Jump to content

rezolvare fum 530d


Recommended Posts

Iti spun eu de ce iti da fum, din ce am constatat eu, toata saptamana in general umblu prin oras la ore de varf, si destul de subturat, dupa cateva zile de mers asa, la o accelerare mai brusca la peste 3000 rpm da cu fum, daca dupa asta, merg sportiv cu ea 5-10 km, scap de fum... 2-3 accelerari puternice scoate fum dupa care nu mai da fum pana cand iara merg subturat .Daca dai jos EGR-u, si te uiti in plasticu ala.. admisia sau ce e.. te sperii ce depuneri de funingine sunt... si la fel si pe teava de esapament...

Si eu bag doar Euro5, de ex.. fac cluj - budapesta, pe primii 50 km daca mai dau brusc sa zicem ca scoate fum la peste 3000 turatii, dupa care de ex.. la intoarcere, in a 2-a 3-a 4-a 5-a accelerez cat vreau si nu da pic de fum. Asta este... masinile sunt facute pentru autostrazi...

 

PS: la fel si eu, ulei BMW 5w-30, filtre schimbate , filtru epurator schimbat , motorina euro5, injectoare ok, debitmetru ok.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

79lup: am resetat saptamana trecuta si de atunci am facut doar in oras in cluj la ore de trafic maxim, in conditia in care fac 2 km, si apoi ma invart in juru facultatii la 6 semafoare circa 30 de minute in cautarea de loc de parcat si apoi iar acasa 2 km, clima pornita non stop , consum 12,5% pe bord deci sa fie maxim 13, cu eroarea de 0.3 ce am constatat-o la pompa.

 

In conditia in care in ziua cand am resetat trafic lejer am facut acelas drum (fara ocoliri) cu un consum de 8,9%... surplusu asta de motorina tot e pe teava de esapament :twoup:

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

daca tie cu 530d si cutia automata iti ia 12-13, mie imi ia mult :twoup:.

 

Referitor la consum, reseteaza si mergi noaptea, vezi cum scade sub 9%. Oricum eu pun consumul pe baza traficului, astazi nu exagerez 45 de minute m-am invartit prin centru pentru un loc de parcare...

Link to comment
Share on other sites

eu personal nu am vazut nici un e39 diesel care sa nu scoata fum

de fapt orice masina diesel care nu are filtru de particule scoate fum cind o calci

e61 pe care-l am acuma nu scoate nici un pic de fum (motor de 2.5 diesel)

am fost cu ea la rar si la testul de opacitate a iesit 0(zero)

Link to comment
Share on other sites

Daca mergeti cum trebuie cu ele nu scot fum. De unde regula asta ca orice diesel scoate fum?? Am avut pana acum si motoare PD si common rail, nu scoteau fum deloc. Si mergeam in Bucurestiul asta infect cu ele. Insa vedeau la 2-3 schimbari de viteze, in treptele 2-3, 3500-4000 de ture. Schimbati o saptamana stilul de condus, nu va mai uitati la consum sau turometru si o sa vedeti schimbare in bine.

Mie de exemplu masina alergata bine pe afara imi scoate un usor fum albicios. Nu e albastru, nu papa ulei deloc. Nu e negru. e alb fumul. Unii zic ca ar fi amestecul sarac, ca ar trage aer fals pe undeva. Altii zic ca ar fi de la chiulasa, posibil fisurata. Scoate fum doar cand e alergata, peste 3500 de ture.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Daca mergeti cum trebuie cu ele nu scot fum. De unde regula asta ca orice diesel scoate fum?? Am avut pana acum si motoare PD si common rail, nu scoteau fum deloc. Si mergeam in Bucurestiul asta infect cu ele. Insa vedeau la 2-3 schimbari de viteze, in treptele 2-3, 3500-4000 de ture. Schimbati o saptamana stilul de condus, nu va mai uitati la consum sau turometru si o sa vedeti schimbare in bine.

