BMWClub: BMW - modele noi vs. modele vechi - BMWClub

Jump to content


  • 6 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW - modele noi vs. modele vechi Rate Topic: ***** 1 Votes

#71 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 8280
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 May 2008 - 23:28

View PostMAS, on 6/May/2008, 00:21, said:

[...]

@Romulus: Da, interiorul de Audi imi place. Au bagat la cap ce era reusit la BMW si d-aia au si reusit sa fure din clientii BMW in momentul cand BMW "got high" si a inceput sa scoata "superbitati" pe poarta


Beauty is in the eye of the beholder. Si am sa completez ca ergonomia nu e. Nu stiu pe ce statistici iti bazezi tu afirmatiile, ca eu nu cred in ele. Daca ai date sa-ti sustii parerile mi-ar placea sa le vad si eu. Interioarele de a A6 si A8 mi-au placut, dar a conduce un pom de craciun la dum lung nu mi se mai pare deloc frumos dupa ce-am gustat din "uratenia" bordurilor de BMW. N-as da un bord de BMW modern, pe nici unul de Audi. Mai rau, n-as da un bord de BMW modern pe unul de BMW vechi, nici sa ma pici cu ceara. iDrive mi se pare un lucru la care n-as putea sa renunt. HUD-ul la fel. Active Steering la fel. Poate la Dynamic Drive as renunta dar nu sunt convins. Bordul orientat la figurat spre sofer, mi se pare mai interesant decat cel orientat fizic spre sofer. E60-ul meu vechi avea acelasi bord cu E64-ul curent, doar ca cel de la E64 e orientat si fizic spre sofer. Nu simt prea mare diferenta. Iar un bord de E39 mi se pare antic.

#72 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3274
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 May 2008 - 23:38

La e60 nu imi place bordul....ii da un look de bibleoteca :twoup:, iar E38 in favoarea la e65 oricand....
0

#73 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 8280
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 May 2008 - 23:41

Eu nu va inteleg. Va plangeti ca-si iau unii BMW de fite, doar ca sa fie vazuti intr-unul. Dar pentru voi conteaza mai mult cum arata, decat cum se conduce. Va plangeti ca bordul arata ca o biblioteca. Dar nu trebuie sa va uitati la el in timp ce conduceti. Trebuie doar sa va "lase mai mult loc" pentru a savura placerea de a conduce. Nu? Nu asta e spiritul BMW? Eu nu vreau o multitudine de butoane si butonase. Vreau putine culori si butoane putine. Dar vreau multe functii usor accesibile. Nu vreau sa impresionez puicutele cand urca la mine in masina. Un bord de E34 mi se pare demn de retromobil.

#74 User is offline   duxter 

  • Rumanskya
  • Group: Members
  • Posts: 3274
  • Joined: 29-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:BMW E39, sports

Posted 05 May 2008 - 23:49

Ai dreptate totusi, cum se conduce conteaza, ar fi fost penibil ca E60 sa aiba bord de E39 si tot asa mai departe insa cred ca se putea si mai bine. Bordul la E34 nu imi place...e old school old school. Raman la parerea ca prin iDrive nu le-au facut mai usor accesibile ci mai putine.


La e39 bordul iti da un aer de gadget, stii din prima ce si cum cauti pe cand la E60 trebuie sa le cauti (iDrive) de aceea am si zis bibleoteca :twoup:

This post has been edited by duxter: 05 May 2008 - 23:53

0

#75 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 8280
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 May 2008 - 23:53

View Postduxter, on 6/May/2008, 00:49, said:

[...] Raman la parerea ca prin iDrive nu le-au facut mai usor accesibile ci mai putine.


Bingo. Tot ce e neesential pentru condus, nu mai e pe bord, in mod direct.

#76 User is offline   DTM 

  • Domnia sta in ce stii...nu in ce detii
  • Group: Members
  • Posts: 1287
  • Joined: 01-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:perfectiunea....bunastarea...

