Jump to content

Cat ulei "papa" 118d ?


oSerX

Recommended Posts

pai revizia a fost 973ron ( ulei 0w30, filtru ulei, filtru aer motor, filtru microclima ) ... filtrul de motorina l'am schimbat data trecuta si mi'au zis ca se schimba la 2 schimburi ( e si ala vreo 2 milioane si ceva ).

 

mi se pare mult rau uleiul 67ron+tva/litru ...

 

filtrul aer motor parca 1,8mil+tva ...

 

mie mi'au facturat 6l si acum si data trecuta ...... la 10-11 schimburi mai fac de un schimb :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Eu cand am luat 118-le de la handler din Germania mi-a zis sa bag 05W sau 10W... nu e prea subtire 0W30-ul? mai ales ca e vara :twoup:

Ps: tot nu mi-ai raspuns la cati km mergi tu cu ea la revizie, schimb de ulei in principal. Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Antares mergi pe 5w-30 , ai si manual , acuma cu timpu tu o sa vezi cum se comporta motorul vara dupa ce faci drumuri mai lung si o sa decizi daca o sa bagi ulei mai gros, de ex 5w-40...

 

Problema cu numarul de km intre revizii este ca. nu depinde numai de numarul de km, ci si de numarul de ore in care sta masina pornita, daca de ex... in germania in 10 ore faci 1000 km, in romania in 10 ore poate faci doar 1000 daca circuli la ore de varf, bara la bara, sunt multe cazuri unde pe Idrive, la resetare apare interval de service 25.000 km, si dupa vreo 3-4000 km de mers.. intervalul scade la 16.000 , si asa mai departe, daca esti incepator treburile astea nu ai de unde sa le stii, de exemplu , la un schimb de ulei la 10.000 km, daca schimbi si filtrul de aer o sa ai surpriza ca este foarte foarte murdar , si probabil un filtru de aer necesita schimbare la intervale mai scurte, deoarece noi nu traim intr-un mediu "steril" ca in germania de exemplu, daca fostul proprietar a schimbat la 30.000 km, in germania, poate fi perfect normal, pe cand in romania problemele se schimba putin.

 

Exemplu, eu la interval de 7000 km, m-am hotarat sa schimb filtrul epurator, si daca tot am desfacut alea, normal ca am vazut halul in care arata filtrul de aer dupa 7000 km, si pe loc am cumparat filtru de aer nou.. fara sa tin cont ca teoretic trebuia schimbat peste 3000 km...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

mie mi'au facturat 6l si acum si data trecuta ...... la 10-11 schimburi mai fac de un schimb :twoup:

Si nu iti lasa nimic in portbagaj, cum ar fi un bidon pe jumatate plin ca sa poti sa completezi la nevoie?

Mananca mult ulei de la un schimb la altul?

Link to comment
Share on other sites

Eu am gasit ulei 0w30 castrol la 60ron cu tot cu tva, si este foarte recomandat la motoarele pe benzina pt turatiile mari la care este expus! Intradevar papa ceva din ulei dar nu e dacie sa ramai cu jumate de ulei in motor!

 

"! ? pentru "motoare pe benzina ptr turatiile mari se pune ulei mai gros, cu cat o folosesti la turatii mai mari cu atat pui ulei mai gros, vezi M5 10w-60, sau ciupanezu mi se pare ca baga la 535i 10w-60, cu cat mergi mai tare cu masina cu atata pui ulei mai gros... asta e regula..

Link to comment
Share on other sites

Mersi de sfaturi Lifestyle!

 

Cand am luat masina mi-au zis ca au uitat sa reseteze bc-ul dupa schimbul de ulei...asa ca o sa schimb la 50.000 km ( primul schimb conform cartii service a fost la 29.000 ), iar dupa aceea ma voi lua dupa bc. Oricum o sa merg cu ea la AB pt. ca am garantie europlus 1 an si nu vreau sa o pierd...

Thanks again...

Link to comment
Share on other sites

mie mi'au facturat 6l si acum si data trecuta ...... la 10-11 schimburi mai fac de un schimb :D

Si nu iti lasa nimic in portbagaj, cum ar fi un bidon pe jumatate plin ca sa poti sa completezi la nevoie?

Mananca mult ulei de la un schimb la altul?

 

 

deci ...... masina am luat'o noua noutza ......

 

pe indicatorul de revizie, la inceput, imi arata 30000km. pe la 24700-24800 am facut prima revizie ... pana la prima revizie sa zic ca mi'ar fi mancat intre 200-400ml ulei.

 

cand am facut prima revizie ... mi'au resetat indicatorul de revizie la 25000km.

 

a doua revizie am facut'o la 49800 sau ceva .... mai aveam 300km pana la 0 ..... nu mi'a mancat ( pe indicatorul de la bord ) nici o liniutza, nimic de ulei.

 

acum mi'au resetat la 28000km ...

