Jump to content

BMW e36 - 318i/320i/325i


S Razvan

Recommended Posts

Buna tuturor. Am de gand sa imi iau la sfarsitul verii(daca nu mai repede) o masina de la second. M-am uitat bine pe piata si am ajuns la concluzia ca BMW e36/ e34 sunt cele mai bune optiuni. Raportul calitate-pret-consum-confort e ideal. Ce vreau sa stiu de la voi, care model este mai reusit ? Cei mai multi spun ca motorul(m50) de 2500cmc de pe e36 este unul dintre cele mai reusite motoare facute de BMW. Tot asa am auzit ca motorizarea de 2.5L are consum (putin mai mare)/(egal) cu cel de 2L. In conditii de trafic intens consumul urca la 15%, iar consumul mixt e undeva pe la 9-11%. Despre intretinere, m-am lamurit, are cateva probleme fixe, dar care nu necesita investitii majore.

 

BMW e36 325i

-----------------

Produs in: 1991

Motor: M50B25

Consum: 8,10,15

Norma de poluare: Euro 2/~220g Co2/km

Putere: 192CP/250Nm

Pret: 2500euro(pret start) + 625euro inmatricularea

Fiabilitate: foarte ridicata

Confort: tot ce-ti trebuie.

Siguranta: Euro NCAP 2 stele

 

 

Astept parerile voastre. Ce motorizare imi recomandati ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Motorul de pe E36 este acelasi cu cel de E34. (M50B25)

 

Daca tot iti iei BMW, mai bine ia-ti in 6 cilindri, uita de 318i...diferenta de consum va fi mica(fata de 320), in schimb se va vedea diferenta la cilindri..:twoup:

 

Pai, alegerea clasei depinde de tine (3;5)...3-ul este mai micut, 5-ul este putin mai mare !

Dar, banuiesc ca nu vrei touring.E34 s-a facut pana in 1994 (non-touring), pe cand E36 s-a facut pana in '99...deci poti gasi un 3 mai nou decat un 5...

 

Daca ar fi sa aleg eu, as alege e34 525i ! :D

 

 

 

Bafta ! :twoup:

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

E34 s-a facut pana in 1994 (non-touring),

pana in 1995. :twoup:

 

Corect, a fost eroare de tastare...4 e langa 5..:twoup:

Mersi de corectura ! :D

 

dar nu m-as baga la seria 5 inca.

 

Te obisnuiesti repede ! :D

 

Ce impresii ti-a lasat E34 pe care l-ai condus ?

Link to comment
Share on other sites

Ce vreau sa stiu de la voi, care model este mai reusit ?

Astept parerile voastre. Ce motorizare imi recomandati ?

da.motorul de pe 325,( 525) M50B25 este unul dintre cele mai fiabile si mai bune in raportul calitate/pret/consum.este unul dintre cele mai bune motoare pe care BMW le oferea in vremea aceea.deci votul meu merge la el :twoup:

 

am avut ocazia sa conduc un 525i din 92. ce pot sa zic despre el, e mare(in sensul bun). dar nu m-as baga la seria 5 inca.

vad ca deja te-ai hotarat......325 :twoup:

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Motorul de pe E36 este acelasi cu cel de E34. (M50B25)

 

Daca tot iti iei BMW, mai bine ia-ti in 6 cilindri, uita de 318i...diferenta de consum va fi mica(fata de 320), in schimb se va vedea diferenta la cilindri.. :twoup:

 

 

Dar, banuiesc ca nu vrei touring.E34 s-a facut pana in 1994 (non-touring), pe cand E36 s-a facut pana in '99...deci poti gasi un 3 mai nou decat un 5...

 

Daca ar fi sa aleg eu, as alege e34 525i ! :D

 

Bafta ! :twoup:

 

De unde stii toate aceste lucruri? :D

 

Pai, alegerea clasei depinde de tine (3;5)...3-ul este mai micut, 5-ul este putin mai mare !

 

http://www.funnyforumpics.com/forums/ORLY/1/405za1hfv5ih1.gif

Link to comment
Share on other sites

pai, in proportie de 99%, e36 coupe 325i. dar vreau si parerea celor care au deja, ca asa din auzite nu prea merge.

hai sa mai adaug o intrebare. ce consum aveti voi la motorizarile de 1.8L si 2L ?

