Jump to content

Valva CDV


BeRnEk

Valva CDV - Clutch Delay Valve  

173 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Evident nu ma refeream la cai sau cuplu, de aceea am si scris performanta - cu gandul ca odata cu eliminarea acelui delay, accelerarea ar fi mai buna decat cu acea valva. Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

m-am decis sa o dau si eu jos , numai ca nu stiu daca o am la 316Ti 2002 .

imi poate spune cineva care este valva asta ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10

 

 

piesa 15

 

va avea de suferit mai mult piesa 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

 

in rest te baga un pic mai tare in scaun <_<

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

m-am decis sa o dau si eu jos , numai ca nu stiu daca o am la 316Ti 2002 .

imi poate spune cineva care este valva asta ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10

 

 

piesa 15

 

va avea de suferit mai mult piesa 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

 

in rest te baga un pic mai tare in scaun <_<

 

merci , pe aia o banuiam si eu .

acum sunt putin confuz , toata lumea spunea ca nu va avea nici o piesa de suferit

Link to comment
Share on other sites

m-am decis sa o dau si eu jos , numai ca nu stiu daca o am la 316Ti 2002 .

imi poate spune cineva care este valva asta ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10

 

 

piesa 15

 

va avea de suferit mai mult piesa 1

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=26&fg=10

 

in rest te baga un pic mai tare in scaun <_<

 

merci , pe aia o banuiam si eu .

acum sunt putin confuz , toata lumea spunea ca nu va avea nici o piesa de suferit

 

piesa 1 e pusa sa "sufere" doar ca va avea un pic mai mult de suferit fara valva :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Valva aia e pusa pentru a preveni cuplarea brusca a ambreiajului. Daca, fara valva, vei da drumu la ambreiaj puternic, la turatii mari, iti va brusca masina, si piesa aia indicata (cred ca e flansa de cardan, nu?) va inghiti socul. Daca nu esti un sofer incepator si stii cum sa cuplezi ambreiajul, totul e ok.
Link to comment
Share on other sites

Deci daca nu te deranjeaza la condus nu umbla. Pe mine m-a deranjat. Am asteptat cateva luni ca sa ma obisnuiesc, si degeaba. Cand schimbam vitezele smucea (mi-era rusine cand mergeam cu cineva, ca dateam impresia ca nu stiu sa schimb vitezele). Acum e o placere.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu am un e36 318is din 93.Problema la mine e ca daca vreau sa-i dau scartz cand pornesc si tin motorul pe la 4000 de ture si ambreiajul in punctul care simt ca incepe sa prinda,in momentul in care ii dau blana si las ambreiajul brusc acesta imi ramane tot acolo si se destinde incet masina porneste foarte anemic si patineaza ambreiajul in draci.Acuma lamuriti-ma si pe mine pt ca pe realoem apare piesa pe desen dar nu apare in lista de piese.Am sau nu CDV sau e praf abreiajul?Asta ca sa nu ma mai bag pe sub ea sa ma uit.Daca da...atunci colegii din Cluj....care ma ajuta-ti sa scap de ea ca ma dispera masina.Stiu cum trage motorul asta la drum intins e o frumusete dar cand am nevoie de putere la plecarea de pe loc se tureaza,face zgomot si atat.Exact aceleasi simtome le-am avut si la e34 525td 94 care l-am avut inainte. <_<

Cei care au 318is m42 astept raspuns pls.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Iesi la drum, da-i a 2-a sau a 3-a, tine-o constant la o turatie intre 2500-3500, sa zicem la 3000, si apoi accelereaza blana. Daca se tureaza motorul fara sa traga corespunzator, eu cred ca patineaza ambreiajul

 

ideea e sa aiba motorul cuplu cand ii dai lana ca sa forteze ambreiajul

Link to comment
Share on other sites

dupa un an am scapat si eu de valva. am zis ca daca tot am schimbat uleiul hai sa o scot. se uita cam ciudat la mine mecanicul pana i-am explicat ce face exact valva si tot nu era convins. in fine, acum schimba mult mai finut, fara soc, asa cum ar trebui sa schimbe si parca am redescoperit masina. inainte era un pic penibil cand schimbam repede ca se scutura in treapta 1 si 2.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.