Jump to content

dupa multe bmw-uri... astazi am condus Mini S


compactu

Recommended Posts

Am condus 135i-ul si am condus si E30 325i 24V.

 

Exista aceeasi senzatie de kart in ambele masini.

 

Dupa parerea mea, se aseamana foarte mult.

seamana dar nu rasare :twoup:

 

kart este e30-ul in comparatie cu 135-ul.

Link to comment
Share on other sites

Am condus 135i-ul si am condus si E30 325i 24V.

 

Exista aceeasi senzatie de kart in ambele masini.

 

Dupa parerea mea, se aseamana foarte mult.

seamana dar nu rasare :twoup:

 

kart este e30-ul in comparatie cu 135-ul.

 

Nu exista comparatie intre 135i si E30 325.Sunt BMW-uri,asta este singura asemanare.

Parerea mea.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

am mers si eu cu un cooper s tot al unei gagici.... trage foarte bine dar nu m-a uimit... mi se pare ca ai ales si doua exemple dubioase cu care sa compari... 320i intr-adevar nu e cea mai sportiva masina dar sunetul de 6 cilindri si tractiunea spate il fac muuult mai placut decat mini... iar gti mi se pare cu totul altceva.. cuplu turbinei aleia si etajarea cutiei sunt excelente... si nu doar 'pentru un VW'.

inca un mare minus: la mini-ul cu care am mers eu... condus de tipa aproape zilnic relativ sportiv (si cam neatent) scartaiau toate plasticele din interior (de la gropi) desi masina avea putini km. oricat de tare ai chinui masina nu ar fi normal ca atunci cand e aproape noua sa faca in halul ala... mi s-a parut prost facuta... fata de un BMW, oricum.

Link to comment
Share on other sites

este foarte simplu, eu am vorbit de sunet, senzatie la volan si o comparatie cu alte bmw-uri conduse ... imi place cum trage mini, si impresionant ce face din motorul ala mic, am mai fost impresionat de cutie si de cum reactioneaza ...
Link to comment
Share on other sites

iarasi glumele cu matizul :twoup: ca de obicei ce e mare e "tare" si ce e mic ... dumnezeu cu mila. in primul rand autorul topicului a spus ca e vorba de cooper s CABRIO. asta inca se mai face pe caroseria veche si foloseste motorul vechi cu compresor (170 cp) nu cu turbo (175 cp). cuplul maxim la cooper s cabrio incepe la 4000 rpm (220 Nm). la varianta cu caciula de tabla cuplul maxim intra la 1600 rpm (240 Nm). cabrio e mai greu cu 110 kg. o alta diferenta este directia cu servo la cabrio si electrica la "conserva". servo ia permanent din puterea motorului datorita curelei. electrica "fura" doar la schimbarea de directie si oricum ceva mai putin decat servo. senzatiile sunt ceva mai deosebite la turbo deci :D . luand in calcul greutatea destul de mica a "matizului" diferentele de performanta sunt notabile intre cabrio si cea ne-cabrio.

 

chestia cu bmw 320 ma amuza teribil. in trafic real am avut un bmw 530 DIESEL urmarindu-ma noaptea prin oras dar nereusind sa ma depaseasca. tot timpul se fac glumele cu masina de femei, homo-metro-trans-sexuali etc etc. se pare ca masinuta asta deranjeaza pe foarte multi. ce bine imi pare!!!!!! chiar ma gandesc la un upgrade care ar rezulta in 230 de cp. cred ca va fi disperarea leonului cupra si al golfului R32. gtiul golf vw nu ma prea impresioneaza nici acum ca performante comparat cu varianta standard de cooper s.

 

oare de ce cand vorbim de o masinuta simpla dar deosebita in interior, mai ales la calitatea materialelor (am vazut leon cupra din interior, :twoup:) dam cu noroi in ea si preamarim luxul din bmw-urile cu pret mult mai mare decat cel al "cutiei". asa putem spune ca motocicletele sunt pt plebea cea mirositoare a gaze de esapament si plina de praf. dar ati avut vreodata senzatia de 150 km/h in viteza intaia? :D dar cea de 0-200 km/h in 7-8 secunde? si astea la un pret de 100 de ori mai mic decat cel al unui veyron!!! e bine ca marimea mai conteaza (sic) intr-un oras super-aglomerat. tot cinciarurile si ics 5 sunt mai bune, mai ales la parcare :)

 

disclaimer: imi cer scuze daca am jignit in vreun fel posesorii de mare, lunga si puternica. vorbesc doar prin prisma posesorului de mica si jucausa sau minuscula si fooooooooooarte puternica. buna noapte la toata lumea :D