 

Corect !

 

Am curaj sa pun un tricou alb sub teava de esapament la orice turatie ! 2-3 kickdown-uri pe zi si se curata tot.

Link to comment
Share on other sites

Daca mergeti cum trebuie cu ele nu scot fum. De unde regula asta ca orice diesel scoate fum?? Am avut pana acum si motoare PD si common rail, nu scoteau fum deloc. Si mergeam in Bucurestiul asta infect cu ele. Insa vedeau la 2-3 schimbari de viteze, in treptele 2-3, 3500-4000 de ture. Schimbati o saptamana stilul de condus, nu va mai uitati la consum sau turometru si o sa vedeti schimbare in bine.

Mie de exemplu masina alergata bine pe afara imi scoate un usor fum albicios. Nu e albastru, nu papa ulei deloc. Nu e negru. e alb fumul. Unii zic ca ar fi amestecul sarac, ca ar trage aer fals pe undeva. Altii zic ca ar fi de la chiulasa, posibil fisurata. Scoate fum doar cand e alergata, peste 3500 de ture.

 

 

nu inteleg ce vrei sa spui

la inceput spui ca nu scoate fum deloc dupa aia zici ca scoate fum numai peste 3500 de ture

deci scoate fum sau nu scoate?

nu era vorba daca scoate mult sau putin ci daca scoate sau nu

Link to comment
Share on other sites

Una e fumul negru de care vorbiti aici si alta e problema mea cu fumul alb. Insa am zis sa nu deschid alt topic pt aceeasi problema, fumul. Recomandarea mea era legata de aparitia acelui fum negru "specific" motoarelor diesel.
Link to comment
Share on other sites

Daca mergeti cum trebuie cu ele nu scot fum. De unde regula asta ca orice diesel scoate fum?? Am avut pana acum si motoare PD si common rail, nu scoteau fum deloc. Si mergeam in Bucurestiul asta infect cu ele. Insa vedeau la 2-3 schimbari de viteze, in treptele 2-3, 3500-4000 de ture. Schimbati o saptamana stilul de condus, nu va mai uitati la consum sau turometru si o sa vedeti schimbare in bine.

Mie de exemplu masina alergata bine pe afara imi scoate un usor fum albicios. Nu e albastru, nu papa ulei deloc. Nu e negru. e alb fumul. Unii zic ca ar fi amestecul sarac, ca ar trage aer fals pe undeva. Altii zic ca ar fi de la chiulasa, posibil fisurata. Scoate fum doar cand e alergata, peste 3500 de ture.

 

Imi pare rau insa nu ai dreptate.

 

Tocmai acela este rolul filtrului de particule, scaderea emisiilor de noxe si eliminarea fumului negru.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Vorbim de 2 chestii diferite. Filtrul de particule e o masura suplimentara la valva EGR pt a micsora noxele. Neajunsul la EGR era ca nu oprea funinginea, ba mai mult o intorcea in cilindri. Pe langa asta, tot de la funingine, combinata si cu putin ulei rezulta acea mazga din evacuare care creaza asa multe probleme, ducand la blocarea acelei valve. Filtrul pastreaza acea funingine sau acele particule si le arde la intervale regulate. Din aceasta cauza nu scot fum acele masini echipate cu filtru. Insa filtrul nu a fost introdus ca masura speciala de combatere a fumului negru ci pur si simplu masura suplimentara pt micsorarea noxelor.

Motoarele sunt gandite sa fie exploatate intr-un regim optim de functionare. In acele regimuri motorul arde tot combustibilul si noxele sunt cele date de constructor in carte. Insa atunci cand masina este condusa prea mult in regimuri tranzitorii, apar acele fenomene nedorite: fum negru la accelerari, valve EGR blocate, turbine decalibrate si busite si multe altele.

