Jump to content

Cum procedam cand ne opreste politia


Fake

Recommended Posts

primit pe mail.daca este considerata publicitate,un admin sa stearga thread-ul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ati intrat in conflict cu politia rutiera? Vreti sa evitati un

Astfel de conflict? Atunci, trebuie sa stiti ca a aparut deja un manual

juridic care va invata cum sa va protejati de abuzurile politiei

rutiere.Mai

Multe despre GHID PRACTIC PENTRU SOFERII INTRATI IN CONFLICT CU

POLITIA

RUTIERA--PROCEDURA TEORETICA SI PRACTICA PENTRU EVITAREA SI ANULAREA

AMENZILOR RUTIERE, veti afla la adresa:http://www.ghidpractic.com

 

Daca vreti sa cititi pe net acest manual juridic (care genereaza

deja

frisoane si insomnii politiei rutiere),accesati direct

http://www.ghidpractic.com/index-3.html

 

Astfel,veti putea invata:

 

1)Cum sa va comportati in trafic cu politia rutiera;

 

2)Cum sa evitati capcanele intinse de politia rutiera;

 

3)Cum sa contestati procesul-verbal de contraventie rutiera;

 

4)Cum sa va compuneti singur plangerea/reclamatia impotriva sanctiunii

rutiere;

 

5)Unde si in ce termen sa depuneti aceasta plangere, pentru a avea

castig de

cauza;

 

6)Care este procedura de judecare a plangerii contraventionale;

 

7)Cum contestati executarea silita a amenzii rutiere;

 

8)Cum sa va redobanditi legal permisul de conducere auto care v-a fost

retinut sau anulat;

 

9)Despre o serie de sfaturi si trucuri in traficul rutier;

 

10)Care este procedura in caz de accident; Despre punctele de

penalizare

si

despre amenzile rutiere;

 

11)Despre infractiunile rutiere;

 

12)Despre radare, despre detectoarele de radare si despre anularea in

instanta a inregistrarilor radar;

 

13)Manual de antispaga rutiera si multe,multe altele;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest poleposition
primit pe mail.daca este considerata publicitate,un admin sa stearga thread-ul

Ati intrat in conflict cu politia rutiera? Vreti sa evitati un

Astfel de conflict? Atunci, trebuie sa stiti ca a aparut deja un manual

juridic care va invata cum sa va protejati de abuzurile politiei

rutiere.Mai

Multe despre  GHID PRACTIC PENTRU SOFERII INTRATI IN CONFLICT CU

POLITIA

RUTIERA--PROCEDURA TEORETICA SI PRACTICA PENTRU EVITAREA SI ANULAREA

AMENZILOR RUTIERE, veti afla la    adresa:http://www.ghidpractic.com

 

    Daca vreti sa cititi pe net acest manual juridic (care genereaza

deja

frisoane si insomnii  politiei rutiere),accesati direct

http://www.ghidpractic.com/index-3.html

   

Astfel,veti putea invata:

 

1)Cum sa va comportati in trafic cu politia rutiera;

 

2)Cum sa evitati capcanele intinse de politia rutiera;

 

3)Cum sa contestati procesul-verbal de contraventie rutiera;

 

4)Cum sa va compuneti singur plangerea/reclamatia impotriva sanctiunii

rutiere;

 

5)Unde si in ce termen sa depuneti aceasta plangere, pentru a avea

castig de

cauza;

 

6)Care este procedura de judecare a plangerii contraventionale;

 

7)Cum contestati executarea silita a amenzii rutiere;

 

8)Cum sa va redobanditi legal permisul de conducere auto care v-a fost

retinut sau anulat;

 

9)Despre o serie de sfaturi si trucuri in traficul rutier;

 

10)Care este procedura in caz de accident; Despre punctele de

penalizare

si

despre amenzile rutiere;

 

11)Despre infractiunile rutiere;

 

12)Despre radare, despre detectoarele de radare si despre anularea in

instanta a inregistrarilor radar;

 

13)Manual de antispaga rutiera si multe,multe altele;

86558[/snapback]

 

super tare chestia asta ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Eu unul nu stau sa citesc art. de lege...suna plictisitor si cred ca nu prea multa lume o face. Asa ca m-am gandit la un mic "ghid":

 

1. Politistul are obligativitatea sa se prezinte (numele, gradul)

 

1.1.Ai dreptul sa ii ceri legitimatia.

