Jump to content

Becuri HID ! Care?


tiberiuenache

Becuri HID! Care?  

336 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Andrei, avatarul tau contine toate nuantele de culoare ale HID-ului :twoup:

 

Tiberiu: Ia becuri de la reprezentanta, pe cutiile lor nu scrie nici o temperatura de culoare. Daca nu cumva au fost schuimbate in magazie cu niste after-uri coreene de 150 ron perechea, sunt originale si te vor satisface multe mii de km.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, avatarul tau contine toate nuantele de culoare ale HID-ului :twoup:

 

Tiberiu: Ia becuri de la reprezentanta, pe cutiile lor nu scrie nici o temperatura de culoare. Daca nu cumva au fost schuimbate in magazie cu niste after-uri coreene de 150 ron perechea, sunt originale si te vor satisface multe mii de km.

Eu unul vreau sa imi schimb becurile de pe faza scurta deoarece sunt cele originale si deja imi par cam palide, mai ales in comparatie cu alte masini!
Link to comment
Share on other sites

Andrei, avatarul tau contine toate nuantele de culoare ale HID-ului :twoup:

 

Tiberiu: Ia becuri de la reprezentanta, pe cutiile lor nu scrie nici o temperatura de culoare. Daca nu cumva au fost schuimbate in magazie cu niste after-uri coreene de 150 ron perechea, sunt originale si te vor satisface multe mii de km.

Eu unul vreau sa imi schimb becurile de pe faza scurta deoarece sunt cele originale si deja imi par cam palide, mai ales in comparatie cu alte masini!

 

 

Mda, am remarcat subtilitatea postului tau, numai ca becurile originale s-au "consumat" si nu mai au aceiasi lumeni pe care ii aveau cand erau noi.

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
6000 K ...eu asa am ...nu ma intreba ce marca ...China 100 % ..merg de 1 an deja ..Am schimbat unul in garantie ..

 

8000k ..bate in albastru violet ..are cel mai nonoem look ...Din cate stiu cu cat e mai alb cu atat vezi mai bine ...am vazut si 4300 K langa ale mele ...

6000 e cel mai placut la vedere ...

sal..am o problema...imi apare pe bord ca am un bec ars pe spate stanga...le-am sch pe aman2 si a mers....nu imi mai aparea masinutza cu beculetzul ala...dupa vreo 2 sapt iar mi-a aparut eroarea aia si becurile sunt OK...uneori imi arata ca e OK,dar de cele mai multe ori imi sta masinutza aprinsa in bord...de la ce sa fie??????

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 zile mi s-a ars un bec pe faza scurta, asa ca am oprit intr-un petom si am cumparat un set de becuri. L-am schimbat pe cel ars si am aprisn farurile. Le-am stins si l-am schimbat si pe celalalt pt ca era diferenta de culoare. Cele noi ma gandesc ca au peste 4300k deoarece lumina e mai alba.

In televiziune se folosesc 2 termeni referitor la lumina: lumina calda (cea care bate spre galben-portocaliu) si lumina rece (cea care bate spre alb-albastrui). Majoritatea posturilor tv folosesc lumina calda pt ca e mai usor sa reglezi balansul de alb, iar culorile obtinute sunt mai poacute ochiului uman!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Poti lua cu o temperatura mai mica, adica sub 4500K. Asta daca gasesti. Nu stiu sa existe mai jos, deja la 3000K te apropii de becurile cu halogen. Nu stiu daca e o solutie, dar te poti gandi la ea: pui geamurile de la proiectoare galbene.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca exista xenoane si mai jos de 4500 k , cel putin cele folsite pe masiniile de competitie la cursele de anduranta gen Le Mans 24 , am vazut un reportaj la tv si spuneau ca au xenoane si lumina era foarte galbena , erau niste Porsche-uri . Edited by Maxxone
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am si eu o intrebare. De unde stii cati K are un xenon? Un prieten si l-a schimbat pe dreapta cu osram 160 euro (cica original) si pe stanga vrea sa puna unul chinezesc la 50euro dar pe cel osram nu scrie nicaieri cati K are. Sau este un tabel ceva si in functie de codurile care sunt trecute pe becul xenon osram stii cati K are? Edited by Ice_man
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bun am comandat pe 2 kituri de h1 6000k 35w aftemarket, pentru a le monta pe e36-ele meu..

 

Cautand pe google am gasit raspunsul la urmatoarele intrebari

 

Culoare??- 4300k oem si de preferat si pt aftermarket, culoarea albastra generata de farurile oem este doar un efect optic generat de luma se numeste "culoare inversa" (asta in traducere libera)

 

Se pot monta direct? desigur desigur deoarece majoritatea becurilor hid sunt becuri DS2 cu "talpa" schimbata si ambalate frumos in diverse cutiute....

 

Rezista instalatia electrica pentru alimentarea balasturilor? da si nu... instalatiile mai vechi, balasturile, la aprindere au un varf de curent de aprox. 40A coborand imediat in "balance" la un curent de 4-8A. Sigurantele de pe scurta si lunga pt e36 sunde 7,5A deci nu necesita inlocuire, problema constituindo sectiunea cablurilor care ar putea ceda in locurile slabe la aprinderea repetata a farurilor intr-o perioada mica de timp "flash-uri".... Se poate corecta cu o instalatie suplimentara de protectie ( relee + cabluri mai groase ). In schimb balasturile de generatie mai noua "promit" cel puti sa nu sara de 8-10A in faza de incarcare. Atentie ce alegeti!!!