Deci ca sa revin: nu contest rolul filtrului. Si eu sunt de acord ca ala e rolul lui, sa opreasca mare parte din noxe, mult mai mult si mult mai bine decat o putea face acea recirculare a gazelor (EGR). eu contest aceasta idee preconceputa ca dieselul scoate oricum fum negru. Si spun ca scoate fum negru cand este condus incorect pe o perioada lunga de timp, exceptand cazul cand sunt probleme cu alimentarea.

Cum la fel, posesorii de benzinare cred ca acele motoare suporta regimurile tranzitorii mai bine ca dieselul. Insa si acolo sunt probleme. Eu mi-am mai spus parerea legata de condusul masinii pe alt topic, nu ma mai repet.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de 2 chestii diferite. Filtrul de particule e o masura suplimentara la valva EGR pt a micsora noxele. Neajunsul la EGR era ca nu oprea funinginea, ba mai mult o intorcea in cilindri. Pe langa asta, tot de la funingine, combinata si cu putin ulei rezulta acea mazga din evacuare care creaza asa multe probleme, ducand la blocarea acelei valve. Filtrul pastreaza acea funingine sau acele particule si le arde la intervale regulate. Din aceasta cauza nu scot fum acele masini echipate cu filtru. Insa filtrul nu a fost introdus ca masura speciala de combatere a fumului negru ci pur si simplu masura suplimentara pt micsorarea noxelor.

Motoarele sunt gandite sa fie exploatate intr-un regim optim de functionare. In acele regimuri motorul arde tot combustibilul si noxele sunt cele date de constructor in carte. Insa atunci cand masina este condusa prea mult in regimuri tranzitorii, apar acele fenomene nedorite: fum negru la accelerari, valve EGR blocate, turbine decalibrate si busite si multe altele.

Deci ca sa revin: nu contest rolul filtrului. Si eu sunt de acord ca ala e rolul lui, sa opreasca mare parte din noxe, mult mai mult si mult mai bine decat o putea face acea recirculare a gazelor (EGR). eu contest aceasta idee preconceputa ca dieselul scoate oricum fum negru. Si spun ca scoate fum negru cand este condus incorect pe o perioada lunga de timp, exceptand cazul cand sunt probleme cu alimentarea.

Cum la fel, posesorii de benzinare cred ca acele motoare suporta regimurile tranzitorii mai bine ca dieselul. Insa si acolo sunt probleme. Eu mi-am mai spus parerea legata de condusul masinii pe alt topic, nu ma mai repet.

 

 

eu am vazut masini absolut noi care la accelerare brusca au scos un puf de fum negru

este adevarat nu foarte mare dar oricum vizibil

asta cum se explica?

Link to comment
Share on other sites

Flaviu, nu am avut niciodata pretentia ca am explicatii pt toate lucrurile de pe lumea asta. Tare mi-as dori acest lucru! Ce pot sa-ti spun ca am vazut destui amici de-ai mei care si-au luat masina noua, straina si la care schimbau la maxim 2000 de ture pt ca e in "rodaj". Imagineaza-ti unde cade turatia la schimbarea treptei, apoi gandeste-te cat este de normal in utilizarea unui automobil, fie el si diesel. Lumea nu vrea si pace sa intelegeaga ca motorul e gandit sa mearga la anumite turatii, ca daca se aude motorul masina nu se strica, ca daca schimba cat mai repede treptele masina consuma mai putin si cate si mai cate astfel de cutume pe care nu ai cum sa le schimbi. nu facem altceva decat sa ne spunem parerea fiecare, bazata pe experienta de viata si de posesor de auto. Pana la urma si magazinele de piese trebuie sa traiasca din ceva, corect? Nu cred ca ar face asa multi bani doar din elemente de suspensie si caroserie?!
Link to comment
Share on other sites

