Jump to content

Incuiat p-afara, fara baterie!


NRGY

Recommended Posts

Problema:

 

Am scos bateria sa o pun la redresor (n-am mai folosit masina ceva timp). Am incuiat frumos toate usile, am inchis capota (am bateria la motor) si am intrat linistit in casa cu baterie cu tot.

 

Azi, cand sa pun bateria, stupoare! N-am reusit sa descui masina. Invart de cheie in usa, nimic! Cum mai deschid eu capota ca sa-mi bag bateria?! Chiar asa, sa nu functioneze iala aia fara curent?! Portbagajul am reusit sa-l deschid da` nu comunica cu habitaclul.

 

Sa fie spargerea unui geam si intrarea prin efractie in propria-mi masina singura solutie?!

 

De capota stiti ceva? Pot sa o fortez cumva?

 

Pls help pana nu-mi sparg singur masina :twoup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema:

 

Am scos bateria sa o pun la redresor (n-am mai folosit masina ceva timp). Am incuiat frumos toate usile, am inchis capota (am bateria la motor) si am intrat linistit in casa cu baterie cu tot.

 

Azi, cand sa pun bateria, stupoare! N-am reusit sa descui masina. Invart de cheie in usa, nimic! Cum mai deschid eu capota ca sa-mi bag bateria?! Chiar asa, sa nu functioneze iala aia fara curent?! Portbagajul am reusit sa-l deschid da` nu comunica cu habitaclul.

 

Sa fie spargerea unui geam si intrarea prin efractie in propria-mi masina singura solutie?!

 

De capota stiti ceva? Pot sa o fortez cumva?

 

Pls help pana nu-mi sparg singur masina :twoup:

hei, nu fi nebun sa spargi geamul sau cine stie ce altceva...

incearca sa ii dai curent prin semnalizatoarele laterale (LUCAS)... il scoti, detasezi plasticul galben, pui 2 fire de la bateria incarcata pe lamelele unde intra beculetul si apoi incearca usile... chiar daca circuitul nu e inchis (lipsindu-ti bateria) e posibil sa reusesti...

bafta !

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Mi-e frica ca poate ard tot circuitul de semnalizare cu amperajul mare al bateriei. Adica firele alea sunt subtiri si nu stiu daca o sa duca sarcina direct din baterie. Parca sunt facute sa duca 10A. Sa ma risc? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

pai ai 2 variante:

dai narile jos si ai acces la surubelele care tin incuietorile capotei...

sau ...

am vazut p-aici pe astia care ridica masini parcate aiurea....cu o pana de lemn sau plastic bagi la usa din fata sus langa stalp, intre usa si cheder, se cracaneaza usa putin si cu o sarma otelita incerci sa tragi de maner...nu ai cum sa nu reusesti...astia aici in 10 secunde deschid absolut orice masina...tu banuiesc ca intr-un minut...

succes... :twoup:

nu vorbesc vorbe :D

asa ca atasej cateva poze :twoup: :D

Edited by manolica1
Link to comment
Share on other sites

Mi-e frica ca poate ard tot circuitul de semnalizare cu amperajul mare al bateriei. Adica firele alea sunt subtiri si nu stiu daca o sa duca sarcina direct din baterie. Parca sunt facute sa duca 10A. Sa ma risc? :D

nu are nimic, nu se ard firele, stai linistit... tu trebuie sa faci intr-un fel sa induci curent in instalatia electrica, iar Lucasurile sunt printre singurele posibilitati disponibile la indemana, fara batai de cap.

eu am descuiat mai multe masini prin semnalizatoarele laterale si nu s-a intamplat nimic deosebit... toate aveau bateria descarcata, insa era totusi la locul ei :twoup:

incearca pt ca nu ai ce pierde.... singurul element care ma duce cu gandul la insucces este faptul ca, totusi, circuitul electric este incomplet din cauza lipsei totale a bateriei...

succes maxim !

asteptam vesti...

:twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Cum naiba nu merge din cheie, nu e mecanica incuietoarea ? Macar usa soferului ar trebui sa se deschida.... :twoup:

E mecanica....da degeaba daca nu stie omul....

 

LE: Si portbagajul e mecanic....

