Jump to content

Becuri HID ! Care?


tiberiuenache

Becuri HID! Care?  

336 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eu unul vreau sa imi schimb becurile de pe faza scurta deoarece sunt cele originale si deja imi par cam palide, mai ales in comparatie cu alte masini! Dar sunt foarte indecis si daca tot o sa dau ceva bani pe ele barem sa fie unele foarte bune!

Sunt curios voi ce marci/culori aveti pe masini si care vi s-au parut cele mai bune si de ce? Astept si recomandari, de asemenea !

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Becurile care vin din fabrica pe BMW-urile dotate cu xenon sunt marca Osram si Phillips si sunt de 4300 k.

Nu cred ca e mare diferenta de calitate intre marcile pe care le-ai mentionat.

 

Cele de 6000 k au o culoare mai frumoasa, un alb spre albastru insa asta nu influenteaza intensitatea luminii deci nici vizibilitatea.

 

Kit-urile xenon aftermarket ofera cea mai buna vizibilitate, cele de fabrica sunt facute in asa fel incat sa nu deranjeze participantii la trafic si ofera o vizibilitate medie.

Edited by Ciupanezu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

deci intr-un cuvant sa-si ia dalea chinezesti , ca lumineaza mai puternic ?

 

trebuie sa ai vizibilitate buna , nu acceptabila cand esti la volan ca nu-i de joaca.

 

 

P.S. votat 8000k , oscilez intre Philips , Osram si Hella.(philips preferabil).

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Citat de pe site-ul unui comerciant de kituri xenon

 

 

• Ce ĂŽnseamnĂŁ numĂŁrul Kelvin?

 

• NumĂŁrul Kelvin este culoarea becului. Halogenul galben este de 3.000 K, xenonul alb complet H.I.D. este de 4.300 K, iar albastrul arctic 6.000 K. in funcĂžie de creÂşterea numĂŁrului Kelvin, lumina becului este din ce ĂŽn ce mai albastrĂŁ.

 

 

• Becul cu numĂŁr Kelvin mai ridicat este mai puternic?

 

• Nu, cea mai puternicĂŁ lumina o dau becurile de 4.300 K, iar cele cu numar Kelvin mai ridicat au putere de iluminare mai redusĂŁ.

 

 

• Care oferĂŁ vizibilitatea cea mai bunĂŁ?

 

• Becul cu numĂŁr Kelvin 4.300, pentru cĂŁ lumina datĂŁ de acesta este cea mai apropiatĂŁ de lumina naturalĂŁ, iar ochiul uman este cel mai sensibil ĂŽn acest domeniu.

 

 

• Ce bec vĂŁ recomandĂŁm?

 

• Noi recomandĂŁm becul de 4.300 K Âşi becul 6.000 K albastru arctic. La comanda, putem procura Âşi becuri cu nr. Kelvin mai mare, dar din punct de vedere al siguranĂžei, recomandĂŁm becuri cu numĂŁr Kelvin maxim de 6.000.

 

 

• De ce nu recomandĂŁm becul cu numar Kelvin mai ridicat?

 

• Temperatura coloristicĂŁ a becului cu numĂŁr Kelvin mai ridicat distorsioneazĂŁ perceperea culorii, iar ochiul uman nu este destul de sensibil ĂŽn acest domeniu. NuanĂža albastruie a asfaltului umed absoarbe ĂŽn mod semnificativ lumina albastra puternica.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

deci intr-un cuvant sa-si ia dalea chinezesti , ca lumineaza mai puternic ?

 

trebuie sa ai vizibilitate buna , nu acceptabila cand esti la volan ca nu-i de joaca.

 

 

P.S. votat 8000k , oscilez intre Philips , Osram si Hella.(philips preferabil).

 

Nu.

Sa-si ia de 4300 k si sa fie o instalatie originala.

Eu am xenon original si sunt multumit, am o vizibilitate foarte buna.

 

Multi nu sunt multumiti de instalatia de xenon originala insa acestia au de multe ori faruri matuite sau becuri foarte uzate.

 

 

Daca esti obisnuit cu becuri halogen, lumina xenon normala de pe BMW ti se pare foarte buna insa daca ai mers cu o masina cu instalatie aftermarket, instalatia originala de pe BMW-uri ti se pare medie.

Asta pentru ca instalatia originala este proiectata in asa fel incat sa nu-i orbeasca pe ceilalti participanti la trafic.