Posted 06 May 2008 - 01:26

View PostRomulus, on 6/May/2008, 00:28, said:

Bordul orientat la figurat spre sofer, mi se pare mai interesant decat cel orientat fizic spre sofer. Iar un bord de E39 mi se pare antic.


pai eu actionez fizic cu bordu nu la modul figurat :twoup: de aceea imi place ca bordu sa fie pozitionat FIZIC catre mine,butoanele odata ce le memorezi pozitia i ti intra in reflex.
daca as avea de ales intre un e38 vs e65 ar fi E38
...........................................e39 vs e60 tot E39 ar fi.astea fiind cele mai reusite modele in opinia mea.
trebuia un poll ca sa avem o evidenta mai buna consider eu.
noapte buna
0

#77 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 8280
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 01:29

View PostDTM, on 6/May/2008, 02:26, said:

[...]
pai eu actionez fizic cu bordu nu la modul figurat [...]


Eu cand conduc, am mainile pe volan. Cand stau pe loc, nu mai conteaza. Nu cred ca orientarea spre mine m-ar ajuta cu ceva. Ajung oricum la orice comanda am nevoie. Cativa centimetri in plus sau in minus, nu fac nicio diferenta. Poate ar impresiona o eventuala pasagera, dar nu asta conteaza, nu?

#78 User is offline   Tien 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 3746
  • Joined: 21-December 05
  • Gender:Male

Posted 06 May 2008 - 06:54

Hmm, sunteti interesanti..un bord complex e mai misto in opinia mea, insa ce faci cu un bord misto si o masina submotorizata? Ganditi-ca ca motorul de 2.0 d are acum 177 Cp, cat avea el acum 15 ani? :twoup:
0

#79 User is offline   CRM 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 472
  • Joined: 23-June 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 08:54

View PostTien, on 6/May/2008, 07:54, said:

Hmm, sunteti interesanti..un bord complex e mai misto in opinia mea, insa ce faci cu un bord misto si o masina submotorizata? Ganditi-ca ca motorul de 2.0 d are acum 177 Cp, cat avea el acum 15 ani? :twoup:


si cate "kile" avea masina?

l.e. - scuze, acum am vazut 2.0 d ; ma gandeam la i :twoup:

This post has been edited by CRM: 06 May 2008 - 08:55

0

#80 User is offline   Roland 

  • 130 mii km, full extra fara piele
  • Group: Members
  • Posts: 1542
  • Joined: 20-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 06 May 2008 - 09:11

bmw si mercedes au cele mai frumoase borduri. eu sunt pro antifonare, nu imi place sunetul ala de motor, prefer sa nu-l aud. e vorba de preferinte.
sincer nu vad nici un avantaj unei masini vechi fata de una noua. poate ca sunt mai fiabile ca sunt mai simple, dar efectiv nu vad nici un beneficiu. se numeste evolutie!

This post has been edited by Roland: 06 May 2008 - 09:12

0

#81 User is offline   CRM 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 472
  • Joined: 23-June 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 10:11

Personal nu vreau sa contest beneficiul masinii vechi vs. cea noua, acesta exista, problema apare insa cand masina nu mai este la prima mana - atunci cand al doilea/treilea/X posesor se lupta cu capriciile electronicii abundente, care nu mai este acoperita de vre-o garantie ci de presperitatea buzunarului. Lucrul ăsta e valabil cam la oice masina noua, dar cu cat mai multa "tehnologie" cu atat mai putin timp liber...sa zic asa....

Pe langa ce-am spus mai sus, altceva vreau sa subliniez: deoarece si aspectul/designul masinii are un X% din alegerea ei, de ce de exemplu Ford a putut sa faca un urmas demn pentru Mustang (cel putin ca design, nu vorbesc performante si tehnica si materiale ... etc)? Adica Mustangul '05/'08 are ceva din Mustangul '68 (nu vorbesc de '70 ca arată ca un *ur..sper sa nu gresesc anul).

