BMWClub: probleme la elicea de pe vascocuplaj - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

probleme la elicea de pe vascocuplaj Rate Topic: -----

#1 User is offline   edy73 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:02

imi cer scuze pt postarea incorecta , am o problema pe care va rog daca puteti sa ma ajutati (tehnic sint tufa)
conduc un bmw 520 d din 2002 , cand ma intorceam din Cj la Buc , in timpul mersului am auzit o bubuitura mare sub capota , am vazut ca o elice dintre cele 2 (intre care se afla radiatorul) s a spart (si nu este cea de pe radiator)

intrebarea mea este ce rol are acee elice deoarece eu am mai mers cu masina dar nu mai avea putere (apa nu s a supraincalzit) si la peste turatie de peste 2500 masina dadea in nas (exact asa cand nu mai primeste motorina)

incerc sa pun si o poza cu aceea fulie fara elice

va multumesc daca puteti sa mi dati informatii despre asta

Attached File(s)


0

#2 User is offline   georgem 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 495
  • Joined: 12-December 05
  • Location:Bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:05

Pare sa fie elicea de pe vascocuplaj, care are rolul de a raci motorul.
0

#3 User is offline   edy73 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:17

View Postgeorgem, on 3/Jun/2008, 16:05, said:

Pare sa fie elicea de pe vascocuplaj, care are rolul de a raci motorul.

ai idee , daca faptul ca am mers asa vreo 100 km a influentat tare motorul ?

singurul simptom (in afara faptului ca mi a indoit capota nou , nouta in 2 puncte) era lipsa de putere a motorului , daca pastram max 2000 ture era totul ok , de aceea am si ales ca varianta sa vin cu ea asa in Bucuresti

va rog din suflet sa mi dati un telefon al unui service care poate remedia "dezastrul", maine as vrea sa ma duc sa o bag in service (poate am noroc si au si piesa...)

am citit aici de serviceul Bmw Filaret , este ok?

cu mii de multumiri
0

#4 User is offline   georgem 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 495
  • Joined: 12-December 05
  • Location:Bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:30

Daca n-ai supraincalzit motorul nu s-a stricat nimic, trebuie doar sa pui alta elice. N-ar trebui sa fie mare lucru. Despre service sa te sfatuiasca cei care au fost pe acolo...
0

#5 User is offline   edy73 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:35

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate (o buna bucata de timp o lasam si pe liber at cand coboram pe la Sinaia la Comarnic)?

iti multumesc , din ce am citit pe aici toti lauda service ul Filaret , maine ma voi duce sa vad ..
0

#6 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 03 June 2008 - 15:43

View Postedy73, on 3/Jun/2008, 16:35, said:

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate


Daca mergi cu masina la drum intins n-are nimica, poti sa mergi pana in De, oricum elicea nu se invarte la turatia maxima. Cand motorul este incalzit ea se cupleaza in priza directa cu axul. Atunci si scoate un suierat tare cand accelerezi motorul, zgomot super fain.
Dar daca mergi prin oras, multe semafoare risti sa supraincalzesti motorul.
De schimbat nu-i mare filozofie, poti s-o schimbi si tu.
0

#7 User is offline   edy73 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 June 2008 - 15:53

mersi , mult pt sfaturi , stiti este pt prima oara cand mi se intampla oameni pe care nu i vezi si cunosti te ajuta , net ul este o minune

ca sa fiu cinstit am mai intrat pe niste situri cu mecanici bmw online (totul bine si frumos pana cand trebuia sa fac o plata de 30 euro pt a mi spune ceva...)


va multumesc din suflet , aveam asa o strangere de inima ca am f ... motorul
0

#8 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 03 June 2008 - 16:06

Radiatorul isi face racirea prin grilele de la capota. Dar, repet n-ai ce cauta prin oras bara la bara. Neavand viteza aerul nu raceste suficient radiatorul si atunci intra vascocuplajul in functie.
0

#9 User is offline   edy73 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 7
  • Joined: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 June 2008 - 16:19

mai am totusi o intrebare , de ce atunci cand s a spart elicea imediat motorul nu mai avea putere ? se poate ca atunci sa fi fost incalzit si sa incerece sa cupleze elicea ?
daca turam peste 2500 dadea semne ca nu este alimentat (ca si atunci cand da in nas ), asa ca am venit de la Sinaia cu 3 a si 60 km/ora , indicatorul de caldura a ramas mereu la 1/2

probabil m a ajutat mult si faptul ca era seara in jur de ora 20.00 si incepea sa se raceasca afara binisor
0

#10 User is offline   Dizlpower 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 782
  • Joined: 30-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Neamt

Posted 10 June 2008 - 10:14

Cred ca atunci cand ti s-a rupt elicea s-a mai stricat ceva...mergi la service, sau robabil ca ai fost deja..oricum, nu vad legatura intre ruperea elicei si faptul ca motorul nu mai tragea peste 2000, poate o bucatica a intrat si prin debitmetru....