 

2. Trebuie sa iti spuna motivul pentru care te-a oprit.

 

3. Daca este filtru organizat, constituit din minim 2 masini ai dreptul sa ii ceri ordinul de servici in care trebuie sa se regaseasca data si orele intre care au voie sa faca filtru precum si numele persoanelor din echipaj.

 

4. La oprire se comunica motivul iar orice sanctiune pe un alt motiv nu este posibila.

 

5. In caz de amenda ai urm. optiuni: - poti sa nu semnezi procesul verbal (inutil, il primesti in cutia postala)

- poti sa il semnezi cu mentiuni(sau fara, neindicat)

 

6. Radare: - Politistii nu au voie sa dea filmul inapoi insa trebuie sa aiba:

 

a.) Legitimatia care atesta ca au dreptul de a lucra pe masina de radar.

b.) Copie dupa certificatul metrologic al aparatului radar cu modelul si seria aparatului.

c.) Legitimatia care atesta faptul ca are dreptul de a conduce masina Ministerului de Interne.

d.) Ordinul de serviciu - un fel de foaie de parcurs in care trebuie sa fie specificat unde au voie sa isi desfasoare activitatea.

 

7. Politistul nu are voie sa te controleze in portbagaj fara un mandat. (unsure)

 

Toate actele mai sus mentionate trebuie sa fie in permanenta la un politist, daca intrebi de ele si nu le are ai ocazia sa scapi doar cu un "avertisment". :blink:

 

 

Sper sa aducem completari cum ar fi: - Politia comunitara/jandarmeria are voie sa te traga pe dreapta ?

- Au voie sa te controleze in portbagaj fara mandat invocand art35 alin 2 ?

- De multe ori politia rutiera (o singura masina) opreste pt controale de rutina, au voie ?

- etc.

Link to comment
Share on other sites

Pai eu te opresc pt ca nu ai centura si te sanctionez pt ca nu ai triunghi reflectorizant.

 

LE: pct ala nu se referea la faptul ca e sau nu legal, poate o fi, insa elimina sau mai bine zis reduce posibilitatea de a cauta motive ca sa te sanctioneze.

Link to comment
Share on other sites

probabil cantareau masinile comerciale sa nu depaseasca greutatea autorizata .

verificarea o fac Autoritatea Rutiera Romana si Registrul Auto Roman

organul e cu ei pentru a opri masinile in trafic.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

