Jump to content

mufa debitmetru scoasa


Gully

Recommended Posts

In afara de cresterea consumului, din moment ce amestecul combustibil nu va fi cel optim, motorul nu are puterea normala.

 

pai si atunci cum se explica faptul ca ar putea trage mai bine cu debitmetru scos din functiune? sau debitmetrul stricat gatuie si mai mult motorul...

Link to comment
Share on other sites

Un debitmetru defect trimite date eronate despre volumul de O2 care intra in combustie deci amestecul va fi departe de optim. In momentul in care se scoate mufa de la debitmetru, calculatorul trece pe o varianta de avarie care insa se apropie de valorile reale. Faptul ca mie in momentul in care am scos mufa debitmetrului mi-a consumat doar cu 1l mai mult la 100km mi-a confirmat ca solutia de avarie e destul de bine optimizata.
Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

 

Nu iti dau dreptate.

Masina nu o sa traga la parametri maximi dar nu poti spune ca apesi acceleratia degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

nu pot sa spun din experienta proprie, inca, dar sunt destul de multi cei care spun ca, daca debitmetru e defect si ii scoti mufa, masina trage mai bine asa....

?????????

Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

nu pot sa spun din experienta proprie, inca, dar sunt destul de multi cei care spun ca, daca debitmetru e defect si ii scoti mufa, masina trage mai bine asa....

?????????

daca debitmetru e stricat , masina trage prost oricum...cu mufa scoasa ar trage si mai prost . logic nu ?

 

cu unul nou s-ar vede diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

nu pot sa spun din experienta proprie, inca, dar sunt destul de multi cei care spun ca, daca debitmetru e defect si ii scoti mufa, masina trage mai bine asa....

?????????

daca debitmetru e stricat , masina trage prost oricum...cu mufa scoasa ar trage si mai prost . logic nu ?

 

cu unul nou s-ar vede diferenta.

si atunci de ce se spune ca sa scoti mufa la debitmetru si asa iti dai seama daca e defect?

Link to comment
Share on other sites

Am scos si eu mufa de la debitmetru , trage mult mai bine decat cu debitmetru care cred ca mai mult ca sigur este stricat , parerea mea este ca nu trage mai prost cu mufa scoasa , intra pe un sistem de avarie din ce am auzit eu , sistem regalat de calculator ... sistem care calculeaza aproximativ bine amestecu dupa parerea mea da' nu cred ca e foarte bine sa mergi cu mufa scoasa , cu siguranta se deregleaza ceva la un moment dat , abia am achizitionat masina si nu am gasit manualul ei pe net , mi se aprinde un vas galben in stanga jos a bordului , daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce semnifica sau poate sa ma ajute cu un manual trimis pe adresa orleanug@yahoo.com as fi foarte recunoscator si ar mai fi un lucru , de unde pot achizitiona un debitmetru sau decat senzorul ( bosch ) , am mai citit pe forum da' mai astept sfaturi de unde as putea achizitiona . Multumesc .
Link to comment
Share on other sites

Un debitmetru defect trimite date eronate despre volumul de O2 care intra in combustie deci amestecul va fi departe de optim. In momentul in care se scoate mufa de la debitmetru, calculatorul trece pe o varianta de avarie care insa se apropie de valorile reale. Faptul ca mie in momentul in care am scos mufa debitmetrului mi-a consumat doar cu 1l mai mult la 100km mi-a confirmat ca solutia de avarie e destul de bine optimizata.

 

E o solutie de backup, nu avarie, a masinii care sa-i asigure functionarea in ciuda cazurilor in care unii proprietari decid ca sunt mai destepti decat inginerii de la BMW: ba scot joja de la ulei, ba mufa de la debitmetru, ba elimina EGRu' sau mai stiu eu ce minuni...

Daca spui ca e optimizata in sensul ca stie sa citeasca pozitia sensorului de acceleratie in corelatie cu turatia motorului, da, e gandita bine.