 

Sunt mai eficiente decat Halogenele??? Depinde... pe farurile fara lupa nu... dece?? din cauza focalizarii gresite a punctului de lumina (adica becul hid este mai lung decat cel clasic, prin urmare se afla pozitinat mai in fata decat ar trebui). Pe faruri cu lupa se obtine o oarecare inbunatatire a lumini totul datorat lupei, dar si in acest caz punctul de focalizare este pozitionat gresit, si nu se va obtine niciodata dunga de lumina dreapta caracteristica farurilor hid oem. Montarea unor kituri aftermarket pe faruri oem hid este ok, diferente fiind doar de fiabiliate si cost.

 

 

Acum revenind la e36 ce rezulate ati obtinut dupa montare kitul HID pe faza scurta si lunga?

Exista pe net tutoriale despre integrarea proiectoarelor HID in locul celor halogen la farurile e36, a incercat cineva?

 

Link to comment
Share on other sites

Daca o iei din treapta in treapta, nu sunt diferente prea mari. In cazul acesta 5000 este "alb", 6000 este "alb-arctic".

4300k este cel mai alb si mai recomandat pt o lumina optima. 5000k e deja catre albastru iar 6000 este mai mult decit "alb-arctic". E albastru arctic. Peste 6000k e suparator pt sofer. Se vede din ce in ce mai rau.

Astpectul de lumina foarte puternica care se observa la kiturile de xenon "no name", se datoreaza in principiu farurilor pe care sint montate. Majoritatea sint faruri simple fara lupa. Combinatia dintre lupa si xenon face ca suprafata luminoasa, vizibila pt soferii ce vin din sens opus, sa fie mai mica si implicit mai putin deranjanta. Farurile fara lupa, chiar daca sint bine reglate si lumineaza undre trebuie, au suprafata luminoasa mare si combinata cu xenon pot sa dea impresia de foarte luminos si sa deranjeze pe cei din fata. De aceea o masina cu xenon din fabrica are faruri cu lupa.

 

gp6722 zice bine ce zice.

 

4300K este "alb" pur, tot ce este peste fiind spre albastru, respectiv mov la temperaturi ale culorii de peste 8000K, iar ce este sub 4300K este spre galben. Da, exista xenon galben si are - exact cum zicea MAS - 3000K. Teoretic, cu cat lumina este mai galbena, ochiul uman este capabil de a deslusi mai bine obiectele iluminate, capacitate care scade pe masura ce lumina este mai albastra. Pe langa teoria asta, vreau sa mai spun din proprie experienta (avand atat 4300K cat si 6000K, atat pe E46 cat si pe Audi A4), diferenta intre cele doua nu este sesizabila, deci ramane o decizie mai mult bazata pe gust. Acum am din nou 4300K.

 

 

Faptul ca suntem deranjati de kiturile Xe aftermarket nu este din cauza becurilor, ci din cauza ca ele se monteaza de obicei in faruri cu reflector si nu cu proiector ("lupa" cum se zice in popor). Din cauza asta, lumina proiectata pe carosabil nu are un "cutoff" binedefinit, ci este o "pata". Pentru cei ce vin din sens opus, acest lucru inseamna orbire. In aceeasi idee mai vreau sa zic ca instalatia de spalat faruri mi se pare o chestie strict legala, cu o utilitate minima.

 

Nu as recomanda becuri chinezesti deoarece cred (subliniez - CRED) ca nu sunt atat de riguros testate din punct de vedere al pozitionarii filamentului (relativ la focarul lentilei, esential pentru o iluminare buna), dar si al caldurii emanate (care nu are nicio legatura cu 4300, 6000, 8000 Kelvini). Probabil cu totii stim cat de sensibile la caldura sunt oglinzile din farurile OEM ZKW de pe E46... si este deci preferabil sa le protejam cat putem. Repet, va rog sa luati acest paragraf ca pe o parere personala, si chiar as fi bucuros sa fiu contrazis de cineva care stie mai bine.

 

Atentie la marci gen "SiemensHID", pentru ca nu au nicio legatura cu Siemens. Marca este SiemensHID, citit ca un cuvant intreg. E un fel de Puna, Adibas sau Mike. <_<

Edited by alexrosiu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Nu as recomanda becuri chinezesti deoarece cred (subliniez - CRED) ca nu sunt atat de riguros testate din punct de vedere al pozitionarii filamentului (relativ la focarul lentilei, esential pentru o iluminare buna), dar si al caldurii emanate (care nu are nicio legatura cu 4300, 6000, 8000 Kelvini). Probabil cu totii stim cat de sensibile la caldura sunt oglinzile din farurile OEM ZKW de pe E46... si este deci preferabil sa le protejam cat putem. Repet, va rog sa luati acest paragraf ca pe o parere personala, si chiar as fi bucuros sa fiu contrazis de cineva care stie mai bine.

 

Am becuri no name Âşi sunt foarte ok.

 

Farurile nu se Încãlzesc mai mult decât cu cele originale de 4300 k, lumineazã foarte bine ºi au o culoare frumoasã, sunt de 6000 k.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
am avut hella de 35 de w 6000 k si la drumuri lungi pe ploie nu prea se vedeau iar daca era asfaltul negru era belea,intradevar erau superbe dar primordial era sa vad deci dupa un an le-am schimbat si am pus siemens de 55w 4300 k ce sa mai superbe ,nu mai sunt as de frumoase dar vezi brici.

 

Ai dreptate, si eu am observat asta. Dar majoritatea celor care cumpara peste temperatura de culoare recomandata, le cumpara doar pentru ca arata mai bine masina, mai cool. In plus, cred ca nici nu prea circula cu masina inafara localitatilor, altfel ar realiza ce gunoaie au in far. Ar trebui interzise chinezariile astea, la urma urmei este vorba de siguranta traficului.

Edited by BOGDANIEL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.