In momentul ĂŽn care poliĂžistul vĂŁ opreÂşte pentru depĂŁÂşirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sĂŁ aibĂŁ asupra lui Âşi sĂŁ vĂŁ prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de cĂŁtre Biroul Român de Metrologie LegalĂŁ, buletinul de verificare metrologicĂŁ ĂŽn termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuĂŁrii verificĂŁrii Âşi autorizaĂžia de operator radar pentru cel care vĂŁ ĂŽncheie procesul-verbal. Lipsa oricĂŁruia din aceste documente trebuie prevĂŁzutĂŁ de dvs. la rubrica „alte menĂžiuni” Âşi este caz de nulitate absolutĂŁ a procesului-verbal.PoliĂžiÂştii nu au voie sĂŁ meargĂŁ cu radarul mobil oprit Âşi sĂŁ-l porneascĂŁ atunci când dvs. sunteĂži foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcĂžie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cât timp ĂŽn partea stângĂŁ jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu Âşi-a terminat autotestarea Âşi conform normelor mĂŁsurĂŁtorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislaĂžiei rutiere (mai apare Âşi o dungĂŁ albĂŁ care este exact peste ultima cifrĂŁ din viteza prevĂŁzutĂŁ pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, poliĂžiÂştii nu au voie sĂŁ foloseascĂŁ aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectĂŁ unghiul de incidenÞã Âşi nici nu au voie sa foloseascĂŁ un paravan pe care sĂŁ-l ridice la apropierea autovehiculului.Aparatul radar de tip staĂžionar nu poate fi amplasat ĂŽn apropierea unei surse puternice de radiaĂžii electromagnetice, adicĂŁ un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilĂŁ sau, cel mai des, o instalaĂžie electricĂŁ de ĂŽnaltĂŁ tensiune. Normele pentru proiectarea Âşi amplasarea unei locuinĂže prevĂŁd pentru evitarea poluĂŁrii electromagnetice amplasarea locuinĂžei la cel puĂžin 200m de o reĂžea electricĂŁ de ĂŽnaltĂŁ tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sĂŁ fie cel puĂžin la 200m de instalaĂžia electricĂŁ de ĂŽnaltĂŁ tensiune, ĂŽn afara câmpului electromagnetic. Aparatul radar staĂžionar are lungimea fasciculului de 400-500m. DacĂŁ acest fascicul este ĂŽndreptat spre instalaĂžia electricĂŁ de ĂŽnaltĂŁ tensiune ĂŽn timpul mĂŁsurĂŁrii ceea ce se poate determina foarte uÂşor din fotografie, atunci distanĂža la care trebuie sĂŁ fie amplasat aparatul radar staĂžionar creÂşte pânĂŁ la 400-500m funcĂžie de unghi.DacĂŁ ĂŽn fotografiile depuse ĂŽn instanÞã drept probe de cĂŁtre PoliĂžie apar mai multe autovehicule simultan, verificaĂži ĂŽn toate fotografiile distanĂža dintre dvs. Âşi celelalte autovehicule. Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveaĂži viteza cea mare din toate Âşi este clar cĂŁ se ĂŽncalcĂŁ normele metrologice care prevĂŁd cĂŁ mĂŁsurĂŁtorile nu pot constitui probe dacĂŁ circulĂŁ simultan mai multe autovehicule Âşi nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.OrdonanĂža 2/2001 privind regimul juridic al contravenĂžiilor prevede cĂŁ agentul care constatĂŁ contravenĂžia se numeÂşte agent constatator. Agentul constatator este Âşi cel care aplicĂŁ sancĂžiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolutĂŁ. Deci, dacĂŁ un agent constatĂŁ contravenĂžia, dar procesu-verbal este ĂŽntocmit de un alt agent (situaĂžia ĂŽn care se transmite viteza prin staĂžie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare Âşi ĂŽn urma contestaĂžiei dvs. instanĂža ĂŽl va anula, va anula Âşi amenda Âşi punctele.OrdonanĂža 2/2001 privind regimul juridic al contravenĂžiilor prevede cĂŁ agentul constatator are obligaĂžia sĂŁ aducĂŁ la cunoÂştinĂža contravenientului cĂŁ are dreptul de a avea sau nu obiecĂžiuni pe care sĂŁ le ĂŽnscrie la rubrica „alte menĂžiuni” sub sancĂžiunea nulitĂŁĂžii procesului-verbal. Deci, dacĂŁ la rubrica „alte menĂžiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept Âşi instanĂža ĂŽl va anula Âşi va anula Âşi amenda Âşi punctele.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie LegalĂŁ (BRML) Âşi nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depĂŁÂşiri neregulamentare, trecerea pe roÂşu la semafor Âşi altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: ĂŽn asfalt sunt amplasaĂži doi senzori electromagnetici la o distanÞã de 5 metri unul de celĂŁlalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimĂŁ autovehiculului o amprentĂŁ magneticĂŁ unicĂŁ. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeazĂŁ viteza Âşi dacĂŁ este mai mare decât cea legalĂŁ, trimite comanda cĂŁtre camera digitalĂŁ care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevĂŁzute cu buclĂŁ inductivĂŁ sunt doar 6 din cele 49 amplasate pânĂŁ ĂŽn prezent Âşi ele se aflĂŁ pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din oraÂşe niciuna nu are buclĂŁ inductivĂŁ. Se observĂŁ foarte uÂşor care camere au Âşi bucle inductive prin faptul cĂŁ, pe fiecare sens, ĂŽn dreptul camerelor respective lipite de asfalt, ĂŽn exteriorul asfaltului, sunt douĂŁ porĂžiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltĂŁ, ĂŽn care sunt ĂŽncastraĂži senzorii.
Link to comment
Share on other sites

7. Politistul nu are voie sa te controleze in portbagaj fara un mandat. (unsure)

 

 

Sper sa aducem completari cum ar fi: - Politia comunitara/jandarmeria are voie sa te traga pe dreapta ?

- Au voie sa te controleze in portbagaj fara mandat invocand art35 alin 2 ?

