Jump to content

Incuiat p-afara, fara baterie!


NRGY

Recommended Posts

cam tardiv, nu vreau sa enervez inutil pe nimeni, dar se pare ca e bine sa nu va indragostiti de telecomanda si mai trb sa mentineti in stare de functionare si inchiderile mecanice. gresat / folosit macar o data pe saptamana.

 

UNU! - vezi ca se da o gaura de 3-4 mm pe sub numar, e un topic.

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

cam tardiv, nu vreau sa enervez inutil pe nimeni, dar se pare ca e bine sa nu va indragostiti de telecomanda si mai trb sa mentineti in stare de functionare si inchiderile mecanice. gresat / folosit macar o data pe saptamana.

 

UNU! - vezi ca se da o gaura de 3-4 mm pe sub numar, e un topic.

 

 

aici, avantaj net, e38 : portiunea din portbagaj unde se prinde numarul e din abs(plastic). probabil si la alte modele e la fel.

Link to comment
Share on other sites

cam tardiv, nu vreau sa enervez inutil pe nimeni, dar se pare ca e bine sa nu va indragostiti de telecomanda si mai trb sa mentineti in stare de functionare si inchiderile mecanice. gresat / folosit macar o data pe saptamana.

 

UNU! - vezi ca se da o gaura de 3-4 mm pe sub numar, e un topic.

 

 

aici, avantaj net, e38 : portiunea din portbagaj unde se prinde numarul e din abs(plastic). probabil si la alte modele e la fel.

Link to comment
Share on other sites

La mine se deschide usa fara nicio problema. Dar am bateria in portbagaj si nu merge yala... nu intra cheia deloc... ori a fost schimbat ori nu stiu ...

 

Da-mi thread-ul pls !

 

daca se deschide usa, deschizi capota motor, si-i dai curent cu clesti / fire si alta baterie. si nu mai mutilezi nik. si dupa, faci o revizie / check-up la toate yalele...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca daca ramai fara curent se poate deschide masina in felul urmator:

se tine ridicat manerul portierii si se rasuceste cheia spre stanga (este un fel de "self mode")

Da, dar nu merge la toate modelele. Şi e safe mode.

Exact cum zice brownshark, intri ĂŽn maşină, deschizi capota şi legi bateria la - şi +, ĂŽn locurile prevăzute. E ca şi cum ţi-ar da altă maşină curent..

Edith:

@unu!

De fapt, tu spui că nu-ţi potriveşte cheia ĂŽn yală?

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca daca ramai fara curent se poate deschide masina in felul urmator:

se tine ridicat manerul portierii si se rasuceste cheia spre stanga (este un fel de "self mode")

Da, dar nu merge la toate modelele. ÂŞi e safe mode.

Exact cum zice brownshark, intri ĂŽn maÂşinĂŁ, deschizi capota Âşi legi bateria la - Âşi +, ĂŽn locurile prevĂŁzute. E ca Âşi cum Ăži-ar da altĂŁ maÂşinĂŁ curent..

Edith:

@unu!

De fapt, tu spui cĂŁ nu-Ăži potriveÂşte cheia ĂŽn yalĂŁ?

 

Da. Nu merge cheia in yala de la portbagaj. Pai stai asa ca nu prea am inteles cum ii dau curent daca am bateria in portbagaj. Unde leg clestii ?

 

Usa o deschid fara probleme si capota la fel

Link to comment
Share on other sites

ai o borna la motor, in stanga sus(pe partea soferului), e acoperita cu un plastic cu un + mare pe ea. Cateodata plasticul ala cu care e acoperita lipseste, dar arata chiar ca o borna din care pleaca multe cabluri si in capat are un fel de piulita mare, numai buna sa agati un "crocodil" de ea. :twoup:

 

Minus il legi la masa, eu de obicei il leg de marginea de la vanos, e un fel de uereche pe acolo. Bine eu de obicei dau curent, doar odata am fost primitor.. :) am ramas fara baterie dupa ce a stat portbagajul intredeschis 3 zile cu luminita aia de kkt aprinsa..