Edited by bored
Link to comment
Share on other sites

oare de ce cand vorbim de o masinuta simpla dar deosebita in interior, mai ales la calitatea materialelor (am vazut leon cupra din interior, :twoup:) dam cu noroi in ea si preamarim luxul din bmw-urile cu pret mult mai mare decat cel al "cutiei". asa putem spune ca motocicletele sunt pt plebea cea mirositoare a gaze de esapament si plina de praf. dar ati avut vreodata senzatia de 150 km/h in viteza intaia? :twoup: dar cea de 0-200 km/h in 7-8 secunde? si astea la un pret de 100 de ori mai mic decat cel al unui veyron!!! e bine ca marimea mai conteaza (sic) intr-un oras super-aglomerat. tot cinciarurile si ics 5 sunt mai bune, mai ales la parcare :D

 

Mini nu a intrat niciodata in comparatie cu BMW-ul si nici nu cred ca va intra vreodata.

Nu da nimeni cu noroi in ea insa nu are nici o legatura cu un BMW si nici firma BMW nu am observat sa compare cele doua masini, chiar daca sunt produse sub sigla BMW.

Mini inseamna fun, BMW-ul inseamna putere,lux, sport...

Cel putin asa consider eu.

Link to comment
Share on other sites

bine oamenilor cu bmw, nu facem nici o comparatie, ideea era ca vorbeam despre mini cooper s in cadrul forumului cu aceasta tema. eu oricum comparasem mini s cu mini s (cabrio cu ne-cabrio).

 

despre bmw... putere lux sport intradevar, nu neaparat duse la absolut dar destul de "premium" :twoup:. cat despre balci, ce sa zic? vad ca unii sunt numai pe ras si chiar nu stiu despre ce vorbesc. prietene drag eu personal nu as da un mini nou pe un bmw de 11 ani nici cand dorm. sincer mai bine ma duc la balci si ma dau in masinute de toti banii din buzunar decat sa merg cu sareta. imi pare rau ca sunt malitios dar se pare ca unii oameni au o problema in a pune ce au ei pe un piedestal. eu incercasem sa discut despre mini in forumul cu topicul mini, totusi nu intelegi draga "fan inrait" ca desi firma bmw e mai tare in general mini si honda, modelele de balci, fug mai tare decat bmw-ul expirat al altora? si ca desi unii se incapataneaza sa denigreze ceva altii il apreciaza si chiar admira?

 

ca sa pun stop acestei copilaresti "conversatii" va spun ca pt unii o coaja mica de nuca este mult mai potrivita decat un pepene mare. poate pentru ca soferul incape in coaja si nu cara damigene cu vin si saci de cartofi zilnic. si daca coaja are un aspect foarte decent, nu vorbim de vreun chevrolet spark ci de cooper s totusi, ea castiga destui adepti in fata pepenului gras si frumos. cam atat... sanatate maxima.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am condus un Mini Cooper acum o luna de zile. Mi-a placut, este stabila in curbe, daca te arunci cu ea stinga dreapta e foarte stabila, are moment de inertie de giratie mic. Motorul se duce frumos in turatie. Este o masina foarte placuta - sa nu-i spune deloc Matiz ca chiar nu se potriveste deloc. Am condus si Matiz dar nu se compara cu Mini decit poate la ceva dimensiuni. Ai senzatia de stabilitate in el, stai mai jos decit intr-un BMW. Este interesanta. Vitezometrul ala mare central e interesant. Dar cred ca e mai mult pt. femei. Fiintele umane sunt impartite dupa sex cam 52% femei si 48% barbati deci cred ca senzatiile de Mini are multi potentiali clenti. Stiu si eu o tipa care e innebunita dupa Mini. Plasticele si finisajele sunt bune si poti sa o ingrijesti ca merita.

Pentru mine, fiind barbat insa ma atrage BMW-ul, ma simt mai bine in el. Pot sa va spun insa ca Mini m-a impresionat placut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ieri am condus un Mini Cooper S al unui prieten. Este nou nout iar pretul a fost de 30000 DDP. Pot sa spun ca masina este o bestie, pur si simplu superba, pacat de pretul ala. Culoarea este alba dar da putin in crem, si plafonul e negru. Imi place interiorul chiar si cu cadranul ala de submarin in mijloc, luminile de ambianta sunt superbe, ai posibilitatea schimbarii a vre-o 6 culori parca, nu le-am numarat. Nu prea ma pricep la dotarile unui Mini, dar avea DSC, LSD, sistem de oprire a motorului la semafor, acesta era optional din buton. Nu l-am chinuit ca e nou si pesemne trebuie vre-o 1000 de km de menajare, dar am ajuns in a doua la 4000 de ture si cam zbura piticania. Ca masina de oras e perfecta.
Link to comment
Share on other sites

mai tare ca 320i si ca golf GTI
Nu e mai tare ca GTI-ul, iti garantez.

