Jump to content

Probleme e46


MM-07-SOR

Recommended Posts

Buna tuturor.De curand (3 luni) mi-am luat carnetul si am primit de la parinti un e36 320td din 2000.Fiind un impatimit al curselor de masina...dai in fiecare seara printre masini racing.Asta seara am decuplat ASC-ul si m-am intors de cateva ori in mijlocul strazii...normal strada era pustie.De vreo saptamana tot auzeam ca bate ceva...din masina auzeam parca era ceva in portbagaj ce batea.Azi dupa spin-uri a inceput sa bata mai tare..am deschis geamul sa aud de unde vine zgomot,surpriza...venea de la roata spate-stinga.Schirtiie si bate ...in marsarier nu bate deloc....pina maine nu mai am rabdare sa aflu care e problema.poate ma ajutati voi.Va multumesc
Link to comment
Share on other sites

sorry...e vorba de un e46

62081[/snapback]

 

pentru tine poate e mai bine daca ai probleme la masina. lasa cursele pt profesionisti. nu cred ca este cea mai buna idee, mai ales ca abia ti-ai luat carnetul. daca vrei iti pot arata ce se poate intampla chiar in cadrul curselor organizate pe aeroport... ce sa mai vorbim de chestii ilegale.

Link to comment
Share on other sites

intradevar ai dreptate...nu ma laud ca sunt profesionist dar mi-am dezvoltat mai multa experienta la volan decat multi care au carnetul de ani buni.Am condusul in singe....primul weekend dupa ce mi-am luat carnetul am condus peste 1000 km...cu ford-ul mamei mele (2.5 V6 ,220 hp).Oricum m-am cam linistit...dar vreau sa stiu totusi care e problema masinii
Link to comment
Share on other sites

intradevar ai dreptate...nu ma laud ca sunt profesionist dar mi-am dezvoltat mai multa experienta la volan decat multi care au carnetul de ani buni.Am condusul in singe....primul weekend dupa ce mi-am luat carnetul am condus peste 1000 km...cu ford-ul mamei mele (2.5 V6 ,220 hp).Oricum m-am cam linistit...dar vreau sa stiu totusi care e problema masinii

62083[/snapback]

 

vezi ca nu-i o idee buna sa postezi de 2 ori acelasi lucru. daca e problema, o sa iti mute moderatorii topicul. spor la treaba cu aflatul solutiei. mai mult ca sigur vei avea de schimbat ceva. drumurile din RO + cerculete => batai in toate partile posibile.

Link to comment
Share on other sites

experienta e data de evenimente si banuiesc ca a avut o groaza... :) parerea mea...:)

62088[/snapback]

 

 

Hm!Probabil e de moda veche, dar stiam ca trebuie sa parcurgi minim 100.000km inainte sa spui ca ai habar de condus.

Cu vremurile astea noi se pare ca poti sa ai aceeasi experienta dupa 2 weekend-uri .

 

Parerea mea...

 

 

 

:blink:

 

@MM-07-SOR

 

Iti recomad sa mergi la un service.Este cel mai sigur mod de a afla de unde vine bataia.

 

Apropo:

 

320 td din 2000,E36 ,E46,nu exista . De fapt nu exista nici un model de BMW ,320td :)

Link to comment
Share on other sites

off topic: nu stiu cat de intelept e din partea ta sa-ti faci user cu numarul de la masina si sa scrii pe un forum public ca participi la cuse ilegale de masini, intamplator si pe la politie s-a inventat calculatorul si internetul. cred ca mai bine un moderator ii editeaza un pic postul.

in privinta bataii de care zici incepe si tu cu inceputul - verifica daca-s stranse prezoanele, daca nu-s duse placutele de frana si joaca in etrieri, etc. ce naiba ca doar ai zis ca ai experienta acum.

unii incepeti descrierea problemelor ca in reclama aia la radio: se aude un pac-pac-pac-poc-poc-trosc - ce-o fi?

ridica si tu masina pe cric si da roata afara, trage de ea stanga -dreapta, sus-jos, vezi joc in bucsi, joc in planetara, joc cardan-diferential, vezi ochiometric daca ai ceva lovit pe sub masina, etc.

nu-i nimeni vrajitor aici ca daca ai zis "am o bataie la roata spate" sa si zica "aa pai vezi ca e cutare sau cutare lucru"

un raspuns imediat la problema ta ar fi ca ti-a cazut carcoflaxul in baie iar stutul de invervier atinge turbina cicloida de unde bataia :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Oare daca am si eu aceeasi problema cu zgomot la roata din spate stanga dar nu particip la curse de masini si nici nu am asa multa "experientza", imi da careva un sfat?