Si acum, caz concret: vreau sa evoluez si eu (cred :twoup: )...de la e32 la e38, poate ca prietena sa se suie mai cu draga inima in masina, sau ca parintii mei sa stea mai relaxati acasa cand vad ca lipseste masina mea din fata casei, sau nu stiu....dar de ce as face-o cand atunci cand:
- vreau sa aleg motorizarea parca aleg numerele la loto? 2.5d e slab, 3.0d are probleme cu pompe de motorina, injectoare, sau cine-stie ce senzori, 3.0 i trebuie sa fie dupa nu-stiu-ce an, sau sa aiba nu-stiu ce in caietul service (care in ziua de azi poate sa aiba orice scris pe orice suport), 4.4/5 i ar fi bun, dar sare usor de ceea ce pot eu intretine, si nu cunosc finețurile lui, 5.0i de asemenea...ce sa mai spun de 4.0d...
- aleg motorizarea....dar ce dotari sa caut? pai webasto face figuri, scaunele electrice au nu-stiu ce siguranta sarita ( :twoup: ) si nu merge reglajul X si masajul Y, bancheta spate e blocata cu incalzirea portnita, abs-ul mai are din cand in cand chef sa se remarce si sa stea aprins in bord si lipseste de la roată, piesa cutare are o problema de design-are si trebuie schimbata un pic mai des, senzorul Y de la xenon nu mai merge, drept pentru care farurile refuza politicos sa functioneze corect.....

A...ar mai fi optiunea unei masini noi, de la BMW, care sincer 1.nu mi-o permit de noua, iar la mana a 2-a (ceea ce oricum se practica 70% chiar daca modelul se afla inca in fabricatie) ma lovesc de problemele de mai sus. A...sa zicem ca mi-au cazut din cer niste bănuți, si nu mai am pe ce-i da decat pe un BMW nou....care sa fie? Nici unul nu mai seamana cu cele cu care-am crescut, cele pe care le-am indragit ca design s.a.m.d. A...da, astea de acum pot lua curba de 70 de grade cu 160 km/h datorita inovatei X si Y, dar cand aceseta refuza sa fie una cu masina?! pai temperez stilul de condus....oricum sunt radare...e periculos... etc.....problema e ca odata cu plecarea in vacanta a inovatiei X sau Y, pleaca si acest mult-dezbatut "spirit"

Revenind la alegerea masinii: seria 6 noua e frumoasa, dar nu are treaba cu icon-ul "seria 6 aia veche si foarte putin fiabila in ziua de azi" ci cu segmentul de piata - coupe-ul upper class de dimensiuni mari cu multe gadget-uri. Ma asteptam poate la vre-o asemanare...in loc de vitezometrul central sa fie turometrul....sau nu stiu, dar ... :D nu e, nu e nimic din ce-a fost. E intr-adevar o masina cu o gama variata de motorizari puternice, pe toate gusturile, cu toate combinatiile de interior posibile si care te teleporteaza de la A la B.

In fine, poate vorbesc de unul singur, si cel mai important, poate vorbesc tampenii....dar eu asa vad lucrurile, si as mai fi scris, dar si asa este prea mult.
0

#82 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 10:44

View PostDTM, on 6/May/2008, 02:26, said:

daca as avea de ales intre un e38 vs e65 ar fi E38
...........................................e39 vs e60 tot E39 ar fi.astea fiind cele mai reusite modele in opinia mea.
trebuia un poll ca sa avem o evidenta mai buna consider eu.
noapte buna

Ai dreptate, sunt cele mai reusite ca design dintre modelele moderne.
0

#83 User is offline   MAS 

  • Futezator
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW and stuff.....

Posted 06 May 2008 - 13:44

View PostCRM, on 6/May/2008, 11:11, said:

Personal nu vreau sa contest beneficiul masinii vechi vs. cea noua, acesta exista, problema apare insa cand masina nu mai este la prima mana - atunci cand al doilea/treilea/X posesor se lupta cu capriciile electronicii abundente, care nu mai este acoperita de vre-o garantie ci de presperitatea buzunarului. Lucrul ăsta e valabil cam la oice masina noua, dar cu cat mai multa "tehnologie" cu atat mai putin timp liber...sa zic asa....

