Jump to content

Salut


cyborg

Recommended Posts

de 3 luni sunt posesor al unui e46 316i '00. este a 4 masina pe care o detin, dar este prima care imi aduce bucurie si satisfactie. :) din ziua din care am luat-o m-am declarat fan BMW :) ce sa zic de masina... piei, lemne, klima, trapa, radiocd, navigatione, cutie automata si altele.

e bine ca exista acest forum si ca putem face schimb de experienta. nu mai trebuie sa merg la reprezentanta ca sa schimb becul de semnalizare fata. :blink: ce era sa fac, daca nu reuseam sa-l desfac singur? iar marii "meseriasi" la care am apelat incercau sa-l desfaca cu ciocane si topoare, la fig. bineinteles.

am si eu o gramada de intrebari la voi, mai baieti, dar toate la timpul si la locul lor. :)

Link to comment
Share on other sites

avea 120.000 cand am luat-o. acum are 132.000. nu stiu cat consuma exact, afara in jur de 8l. n-am urmarit, ca nu prea ma intereseaza :blink:

uleiul, am pus bmw power din ala, sau cum ii mai zice. pentru 20.000 km. am facut deja 11.000 si a consumat vreo 400 g ceea ce inseamna ca de la schimb la schimb nu va necesita completare. teoretic, pentru ca acum 2 zile am descoperit mici scurgeri pe la suportul filtrului de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la ulei cred ca e long-liefe.Pentru 2 ani sau 25-50.000km.

2989[/snapback]

 

Pentru Cyborg: Toate transpira pe la suportul de filtru, mai devreme sau mai tarziu. In cazul lui e 46, vezi mai devreme. E vorba de o garnitura de presiune de forma dreptunghiulara. Schimba garnitura numai atunci cand scurgerea devine suparatoare. De ce spun asta: pe blocul motor in zona de contact cu garnitura exista un strat de aderenta. Cand desfaci suportul si dai afara aceasta garnitura ai toate sansele sa ramai fara stratul ala de aderenta, astfel incat cea noua sa curga mai rau decat cea veche.

Link to comment
Share on other sites

Pentru Cyborg: Toate transpira pe la suportul de filtru, mai devreme sau mai tarziu. In cazul lui e 46, vezi mai devreme. E vorba de o garnitura de presiune de forma dreptunghiulara. Schimba garnitura numai atunci cand scurgerea devine suparatoare. De ce spun asta: pe blocul motor in zona de contact cu garnitura exista un strat de aderenta. Cand desfaci suportul si dai afara aceasta garnitura ai toate sansele sa ramai fara stratul ala de aderenta, astfel incat cea noua sa curga mai rau decat cea veche.

3030[/snapback]

 

toate? adica? toate e46, sau toate bmw-urile? m-ai cam pus pe ganduri cu zona aia de contact, iar scurgerea este suparatoare. e mai bine sa merg la reprezentanta, pentru ei nu e primul caz banuiesc?

Link to comment
Share on other sites

toate? adica? toate e46, sau toate bmw-urile? m-ai cam pus pe ganduri cu zona aia de contact, iar scurgerea este suparatoare. e mai bine sa merg la reprezentanta, pentru ei nu e primul caz banuiesc?

3035[/snapback]

 

Ma refer la e46 cu motor M43TU, respectiv cum ai tu. Banuiesc ca transpira/curge fix unde suportul filtrului de ulei se prinde pe blocul motor. Si da, acest defect face parte din categoria "toate fac asa". In nici un caz nu e primul caz pentru reprezentanta, si crede-ma, nici ultimul nu va fi. Oricum nu e deosebit de complicat de schimbat garnitura. Se slabeste alternatorul, se da jos cureaua aferenta, se desface suportul de la alternator, se da jos, se desfac 6 suruburi de la suportul filtrului. Se scoate cu GRIJA garnitura, se pune cea noua. Operatiunea de montare este inversa celei descrisa mai sus...

Nu te ingrijora. Nu-i nimic grav. Doar ai grija ca nivelul de la ulei sa fie undeva peste mijlocul distantei dintre min si max pe joja de ulei.

Edited by mih222001
Link to comment
Share on other sites

Ma refer la e46 cu motor M43TU, respectiv cum ai tu. Banuiesc ca transpira/curge fix unde suportul filtrului de ulei se prinde pe blocul motor. Si da, acest defect face parte din categoria "toate fac asa". In nici un caz nu e primul caz pentru reprezentanta, si crede-ma, nici ultimul nu va fi. Oricum nu e deosebit de complicat de schimbat garnitura. Se slabeste alternatorul, se da jos cureaua aferenta, se desface suportul de la alternator, se da jos, se desfac 6 suruburi de la suportul filtrului. Se scoate cu GRIJA garnitura, se pune cea noua. Operatiunea de montare este inversa celei descrisa mai sus...

Nu te ingrijora. Nu-i nimic grav. Doar ai grija ca nivelul de la ulei sa fie undeva peste mijlocul distantei dintre min si max pe joja de ulei.

3037[/snapback]

 

dar astea de la reprezentanta mi-au sugerat sa schimb si semeringul de la arborele cotit. e plin de ulei si jos, dar n-am de unde sa stiu, daca-i de la semering sau se scurge de sus de la garnitura aia. cineva de pe forum a zis ca semeringul ala duce 100.000 km, eu am 130.000.

Link to comment
Share on other sites

dar astea de la reprezentanta mi-au sugerat sa schimb si semeringul de la arborele cotit. e plin de ulei si jos, dar n-am de unde sa stiu, daca-i de la semering sau se scurge de sus de la garnitura aia. cineva de pe forum a zis ca semeringul ala duce 100.000 km, eu am 130.000.

3038[/snapback]

 

Daca ai un aparat digital de fotografiat, baga o poza la motor, si prinde zona aia pe unde ti se pare tie ca ar curge. Pune poza pe forum, si poate ne luminam! Oricum ar trebui sa ne mutam in sectiunea "probleme tehnice si rezolvari"...

Link to comment
Share on other sites

Daca ai un aparat digital de fotografiat, baga o poza la motor, si prinde zona aia pe unde ti se pare tie ca ar curge. Pune poza pe forum, si poate ne luminam! Oricum ar trebui sa ne mutam in sectiunea "probleme tehnice si rezolvari"...

3093[/snapback]

 

am un topic si acolo

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=342

ne vedem acolo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.