 

Am un E46 2001 316i(sedan) si am o problema cu el: la viteze mici cand mai cad intr-o groapa se aude ca un tacanit metalic...sau catodata numai o bataie...

Am citit pe unde pe forum ca trebuie sa o verific apasand pe fiecare colt al masinii si sa ii dau drumul. Cand am facut asta in coltul din stanga spate m-am speriat: se aude un sunet puternic metalic.

 

Ce poate sa fie? (sper sa imi spuneti ca numai bucsa.....plsssssss )

 

P.S. Am mai scris asta intr-un nou topic deci nu ma supar daca o sa mi-l inchideti... dar sincer m-as bucura mult sa aflu ca nu e problema grava (cu masina) :blink:

Link to comment
Share on other sites

e greu de spus pentru ca poate fi vreo bucsa sau amortizorul sau ceva de la arc... ideal ar fi s-o urci pe o rampa si sa faci iarasi acelasi lucru in timp ce cineva e sub masina ca sa auda exact de unde vine zgomotul... Masina se comporta urat in mers? Adica sa zicem ca nu mai e foarte stabila? E greu de zis doar dupa acea descriere....

 

Cam asta ai tu pe acolo:

 

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...pid=47628&hg=33

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...628&hg=33&fg=30

Link to comment
Share on other sites

e greu de spus pentru ca poate fi vreo bucsa sau amortizorul sau ceva de la arc... ideal ar fi s-o urci pe o rampa si sa faci iarasi acelasi lucru in timp ce cineva e sub masina ca sa auda exact de unde vine zgomotul... Masina se comporta urat in mers? Adica sa zicem ca nu mai e foarte stabila? E greu de zis doar dupa acea descriere....

 

Cam asta ai tu pe acolo:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...pid=47628&hg=33

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...628&hg=33&fg=30

117151[/snapback]

 

Uau...asta da raspuns rapid...multumesc mult...

Cand merg pe autostrada e super ok, se comporta normal si nu aud nici un zgomot ciudat. In curbe e stabila si nu am avut probleme...la 160km/ora...

Cand merg prin oras si dau de gropi povestea se schimba....imi vine sa plang de mila cand o aud...:blink: Prima data am crezut ca se auzeau liniile de tramvai :)...

Link to comment
Share on other sites

scuze, nu stiu luna productiei dar intra tu pe www.realoem.com si alege exact parametrii masinii si studiaza problema... Ideal e sa stea cineva sub masina in timp ce apesi pe ea si face zgomotul respectiv ca sa-ti dai seama ce e... daca masina da urat din fund si nu sta bine in curbe e un amortizor dar la fel de bine poate fi si arcul de suspensie rupt (juma de spira de exemplu) sau bucse sau alte chestii... daca suna metal pe metal insa inclin sa cred ca nu sunt bucsele pentru ca chiar si rupte in general genereaza un zgomot infundat mai degraba decat metalic pentru ca materialul de acolo inca anuleaza din soc si nu se rupe chiar de tot... Daca se aude metal pe metal poate fi ceva care s-a desprins sau eventual joaca in zona de prindere... Odata de mult am avut o experienta de acelasi gen la o Dacie care avea piulita amortizorului largita si la drum drept era perfect dar in trafic la gropi uzulale zdranganea in draci... deci- uita-te sub masina cu atentie si studiaza chestiile mentionate... si apropos pe partea stanga in spate parca e si toba, vezi sa nu aiba ceva rupt sau lipsa la elementele de prindere... :blink: bafta si nu dispera ca astea sunt chestii minore...:) Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