Flaviu, nu am avut niciodata pretentia ca am explicatii pt toate lucrurile de pe lumea asta. Tare mi-as dori acest lucru! Ce pot sa-ti spun ca am vazut destui amici de-ai mei care si-au luat masina noua, straina si la care schimbau la maxim 2000 de ture pt ca e in "rodaj". Imagineaza-ti unde cade turatia la schimbarea treptei, apoi gandeste-te cat este de normal in utilizarea unui automobil, fie el si diesel. Lumea nu vrea si pace sa intelegeaga ca motorul e gandit sa mearga la anumite turatii, ca daca se aude motorul masina nu se strica, ca daca schimba cat mai repede treptele masina consuma mai putin si cate si mai cate astfel de cutume pe care nu ai cum sa le schimbi. nu facem altceva decat sa ne spunem parerea fiecare, bazata pe experienta de viata si de posesor de auto. Pana la urma si magazinele de piese trebuie sa traiasca din ceva, corect? Nu cred ca ar face asa multi bani doar din elemente de suspensie si caroserie?!

 

corect

ai si tu dreptate cu regimul de schimbat viteze

insa uite de ex o masina cu cutie automata are facut programul de schimbare al vitezei de producator

si totusi ea schimba la 2000 de ture daca nu o calci tare

eu spuneam numai ca acea funingine la motorul diesel exista

ca probabil nu apuca sa se depuna daca schimbi la turatii mari din cauza presiunii gazelor evacuate este una

dar oricum exista si daca nu ai un filtru de particule sa o retina ea tot va fi evacuata in atmosfera sub forma de fum negru

nu cred ca motorul apuca sa arda toata motorina atunci cind o calci brusc si esti in sarcina si atunci de aici rezulta fum negru

parerea mea :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: sincer si fara sa te superi, eu zic sa ne lasi ca te depaseste situatia, e asa cum zicea useru cu forja, si cum am zis si eu mai sus, dupa o saptamana de mers in oras batraneste da fum, daca ii dau 2 trombe nu mai da fum , daca merg inafara unde o alerg, nu da fum delorc ORICAT de brusc as accelera-o, fumu poate fi cauzat de probleme tehnice, de ex.. acelea care le vezi la pornirea de pe loc, acolo cel mai probabil se pierde aer pe undeva, dar la masina din germania care dupa o perioada incepe sa dea fum , este de la depunerile de funingie, datorate traficului din orase, Ciupane te sperii de vezi cum arata funinginea si depunerile de carbon de pe EGR sau din admisie si mazga de pe esapament.

 

Motorina buna si circulat pe autostrada este rezolvarea problemelor cu fumul. Eu stiu in ce stare tehnica se afla masina mea, si ii stiu deja comportamentul, la mine asta e problema, mersul batraneste ... care se remediaza cu mersul mai sportiv.

 

Oricum ai spus si tu un adevar "orice diesel fara filtru de particule scoate fum" , scoate fum datorita stilului de mers, si cu masinile care fac un drum de germania si nu mai dau fum, explicatia nu este neaparat motorina mai buna ci viteza cu care se circula, si faptu ca se curata evacuarea , etc.. Gandeste-te la o pornire de pe loc urmata de o franare cat combustibil ne ars se depune pe esapament...

 

Flaviu, nu am avut niciodata pretentia ca am explicatii pt toate lucrurile de pe lumea asta. Tare mi-as dori acest lucru! Ce pot sa-ti spun ca am vazut destui amici de-ai mei care si-au luat masina noua, straina si la care schimbau la maxim 2000 de ture pt ca e in "rodaj". Imagineaza-ti unde cade turatia la schimbarea treptei, apoi gandeste-te cat este de normal in utilizarea unui automobil, fie el si diesel. Lumea nu vrea si pace sa intelegeaga ca motorul e gandit sa mearga la anumite turatii, ca daca se aude motorul masina nu se strica, ca daca schimba cat mai repede treptele masina consuma mai putin si cate si mai cate astfel de cutume pe care nu ai cum sa le schimbi. nu facem altceva decat sa ne spunem parerea fiecare, bazata pe experienta de viata si de posesor de auto. Pana la urma si magazinele de piese trebuie sa traiasca din ceva, corect? Nu cred ca ar face asa multi bani doar din elemente de suspensie si caroserie?!