This post has been edited by Dizlpower: 10 June 2008 - 10:14

0

#11 User is offline   CT82KMZ 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 106
  • Joined: 25-March 06
  • Gender:Male
  • Location:constanta

Posted 23 June 2008 - 08:47

pai eu am patit la e36 .. mi s-a stricat pompa de apa .si apa crestea spre rosuuu. si cand motoru se supraincalzea masina nu mai tragea .. am schimbat pompa de apa si totu a revenit la normal. ai avut mare noroc ca afara era racoare ..
0

#12 User is offline   micky 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 532
  • Joined: 05-July 05
  • Gender:Male
  • Location:Planet Pluto..
  • Interests:peace man..peace!

Posted 23 June 2008 - 22:01

sa nu se mai fi stricat si altceva cand a sarit elicea aia pe la motor....poate a smuls vreun fir din vreo mufa...vezi la service ce zic aia
0

#13 User is offline   anm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 12-August 08

Posted 11 September 2008 - 10:47

View PostCalin78, on 3/Jun/2008, 16:43, said:

View Postedy73, on 3/Jun/2008, 16:35, said:

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate


Daca mergi cu masina la drum intins n-are nimica, poti sa mergi pana in De, oricum elicea nu se invarte la turatia maxima. Cand motorul este incalzit ea se cupleaza in priza directa cu axul. Atunci si scoate un suierat tare cand accelerezi motorul, zgomot super fain.
Dar daca mergi prin oras, multe semafoare risti sa supraincalzesti motorul.
De schimbat nu-i mare filozofie, poti s-o schimbi si tu.



scuze...dar m-ai facut curios...daca ai vascocuplaj NOU NOUTZ tot risti sa supraincalzesti motorul?? fiindca eu am un e36 motor 2000cmc si are vascocuplaju sudat pe direct ...si n-am probleme cu temperatura dar nu trage cum trebuie si consuma cam mult.
0

#14 User is offline   iulian518i 

  • another bmwlover
  • Group: Members
  • Posts: 3150
  • Joined: 03-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:electronica, IT, BMW

Posted 13 September 2008 - 16:13

anm, la tine sa nu fie injectoarele/sonda lambda/debitmetrul/alte cauze... :)
0

#15 User is offline   anm 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 12-August 08

Posted 13 September 2008 - 20:08

debimetrul este nou...ce-i drept...km miroase ff urat knd e pornita mai rece asa...sau knd o calc mai rau...
0

#16 User is offline   ionut_74 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 26-August 10
  • Gender:Male

Posted 28 August 2010 - 23:36

Vă salut! Sunt un începator care are pe mană un BMW 525 diesel Davo din 2002. Am următoarele probleme pentru care v-aș ruga să-mi dați niște răspunsuri:
1. mașina merge fără putere încât am emoții în depășiri: am schimbat senzorul la debitmetru și demarajul s-a îmbunătățit într-o foarte mică măsură. Totodată am schimbat și filtrele, toate, care acum au aprox 10000 km
2. în relanti și mai mult în sarcină se aude un zgomt ca de motor diesel de locomotivă, parcă motorul n-ar fi izolat fonic, zgomot care devine mai intens pe măsură ce accelerez. Am probleme cu vascocuplajul pe care m-am hotărât să-l schimb, mai mulți mecanici, inclusiv cei de la repr. bmw, tradomotors din Iași, mi-au spus că ar trebui schimbat. Acul de la apa îmi stă întotdeauna la jumătate.
În ce privește zgomotul cei de la reprezentanță mi-au spus că nu știu ce are, vă întreb ar fi oare legat de vascocuplaj? Dacă nu, poate cineva să mă lumineze?
În ce privește puterea, demarajul, cei de la repr. au găsit ceva valori anormale la presiunea de la turbină cu 200 mb mai mult decât ar fi normal. Mi s-a spus că ar putea fi turbina care bagă mai mult aer din două posibile motive: ca turbina ar fi de la modelul 530 sau ca a fi umblat la ea pentru că nu mai are o picătură de vopsea pe o piuliță (?). Îmi puteți recomanda și un service bun? Vă mulțumesc
0

#17 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3045
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 30 August 2010 - 10:20

View Postedy73, on 3/Jun/2008, 16:35, said:

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate


Raspunsul este DA! Ceasul din bord are un buffer mare si pana pe la 120 de grade nu se misca de pe centru. Temperatura reala o poti verifica in calculatorul de bord daca are sau pe tester.
0

#18 User is offline   poope 

  • whatever
  • Group: Members
  • Posts: 1446
  • Joined: 06-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:everything...

Posted 01 September 2010 - 09:40

View Postcristimm, on 30/Aug/2010, 11:20, said:

View Postedy73, on 3/Jun/2008, 16:35, said:

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate


Raspunsul este DA! Ceasul din bord are un buffer mare si pana pe la 120 de grade nu se misca de pe centru. Temperatura reala o poti verifica in calculatorul de bord daca are sau pe tester.



nu are sens ce spui man...cum dracu sa nu se miste acu pana in 120 de grade???? aia inseamna ca mergi cu motoru in firebere si tu nu sti??????? ca nu iti spune ceasu??????????
0

#19 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3045
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 September 2010 - 15:00

Exact! :twoup:
0

#20 User is offline   poope 

  • whatever
  • Group: Members
  • Posts: 1446
  • Joined: 06-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:everything...

Posted 02 September 2010 - 06:59

View Postcristimm, on 1/Sep/2010, 16:00, said:

Exact! :twoup:

holly shit...acum trebuie sa imi reorganizez toata viatza...
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro