Jump to content

DIY: schimbare final stage resistor clima e46, piesa cu tepi, ariciul


at_b

Recommended Posts

Da,asa este,nu e aftermarket...pana una-alta ar trebui creat un topic undeva,de catre cineva care sa cunoasca mai bine eventualele defectiuni,defecte de fabricatie,de proiectare ale pieselor de pe e46 care apar dupa un anumit timp/nr.de km,m-am exprimat putin mai nerealist,dar ar fi f.util,pentru totii posesorii care am schimbat multe piese de e46 si care avem grija de ele dintr-o pasiune sa zicem asa "nebuneasca",in viziunea generatiilor mai vechi :twoup:..dar sunt multumit ca schimb,cumpar si merg pe banii mei aceste piese,deci reprosuri batranesti nu au cum sa apara :)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Fratilor am si eu aceeasi problema ca voi cu tampenia asta de piesa "arici" cred :-?? ca imi mere in continuu` ventilatia si de scot cheia din contact.. sunt nevoit sa scot siguranta de 40 de amperi din tablou in fine,multi vreti sa vedeti poze mai detaliate cu aceasta operatie,adica schimbarea piesei cu tepi .. eu cred ca aici puteti vedea mai bine totul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
De aia intreb ca face asa de cand am masina(de 3 ani) si tomna a observat ca dupa oprire intr-o parcare opresc motorul, scot cheia din contac, caut ceva acte si observ ca mai sufla una vantilatia. S-a turat pana la maxim si s-a oprit. Asta am observat de 2 ori in interval de 3 luni. Cred ca este pe duca... Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

am reusit si eu sa schimb piesa cu tepi...m-am chinuit putin dar am reusit...cea mai grea parte e pozitia pe care o ai cand scoti piesa...vreo 3 carcei si amorteala crunta dar merita...bafta celor ce vor sa o schimbe

 

 

salut baieti,

 

eu am o alta problema, dar legata tot de ventilatie.

 

la mine cand comut aerul pe gurile de aerisire de la baza parbrizului, cele din bord sau cele de la picioare..... aerul este "suflat" DOAR pe gurile din bord.

acelasi lucru si daca apas pe AUTO la clima sau pe degivrare parbriz....

 

ce poate fi?

 

merci!

Link to comment
Share on other sites

help please!

 

salut baieti,

 

eu am o alta problema, dar legata tot de ventilatie.

 

la mine cand comut aerul pe gurile de aerisire de la baza parbrizului, cele din bord sau cele de la picioare..... aerul este "suflat" DOAR pe gurile din bord.

acelasi lucru si daca apas pe AUTO la clima sau pe degivrare parbriz....

 

ce poate fi?

 

merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
poate o sa va para comic. Am avut pina acum 2 e46, ambele aceeasi problema. Piesa cu tepi. La unul a trebuit sa o cumpar la celalalt am reparat-o, dar daca va zic cum o sa radeti de mine. Mi-a spus cineva sa o scot si sa o fierb pina da apa in clocot 10 minute. Am zis ca glumeste. Zis si facut, am fiert-o si surpriza si-a revenit. La primul e46 a mai mers 2 zile, la al doilea merge de 1 an. Deci merita incercat. :)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

de dimineata nu a mai pornit masina, am ramas fara baterie, nu a mai fost pornita de vineri si luni a pornit iar azi la o zi nu a mai pornit, dupa ce am pornito cu alta baterie si am oprit in oras am observat ca mergea ventilatia singura, pornea 10-30 secunde se oprea si pornea iar, cred ca este problema cu regulatorul de turatie (piesa cu tepi)

pe mine ma intereseaza ce siguranta sa scot sa nu-mi mai plece ventilatoru aiurea sa-mi consume bateria

 

stie cineva care este siguranta? bmw e46 diesel

 

am scos sigurantele 18, 31,32 parca si se opreste clima dar ventilatoru tot merge singur....

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut...pentru cei care au probleme cu piesa asta pacatoasa cu tepi :)

 

http://www.xoutpost....or-fix-diy.html

 

la mine a mers smecheria, probabil se incing piciorusele tranzistorilor si se dezlipesc, la mine se vedeau ca este fisurat cositorul in jurul picioruselor

 

am si 3 luni de teste si nu mai am nici o problema, merge perfect, ramasesem si fara baterie in noiembrie din cauza lor, mergea aeroterma singura

 

cand am vrut sa cumpar o piesa noua mi-a cerut 350lei, pentru cine intampina probleme il ajut daca este din Ploiesti

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Am si eu o intrebare legat de piesa cu tepi, cateodata ventilatorul merge cateodata nu merge si nu porneste compresorul la aerul conditionat, presiunea la freon a fost verificata, este ok, poate sa fie din FSU si treaba cu compresorul sau numai ventilatorul?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o intrebare legat de piesa cu tepi, cateodata ventilatorul merge cateodata nu merge si nu porneste compresorul la aerul conditionat, presiunea la freon a fost verificata, este ok, poate sa fie din FSU si treaba cu compresorul sau numai ventilatorul?

 

cred ca numai ventilatoru, nu stiu sigur

Link to comment
Share on other sites

salut, Am un bmw e46 318i din 99. De cand am cumparato(2008) aeroterma imi mergea in valuri pana acum cateva zile cant a picat de tot, am dato jos piesa cu tepi iam cositorit cele 6 picioruse si merge mai bine k la inceput :thumbsup:

post-36137-0-19492200-1334909701_thumb.jpg

Edited by buzau
Link to comment
Share on other sites

salut, Am un bmw e46 318i din 99. De cand am cumparato(2008) aeroterma imi mergea in valuri pana acum cateva zile cant a picat de tot, am dato jos piesa cu tepi iam cositorit cele 6 picioruse si merge mai bine k la inceput :thumbsup:

 

mai bine sau bine? la mine sa rezolvat problemathumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare !!

Am un e46 din '98 si are o problema la clima, la inceput credeam ca trebuie freon, am incarcat instalatia (avea 600 ml), i-am facut o diagnoza la clima si compresorul porneste, sigurantele sunt bune, in schimb nu-mi pornea ventilatorul, am cumparat ventilator nou, l-am cuplat la mufa si nici asta nou nu porneste, nu-mi baga freon deloc, am dus-o la cineva care se pricepe in domeniu si la o prima parere a zis ca una din tevi de la instalatia de freon, ar trebui sa fie foarte rece, ceea ce la mine nu era, acum pana maine dimineata cand am programare la specialist, poate primesc ceva sfaturi de la voi...

Multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.