 

E36 325i coupe este cam cea mai buna motorizare de pe E36 non-M.

328i are motor din nikasil si este destul de rar deci nu merita.

 

Consumul ar fi de 16-18% in aglomeratia tipica de Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

E36 325i e o masina extraordinara. De curand am condus una cateva sute de km si mi-a lasat aceeasi impresie ca prima data: un adevarat succes al marcii. Acceleratia de la 140 la 200 e f. buna, o masina intretinuta corespunzator nu te va lasa sa iti dai seama de vechimea modelului. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

exact cum am prezis. numai feedback pozitiv. eu merg pe principiul, daca ceva pare prea bun pt a fi adevarat, atunci nu este. :twoup: deci, sa privim altfel lucrurile. ce va deranjeaza la seria 3(e36) ? Edited by S Razvan
Link to comment
Share on other sites

E36 325i coupe e o alegere foarte buna. Nu lua masina din 95 asa cum ai fost sfatuit pt ca motoarele din 95 sunt facute din nicasil.De preferat mai vechi decat din 95 (ATENTIE MARE LA TREABA ASTA )Repet... Orice an e bun dar nu 95.

In afara in conditii optime la 80-90 km/h poate sa-ti consume si 8 dar asteapta-te la un consum mai mare...

 

...o masina intretinuta corespunzator nu te va lasa sa iti dai seama de vechimea modelului... :twoup:

 

 

... decat la interior... Interiorul tradeaza vechimea modelului... E clar... n-ai ce-i face...

 

 

Cat despre consumul extraurban cand il calci... iti faci un calcul simplu .... De la 150 in sus iti consum un litru in plus pt fiecare 10 km de viteza... La 150 15 la suta iar la 230 iti ia 23...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Cat despre consumul extraurban cand il calci... iti faci un calcul simplu .... De la 150 in sus iti consum un litru in plus pt fiecare 10 km de viteza... La 150 15 la suta iar la 230 iti ia 23...

 

super tare metoda de calcul.

apropo, cine imi poate spune acceleratia 0-100 ? 525i scoate putin sub 8 sec. pisicuta e mai usoara cu ~200Kg. cu cat ajuta asta acceleratia ?

Edited by S Razvan
Link to comment
Share on other sites

2.5 liter, 6-Cylinder Inline, 24 Valve, DOHC w/ VaNoS (variable Cam Timing),

 

141 kW or 192 hp @ 5900 rpm, torque 245 Nm @ 4200 rpm, Compression Rate 10.5:1

 

0-100 km/h 7.8 sec (0-62 mph), Vmax 233 km/h (145 mph),

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

525i - 8.6 sec.

 

325i - 7.4 sec.

 

325i coupe - 7.8 sec. (coupe-ul este mai greu decat sedanul).

 

Sunt cifre orientative...

 

 

Asta cu sedanul mai usor e interesanta si n-am stiut.... Care e explicatia? Teoretic au aceleasi dimensiuni... Coupe-ul e cu un cm mai lung sau mai scurt... Si cred ca de fapt bara e mai lunga cu un cm...deci greutatea ar trebui sa fie aceeasi...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna un coupe sau un cabrio va fi mai greu decat aceeasi masina in varianta sedan.

Explicatia ar fi ca variantele coupe sau cabrio trebuie rigidizate.

 

Mai ales la cabrio, datorita absentei plafonului metalic, trebuie rigidizat sasiul mai mult.

Astfel greutatea creste.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Intotdeauna un coupe sau un cabrio va fi mai greu decat aceeasi masina in varianta sedan.

Explicatia ar fi ca variantele coupe sau cabrio trebuie rigidizate.

 

Mai ales la cabrio, datorita absentei plafonului metalic, trebuie rigidizat sasiul mai mult.

Astfel greutatea creste.

 

 

Omul cat traieste invata... Ma gandeam ca varianta cabrio e mai usoara tocmai pt ca n-are plafon...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

idem. desi eu cand am cautat greutatea la e36 am vazut ca sedanul are 1403Kg iar coupe-ul 1369Kg.

 

Si in ca o chestie interesata. Cineva mi-a spus ca practic BMW-urile e36 coupe sunt trecute ca si sedan-uri cu 2 usi ? voi ce stiti despre asta ? la voi in talon cum este trecut ?

Edited by S Razvan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.