Pe langa ce-am spus mai sus, altceva vreau sa subliniez: deoarece si aspectul/designul masinii are un X% din alegerea ei, de ce de exemplu Ford a putut sa faca un urmas demn pentru Mustang (cel putin ca design, nu vorbesc performante si tehnica si materiale ... etc)? Adica Mustangul '05/'08 are ceva din Mustangul '68 (nu vorbesc de '70 ca arată ca un *ur..sper sa nu gresesc anul).

Si acum, caz concret: vreau sa evoluez si eu (cred :twoup: )...de la e32 la e38, poate ca prietena sa se suie mai cu draga inima in masina, sau ca parintii mei sa stea mai relaxati acasa cand vad ca lipseste masina mea din fata casei, sau nu stiu....dar de ce as face-o cand atunci cand:
- vreau sa aleg motorizarea parca aleg numerele la loto? 2.5d e slab, 3.0d are probleme cu pompe de motorina, injectoare, sau cine-stie ce senzori, 3.0 i trebuie sa fie dupa nu-stiu-ce an, sau sa aiba nu-stiu ce in caietul service (care in ziua de azi poate sa aiba orice scris pe orice suport), 4.4/5 i ar fi bun, dar sare usor de ceea ce pot eu intretine, si nu cunosc finețurile lui, 5.0i de asemenea...ce sa mai spun de 4.0d...
- aleg motorizarea....dar ce dotari sa caut? pai webasto face figuri, scaunele electrice au nu-stiu ce siguranta sarita ( :twoup: ) si nu merge reglajul X si masajul Y, bancheta spate e blocata cu incalzirea portnita, abs-ul mai are din cand in cand chef sa se remarce si sa stea aprins in bord si lipseste de la roată, piesa cutare are o problema de design-are si trebuie schimbata un pic mai des, senzorul Y de la xenon nu mai merge, drept pentru care farurile refuza politicos sa functioneze corect.....

A...ar mai fi optiunea unei masini noi, de la BMW, care sincer 1.nu mi-o permit de noua, iar la mana a 2-a (ceea ce oricum se practica 70% chiar daca modelul se afla inca in fabricatie) ma lovesc de problemele de mai sus. A...sa zicem ca mi-au cazut din cer niste bănuți, si nu mai am pe ce-i da decat pe un BMW nou....care sa fie? Nici unul nu mai seamana cu cele cu care-am crescut, cele pe care le-am indragit ca design s.a.m.d. A...da, astea de acum pot lua curba de 70 de grade cu 160 km/h datorita inovatei X si Y, dar cand aceseta refuza sa fie una cu masina?! pai temperez stilul de condus....oricum sunt radare...e periculos... etc.....problema e ca odata cu plecarea in vacanta a inovatiei X sau Y, pleaca si acest mult-dezbatut "spirit"

Revenind la alegerea masinii: seria 6 noua e frumoasa, dar nu are treaba cu icon-ul "seria 6 aia veche si foarte putin fiabila in ziua de azi" ci cu segmentul de piata - coupe-ul upper class de dimensiuni mari cu multe gadget-uri. Ma asteptam poate la vre-o asemanare...in loc de vitezometrul central sa fie turometrul....sau nu stiu, dar ... :D nu e, nu e nimic din ce-a fost. E intr-adevar o masina cu o gama variata de motorizari puternice, pe toate gusturile, cu toate combinatiile de interior posibile si care te teleporteaza de la A la B.

In fine, poate vorbesc de unul singur, si cel mai important, poate vorbesc tampenii....dar eu asa vad lucrurile, si as mai fi scris, dar si asa este prea mult.


CRM ai reusit o sinteza frumoasa a parerii mele. Gand la gand cu bucurie :D
Acum ceva ani faceam misto de ideea de masina plina de computere printr-o gluma macabra: esti pe autostrada, ai undeva peste 200 la ora si trebuie sa franezi, sau pur si simplu sa iei curba aia luuunga si lejera specifica autostrazilor, si apesi pe frana/intorci de volan si.... NIMIC! te uiti disperat si transpirat deja pe ecran si vezi:

"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in the Stop message, disable the driver or check with the manufacturer for driver updates. Try chaging video adapters.

Check with your hardware vendor for any BIOS updates. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode.