 

Te poate controla in portbagaj foarte usor.

Daca te pune sa-i arati trusa medicala si triunghiul, unde oare le tii? :blink:

 

Numai politia rutiera te poate trage pe dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Pai trebuie sa fii cel putin idiot ca sa cari droguri in portbagaj sau poate intr-o plasa si sa o pui pe bancheta din spate.

 

Drogurile se cara sub fetele de usi, sub consola centrala, sub banchete sau prinse sub masina in diverse locuri, in orice caz, in locuri mai greu de verificat.

Link to comment
Share on other sites

In momentul ĂŽn care poliĂžistul vĂŁ opreÂşte pentru depĂŁÂşirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sĂŁ aibĂŁ asupra lui Âşi sĂŁ vĂŁ prezinte:

 

certificatul de omologare a aparatului radar de cãtre Biroul Român de Metrologie Legalã, buletinul de verificare metrologicã În termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuãrii verificãrii ºi autorizaÞia de operator radar pentru cel care vã Încheie procesul-verbal.

 

Lipsa oricĂŁruia din aceste documente trebuie prevĂŁzutĂŁ de dvs. la rubrica „alte menĂžiuni” Âşi este caz de nulitate absolutĂŁ a procesului-verbal.

 

PoliÞiºtii nu au voie sã meargã cu radarul mobil oprit ºi sã-l porneascã atunci când dvs. sunteÞi foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o funcÞie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului.

Cât timp ĂŽn partea stângĂŁ jos a fotografiei apare litera „T” aparatul radar nu Âşi-a terminat autotestarea Âşi conform normelor mĂŁsurĂŁtorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislaĂžiei rutiere (mai apare Âşi o dungĂŁ albĂŁ care este exact peste ultima cifrĂŁ din viteza prevĂŁzutĂŁ pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, poliĂžiÂştii nu au voie sĂŁ foloseascĂŁ aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respectĂŁ unghiul de incidenÞã Âşi nici nu au voie sa foloseascĂŁ un paravan pe care sĂŁ-l ridice la apropierea autovehiculului.

 

Aparatul radar de tip staÞionar nu poate fi amplasat În apropierea unei surse puternice de radiaÞii electromagnetice, adicã un stâlp de radio, televiziune, telefonie mobilã sau, cel mai des, o instalaÞie electricã de Înaltã tensiune. Normele pentru proiectarea ºi amplasarea unei locuinÞe prevãd pentru evitarea poluãrii electromagnetice amplasarea locuinÞei la cel puÞin 200m de o reÞea electricã de Înaltã tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sã fie cel puÞin la 200m de instalaÞia electricã de Înaltã tensiune, În afara câmpului electromagnetic.

 

Aparatul radar staÞionar are lungimea fasciculului de 400-500m. Dacã acest fascicul este Îndreptat spre instalaÞia electricã de Înaltã tensiune În timpul mãsurãrii ceea ce se poate determina foarte uºor din fotografie, atunci distanÞa la care trebuie sã fie amplasat aparatul radar staÞionar creºte pânã la 400-500m funcÞie de unghi.Dacã În fotografiile depuse În instanÞã drept probe de cãtre PoliÞie apar mai multe autovehicule simultan, verificaÞi În toate fotografiile distanÞa dintre dvs. ºi celelalte autovehicule.

Daca aceasta scade de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveaĂži viteza cea mare din toate Âşi este clar cĂŁ se ĂŽncalcĂŁ normele metrologice care prevĂŁd cĂŁ mĂŁsurĂŁtorile nu pot constitui probe dacĂŁ circulĂŁ simultan mai multe autovehicule Âşi nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.OrdonanĂža 2/2001 privind regimul juridic al contravenĂžiilor prevede cĂŁ agentul care constatĂŁ contravenĂžia se numeÂşte agent constatator. Agentul constatator este Âşi cel care aplicĂŁ sancĂžiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absolutĂŁ.

