Jump to content

Bec ulei aprins (galben)


Recommended Posts

dupa ce pornesc motorul,la citeva secunde,se aprinde indicatorul de ulei, dar de culoare portocalie,pentru citeva secunde ,dupa care se stinge.E normal ??

e46,320i,din 2000. Multumesc anticipat

 

Culoarea portocalie indica faptul ca nivelul este minim sau sub minim si trebuie sa completezi(daca era rosu ar fi fost ceva probleme...)

Deasemeni poate sa indice nivel eronat, adica tu poate ai ulei la nivel dar senzorul de nivel este defect.

Asa ca verifica nivelul si completeaza daca este nevoie. Daca este la nivel si becul nu se stinge, atunci sonda de nivel trebuie schimbata

Uleiul este la nivel,dar becul se aprinde de fiecare data la citeva secunde dupa ce porneste motorul,sta aprins citeva secunde dupa care se stinge

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Mie mi s-a aprins direct rosu ....am oprit am completat cu jumatate de bidon de ulei si apoi s-a stins ... Din ce cauza nu s-a aprins galben ? indicatorul de ulei din bord se aprinde si rosu si galben in acelasi loc ?

 

Mentionez ca pornisem motorul de 15 minute si nu am depasit 60km/h ...Uleiul este Original bmw 5W-30, de atunci verific mereu uleiul si este trecut foarte putin de jumtatea indicatorului de pe joja acum....

post-3851-1246022606_thumb.jpg

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

uita-te pe sub masina sa nu ai scurgeri pe undeva, si la mine se aprinde becul galben, dupa 4-5 secunde se stinge .... asta la fiecare pornire indiferent ca-i motorul cald sau rece.

ps: cand am schimbat uleiul am desfacut senzorul , l-am curatat cu spray de contacte dar degeaba.... este stricat 100%.

Link to comment
Share on other sites

Daca nivelul e ok, a doua explicatie pe lista e ca uleiul e prea subtire si nu creeaza presiune. Nu stiu de ce sariti imediat la senzor, ala ar fi ultima optiune.

 

Ce ulei ai in masina ? Becul se aprinde dupa ce mergi o perioada cu masina cat de cat turata ?

Becul se aprinde doar cand pornesc, nu mereu, sta aprins 5-10 sec si se stinge...niciodata nu s-a aprins in mers...

stai linistit ca si mie imi face asa, am schimbat uleiul de trei ori, si tot la pornire se aprinde 20-30 secunde si se stinge, cred ca este senzorul, dar daca nu sta aprins nu-l schimb!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salut tutror

Am un E46 320d an 2005 iar cand pun contactul beculetele se stind in afara de baterie(este rosu),ulei(este rosu) si motor(este galben),dupa ce pornesc motorul se sting toate.Din postarile voastre am inteles ca bateria si motorul este normal sa fie aprinse pana pornesc motorul, dar uleiul?Intreb asta pentru ca am fost acum cateva zile sa vad un E46 330d si cand am pus contactul a trebuit sa astept sa se stinga toate becurile iar cel de la ulei era galben si am asteptat circa 6-7 sec pana s-a stins si abia dupa aceea am pornit motorul(toata aceasta asteptare sub indrumarea vanzatorului).Cum este normal sa astept sa se stinga uleiul pe urma sa pornesc motorul sau astept degeaba pentru ca nu este normal sa se stinga pana nu pornesc?La a mea pot sa astept ca nu se stinge pana nu pornesc.Se poate pentru ca sunt motorizari diferite sa functioneze altfel senzorul de la ulei?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
e46 nfl 2.0d . Prin vara anul trecut a inceput sa apara becul galben ulei dupa pornire. Dupa ceva timp a inceput la pornire sa apara cel rosu (la rece sta cel mai mult aprins cam 4sec,cand e calda nici o secunda),se stinge si apoi cel galben si se stinge. Ideea care e, cand e cel rosu aprins,motorul se aude destul de tare ( nu fin cum merge el normal dupa ce se stinge becul)... Ce poate fi? ulei nivel OK. Ma gandeam sa bag 10w40 fiind mai gros ca 5w40(cum am acum) poate scap de becul rosu... vro idee? si oricum, are ceva 10w40 la 220kkm ?
Link to comment
Share on other sites

e46 nfl 2.0d . Prin vara anul trecut a inceput sa apara becul galben ulei dupa pornire. Dupa ceva timp a inceput la pornire sa apara cel rosu (la rece sta cel mai mult aprins cam 4sec,cand e calda nici o secunda),se stinge si apoi cel galben si se stinge. Ideea care e, cand e cel rosu aprins,motorul se aude destul de tare ( nu fin cum merge el normal dupa ce se stinge becul)... Ce poate fi? ulei nivel OK. Ma gandeam sa bag 10w40 fiind mai gros ca 5w40(cum am acum) poate scap de becul rosu... vro idee? si oricum, are ceva 10w40 la 220kkm ?