 

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

La E36 e altã mâncare de peºte.

 

daca debitmetru e stricat , masina trage prost oricum...cu mufa scoasa ar trage si mai prost . logic nu ?

cu unul nou s-ar vede diferenta.

 

Logic... ne-ai facut ! :twoup:

 

 

Pentru restul, exista search:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=30155&hl=

Link to comment
Share on other sites

ma ce tot atata galagie ptr nimic, daca debitmetru e dus, si scoti mufa merge mai bine masina, de ce ? nu avem documentatie sa stim ce se intampla daca nu este prezent debitmetru, dar daca debitmetru este prezent si defect, iti poate da 0 , permanent , ca debit de aer... si aia-ti sugruma masina
Link to comment
Share on other sites

In afara de cresterea consumului, din moment ce amestecul combustibil nu va fi cel optim, motorul nu are puterea normala.

 

pai si atunci cum se explica faptul ca ar putea trage mai bine cu debitmetru scos din functiune? sau debitmetrul stricat gatuie si mai mult motorul...

 

Pentru ca atunci cand debitmetrul este defect, amestecul combustibil nu este optim.

 

A explicat BoBo foarte bine, solutia de back-up este folosita atunci cand scoti mufa.

 

Insa n-am prea mare incredere in testul asta cu mufa scoasa.

 

BUN - s-a rezolvat...astia cu probleme la debitmetru scoateti mufa fratilor !!!!!!!!!!!!

nu ie nevoie di debitmeter

merge mai bine ca inainte !!! bafta maxxx :twoup: :twoup:

 

 

:D :D :D

Pai este nevoie.

 

Cu mufa scoasa nu va merge la fel de bine ca si cu un debitmetru bun.

 

Iar consumul va fi un pic mai mare.

 

Ar fi culmea ca debitmetrul sa fie inutil. :)

Link to comment
Share on other sites

Motorul are nevoie de 3 paramentri ca sa mearga: cantitatea de aer admis, temperatura lui si pozitia vibrochenului. Restul sunt senzori de corectie sau de siguranta, fara de care poate functiona in mod limitat. In cazul sistemelor fara debitmetru informatia e generata din coroborarea datelor de la MAF (senzor presiune in galeria de admisie) si TPS (senzor pozitie clapeta acceleratie).

 

Debitmetrul e un senzor esential din punctul asta de vedere, iar informatia ce provine de la el e de neinlocuit. In lipsa ei, ECU incearca sa dozeze aproximativ combustibilul injectat dupa citirile altor senzori, cum ar fi sonda lambda, insa dozarea nu e la fel de precisa si rapida. Modul asta e "de backup" si nu prea e recomandabil sa mergi asa, functionarea cu amestec prea bogat sau mai ales prea sarac duce la uzura prematura a componentelor.

 

Daca motorul merge mai bine cu mufa scoasa inseamna ca debitmetrul sigur e defect, in mod normal ar trebui sa mearga putin mai prost cu debitmetrul deconectat. Depinde acum si in ce stare e catalizatorul si sonda lambda in comparatia asta.

Edited by razvanfatu
Link to comment
Share on other sites

BUN - s-a rezolvat...astia cu probleme la debitmetru scoateti mufa fratilor !!!!!!!!!!!!

nu ie nevoie di debitmeter

merge mai bine ca inainte !!! bafta maxxx :twoup: :twoup:

 

 

:D :D :D

 

 

Ti-a picat pana acum debitmetrul sau vorbesti din intuitie?

Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a picat un debitmetru, si ce am spus in topicul asta, am spus din experienta mea.

Din cauza ca eu am E36, e posibil, intr-adevar, sa nu pic pe "subiect"!

 

Dar, oricum, orice masina ar fi, daca merge prost cu debitmetru conectat si merge bine cu el deconectat sunt sigur ca ar merge mai bine cu unul nou (sau macar bun)!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.