Si da, cel putin pana la e38 sigur normal ai un failsafe mecanic care functioneaza cum s-a descris mai sus. Cu manerul tras in sus, invarti de cheie spre stanga la maxim.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am spus si mai sus, mai demult, e o solutie simpla, mai ales cand ai capota motor inchisa (daca e deschisa alegi solutia propusa de @DOMI):

 

- desfaci un lucas de semnalizare de pe aripa (e f.usor)

- alimentezi lamelele cu 12V de la o baterie (ca sa iti intre curent in instalatia electrica)

- apoi click! pe butonul de deschidere portbagaj si... burgunde ! se deschide...

 

la fel se face si cu butonul de deschidere usi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai si daca am borna la indemana nu e mai "sanatos" sa-i dau curent ? Peste o ora si ceva ies afara si incerc sa o pornesc daca nu ii dau curent prin lucasuri. Va tin la curent :twoup:

Sunt 2 situaĂžii:

1. Bateria e ĂŽn compartimentul motor Âşi nu ai acces ĂŽn maÂşinĂŁ (sau alt motiv pt care sĂŁ nu poĂži) sĂŁ deschizi capota.

2. Ai bateria ĂŽn portbagaj Âşi nu ĂŽl poĂži deschide.

Pt. 1, se aplicĂŁ faza cu lucas-urile.

Pt. 2, se aplicĂŁ faza cu datul de curent prin bornele prevĂŁzute ĂŽn compartimentul motor.

 

cand deschizi portbagajul... poate gasesti 2 geamantane cu chinezi in ele. :)

Sau pe Elodia..

Link to comment
Share on other sites

Pai si daca am borna la indemana nu e mai "sanatos" sa-i dau curent ? Peste o ora si ceva ies afara si incerc sa o pornesc daca nu ii dau curent prin lucasuri. Va tin la curent :twoup:

 

 

cate chei ai la masina?

nu forta dechiderea portbagajului cu cheia: risti sa o rupi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
pai ai 2 variante:

dai narile jos si ai acces la surubelele care tin incuietorile capotei...

sau ...

am vazut p-aici pe astia care ridica masini parcate aiurea....cu o pana de lemn sau plastic bagi la usa din fata sus langa stalp, intre usa si cheder, se cracaneaza usa putin si cu o sarma otelita incerci sa tragi de maner...nu ai cum sa nu reusesti...astia aici in 10 secunde deschid absolut orice masina...tu banuiesc ca intr-un minut...

succes... :twoup:

nu vorbesc vorbe :)

asa ca atasej cateva poze :) :twoup:

 

Nu la BMW, merge la masini cu tabla mai subtire si ale caror usi "acopera" caroseria, sa poti baga pana pe sus nu prin lateral. La BMW intra in interior deci nu ai unde sa bagi nici o pana. Personal am vazut pe unul de la remorcari care face smecheria asta la un fiat. Nu arata prea bine operatiunea...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
eu am patit-o cand am inchis portbagajul ,am uitat sa conectez mufa de minus la baterie , am inchis masina si nu mai puteam sa intru in ea.Butucul de la sofer nu mergea cu cheia , baterie nu aveam si singura metoda a fost contact + pe alternator si minus de pe caroserie ,in timpul asta am apasat pe buton si s-a descuiat masina.
Link to comment
Share on other sites

eu am patit-o cand am inchis portbagajul ,am uitat sa conectez mufa de minus la baterie , am inchis masina si nu mai puteam sa intru in ea.Butucul de la sofer nu mergea cu cheia , baterie nu aveam si singura metoda a fost contact + pe alternator si minus de pe caroserie ,in timpul asta am apasat pe buton si s-a descuiat masina.

Pai si cum ai ajuns tu la + de pe alternator? Aveai capota deschisa?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.