 

---> in portbagaj nu'mi lasa nici macar o folie de la bidonul de ulei. :twoup:

 

consumul pana in prima revizie cred ca se datoreaza motorului nou. am mers mult pe autostrazi si prin oras .... masina are cum 50400km din luna iunie anu trecut si arata aproape ca la inceput .... la interior :D ... asta ma face sa ma indoiesc mult de tot cand vad masina in germania cu 100000km la 5 ani :twoup:

 

------------------------------------

 

referitor la pretul reviziei ... daca nu vreti sa stati in loc de ab, cred ca ajunge pe la jumate daca o rezolvati cu "materialele" proprii .... la seria 1 se schimba usor si filtrul de aer motor ( nu ca la seria 3 ) ... revizia cred ca se poate face in maxim 30 de minute daca o si lalaiti :) ..... mai greu cred ca e la schimbarea filtrului de motorina care e sub masina, este ca o capsule lunguiata si metalica ...... nu stiu sa va zic mai multe .... eu am vazut la mhs, la prima revizie .....

 

Am o intrebare...

Stiti displayul ala din BC cu oil level? care arata o bara cat ulei ai :D . Eu nu o am, dar la 116i am vazuto. Toti o aveti? Poate eu am windows fara licenta pe masina :P

 

eu am linia aia ...... are in meniu optiunea "Oil check" parca ..... si eu am vazut la 120d o chestie in meniu pe care eu nu o am ..... si anume de cate ori sa faca blink-blink semnalizarile daca le dau doar un impuls ;) ...... nu ca la noi 1 sau 3..... era ceva pana la 7 la el ....

Link to comment
Share on other sites

Aproape 700 de lei doar pe placute? Sau e revizie din aia gen din 30K in 30K la care schimba ulei, filtre si placute de frana?

 

se pare ca a fost un pic mai mult de 800ron :twoup: dupa cum zice colegul nostru mai sus !

 

Nu e revizie din aia. Mi sa aprins service pt placute .. si atata o facut... placute cu manopera... se pare ca in curand raman fara bani :twoup: dupa 2 zile cand am plecat de la service mi sa aprins un martor de airbag.. tre sa merg inapoi in service :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Antares mergi pe 5w-30 , ai si manual , acuma cu timpu tu o sa vezi cum se comporta motorul vara dupa ce faci drumuri mai lung si o sa decizi daca o sa bagi ulei mai gros, de ex 5w-40...

 

Problema cu numarul de km intre revizii este ca. nu depinde numai de numarul de km, ci si de numarul de ore in care sta masina pornita, daca de ex... in germania in 10 ore faci 1000 km, in romania in 10 ore poate faci doar 1000 daca circuli la ore de varf, bara la bara, sunt multe cazuri unde pe Idrive, la resetare apare interval de service 25.000 km, si dupa vreo 3-4000 km de mers.. intervalul scade la 16.000 , si asa mai departe

 

apropo de idrive..il am si eu dar nu am urmarit exact chestia care o zici tu cu scazutul numarului de km

 

astfel:cand opresc motorul mi se aprinde martorul de nivel ulei scazut!dupa ce am invatat si eu sa verific exact cum vad in carte la ei si nu cum faceam in general(adica cica se verifica dupa ai mers cu masina si o lasi 5 minute pe loc drept oprita si nu cand a stat cateva zile oprita...diferenta mare pe tija!!! ) am constatat ca intr adevar este exact la minim uleiul.

!!!ACUM intrebarea ar fi urmatoarea...pe idrive la service imi apare in dreptul la schimbare ulei astfel:

urmatorul schimb 10.2009 sau 15 mii de km...intreabarea mea este...acei 15 mii sunt constanti de cand am plecat cu ea adica trebuia eu sa fiu atent cati km aveam in germania si sa calcluez..sau scad ei singuri pina o sa vad acolo tot asa 10.2009 cu 2000 de km??..(desigur eu nu mai pot incerca sa merg 1000 de km sa vad daca intr adevar scad ca sa nu busesc motorul aiurea)..deci pe scurt..scad?sau sunt ceva de genul notat intr o agenda?

si 2... eu nu am reusit conform cartii care o am la masina sa imi arate in bord acel check de ulei...care sa iti zica ca tre sa mai pui maxim un litru ca esti pe minimum ca e ok..adica bara aceea sub canistra de ulei...bine..ca nu am reusit nici macar sa il fac sa imi aratae canistra cu ulei...in carte apare la pagina 93 cum sa faci dar la mine nu apare ce zic ei...stie cineva a incercat??

 

modelul care il am este 118d 2005

iar uleiul pus in germania 04 sae 0w 40 bmw long life...

 

o fi sintetic asta?oare cati km duce teoretic macar...:-/

 

astept cu interes raspunsurile ca sa stiu daca mai ma misc cu masina sau fac ceva cu uleiul :)

Link to comment
Share on other sites

si baieti revin cu un question

 

ultima oara am bagt ulei la bmw germania

mi au pus

bmw long life 04 sae 0w 40

acum as pune singur ca trebuia doar sa completez cu 1 litru maxim....

 

nu sunt asa convins ca se gaseste acest ulei pe piata...e posibil sa fie vandut doar catre bmw si pe pata sa aiba alt cod...

 

so pls...help...ce echivoc gasesc pe piata romaneasca acelui ulei pus in germania...

 

daca nu stiti...macar spuneti mi ce ulei puneti voi seria 1 diesel...sa pot completa si eu linistit...daca imi indicati si un loc de achizitionare sunteti chiar niste scumpi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.