 

P.S: 8000 k inseamna becuri albastre.

 

@gp6722: Ai dreptate, numarul Kelvin reprezinta doar culoarea nu intensitatea becului.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

6000 K ...eu asa am ...nu ma intreba ce marca ...China 100 % ..merg de 1 an deja ..Am schimbat unul in garantie ..

 

8000k ..bate in albastru violet ..are cel mai nonoem look ...Din cate stiu cu cat e mai alb cu atat vezi mai bine ...am vazut si 4300 K langa ale mele ...

6000 e cel mai placut la vedere ...

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Daca o iei din treapta in treapta, nu sunt diferente prea mari. In cazul acesta 5000 este "alb", 6000 este "alb-arctic".

4300k este cel mai alb si mai recomandat pt o lumina optima. 5000k e deja catre albastru iar 6000 este mai mult decit "alb-arctic". E albastru arctic. Peste 6000k e suparator pt sofer. Se vede din ce in ce mai rau.

Astpectul de lumina foarte puternica care se observa la kiturile de xenon "no name", se datoreaza in principiu farurilor pe care sint montate. Majoritatea sint faruri simple fara lupa. Combinatia dintre lupa si xenon face ca suprafata luminoasa, vizibila pt soferii ce vin din sens opus, sa fie mai mica si implicit mai putin deranjanta. Farurile fara lupa, chiar daca sint bine reglate si lumineaza undre trebuie, au suprafata luminoasa mare si combinata cu xenon pot sa dea impresia de foarte luminos si sa deranjeze pe cei din fata. De aceea o masina cu xenon din fabrica are faruri cu lupa.

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar mi-am pus kit xenon aftermarket, chiar de la acel comerciant de pe al carui site a citat gp6722. Sunt cica cu componente Siemens, si au costat aprox. 1000 RON cu garantie 1 an pe bec si 3 pe instalatia de balast si sunt cu becuri Osram.

 

Oricum, nimeni nu a spus nimic despre instalatie, din cate stiu eu conteaza si instalatia nu doar becurile. In plus, conteaza mult daca ai lupa la faruri, daca nu ai faruri cu lupa intr-adevar orbesti pe cei din trafic.

 

Eu ce am observat e ca lumineaza bine pana unde lumineaza ele (30 metri) dar dupa, e o perdea de intuneric, banuiesc ca este pt ca sunt foarte focalizate din cauza lupei. Ma duc inapoi la ei sa imi spuna ce sa fac, sa le ridic un pic in sus, peste ceea ce pot eu din habitaclu sau ce altceva sa fac.

 

Nu exista cel mai bun numar K, depinde de conditii: pentru ceata sunt bune cele galbene (numar K mic), pentru sosea uscata cele albe (4300 k) iar pentru sosea umeda si ploaie cele spre albastru (6300 k).

 

Deci cine vrea vizibilitate maxima sa isi puna 4300 k pe faza scurta cu instalatie de balast, aceleasi becuri pe faza lunga dar fara instalatie de balast (astfel ii orbesti pe toti din fata) si farurile de ceata sa le lase asa cum sunt din fabrica.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ehhh...eu acum nu am sa ma apuc sa imi schimb instalatia originala cu una aftermarket chinezeasca.

 

da nu trebe sa schimbi ridicatoarele de tensiune/balasturile cum vrei sa le numesti doar becul :twoup:

 

recomand 6000 eu am luat tot originale de 4300 pe motiv de graba s-a ars unu si trebuia sa plec la drum

 

dar 6000 se apropie mult mai mult de lumina alba naturala 4300 au o tenta galbuie de parca ar mai fi ceva halogen in ele :twoup:

 

se vede bine cu ele dar asta pt ca mi-am reconditionat farurile

 

ca inainte de reconditionare am incercat si eu pe calea mai usoara am pus niste becuri de 4300 luate recent de un prieten si diferenta intre ale mele si ale lui aproape insesizabila la mine

 

dar cand am pus becurile mele la el concluzia a fost -> farurile mele

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Aha deci practic cele de 6000k nu sunt decat cu o usoara tenta albastruie ?

 

@andrei: eu ma refeream la masina mea din semnatura care are deja instalatie hid si nu vreau sa ii schimb decat becurile, fara alte modificari. Deci am si lupa si tot tacamul, doar ca nu prea sunt asa multumit de actualele becuri, care sunt cam batrane si ncesita o schimbare, zic eu.

 

Multumesc tuturor pt sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.