 

 

mini cooper s face Golf gti 2,3,4,5 si la glof gti 1 nu are sanse mini astea sunt fapte! cu setari de fabrica amandoua! :twoup:

 

daca raportam la cp nu este, am condus GTI si pot conduce unul oricand, am si specificat ca vb de snzatie ... si de sunet ... INCOMPARABIL
Eh, esti subiectiv. Ai condus un cabrio si banuiesc ca a vajait vantul mai frumos. Dupa mine la senzatii GTI-ul il cam face pe Mini din orice pozitie.

 

 

eu te rog sa faci un drive test cu primele 2 trepte de viteza cu schimb pana la 6500 rpm la un cooper S ...garantez ai sa ai si sunet si senzatie amandoua au specificul lor...preferintele ne apartin ...asta e tot!

Edited by COOPER_HOTERIDE
Link to comment
Share on other sites

eu te rog sa faci un drive test cu primele 2 trepte de viteza cu schimb pana la 6500 rpm la un cooper S ...garantez ai sa ai si sunet si senzatie amandoua au specificul lor...preferintele ne apartin ...asta e tot!

 

hahahaha, mai ales treapta a doua si eventual cu dsc-ul decuplat. prietenii stiu de ce :twoup:. si la urma urmei performantele nici nu mai conteaza cand "feelingul" e deosebit si cand limuzine si decapotabile raman in urma masinutei lui mr. bean, trabantelul cu xenon :twoup:)

Link to comment
Share on other sites

eu te rog sa faci un drive test cu primele 2 trepte de viteza cu schimb pana la 6500 rpm la un cooper S ...garantez ai sa ai si sunet si senzatie amandoua au specificul lor...preferintele ne apartin ...asta e tot!

 

hahahaha, mai ales treapta a doua si eventual cu dsc-ul decuplat. prietenii stiu de ce :twoup:. si la urma urmei performantele nici nu mai conteaza cand "feelingul" e deosebit si cand limuzine si decapotabile raman in urma masinutei lui mr. bean, trabantelul cu xenon :twoup:)

 

 

CORECT apropo de DSC sa stiu si eu mai bine pt ce e ...ca am butonu dar nu il cuplez niciodata! ajuta la ceva! e oare DRIVING SISTEM CONTROL???

Link to comment
Share on other sites

eu te rog sa faci un drive test cu primele 2 trepte de viteza cu schimb pana la 6500 rpm la un cooper S ...garantez ai sa ai si sunet si senzatie amandoua au specificul lor...preferintele ne apartin ...asta e tot!

 

hahahaha, mai ales treapta a doua si eventual cu dsc-ul decuplat. prietenii stiu de ce :twoup:. si la urma urmei performantele nici nu mai conteaza cand "feelingul" e deosebit si cand limuzine si decapotabile raman in urma masinutei lui mr. bean, trabantelul cu xenon :twoup:)

 

 

CORECT apropo de DSC sa stiu si eu mai bine pt ce e ...ca am butonu dar nu il cuplez niciodata! ajuta la ceva! e oare DRIVING SISTEM CONTROL???

http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK-fg4...feature=related explica... mai degraba.. stability control...

 

asta e mai potrivit BMW + mini Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

CORECT apropo de DSC sa stiu si eu mai bine pt ce e ...ca am butonu dar nu il cuplez niciodata! ajuta la ceva! e oare DRIVING SISTEM CONTROL???

 

 

dsc ul este in mod normal cuplat permanent. daca actionez butonul din spatele schimbatorului il DECUPLEZ. este foarte fun cu dsc off dar tre sa fii atent la volan caci se invarte masinutza. nu stiu daca se rastoarna sau nu dar cap-coada faci foarte usor cu bestiutza asta de masina. eu personal m-am distrat bine cu frana de mana in combinatie cu volanul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

puneti mana si conduceti un mini s si dupa aia dati-va cu parerea...nu are nici o legatura cu mini-ul normal...si cred ca dupa ce il veti conduce nu o sa mai faceti afirmatii: eu cred ca e de femeie.......

 

corect! multi cunosc masinile ca si pantofi din vitrine, putin sunt aceia care ii si incalta sa poate spune cum sunt! cred ca e bun exemplu... fiecare are o pasiune pt o anumita marca! si eu am acel vis cel mare sa am prorpiul meu PORSCHE (nu conteaza anu) dar pana atunci am preferat si al doilea vis si care mi-am si implinit dupa 8 ani...sa am miniul meu! nici nu se compara senzatia facuta de o poza din revista cu fellingul cand te simti pe scaun! doresc sa mentionez fiecare cu pasiunea pt masina lui...si terminati cu comentariile cum ca ala e mai bun sau alalalt e asa si asa... un psiholog spunea: "Din invidie si gelozie poti face afirmatii jignitoare!" ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.