Jump to content

BMW Vechi 90-94


CrazyB

Recommended Posts

Salut,

 

Sper ca am postat unde trebuie. Dupa cum se vede sint nou, m-am inregistrat ca vreau si eu cateva detalii referitor la o masinuta veche, si unde altundeva as putea gasi raspunsuri mai competente daca nu aici !?

 

Am un capital f mic din care vreau sa-mi cumpar o masina, bmw evident, nu stiu daca este sau nu o problema asta dar nu stiu mare lucru despre aceste masini inafara ca sint puternice si ca imi plac foarte mult cum arata.

 

Vreau sa stiu daca ar fi rentabil sa-mi cumpar un bmw la vreo 3500-4000 euro. Din ce am vazut la banii astia gasesc de prin 90-95 cu peste 200mii km. Intrebari ar fi mai multe dar intai sa spun ce as dorii eu de la ea.

 

Sa aibe un consum de 10% (cu toate ca la asa vechime nu cred ca mananca doar atat vreuna, prin buc) si f important sa nu bag banii in ea in fiecare luna ca se rupe ceva la ea.

 

Intrebarile ar fi:

 

Merita cumparata o asa masina ?

 

Costa mult intretinerea ei ?

 

Piesele sint ieftine ?

 

Pot merge linistit ca nu se rupe ceva la ea ?

 

Ca info am condus o dacie 1310 un an, un matiz tot c`am asa, si un logan de la munca de 4 luni. Nu stiu cat de relevanta este aceasta informatie dar am zis cat sa fie pt o idee.

 

Rog pe posesori sau pe cei care au avut sa-mi raspunda si daca e nevoie sa si mai completeze cu ceva. Si pe cei care isi permit mai mult si au chef de caterinca sa se abtina.

 

Multumesc frumos !

Edited by CrazyB
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa gasesti o masina intretinuta (piese inlocuite la timp) si oricum tre sa mai ai alocati niste bani pentru prime reparatii.

 

Probabil ca merita.

 

Intretinerea nu costa mult, am auzit ca la Renault-uri costa mult mai mult de ex.

 

Piese sunt si ieftine si mai scumpe, unele sunt chiar originale BMW ieftine si nu merita sa pui altceva. Altele foarte scumpe gen pompa servo, daca iti pica, le poti inlocui cu SH. Oferta este foarte mare. In general piesele ieftine nu vor tine prea mult, si ar fi bine sa alegi ca producatori firme nemtesti.

 

Dupa parerea mea, poti merge linistit daca stii ca sunt schimbate filtrele, uleiul, termostatul, pompa de apa, pompa de benzina (din experienta mea cu E34, adica seria 5). Nu trebuie uitat ca si amortizoarele sunt totusi consumabile si ele mai trebuie schimbate etc. Schimb ulei / filtre la 9-10 mii de km.

 

Daca conduci BMW din 95, multe masini din 2001-2003 o sa ti se para porcarii.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

CrazyB, primul meu BMW a fost un e34 520i din 1992. Daca te orientezi catre seria 5 din acea perioada este de preferat sa aiba motorul M50, adica cu 24v, eventual vanos. 520i E34 motor M5 6 in linie are 150CP fata de M30 (parca), care are 129CP si o tehnologie mai invechita (asta este doar un exemplu). Cred ca se aplica si la seria 3 algoritmul asta. Cauta sa fie minim 1992 oricum si eventual daca e seria 5, motor de 2,5.

 

Pentru mine a meritat fiecare km facut cu masina aia, de aia acum tot BMW am...

 

De picat, nu imi aduc aminte sa fi picat decat pompa de benzina imediat cum am cumparat-o, in rest am schimbat eu pentru linistea mea, bucsi, amortizoare, consumabile (evident) etc. etc.. pana la urma o ai asa cum o intretii, daca cel dinaintea ta nu a intretinut-o asta nu inseamna ca este o masina "proasta"...

 

Piesele nu sunt ieftine, raportat la vechimea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Deci in jur de 13-16 are consumu.

 

Pana la urma trebuie sa ma gandesc bine ce fac daca nici piesele nu sint asa ieftine si din cate am vazut eu majoritatea sint destul de alergate si prea putine sint intretinute.

 

Vazusem la 3500 euro pe un site un 318 din 91 si un 316 din 92 pe la 3100, ambele arata sa fie ingrijite. Dar o sa ma mai uit sa vad ce mai gasesc in banii astia.

