Jump to content

530d E60


Recommended Posts

Am constatat de curand o pierdere semnificativa de putere.Nu se mai tureaza.Urca greu in turatie,si odata i se taie toata alimentarea,de regula pe la 3500rpm in treptele 1,2,3,iar in treptele 4,5,6,maxim 2500 rpm.

In prima faza nu se mai tura la relanti mai mult de 4100rpm.Limitare exacta 4100rpm,iar acum numai trece la relanti de 3100rpm.Numai fuge mai tare de 140kmh acum ,luandu-i foarte greoi si pe distanta lunga.

Specific urmatoarele,masina are cutie manuala cu 6 rapoarte,70000km,si nu stiu ce sa-i mai fac.

Va rog ajutati-ma!Eventual ceva concret,Service performant,mecanic bun,ce sa verific in prima faza...!!!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu se stie nimic!

Per total nimic concret!

Senzor de mare presiune evacuare,si filtru de particule.Daca se inlocuiesc este posibil sa faca la fel.Ceva de genul acesta!

Pe nimeni nu am mai auzit sa aiba o asemenea problema,nici pe forum.Am f multi prieteni cu masini la fel ca ale mele,insa niciunul nu a intampinat aceasta problema,au avut altele,dar nu asta.

Edited by Vision335
Link to comment
Share on other sites

Ok.Masina mea are 70000km,nu are cum sa fie DPF,si plus ca ea s-a pus in nas asa dintr-o data.Ala daca se infunda se duce in timp,si ma atentioneaza la bord,pe cand la mine la partiklefilter e OK si mai are vreo 140000km.

 

Intentionez sa cred ca este ceva pe la admisie.Vreo valva ...

O sa va tin la curent cu toata evolutia.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ok.Masina mea are 70000km,nu are cum sa fie DPF,si plus ca ea s-a pus in nas asa dintr-o data.Ala daca se infunda se duce in timp,si ma atentioneaza la bord,pe cand la mine la partiklefilter e OK si mai are vreo 140000km.

 

Intentionez sa cred ca este ceva pe la admisie.Vreo valva ...

O sa va tin la curent cu toata evolutia.

Va multumesc!

 

Poate este o pompă de combustibil uzată.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu din cate am patit cu vechea mea masina care intr-adevar era un Passat tdi din 2002. Masina se manifesta exact ca a ta si am facut un test cu un soft de VW si am curatat turbina si merge super bine dupa aia.

Asta nu inseamna ca si la tine este turbo infundat dar la mine au fost exact aceleasi manifestari si asta a fost,dupa curatare mere brici.

Recomnandarea mea este sa faci prima data o incercare tu acasa (trage incet cu mana cu motorul oprit de tija care actioneaza turbina sa vezi cum merge adica ea trebuie sa se miste usor fara sa agate) in al doilea rand trebuie neaparat sa faci un test cu BMW INPA si sa vezi de unde vin erorile ca poate fi de la turbo sau de la valva EGR sau pompa de motorina sau altele.Chiar si de la catalizator infundat poate fi de exemplu.

Dupa ce faci testul da un PM cu erorile si le interpretam sa vedem ce este

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu exact unde este acea tija la turbina.Eu i-am dat jos capacul de pe motor si exact cum te uiti pe motor in partea dreapta sus este o clapeta pe care o poti misca cu mana cand este motorul oprit.Nu stiu ce rol are,o fi pe-acolo o problema,mie imi pare a fi o valva actionata electronic,fiindca are si un furtun gros care intra in ea,iar la mine pe acolo este o scurgere usoara de ulei.

 

La mine a reiesit din test ca este o problema la DPF si ca masina simte ca nu evacueaza bine,sau ca poate polua peste limita si intra automat intr-un mod de avarie.Pe mine ma intereseaza urmatoarele:

DPF-ul se curata?

Se poate renunta la el?

Oricum in cateva zile cred ca o sa duc masina in austria sau germania sa-mi remedieze defectiunea!Sa vad la ce concluzie ajung dupa ce mai inspectez un pic pe la motor.

Link to comment
Share on other sites

Ok.Masina mea are 70000km,nu are cum sa fie DPF,si plus ca ea s-a pus in nas asa dintr-o data.Ala daca se infunda se duce in timp,si ma atentioneaza la bord,pe cand la mine la partiklefilter e OK si mai are vreo 140000km.

 

Intentionez sa cred ca este ceva pe la admisie.Vreo valva ...

O sa va tin la curent cu toata evolutia.

Va multumesc!

 

o ai de noua ? de la 0 km?

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu exact unde este acea tija la turbina.Eu i-am dat jos capacul de pe motor si exact cum te uiti pe motor in partea dreapta sus este o clapeta pe care o poti misca cu mana cand este motorul oprit.Nu stiu ce rol are,o fi pe-acolo o problema,mie imi pare a fi o valva actionata electronic,fiindca are si un furtun gros care intra in ea,iar la mine pe acolo este o scurgere usoara de ulei.

 

La mine a reiesit din test ca este o problema la DPF si ca masina simte ca nu evacueaza bine,sau ca poate polua peste limita si intra automat intr-un mod de avarie.Pe mine ma intereseaza urmatoarele:

DPF-ul se curata?

Se poate renunta la el?

Oricum in cateva zile cred ca o sa duc masina in austria sau germania sa-mi remedieze defectiunea!Sa vad la ce concluzie ajung dupa ce mai inspectez un pic pe la motor.

DPF-ul NU SE CURATA SE SCHIMBA (sunt sanse mari sa fie DPF-ul infundat si atunci simptomele sunt la fel) si eu din cate am citit cam costa ceva ( in jur de 1200 euro in Germania :) ) iar legat de tija are intr-adevar o " ciuperca " in capul ei care este de vacum care atunci cand tu apesi aceleratia exista o electrovalva care face vacum si pe baza vacumului trage tija aceea de la turbina si practic in interiorul turbinei sunt paletele de geometrie variabila care iti dau puterea inca de la turatii joase ( de aceea masinile de prin 2000 ma refer la turbo diesel-uri au turbina cu geometrie variabila ca cele mai vechi aveau geometrie fixa si simteai ca incepe sa traga nu la 200 de ture ci pe la 3500-4000 de ture).

Ti-am atasat si o imagine cu turbo si am incercuit tija de care vorbeam sa poti sa o identifici.

post-974-1222723985_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pe testerul de uzina se poate vedea daca atunci cand creste presiunea in admisie si turbina nu e controlata cum trebuie .. se limiteaza automat si nu ti mai da putere sa nu distrugi admisia .. deci eu sunt 100 % sigur ca e controlerul de pe turbina

am intalnit vreo 4 sau 5 e60 care au avut aceeasi problema .. unii au reparat piesa respectiva altii au schimbat turbina cu totul .. dupa buget ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.