scuze, nu stiu luna productiei dar intra tu pe www.realoem.com si alege exact parametrii masinii si studiaza problema... Ideal e sa stea cineva sub masina in timp ce apesi pe ea si face zgomotul respectiv ca sa-ti dai seama ce e... daca masina da urat din fund si nu sta bine in curbe e un amortizor dar la fel de bine poate fi si arcul de suspensie rupt (juma de spira de exemplu) sau bucse sau alte chestii... daca suna metal pe metal insa inclin sa cred ca nu sunt bucsele pentru ca chiar si rupte in general genereaza un zgomot infundat mai degraba decat metalic pentru ca materialul de acolo inca anuleaza din soc si nu se rupe chiar de tot... Daca se aude metal pe metal poate fi ceva care s-a desprins sau eventual joaca in zona de prindere... Odata de mult am avut o experienta de acelasi gen la o Dacie care avea piulita amortizorului largita si la drum drept era perfect dar in trafic la gropi uzulale zdranganea in draci... deci- uita-te sub masina cu atentie si studiaza chestiile mentionate... si apropos pe partea stanga in spate parca e si toba, vezi sa nu aiba ceva rupt sau lipsa la elementele de prindere... :blink: bafta si nu dispera ca astea sunt chestii minore...:)

117202[/snapback]

Super cool site-ul asta...am bagat ultimele 7 digits de la VIN si am aflat anul si luna :)...nu ca nu l-as fi stiut dar asa stiu cum sa verific cand imi iau alt BMW :)

deci e 2001 luna 05...

adica asta:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...628&hg=33&fg=30

Acuma daca ar fi dupa mine as alege sa schimb partile din "RUBBER" :D

Am mai intrebat si prieteni care ar fi cauza si toti zic ca e bucsa....desi multi dintre ei nu stiu ce e aia :D

M-am uitat pe la toba dar pare ok...nu se misca nimic pe acolo...o sa vad vineri la service ce gasesc aia...

Link to comment
Share on other sites

Pot fi asa de multe incat mai bine mergi la un service cu ea. In sfarsit un MM pe forum... :blink:

 

pentru tine poate e mai bine daca ai probleme la masina. lasa cursele pt profesionisti. nu cred ca este cea mai buna idee, mai ales ca abia ti-ai luat carnetul. daca vrei iti pot arata ce se poate intampla chiar in cadrul curselor organizate pe aeroport... ce sa mai vorbim de chestii ilegale.

62082[/snapback]

 

Foarte corect.

 

intradevar ai dreptate...nu ma laud ca sunt profesionist dar mi-am dezvoltat mai multa experienta la volan decat multi care au carnetul de ani buni.Am condusul in singe....primul weekend dupa ce mi-am luat carnetul am condus peste 1000 km...cu ford-ul mamei mele (2.5 V6 ,220 hp).Oricum m-am cam linistit...dar vreau sa stiu totusi care e problema masinii

62083[/snapback]

 

Pana la 50.000 km sa nu crezi ca stii ceva, indiferent ce simti tu in sange sau urina. Pe urma, atunci cand crezi ca stii mai bine, ATUNCI sa te feresti! Atunci faci greselile cele mai mari, cand crezi ca le ai toate in sange. Calm, ca vrem sa te avem si la anul si peste 10 ani printre noi.

 

Vrei poze cu rezultatele curselor ilegale si al "sofatului in sange"? Mai precis al sangelui din "sofat"...

 

Vezi ca Fordul ala cu motor V6 de 2.5l are doar 170 CP. Te-a pacalit cine ti-a spus ca are 220. De altfel un motor de 3.0l de la BMW a avut 231 CP pana acum un an. Nu cred ca scoate fordul putere litrica mai mare decat BMW-ul, in nici un caz >100 CP pe litru.

Link to comment
Share on other sites

Pot fi asa de multe incat mai bine mergi la un service cu ea. In sfarsit un MM pe forum... :)

Foarte corect.

Pana la 50.000 km sa nu crezi ca stii ceva, indiferent ce simti tu in sange sau urina. Pe urma, atunci cand crezi ca stii mai bine, ATUNCI sa te feresti! Atunci faci greselile cele mai mari, cand crezi ca le ai toate in sange. Calm, ca vrem sa te avem si la anul si peste 10 ani printre noi.

 

Vrei poze cu rezultatele curselor ilegale si al "sofatului in sange"? Mai precis al sangelui din "sofat"...

 

Vezi ca Fordul ala cu motor V6 de 2.5l are doar 170 CP. Te-a pacalit cine ti-a spus ca are 220. De altfel un motor de 3.0l de la BMW a avut 231 CP pana acum un an. Nu cred ca scoate fordul putere litrica mai mare decat BMW-ul, in nici un caz >100 CP pe litru.

117222[/snapback]

 

daca esti amabil....vreau si eu pozele cu rezultatul curselor ilegale...:) poate ma mai las si eu putin de meserie... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.