Jump to content

Filtru de particule-E90


ullises

Recommended Posts

Am pus testerul astazi pe masina sa-i fac regenerare, am sters erorile, care nu erau prezente, inclusiv astazi mi-a aparut filtru in bord si pe navi, a stat vreo 20 secunde dupa care a disparut, de abia si-a facut regenerare, pe acelasi drum unde inainte i-am facut regenerare de vreo 4 ori (ca si distanta), acum i-a trebuit dublu, a stat intre 500-625 Grade mult timp, am prins si semafor pe viaducte, dar a mers in continuare, dupa ce si-a facut regenerare, presiunea la relanti a scazut de la 30 mbar la 3-8-10, s-a transformat dintr-o data masina, deci pur si simplu parca zici ca am pus soft mai mare pe turbina. Nu-si mai facuse regenerare de 700 km.

 

O sa-l urmaresc, de obicei mai luam eu testerul si o scoteam in afara orasului sa vad cand isi face regenerare ca sa fiu mai sigur, dar asta nu sa mai intamplat de ceva timp, s-a afumat chiar si tipsul in partea de jos putin, ma uitam acuma cu lanterna:D, am bagat mana pe teava si am luat putina caneala:D.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu m-am trezit cu tipsurile negre dupa ce am dat o regenerare fortata asa de joaca (cum ai zis tu , masina s-a schimbat putin) dar uite ca a trecut un an si tot nu am scapat de negreala din partea de jos de la tipsul drept , cu toate ca o curat luna si bec o data la 2 saptamani.
Link to comment
Share on other sites

150.000km , nu are ce sa fie obosit , doar dupa regenerarea din ISTA a inceput sa inegreasca ... I-am dat regenerare cand eram la Rompetrol pe centura inainte sa ma urc pe autostrada Bucuresti-Constanta... dupa Lehliu Gara era deja alta masina si cand am ajuns in Constanta am observant negreala si asa a ramas de atunci. Fum nu scoate de nici un fel indiferent ca ii dau talpa sau urc o panta (am avut pe cineva in spate si a zis ca nu a vazut nimic) nu e foarte negru , zici ca e putin murdar sau ceva depunere... nu mai arata cum era inainte doar crom.
Link to comment
Share on other sites

Asa imi arata si mie, desi treaba asta cu "cat viata iti arata ista"ca mai ai la DPF nu e chiar reala, deoarece e doar din soft. O poti reseta si tot asa si inca un lucru, el din fabrica este setat ca la 250.000 km sa fie inlocuit, iar cu 30.000-50.000 km inainte de 250k iti apare o eroare in ISTA de care nu ai cum sa scapi care cica te anunta din timp ca trebuie sa-l schimbi, chiar daca DPF-ul tau e impecabil si isi face regenerari, trebuie doar sa-i dai o simpla resetare si o ia iarasi de la capat, dar dupa ce i-ai dat resetare ca si cum ar fi un nou DPF, tie peste 100 k poate sa ti se faca praf DPF-ul si sa-ti zica ISTA ca mai duce in 150k si tu te bati cu pumnii in piept ca mai duce.

 

Si mie imi arata 189.000 km ISTA (cand am luat-o imi arata 210.000 sau ceva de genul), deci clar e resetat si la mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
nu scad odata cu distanta parcursa, scad odata cu regenerarile insa poate sa nu scada deloc dupa o regenerare, poate sa creasca, sau poate sa scada mult sau putin...nu stie nimeni exact cum functioneaza softul respectiv, insa duce 250.000 km teoretic, ca or fi mai multi sau mai putini nu stie nimeni.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut

Am un BMW 318D din 2007 iar azi mi s-a aprins in bord filtru particule (culoare galbena) .Am citit topicul si am facut 30km in treapta 3 de viteza si 3000rpm si nu am obs nici un fum in spate.Toba finala de evacuare este curata lacrima.Am intrat in meniul ascun si am obs ca temp. lichid racire motor nu a depasit 70 grade C dupa un drum de 30km.Posibil sa fie dus termostatul de pe EGR si din aceasta cauza sa nu fi pornit regenerearea? Alte erori nu imi apar. Am sunat un amic cu tester si el mi-a spus ca nu si-a facut regenerarea si o face el din tester, dar nu mi-a spus din ce cauza nu a pornit regenerarea.Ce am mai obs este faptul ca motorul este mai galagios fata de cum era acum 2-3 zile.

Ce as putea face ?

Link to comment
Share on other sites

confirm treaba cu ambele termostate, testata pe 2 masini, ultima la 120d. le am schimbat pe ambele; acum am temperatura de 88-90-92max, iar inainte de schimbare 48-57grade. nasoala treaba cu lipsa temperaturii in bord. mi a dat de gandit consumul ft mare, apoi am intrat in meniu si am vazut cat de mica era temperatura.
Link to comment
Share on other sites

Si ce temp aveai la lichidul de racire , daca ti-a fost dus cel mare? Cum imi dau seama care din ele este defect?

 

Nu trecea de 60 de grade desi erau 25 de grade afara. Ca sa vezi daca e ala mare defect cand e rece motorul intri in meniul ala secret din bord sa vezi temperatura, pornesti motorul si verifici furtunul acela gros ce iese din motor si intra in radiator; daca ala se incalzeste si temperatura din bord nu a trecut nici macar de 50-60 de grade e clar ca termostatul principal e defect si nu mai inchide.

Dar cum au zis si colegii, cel mai bine le schimbi pe amandoua si ai liniste.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema cu temp. Am schimbat termostatul mare (Bher = 168 lei + antigel = 81 lei + manopera 40 lei =289lei ) Acum am temp de 90grade. Urmeaza sa fac un drum mai lung si sa vad daca isi face regenerarea automata.Inca mi se tot aprinde in bord filtru de particule.

Revin cu un com.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.