 

 

LE2: Prin absurd sa zic ca iti este stricat mecanismul la usa soferului. Poti sa deschizi capota in felul urmator: Iei o surubelnita mai subtire si mai finuta si scoti "narile". Cauti ceva ca un carlig si te uiti atent ca se vad cablurile care duc la incuietorile de la capota si tragi cu putere de ele. Sunt 2 unu pe stanga si unu pe dreapta, cel de pe dreapta e un pic ( un pic mai mult) mai greu de tras s-ar putea sa ai nevoie de o surubelnita ca sa fortezi un pic incuietoarea....nu se intamplamai nimic. Asa mi-au deschis capota in service cand mi s-a rupt cablul :twoup:

 

Bafta.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

pai ai 2 variante:

dai narile jos si ai acces la surubelele care tin incuietorile capotei...

sau ...

am vazut p-aici pe astia care ridica masini parcate aiurea....cu o pana de lemn sau plastic bagi la usa din fata sus langa stalp, intre usa si cheder, se cracaneaza usa putin si cu o sarma otelita incerci sa tragi de maner...nu ai cum sa nu reusesti...astia aici in 10 secunde deschid absolut orice masina...tu banuiesc ca intr-un minut...

succes... :twoup:

nu vorbesc vorbe :D

asa ca atasej cateva poze :twoup: :D

esti sigur ca la e46 trece ceva in interiorul habitaclului si se mai si "cracaneaza" usa ??? eu stiu ca dimpotriva, asa ceva nu merge facut...

@NRGY: hai sa vedem ce reusesti sa faci, si daca nu merge deloc, iti dau eu numarul de telefon al unor prieteni de la SMURD :D

 

banuiesc ca ai incercat deja sa descui cu cheia usa de la sofer...

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca ai incercat deja sa descui cu cheia usa de la sofer...

Eu nu cred ca a incercat calumea....n-am vazut sa se strice ala la nimeni :twoup: In schimb am vazut multi care nu stiau de el :twoup:

 

LE: IN schimb daca inainte sa scoti bateria ai inchis masina din telecomanda, poti deschide mecanic doar portiera de la sofer, celelalte nu se deschid nici macar pe dinauntru....asta ca sa nu faci prostia sa mai spargi vreun geam :D

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Problema:

 

Am scos bateria sa o pun la redresor (n-am mai folosit masina ceva timp). Am incuiat frumos toate usile, am inchis capota (am bateria la motor) si am intrat linistit in casa cu baterie cu tot.

 

Azi, cand sa pun bateria, stupoare! N-am reusit sa descui masina. Invart de cheie in usa, nimic! Cum mai deschid eu capota ca sa-mi bag bateria?! Chiar asa, sa nu functioneze iala aia fara curent?! Portbagajul am reusit sa-l deschid da` nu comunica cu habitaclul.

 

Sa fie spargerea unui geam si intrarea prin efractie in propria-mi masina singura solutie?!

 

De capota stiti ceva? Pot sa o fortez cumva?

 

Pls help pana nu-mi sparg singur masina :twoup:

 

 

am patit la fel cu un e34. nu am inteles exact de ce nu mai mergea cu cheia...era ceva din cauza unui sistem electromagnetic parca..

mi-a desfacut-o unul prin varianta lui manolica>ridici chederul de la usa soferului cu o surubelnita si bagi o sarma indoita la capat inspre sistemul de inchidere al usii si agati ceva pe acolo ridicand de sarma. probabil ca te vei chinui putin...

succes

am

Link to comment
Share on other sites

esti sigur ca la e46 trece ceva in interiorul habitaclului si se mai si "cracaneaza" usa ??? eu stiu ca dimpotriva, asa ceva nu merge facut...

@NRGY: hai sa vedem ce reusesti sa faci, si daca nu merge deloc, iti dau eu numarul de telefon al unor prieteni de la SMURD :twoup:

intra ea apa, d-apai o pana de plastic.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

:twoup:)

 

Am incercat cu cheia (citisem chiar si de o varianta de "manual open procedure" valabila pe E32 - ca trebuie sa ridici manerul in timp ce invarti de cheie), deci am incercat tot ce era posibil cu cheia. Usa soferului e singura cu incuietoare. Poate am si nenorocul sa se fi stricat si chestia de deschis mecanic (deh, o nenorocire nu vine niciodata singura) sau nu merge decat electric - cert e ca nu se deschide cu cheia.

 

Am dat "narile" la o parte azi de dimineata (manevra recomandata de cei de la Bavaria) si am cautat cablul. E imposibil, accesul mi-e restrictionat de niste plasticuri puse bine p-acolo incat nu pot sa ajung la nimic (si plasticurile alea nu vad de unde incep ca sa cumva sper ca le pot scote).