 

corect

ai si tu dreptate cu regimul de schimbat viteze

insa uite de ex o masina cu cutie automata are facut programul de schimbare al vitezei de producator

si totusi ea schimba la 2000 de ture daca nu o calci tare

eu spuneam numai ca acea funingine la motorul diesel exista

ca probabil nu apuca sa se depuna daca schimbi la turatii mari din cauza presiunii gazelor evacuate este una

dar oricum exista si daca nu ai un filtru de particule sa o retina ea tot va fi evacuata in atmosfera sub forma de fum negru

nu cred ca motorul apuca sa arda toata motorina atunci cind o calci brusc si esti in sarcina si atunci de aici rezulta fum negru

parerea mea :twoup:

 

 

Daca acceleratia este sustinuta o arde toata daca masina este in stare tehnica perfecta, acolo nu are ce gresi cantitatea corecta de aer (debitmetru )+ cantitatea corecta de motorina (injectoare) da un amestec perfect, dar la traficul din oras... gandeste-te ca accelerezi sa pornesti de pe loc dupa care pui frana ca te-ai oprit normal ca este combustibil ne ars.. care se depune si toata funinginea asta, carbonu ala si mazga de pe esapament rezulta un fum negru mai persistent sau nu. Vezi in service-uri cum te scapa de fum, dau cateva ciocane la teava de esapament pana unde ajung, dupa care tureaza ca nebunii motorul si te scapa de fum.

 

In schimb sunt foarte frecvente masinile care dau fum la pornirea de pe loc, masina cealalta pe care o mai conduc are aceasta problema, aceea nu este de la stilul de mers ca circula mai mult in afara localitatii, dar acolo sunt probleme minore precum, Intercooleru suspectat ca scapa aer pe undeva, EGR murdar, injectoare nu tocmai perfecte, Debitmetru ?, etc, acea masina in schimb la pornirea de pe loc da fum, pe cand in sarcina si in mers la accelerari de la 80 la 140 nu da fum deloc,

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: sincer si fara sa te superi, eu zic sa ne lasi ca te depaseste situatia, e asa cum zicea useru cu forja, si cum am zis si eu mai sus, dupa o saptamana de mers in oras batraneste da fum, daca ii dau 2 trombe nu mai da fum , daca merg inafara unde o alerg, nu da fum delorc ORICAT de brusc as accelera-o, fumu poate fi cauzat de probleme tehnice, de ex.. acelea care le vezi la pornirea de pe loc, acolo cel mai probabil se pierde aer pe undeva, dar la masina din germania care dupa o perioada incepe sa dea fum , este de la depunerile de funingie, datorate traficului din orase, Ciupane te sperii de vezi cum arata funinginea si depunerile de carbon de pe EGR sau din admisie si mazga de pe esapament.

 

Motorina buna si circulat pe autostrada este rezolvarea problemelor cu fumul. Eu stiu in ce stare tehnica se afla masina mea, si ii stiu deja comportamentul, la mine asta e problema, mersul batraneste ... care se remediaza cu mersul mai sportiv.

 

Oricum ai spus si tu un adevar "orice diesel fara filtru de particule scoate fum" , scoate fum datorita stilului de mers, si cu masinile care fac un drum de germania si nu mai dau fum, explicatia nu este neaparat motorina mai buna ci viteza cu care se circula, si faptu ca se curata evacuarea , etc.. Gandeste-te la o pornire de pe loc urmata de o franare cat combustibil ne ars se depune pe esapament...

Renunta la felul asta de exprimare, nu esti vreun inginer in domeniul auto.

 

Tu esti omul care spune ca injectoarele se rezolva prin forja pe autostrada asa ca nu stiu de ce vorbesti de sus.