 

Multumesc pentru raspunsuri !

Link to comment
Share on other sites

aici poti vedea ce mi-am adus cu un buget la fel de mic ca al tau.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry431525

 

si aici poti vedea ce se intampla acum.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry479557

 

oricum nu-mi pare rau de ce am facut. imi place masina si cred doar ca nimeni nu a depistat problema. despre piese ce sa zic? la o masina de varsta asta oricum vei mai avea cheltuieli. piesele nu mi se par mult mai scumpe de4cat la alte marci. din experienta mea pot sa-ti spun ca la renault si peugeot nu mi s-a parut f ieftin. toti posesorii de bmw-uri vechi cu care am vorbit mi-au spus ca piesele la bmw cad greu. in legatura cu rar-ul o sa-ti pot spune mai multe pe 8 sept cand sunt programat. pe talon scrie euro2 dar ma pot astepta la surprize din cate am auzit. parerea mea e ca nu merita sa iei masina asa veche din romania. am vazut cel putin 10 si in afara de faptul ca cereau exagerat fata de pretul din germania, erau terminate. aratau impecabil unele la prima vedere pt un novice dar cand se uita un mecanic isi punea mainile in cap. parerea mea ia-o din germania. poti veni cu o masina buna si cu care sa-ti faca placere sa mergi desi e veche. bafta

Link to comment
Share on other sites

iti iei masina buna din afara la bani astia!eu mi-am adus un e 34 din 94,cu de toate fara piele!!a fost masina de femeie,defectul principal e foarte zgriata dar asta se rezolva,bandouri dezlipite pe usi si dastea!masina are carte service,tot schimbat numai la bavaria!!stare super buna,ma duce cu inmatriculareasi cu o polishare,cu filtre si ulei,un pivot care e slabutz si distributia pe care o schimb maine la vreo 4000!!deci tu ce zici?????i-ati de afara,dar sa nu te duci singur,ia un cunoscator de masini si bineinteles de germana!!!sal si sa te vedem cu masina!!!
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti, multumesc pentru info si pareri ! :twoup: Aveti masini nervoase si frumoase ! Pacat pentru problemele care le`ati intampinat dar toatte se rezolva !

 

Pana la urma asa o sa fac, ma duc afara sa-mi iau, nu cred ca merita sa iau de la noi, alergate si rupte majoritatea. Inca o intrebare, cat mar duce inmatriculatu la noi ? Am vazut ca pana intr-o mie cu tot cu drum.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
n-are nici un rost sa iei 316,diferenta de consum e foarte mica,piesele sunt aproape la fel ca pret,dar diferenta o sa fi evidenta,ca putere,o sa te ajute altfel un 1.8,mai ales in depasiri!!316 e un fel de 518,adica puturos pentru o caroserie de bmw,dar acu iti iei ce vrei,depinde si ce vrei de la ea!!
Link to comment
Share on other sites

Cade atunci 316-le.

 

Care este treaba cu is-u ? Am vazut i, ti, tds, simplu 318. Ce inseamna fiecare ? Turbo, disel ?

 

De 320 ce imi puteti spune ? Dar mai complet, din toate seriile la banii astia si ani ce ar fi bine sa-mi aduc, fiind si prima masina BMW sint convins ca o sa simt diferenta si la un motor mai slab.

 

Stiu ca sint rupt la capitolu informatii daia si pun asa intrebari, poate unele par chiar stupide :twoup: Da cum am mai zis vreau sa fac o alegere buna sa nu regret.

 

Multumesc pentru raspunsuri si rabdarea care o aveti !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Baieti am gasit la 4000 un 316 din 97 cu 140 mii km. Masina arata super bine DAR este lovita pe partea dreapta, o sa pun si poze sa va faceti o idee de cum se prezinta masina si sa vedeti unde este lovita.

 

Spuneti-mi si mie daca isi merita banii. Si in ce bani mar duce reparatia pe partea dreapta. M-am gandit sa ma duc eu sa-mi aduc dar tot la fel ma gandesc ca la timpu si banii care ii pierd cu drumu cam tot pe aici ma duce.

 

post-12836-1222538284_thumb.jpg post-12836-1222538290_thumb.jpg post-12836-1222538301_thumb.jpg post-12836-1222538295_thumb.jpg

 

Voi ce ziceti de pret ? Reparatia cat ma mai duce ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.