Jump to content

Pierdere Lichid Racire


deathrow

Recommended Posts

Salut... again...

 

 

Pe scurt... masina imi pierde antigel.

 

Am inteles ca e o problema destuld e des intalnita la e46 deoarece sistemul de racire lucreaza sub presiune sau ceva de genul asta... insa problema mea e mai atipica... De obicei am inteles ca cedeaza vre-un element pe la radiator, sau vreo componenta de plastic la radiator... sau vasul de expansiune.

 

La mie e ceva mai atipic, in sensul ca am o eterna balta de lichid de racire sub motor, pe scut. E chiar sub motor. E ceva furtun sau garnitura p-acolo ce s-ar fi putut fisura?

 

Ce se poate face?

 

Merci!

 

PS: Masina pierde cam un litru de antigel la 2 saptamani

Link to comment
Share on other sites

Salut... again...

Pe scurt... masina imi pierde antigel.

 

Am inteles ca e o problema destuld e des intalnita la e46 deoarece sistemul de racire lucreaza sub presiune sau ceva de genul asta... insa problema mea e mai atipica... De obicei am inteles ca cedeaza vre-un element pe la radiator, sau vreo componenta de plastic la radiator... sau vasul de expansiune.

 

La mie e ceva mai atipic, in sensul ca am o eterna balta de lichid de racire sub motor, pe scut. E chiar sub motor. E ceva furtun sau garnitura p-acolo ce s-ar fi putut fisura?

 

Ce se poate face?

 

Merci!

 

PS: Masina pierde cam un litru de antigel la 2 saptamani

61069[/snapback]

 

Cred ca cel mai bine este sa alegi o zi cu mult soare si sa stai la panda sa vezi pe unde pierde

si in functie de locul cu pricina sa alegi solutia

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa ajungi la un service,sa urci masina pe un elevator, dai scutul jos, si ar trebui sa vezi urme albe de la antigelul care s-a uscat pe acolo. ( pe furtune, pe motor).

Dar la E46 cel mai des curge pe la vasul de expansiune care se afla pe radiator.Am inteles ca este vreo 60Euro unul la Filaret.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare

Si eu am aceeasi problema...pierd lichid de racire. Diferenta este ca nu pierd f mult si stiu si cauza: cand am fost la Filaret am descoperit ca pierd lichd....explicatia este destul de simpla si plauzibila: a fost schimbat termostatul si furtunul care face legatura intre termostat si radiator e cu un colier fix(nu este reglabil) si care s a slabit...concluzia ...se poate schimba cu aprox 40-60 euro , nu mai stiu exact. Eu am ales solutia sa mai circul cu el asa.

Sa nu uit ...ptr a vedea pe unde curge a fost demontat plasticul de deasupra radiatorului, iar motorul este diesel de 2l din 2001.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut... again...

Pe scurt... masina imi pierde antigel.

 

Am inteles ca e o problema destuld e des intalnita la e46 deoarece sistemul de racire lucreaza sub presiune sau ceva de genul asta... insa problema mea e mai atipica... De obicei am inteles ca cedeaza vre-un element pe la radiator, sau vreo componenta de plastic la radiator... sau vasul de expansiune.

 

La mie e ceva mai atipic, in sensul ca am o eterna balta de lichid de racire sub motor, pe scut. E chiar sub motor. E ceva furtun sau garnitura p-acolo ce s-ar fi putut fisura?

 

Ce se poate face?

 

Merci!

 

PS: Masina pierde cam un litru de antigel la 2 saptamani

61069[/snapback]

pompa de apa are o mica gaura in partea de jos , ei bine in momentul in care se duce semeringul (presetupa) apa nu mai curge ca de obicei pe fulie si se imprastie pe motor , ci se scurge prin acea gaura de aprox 2-3 mm in diametru,pe care practic nu o prea vezi cind deschizi capota. si inca ceva , vad ca ai numere de bn , pai de ce nu mergi la luci in unirea , e cel mai bun mecanic de bmw din oras si caiatul lucreaza doar dupa carte , in felul asta poti avea si un service de calitate la masina , in plus de asta e si un service autorizat

Link to comment
Share on other sites

pompa de apa are o mica gaura in partea de jos , ei bine in momentul in care se duce semeringul (presetupa) apa nu mai curge ca de obicei pe fulie si se imprastie pe motor , ci se scurge prin acea gaura de aprox 2-3 mm in diametru,pe care practic nu o prea vezi cind deschizi capota. si inca ceva , vad ca ai numere de bn , pai de ce nu mergi la luci in unirea , e cel mai bun mecanic de bmw din oras si caiatul lucreaza doar dupa carte , in felul asta poti avea si un service de calitate la masina , in plus de asta e si un service autorizat

63828[/snapback]

 

 

Salut.. unde e gaurica aia mai exact? shi inca ceva... nu ar trebui sa fie ceva depozite albicioase-verzui pe la pompa de apa daca ar iesi p-acolo?

 

Luci imi si face masina... numai ca el e in BN si eu sunt in Cluj, asa ca intre drumurile la el la BN ma documentez ca sa stiu si eu ce si cum. Ultima data cand am fost la el, s-a uitat dar nu isi daduse seama exact ce si cum. Oi mai vedea la urmatoarea vizita.

 

Merci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.