 

Cum adica am spus si eu un adevar?

Pai arata-mi ce am spus gresit daca tot postezi nu arunca vorbe aiurea.

 

Fara filtru de particule este imposibil sa scapi de fumul negru.

Link to comment
Share on other sites

subscriu si eu la parerea lui ''ciupanezu''!

orice diesel chiar si unul nou da macar un ''pic'' de fum la schimbarea treptelor si acceleratie brusca. chiar am avut in ultimii ani numai diesele.

in al doilea rand la acceleartie brusca si mai ales atunci cand schimbi vitezele la o turatie mai mare pana obtii cuplul maxim, este o perioada de 1-2 secunde cand ''digital diesel electronic'' trebuie sa faca amestecul dupa noii parametri de cuplu dati de positia acceleratiei si este normal sa dea fum negru. dar noi vb aici de perioade si cantitati acceptabile. ''parerea mea''

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu nu-s inginer auto da am autoturism diesel , stiu mai bine cand si daca scoate fum masina mea, tu ramai la motoarele tale pe benzina, nu face tu reguli la motoarele diesel, la care vreti voi va demonstrez ca masina mea nu da fum, si va demonstrez cand da fum si cand nu da fum, acuma tu crezi ca vorbesc din carti ca tine ? sau dupa observatiile tale de la semafor ? si ca "toate astea diesel dau fum ?" ti-am explicat clar cand dau fum si cum sa faci sa nu dea, daca masina este ok din punct de vedere tehnic, tu o tii pe a ta ca atotstiutorul forumului, nu conteaza ce confuzii si greseli fac, am masina diesel si sunt mai in masura sa spun cand da fum si cand nu da fum, si repet nu te apuca tu sa dai reguli generale, ca si bombele alea "La X5 cad cutiile de viteza" ca intr-un oras de 2.000.000 de locuitori si cine stie cate mii de X5-uri, repara si prietenu tau 10 cutii de X5... asa ca las-o balta, ramai la motoru tau pe benzina .

 

 

Singuru adevar care l-ai zis... e si ala partial,da fum nu ca masina e proasta, defecta, da fum din cauza traficului in oras, repet ceea ce poate nu ai inteles, de aceea la nemti nu le dau fum masinile, pentru ca le alearga pe autostrazi non stop.

 

 

pS: Si pana una alta nu stiu cine crezi ca esti tu... nu cred ca e cazul sa-mi impui tu mie cum sa vorbesc cu tine, in cel mai bun caz poti sa rupi eventualele relatii cordiale, folosesti functia ignore si gata. Ar fi culmea sa te las sa aberezi despre cand da sau nu masina mea fum..

 

Ciupanezu: macar sti ce culoare are motorina ?

 

 

Pyacu:ce vorbesti tu acolo este complet aiurea, "este o perioada de 1-2 secunde cand ... trebuie sa faca amestecul " , ordinul de marime al timpului in care se fac operatiunile respective, este de milisecunde, documenteaza-te daca vrei, este un topic in care se experimenteaza obturarea EGR-ului, pentru a elimina fumul negru, acolo se ating aceleasi aspecte, si anume, ca se elimina depunerile de funingine si alte minuni pe diferitele componente, prin obturarea egr-ului astfel , adica nu mai intra gaze arse pe circuitul de alimentare cu aer,si admisia ramane curata.. dupa ce in prealabil se curata. Mai sus cineva a descris la ce se datoreaza fumul cand toate restu sunt ok, a descris corect fenomenul, care se poate inlatura la un condus mai sportiv.

 

 

Sunteti culmea: au postat cativa POSESORI de diesel , incercari si rezultate, si tot ciupanezu le stie mai bine.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

E clar ca-ti placea foarte mult sa te certi, cred ca e motto-ul tau in viata.

 

Nu inteleg ce imi tot reprosezi, arata-mi ce am spus gresit.

