Jump to content

rezolvare fum 530d


Recommended Posts

Asta e problema multora care poate nu stiu ff bine cum functioneaza o masina: ceea ce 79lup ii zice "dat in gura" e de fapt o utilizare normala a masinii.Din acest motiv, toata lumea se poarta cu manusi cu masina, crezand ca-i face bine masinii sa nu o tureze. Nu a spus nimeni sa o duci in 4000 sau pe limitare mereu. Am spus-o mai sus: nici un regim subturat cum nici un regim supra turat nu face bine masinii. Intre e cel mai bine sa mergem. Si va rog nu mai faceti afirmatii categorice cu "orice diesel scoate fum negru", pt ca nu-i asa. Unde ati vazut acel fum, inseamna ca masina are probleme sau este condusa prost. Simplu! Eu v-am dat argumente de ce nu este asa. nici unul din ceilalti care o tineti sus si tare ca scoate fum nu ati venit cu un argument. chestia aia cu ECU care gandeste nu stiu cate sec. si intre timp mai scoate un pufait de fum negru tine de cascadorii rasului, ala nu-i argument.
Link to comment
Share on other sites

Si va rog nu mai faceti afirmatii categorice cu "orice diesel scoate fum negru", pt ca nu-i asa. Unde ati vazut acel fum, inseamna ca masina are probleme sau este condusa prost. Simplu!

Si cum ii sfatuiesti pe posesorii de diesel fara filtru de particule sa conduca in oras?

In Romania, cam orice oras mai marisor este aglomerat.

Link to comment
Share on other sites

cu viteza 1-a a 2-a si max a 3-a nu cu a 5-a la relanti..

 

Tu chiar crezi ca vorbesc prostii ? daca masina e varza da fum , daca masina e bun nu da fum numa daca e condusa in regim subturat.

Daca scoate un pic de fum negru, nu inseamna ca e varza. :twoup:

 

Daca circuli in aglomeratie, nu prea ai cum sa eviti asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
E-klasse-uri crem :twoup:

De alea "full option" cu "suport de servetele" in bord, comanda speciala ! :twoup:

 

Parerea mea ca super campionul la fum e 1.9 TDI cu variantele lui mai mult sau mai putin colorate in rosu, sau JTD-urile.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...
Ca sa nu mai deschid alt topic o sa scriu aici. Masina este seria 5 E60 525D din 2006, cu soft+dpf anulat. Am reconditionat turbo deoarece imi suna ca o "ambulanta", am schimbat filtre si uleiul (filtre man si ulei 5W30 BMW long life). Inainte imi scotea fum albastru dar acum parca scoate si mai mult fum. Chiar dupa ce pornesc dimineata si chiar dupa ce fac un drum mai scurt nu scoate asa mult fum, insa dupa ce se incalzeste motorul fumul e mai mare. A fost pusa masina pe tester, turbina ok (inca nu era reconditionata), injectoare ok in afara de unul care e mai slab dar in parametrii. Masina trage foarte bine, am mai observat pe un drum de autostrada ca la inceput a scos fum dar dupa ce am mers mai turat cu ea nu a mai scos. Ce ar putea sa fie problema?
Link to comment
Share on other sites

Verifica egr; fumul este albastru sau negru ca nu am inteles prea bine?

 

Daca este albastru si spui ca e si mai mult dupa ce ai reconditionat turbina.. verifica sa fie reconditionata ok. Daca este, schimba si filtrul epurator. Daca tot scoate.. cel mai probabil simeringuri/segmenti.

Daca este negru fumul e de la soft+dpf off.

Astea sunt doar cateva posibile cauze

 

Link to comment
Share on other sites

Fumul este albastru, turbina trebuie sa fie ok pentru ca nu mai suna si masina trage mai bine ca inainte (reconditionata la o firma serioasa). Filtrul epurator a fost schimbat, insa nu s-a mai pus cel de pasla ci modelul mai nou.
Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum pe autostrada, 80 km. Chiar cand am intrat pe autostrada a scos fum, se vedea in oglinda, dar dupa 1 km aprox deja nu mai scotea fum, oricum acceleram. Dupa ce am iesit de pe autostrada (dupa 40 km) am oprit sa vad daca scoate fum, iar scotea fum albastru la relantin. La intoarcere iar nu a scos fum, am mers si cu 200.
Link to comment
Share on other sites

Dimineata cand pornesc motorul scoate putin fum dar e alb nu albastru, un fel de condens cred. Dupa ce merg cu masina si se incalzeste incepe fumul albastru. Daca fac un drum scurt inca nu scoate fum. Regenerarea nu intra cand e in blana masina? Pare ca acest fum albastru sa aiba legatura cu incalzirea motorului... Edited by Hadess
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-a anulat corect DPF-ul din soft.. La fel am patit si eu, tot 530d.Dupa ce s-a refacut softul, gram de fum nu a mai scos (alb-albastrui).. Mie imi scotea la ralanti daca o lasam mult pornita , dupa ce incepeam sa merg cu ea, disparea incet.

Incearca sa mergi la altcineva sa iti anuleze DPF-u din soft asa cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

Nu ti-a anulat corect DPF-ul din soft.. La fel am patit si eu, tot 530d.Dupa ce s-a refacut softul, gram de fum nu a mai scos (alb-albastrui).. Mie imi scotea la ralanti daca o lasam mult pornita , dupa ce incepeam sa merg cu ea, disparea incet.

Incearca sa mergi la altcineva sa iti anuleze DPF-u din soft asa cum trebuie

 

 

Multumesc mult pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.