 

Verifica presiunea uleiului cu un manometru. Cel mai probabil de la uzura motorului.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai bagat 10w?

Am inteles ca nu ar fi deloc indicat 10 la e46..ca ar afecta turbina...ma rog, am continuat pe 5w40

 

inca nu am bagat, am cumparat uleiul (castrol magnatec diesel 5w40) si filtrele..insa ma amana o problema cu schimbul....

 

La schimbul trecut,''mesterul'' mi-a rupt surubul de scurgere si l-a inlocuit cu altul a zis la fel, insa sa convins el dupa ca difera pasul... si picura..nu stius a zic cat de mult, nu e ceva rau, am completat din august pana acum sa zic cu 400ml maxim, acu nustiu ce a papat si motorul si ce a si pierdut...

 

Inca sunt nehotarat ce sa fac,sa iau alta baie sh sau ce sa fac... :download:

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca nu ar fi deloc indicat 10 la e46..ca ar afecta turbina...ma rog, am continuat pe 5w40

 

inca nu am bagat, am cumparat uleiul (castrol magnatec diesel 5w40) si filtrele..insa ma amana o problema cu schimbul....

 

La schimbul trecut,''mesterul'' mi-a rupt surubul de scurgere si l-a inlocuit cu altul a zis la fel, insa sa convins el dupa ca difera pasul... si picura..nu stius a zic cat de mult, nu e ceva rau, am completat din august pana acum sa zic cu 400ml maxim, acu nustiu ce a papat si motorul si ce a si pierdut...

 

Inca sunt nehotarat ce sa fac,sa iau alta baie sh sau ce sa fac... :download:

Dar presiunea mai iti palpaie? Sau ma rog,iti sta aprins cateva secunde?

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

stiu,insa a fost alt surub cu pas diferit,si din cate imi deau seama creed ca sa bulit filetu de la baie...

deci sugestii ce sa fac? ca nu as vrea sa schimb baie din cauza surubului...

 

Dar presiunea mai iti palpaie? Sau ma rog,iti sta aprins cateva secunde?

da la fel, cand motorul e rece sta cam 3sec,la cald chiar si juma de secunde...e stresant si mi se rupe inima cand aud motorul ca se aude asa urat si nu lin.. (doar in timpul acela apoi merge lin),desigur,urmat de cel galben...insa faza cu cel galben era dinainte la cel rosu, si uleiul e mereu la nivel...

 

Am inteles ca ar fi de vina suportul filtrului de ulei ca nu entaseaza bine, dar mai pot fi si alte cauze..inca nu stiu nimic sigur...

 

Si la tine face la fel?

Edited by AdixX
Link to comment
Share on other sites

stiu,insa a fost alt surub cu pas diferit,si din cate imi deau seama creed ca sa bulit filetu de la baie...

deci sugestii ce sa fac? ca nu as vrea sa schimb baie din cauza surubului...

 

 

da la fel, cand motorul e rece sta cam 3sec,la cald chiar si juma de secunde...e stresant si mi se rupe inima cand aud motorul ca se aude asa urat si nu lin.. (doar in timpul acela apoi merge lin),desigur,urmat de cel galben...insa faza cu cel galben era dinainte la cel rosu, si uleiul e mereu la nivel...

 

Am inteles ca ar fi de vina suportul filtrului de ulei ca nu entaseaza bine, dar mai pot fi si alte cauze..inca nu stiu nimic sigur...

 

Si la tine face la fel?

Da,tot la fel...sta cam 3 sec aprins si dupa se stinge...pe 22 sunt programat la un test de presiune . Ar fi indicat sa faci si tu la fel.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salut .Am un 318 ci 2002 Aceeasi problema o am si eu cu becul galben de la ulei. La mine se aprinde in mers mai nou sau cand opresc motorul ramane aprins 30 de secunde.

Nelamurirea mea este urmatoarea : Masina a fost cumparata din Germania si cand i-am schimbat uleiul am constatat ca trebuie sa schimb si supapele la semeringuri(aia cred ca pun ulei mai gros ca sa mascheze scosul fumului si consumul uleiului). Ideea este ca am constatat ca avea ulei mai gros in motor si eu am pus 5w40 castrol si la 1 zi a inceput sa m-i se aprinda becul galben la ulei.Credeti ca e senzorul dus sau fiind uleiul mai subtire este senzorul bulversat si da eroare ?

Merci.

 

Senzorul Hella este bun ? Cu asta vine si pe original masina ?

Edited by laritzu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Imi cer scuze pentru deranj,

Am si eu un BMW E90 320I si ma confrunt cu urmatoarea problema:

Pornesc masina dimineata si ma uit la ulei prin computer si arata nivel maxim OK ( limita la linie superioara ), dupa un condus de 20 minute imi arata nivel minim ( cere completare ), Il las ( nu ii fac completare ) Urmatoarea zii acelasi lucru ( arata plin ).

Care credeti ca ar fi problema .

Este un motor valvotronic.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.