 

Aici nu este vorba de o discutie pro sau contra diesel, este un adevar incontestabil.

Diesel-urile fara filtru de particule scot fum negru.

 

Eu ti-am vorbit politicos deci cer acelasi lucru, ti se pare ca ma supraapreciez sau cum?

E chiar atat de greu pentru tine sa vorbesti mai normal?

 

Nu o sa folosesc functia ignore, nu am de ce.

 

Iti garantez ca am condus destule 525d-uri si stiu despre ce vorbesc.

 

Plus ca tata e la a doua masina diesel si le-am condus destul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu nu-s inginer auto da am autoturism diesel , stiu mai bine cand si daca scoate fum masina mea, tu ramai la motoarele tale pe benzina, nu face tu reguli la motoarele diesel, la care vreti voi va demonstrez ca masina mea nu da fum, si va demonstrez cand da fum si cand nu da fum, acuma tu crezi ca vorbesc din carti ca tine ? sau dupa observatiile tale de la semafor ? si ca "toate astea diesel dau fum ?" ti-am explicat clar cand dau fum si cum sa faci sa nu dea, daca masina este ok din punct de vedere tehnic, tu o tii pe a ta ca atotstiutorul forumului, nu conteaza ce confuzii si greseli fac, am masina diesel si sunt mai in masura sa spun cand da fum si cand nu da fum, si repet nu te apuca tu sa dai reguli generale, ca si bombele alea "La X5 cad cutiile de viteza" ca intr-un oras de 2.000.000 de locuitori si cine stie cate mii de X5-uri, repara si prietenu tau 10 cutii de X5... asa ca las-o balta, ramai la motoru tau pe benzina .

 

 

Singuru adevar care l-ai zis... e si ala partial,da fum nu ca masina e proasta, defecta, da fum din cauza traficului in oras, repet ceea ce poate nu ai inteles, de aceea la nemti nu le dau fum masinile, pentru ca le alearga pe autostrazi non stop.

 

 

pS: Si pana una alta nu stiu cine crezi ca esti tu... nu cred ca e cazul sa-mi impui tu mie cum sa vorbesc cu tine, in cel mai bun caz poti sa rupi eventualele relatii cordiale, folosesti functia ignore si gata. Ar fi culmea sa te las sa aberezi despre cand da sau nu masina mea fum..

 

Ciupanezu: macar sti ce culoare are motorina ?

 

 

Pyacu:ce vorbesti tu acolo este complet aiurea, "este o perioada de 1-2 secunde cand ... trebuie sa faca amestecul " , ordinul de marime al timpului in care se fac operatiunile respective, este de milisecunde, documenteaza-te daca vrei, este un topic in care se experimenteaza obturarea EGR-ului, pentru a elimina fumul negru, acolo se ating aceleasi aspecte, si anume, ca se elimina depunerile de funingine si alte minuni pe diferitele componente, prin obturarea egr-ului astfel , adica nu mai intra gaze arse pe circuitul de alimentare cu aer,si admisia ramane curata.. dupa ce in prealabil se curata. Mai sus cineva a descris la ce se datoreaza fumul cand toate restu sunt ok, a descris corect fenomenul, care se poate inlatura la un condus mai sportiv.

 

 

Sunteti culmea: au postat cativa POSESORI de diesel , incercari si rezultate, si tot ciupanezu le stie mai bine.

este adevarat ce ai spus tu lifestyle! perioada de timp de amestec este intr-adevar de ordinul milisecundelor, insa eu vroiam sa scot in evidenta faptul ca este o perioada''moarta'' de timp cand masina este normal sa dea fum negru

Link to comment
Share on other sites

baieti cred ca cea mai buna rezolvare e sa-i dai in gura ,, am fost pana la unguri si schimbam vitezele pe la 4000 rpm sau pana decupla ,am observat ca iese pa toba funingina ai dreptate LIFESTYLE trebuie dat in gura
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.