Technical Information:

*** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF85F9AD9, 0xF898B7A4, 0xF898B4A4).
Please Restart!"

sa mori..de ras... nu alta, nu?
Cat de curand la achizitionarea unei masini vom primi bonus si cd de drivere, si atunci sa vezi pishu' lumii cand vreun cascat pierde cd-ul si o sa apara anunturi de genu' "cine are driveru' de senzor pentru roata dreapta fata pentru modelul x din anu' y cu dotarile z si jante pe w inch si latime pe t ?"

Vorba celor de la Top Gear cand au testat M6-le: e o masina minunata, rapida, puternica, frumoasa doar daca... reusesti sa o pornesti...

This post has been edited by MAS: 06 May 2008 - 13:45

0

#84 User is offline   lucian1 

  • Fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1403
  • Joined: 15-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 14:38

Este exact ca la femei, ce preferati o baba zbarcita, stirba si veche de 50 de ani ... sau o gagica noua buna si frumoasa de 20 de ani ?

O aleg pe aia noua, de ultima generatie !

MAS probabil ca nici sunetul asta nu iti place ... asa'i ?

http://www.youtube.com/watch?v=grOGsHyhQv8...feature=related
0

#85 User is offline   MAS 

  • Futezator
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW and stuff.....

Posted 06 May 2008 - 17:34

Lucian, nu mai posta doar de dragul batutului in taste, mai citeste si tu ce s-a scris pe topic si dup-aceea esti invitatul meu sa-ti dai cu parerea... Am specificat clar ca motoarele 2.0 si 2.5 de pe seriile noi suna anemic. Nu-mi amintesc sa fi spus ceva de V8 sau V10 (asa cum e la E60)...
0

#86 User is offline   CRM 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 472
  • Joined: 23-June 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 19:04

View PostMAS, on 6/May/2008, 14:44, said:

te uiti disperat si transpirat deja pe ecran si vezi:

"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is identified in the Stop message, disable the driver or check with the manufacturer for driver updates. Try chaging video adapters.

Check with your hardware vendor for any BIOS updates. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use Safe Mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode.

Technical Information:

*** STOP: 0x0000007E (0xC0000005, 0xF85F9AD9, 0xF898B7A4, 0xF898B4A4).
Please Restart!"


Cat de curand la achizitionarea unei masini vom primi bonus si cd de drivere, si atunci sa vezi pishu' lumii

:twoup:

se va oferi gratuit etk si cont online pt. comanda piese/senzori cu bonus soft de testare ca sa mai respire si service-urile :twoup:
0

#87 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 06 May 2008 - 22:53

@MAS: Ar fi trebuit sa vii azi la http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=34132&hl=

Ai fi putut vedea ca placerea de a conduce a ramas.
Diferenta este ca acum oricine poate controla un BMW puternic, sau aproape oricine.

In orice caz, fiecare model BMW are farmecul sau.
0

#88 User is offline   Roland 

  • 130 mii km, full extra fara piele
  • Group: Members
  • Posts: 1542
  • Joined: 20-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 06 May 2008 - 22:59

la aspect e65 bate e38 aia e clar.
0

#89 User is offline   MAS 

  • Futezator
  • Group: Members
  • Posts: 2207
  • Joined: 19-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW and stuff.....

Posted 06 May 2008 - 23:11

View PostCiupanezu, on 6/May/2008, 23:53, said:

@MAS: Ar fi trebuit sa vii azi la http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=34132&hl=

Ai fi putut vedea ca placerea de a conduce a ramas.
Diferenta este ca acum oricine poate controla un BMW puternic, sau aproape oricine.

In orice caz, fiecare model BMW are farmecul sau.


Regret ca nu am gasit topicul asta :twoup:((
0

#90 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 May 2008 - 00:16

View PostRoland, on 6/May/2008, 23:59, said:

la aspect e65 bate e38 aia e clar.

Multi zic exact invers.

E65 e clar superioara tehnic insa E38-ul mi se pare cel mai frumos seria 7 si unul dintre cele mai frumoase BMW-uri.
0

Share this topic:


  • 6 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro