BMWClub: Jaguar! - BMWClub

Jump to content

• 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Jaguar! pareri, opinii,

#21 User is offline   blue6 

• freelancer
  • Group: Banned

Posted 02 September 2008 - 01:00

motoarele de 4,2 nu au nicio treabă cu fordul, sau cu nefiabilitatea. sunt concepute de inginerii de la jaguar, și sunt atât de fiabile, încât au fost puse și pe aston martin v8 vantage, doar mărită capacitatea, de la 4,2 la 4,3 și automat puterea. un S-type type R e o mașină de vis. la fel și XJR, XJ Super V8, sau XKR.
0

#22 User is offline   B.M.W. 

• Senior
  • Group: Members

Posted 09 October 2008 - 01:43

lasa X-Type-u .. ala nu e jaguar.

incearca un XJ

daca mi-as permite sa intretin unu as renunta oricand la bmw (sau macar pt o perioada :))
0

#23 User is offline   nightman 

• Membru
  • Interests:Fotografie

Posted 01 September 2009 - 16:29

Jaguarul e o super masina. Din pacate cu fiabilitatea stau cam prost. De aceea aleg BMW fata de Jaguar. Asa pt imagine Jaguar e mai deosebit dar sincer la volan parca te simti mai bine intr-un BMW. Plus ca raportul de motoare/pret nu se merita de la BMW iei ceva mai bun. Acum ceva vreme vroiam sa-mi iau Jaguar pt ca este mai rar dar fiabilitatea si rap.motor/pret m-au facut sa renunt la idee si am ramas fidel BMW-ului.
Oricum unele dintre cele mai frumoase masini din lume raman Roadster-ele Jaguar din anii '50.
0

#24 User is offline   nightman 

• Membru
  • Interests:Fotografie

Posted 01 September 2009 - 19:02

V8-urile sunt scumpeeeee. Eu vreau sa zic ca daca luam prin comparatie aproximativ aceeasi motorizare de la BMW si aceeasi de la Jaguar iesi mai bine cu BMW-ul. In rest masinile chiar sunt frumoase. Cel putin mie i-mi plac. Adica daca altii se gandesc sa compare BMW cu Mercedes si sa aleaga dintre ele eu compar BMW si Jaguar. Mercedesul iese la mine intotdeauna din discutie. De Audi iar nu poate fi vorba prea "bombate".