 

Deci, dacĂŁ un agent constatĂŁ contravenĂžia, dar procesu-verbal este ĂŽntocmit de un alt agent (situaĂžia ĂŽn care se transmite viteza prin staĂžie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare Âşi ĂŽn urma contestaĂžiei dvs. instanĂža ĂŽl va anula, va anula Âşi amenda Âşi punctele.OrdonanĂža 2/2001 privind regimul juridic al contravenĂžiilor prevede cĂŁ agentul constatator are obligaĂžia sĂŁ aducĂŁ la cunoÂştinĂža contravenientului cĂŁ are dreptul de a avea sau nu obiecĂžiuni pe care sĂŁ le ĂŽnscrie la rubrica „alte menĂžiuni” sub sancĂžiunea nulitĂŁĂžii procesului-verbal.

 

Deci, dacĂŁ la rubrica „alte menĂžiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept Âşi instanĂža ĂŽl va anula Âşi va anula Âşi amenda Âşi punctele.Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Român de Metrologie LegalĂŁ (BRML) Âşi nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depĂŁÂşiri neregulamentare, trecerea pe roÂşu la semafor Âşi altele de acest gen.

Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: În asfalt sunt amplasaÞi doi senzori electromagnetici la o distanÞã de 5 metri unul de celãlalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprimã autovehiculului o amprentã magneticã unicã. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeazã viteza ºi dacã este mai mare decât cea legalã, trimite comanda cãtre camera digitalã care face fotografia din spate.

Camerele care sunt prevãzute cu buclã inductivã sunt doar 6 din cele 49 amplasate pânã În prezent ºi ele se aflã pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din oraºe niciuna nu are buclã inductivã. Se observã foarte uºor care camere au ºi bucle inductive prin faptul cã, pe fiecare sens, În dreptul camerelor respective lipite de asfalt, În exteriorul asfaltului, sunt douã porÞiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealaltã, În care sunt ÎncastraÞi senzorii.

Link to comment
Share on other sites

cum se procedeaza cu politia?? sa va povestesc...

 

acum o saptamana am avut o filmare la sibiu, asa ca am incarcat toata echipa - eram 5! - in my car si am plecat la 7 dimineata inspre orasul minune... cica mai aveam si detector!! pe valea oltului - drumul gol - mergeam relaxat cu maxim 100 km/h... pe undeva pe stanga, indreptat cu botul spre contrasens, un logan alb... eu, la fel de relaxata... Nu e politia!! Ba era politia... asa ca dupa ce am trecut de ei, dupa inca vreo 2 curbe, m-am trezit cu loganul fix in spate, mi-au facut semn sa opresc si de-aici a inceput circul... ca am avut 106 in localitate si deci stiam de la inceput ce ma asteapta: zburat permisu' dintr-o miscare! asa ca m-am dat jos ca o floricica si am inceput parlamentarile.... ca suntem echipa tvr-ista, ca ne ducem la un eveniment la sibiu, ca trebuie sa fim acolo pana la 12 cel tarziu, ca e deja 10 si inca mai avem ceva de mers...

"Pai, bine domnisoara, dar n-ati franat nici cand ne-ati vazut!"

"Pai am vazut un logan alb... ce-ar fi daca as frana la fiecare logan?? As ajunge in 200 de ani!"

"Ei, lasati... asa e mai bine... data viitoare o sa mergeti cu trenul!"

" Nuu.. nu se poate... cum as putea sa ma descurc in bucuresti fara masina??"

"Exista mijloace de transport in comun.."

"In Bucuresti?? glumiti... stiti cate se intampla?? n-as mai fi in siguranta...si-asa sunt destul de imprastiata si intarzii intotdeauna! N-as mai ajunge niciodata la timp" si tot asa crezand ca macar permisul mi-l pastrez in buzunar si le platesc o "amenda" grasa...

si cand colo...

"Dati-i actele inapoi, domnisoarei... si aveti grija, mai sunt 2 radare pana la sibiu... si asta ca sa nu spuneti ca Politia din Valcea nu se gandeste la dvs!"

 

so... cam asa se procedeaza cu politia! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa vorbesti politicos si sa nu dai actele imediat.

Sa te faci ca le cauti, ca nu stii unde le-ai pus.

Daca le dai imediat, mai mult ca sigur iei amenda.

Pana i le dai ii mai zici ca te grabeai, ca-ti pare rau, ca nu conduci asa in general...

Politistii sunt si eu oameni...

 

Ma rog, asta merge la cei mai tineri.

 

Daca dai peste unul de peste 40 de ani si cu capsa pusa, amenda e a ta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.