat spre instalația electrică de înaltă tensiune în timpul măsurării ceea ce se poate determina foarte ușor din fotografie, atunci distanța la care trebuie să fie amplasat aparatul radar staționar crește până la 400-500m funcție de unghi.Dacă în fotografiile depuse în instanță drept probe de către Poliție apar mai multe autovehicule simultan, verificați în toate fotografiile distanța dintre dvs. și celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveați viteza cea mare din toate și este clar că se încalcă normele metrologice care prevăd că măsurătorile nu pot constitui probe dacă circulă simultan mai multe autovehicule și nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.Ordonanța 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor prevede că agentul care constată contravenția se numește agent constatator. Agentul constatator este și cel care aplică sancțiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolută. Deci, dacă un agent constată contravenția, dar procesu-verbal este întocmit de un alt agent (situația în care se transmite viteza prin stație), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare și în urma contestației dvs. instanța îl va anula, va anula și amenda și punctele.Ordonanța 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor prevede că agentul constatator are obligația să aducă la cunoștința contravenientului că are dreptul de a avea sau nu obiecțiuni pe care să le înscrie la rubrica „alte mențiuni” sub sancțiunea nulității procesului-verbal. Deci, dacă la rubrica „alte mențiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept și instanța îl va anula și va anula și amenda și punctele.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) și nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depășiri neregulamentare, trecerea pe roșu la semafor și altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: în asfalt sunt amplasați doi senzori electromagnetici la o distanță de 5 metri unul de celălalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimă autovehiculului o amprentă magnetică unică. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculează viteza și dacă este mai mare decât cea legală, trimite comanda către camera digitală care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevăzute cu buclă inductivă sunt doar 6 din cele 49 amplasate până în prezent și ele se află pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orașe niciuna nu are buclă inductivă. Se observă foarte ușor care camere au și bucle inductive prin faptul că, pe fiecare sens, în dreptul camerelor respective lipite de asfalt, în exteriorul asfaltului, sunt două porțiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltă, în care sunt încastrați senzorii.
0

#14 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 05 April 2008 - 09:07

Interesant,nu stiam de faza cu inalta tensiune si nici de senzorii inductori.Foarte bun riplaiu,ne mai lumineaza umpic
0

#15 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2008 - 09:27

View Postduxter, on 5/Apr/2008, 04:46, said:

7. Politistul nu are voie sa te controleze in portbagaj fara un mandat. (unsure)


Sper sa aducem completari cum ar fi: - Politia comunitara/jandarmeria are voie sa te traga pe dreapta ?
- Au voie sa te controleze in portbagaj fara mandat invocand art35 alin 2 ?


Te poate controla in portbagaj foarte usor.
Daca te pune sa-i arati trusa medicala si triunghiul, unde oare le tii? :blink:

Numai politia rutiera te poate trage pe dreapta.
0

#16 User is offline   indiferent 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 25-March 08

Posted 05 April 2008 - 09:31

"Cand te opreste politia dai muzica mai incet sa nu te bata pe soundtrack"

Ciupanezu: credca daca am drogu sau cadavru in portbagaj imi asum amenda pentru lipsa triunghis vesta si ce mai vrea el

This post has been edited by indiferent: 05 April 2008 - 09:31

0

#17 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2008 - 09:39

In caz ca o cunosti pe Elodia poate :blink:

Sau daca esti chinez, asta daca vorbim de cadavre.

Drogurile nu se cara in portbagaj :)
0

#18 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 April 2008 - 10:08

Pai trebuie sa fii cel putin idiot ca sa cari droguri in portbagaj sau poate intr-o plasa si sa o pui pe bancheta din spate.