 

M-am uitat la spatiul dintr usa si stalp. Cu toate ca lasa apa sa intre, nush ce altceva s-ar mai putea strecura pe acolo :twoup:

 

Am sa incerc sa-i dau curent prin semnalizari cum mi-a sugerat XXL dar sa se opreasca ploaia asta ca mi-e frica sa nu ma curentez :D Si scuze ca n-am mai urmarit topicul dar am dormit ca am fobie fata de ploaie si trasnete :D)

 

Va multumesc pentru toate sugestiile. Daca mai aveti, sunt numai ochi :D

Link to comment
Share on other sites

urci masina pe doua rampe si te bagi sub ea. Dai scutul jos, iei doi clesti de pornit si alimentezi pe blocul motor (-) si plusul il pui la electromotor sau la alternator pe partea de alimentare. Rogi pe cineva sa deschida usa.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:twoup:)

 

Am incercat cu cheia (citisem chiar si de o varianta de "manual open procedure" valabila pe E32 - ca trebuie sa ridici manerul in timp ce invarti de cheie), deci am incercat tot ce era posibil cu cheia. Usa soferului e singura cu incuietoare. Poate am si nenorocul sa se fi stricat si chestia de deschis mecanic (deh, o nenorocire nu vine niciodata singura) sau nu merge decat electric - cert e ca nu se deschide cu cheia.

 

Am dat "narile" la o parte azi de dimineata (manevra recomandata de cei de la Bavaria) si am cautat cablul. E imposibil, accesul mi-e restrictionat de niste plasticuri puse bine p-acolo incat nu pot sa ajung la nimic (si plasticurile alea nu vad de unde incep ca sa cumva sper ca le pot scote).

 

M-am uitat la spatiul dintr usa si stalp. Cu toate ca lasa apa sa intre, nush ce altceva s-ar mai putea strecura pe acolo :twoup:

 

Am sa incerc sa-i dau curent prin semnalizari cum mi-a sugerat XXL dar sa se opreasca ploaia asta ca mi-e frica sa nu ma curentez :D Si scuze ca n-am mai urmarit topicul dar am dormit ca am fobie fata de ploaie si trasnete :D)

 

Va multumesc pentru toate sugestiile. Daca mai aveti, sunt numai ochi :D

Cum, nu ai reusit sa le indoi ca sa bagi ceva pe acolo ? La e39 sunt moi si poti umbla cu usurinta...si isi revin la loc.

Link to comment
Share on other sites

Pe rampa nu am cum sa o urc, e parcata intr-un spatiu cam greu accesibil, deh, nu m-am gandit :twoup:

 

duxter, sunt rigide plasticele astea si chiar n-am vazut pe unde trece cablul ala. Nu ma indoiesc ca cineva priceput ar putea sa-l gaseasca, dar eu nu sunt priceput :twoup:

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu si BoBo: mda, ar fi trebuit sa mearga cu cheia, dar cine stie ce probleme mai sunt pe-acolo...

 

@NRGY: incearca totusi si varianta cu alimentarea prin semnalizare, daca nu merge mai discutam !

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Credeti-ma cand spun: am incercat cheia in toate ipostazele posibile si imposibile. O cheie m-a dus si pe mine capul sa-nvart :twoup: Nu merge si pace.

 

De dimineata ma pun sa trag de semnalizare. Sa vedem :twoup: Daca nu si nu, o consider un capitol incheiat si-mi iau bicicleta :D

Link to comment
Share on other sites

Credeti-ma cand spun: am incercat cheia in toate ipostazele posibile si imposibile. O cheie m-a dus si pe mine capul sa-nvart :twoup: Nu merge si pace.

 

De dimineata ma pun sa trag de semnalizare. Sa vedem :twoup: Daca nu si nu, o consider un capitol incheiat si-mi iau bicicleta :D

vad ca esti din Bucuresti, daca nu reusesti nici cu curent prin semnalele laterale, da-mi de stire ... o rezolvam noi cumva !

Link to comment
Share on other sites

Cine credeti ca a vazut azi lumea printr-un geam de BMW, din interior? :twoup:))))))

 

Am scos semnalizarea de pe lateral stanga (multumesc B50XXL) si am legat la soclul ramas liber ceva fire smulse dintr-un cablu de retea si legate la baterie. Astfel am alimentat jmecheria si am reusit sa deschid masina cu cheia :twoup: Intr-un final am montat si bateria la loc si am si geamurile intacte :D

 

Deci XXL iti raman dator :D Si tuturor celorlalti care au incercat sa ma ajute.

 

Toata stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.