Drogurile se cara sub fetele de usi, sub consola centrala, sub banchete sau prinse sub masina in diverse locuri, in orice caz, in locuri mai greu de verificat.
0

#19 User is offline   Lheea 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 22-December 07
  • Gender:Female

Posted 05 April 2008 - 10:22

ciupanezu, asta poate peste granita. in general le mai arunci si pe bancheta din spate ca n'au nimic da'le dracu :blink:
0

#20 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3293
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 April 2008 - 10:37

View PostTien, on 5/Apr/2008, 10:02, said:

In momentul în care polițistul vă oprește pentru depășirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE să aibă asupra lui și să vă prezinte:

certificatul de omologare a aparatului radar de către Biroul Român de Metrologie Legală, buletinul de verificare metrologică în termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuării verificării și autorizația de operator radar pentru cel care vă încheie procesul-verbal.

Lipsa oricăruia din aceste documente trebuie prevăzută de dvs. la rubrica „alte mențiuni” și este caz de nulitate absolută a procesului-verbal.

Polițiștii nu au voie să meargă cu radarul mobil oprit și să-l pornească atunci când dvs. sunteți foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcție de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului.
Cât timp în partea stângă jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu și-a terminat autotestarea și conform normelor măsurătorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislației rutiere (mai apare și o dungă albă care este exact peste ultima cifră din viteza prevăzută pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, polițiștii nu au voie să folosească aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectă unghiul de incidență și nici nu au voie sa folosească un paravan pe care să-l ridice la apropierea autovehiculului.

Aparatul radar de tip staționar nu poate fi amplasat în apropierea unei surse puternice de radiații electromagnetice, adică un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilă sau, cel mai des, o instalație electrică de înaltă tensiune. Normele pentru proiectarea și amplasarea unei locuințe prevăd pentru evitarea poluării electromagnetice amplasarea locuinței la cel puțin 200m de o rețea electrică de înaltă tensiune. Deci, aparatul radar trebuie să fie cel puțin la 200m de instalația electrică de înaltă tensiune, în afara câmpului electromagnetic.

Aparatul radar staționar are lungimea fasciculului de 400-500m. Dacă acest fascicul este îndreptat spre instalația electrică de înaltă tensiune în timpul măsurării ceea ce se poate determina foarte ușor din fotografie, atunci distanța la care trebuie să fie amplasat aparatul radar staționar crește până la 400-500m funcție de unghi.Dacă în fotografiile depuse în instanță drept probe de către Poliție apar mai multe autovehicule simultan, verificați în toate fotografiile distanța dintre dvs. și celelalte autovehicule.
Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveați viteza cea mare din toate și este clar că se încalcă normele metrologice care prevăd că măsurătorile nu pot constitui probe dacă circulă simultan mai multe autovehicule și nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.Ordonanța 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor prevede că agentul care constată contravenția se numește agent constatator. Agentul constatator este și cel care aplică sancțiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolută.

Deci, dacă un agent constată contravenția, dar procesu-verbal este întocmit de un alt agent (situația în care se transmite viteza prin stație), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare și în urma contestației dvs. instanța îl va anula, va anula și amenda și punctele.Ordonanța 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor prevede că agentul constatator are obligația să aducă la cunoștința contravenientului că are dreptul de a avea sau nu obiecțiuni pe care să le înscrie la rubrica „alte mențiuni” sub sancțiunea nulității procesului-verbal.

Deci, dacă la rubrica „alte mențiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept și instanța îl va anula și va anula și amenda și punctele.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie Legală (BRML) și nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depășiri neregulamentare, trecerea pe roșu la semafor și altele de acest gen.
Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: în asfalt sunt amplasați doi senzori electromagnetici la o distanță de 5 metri unul de celălalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimă autovehiculului o amprentă magnetică unică. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculează viteza și dacă este mai mare decât cea legală, trimite comanda către camera digitală care face fotografia din spate.
Camerele care sunt prevăzute cu buclă inductivă sunt doar 6 din cele 49 amplasate până în prezent și ele se află pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orașe niciuna nu are buclă inductivă. Se observă foarte ușor care camere au și bucle inductive prin faptul că, pe fiecare sens, în dreptul camerelor respective lipite de asfalt, în exteriorul asfaltului, sunt două porțiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltă, în care sunt încastrați senzorii.

0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro