Jump to content

TREPIDATII LA PLECARE


Recommended Posts

Eu am problema asta de 4 ani de cind am luat-o si nu cred sa fie motiv de ingrijorare pentru ca nu s-a agravat in timp. Mai exact atunci cind plec de pe loc cu treapta 1 si nu o turez corespunzator sau dau drumul la ambreiaj prea repede are loc trepidatia de care se vorbeste. Mai ales in rampa.

sa va lamuresc???

am cumparat Volanta LUK kit ambreiaj Sachs ..... m-am dus la service am demontat tot ce trebuia si...surpriza !!!!!! volanta si discul de ambreiaj nu erau la fel !!!! cei care au masina dupa 2003 luna martie nu merge decat volanta si ambreiaj ORIGINAL ..atattt !!! am combinat noi pe acolo...pana la urma volanta merge dar nu cu suruburile de la volanta veche...ptr ca , nu a venit cu suruburi cea noua !!! am dat comanda de suruburi mai lungi am pus volanta noua discul de ambreiaj vechi dar inca bun placa de presiune nou si rulment nou si ok.....dar ce sa vezi,...... masina tot tremura dupa 2000 de ture mai inceet dar tremura .LA PLECARE MASINA NU MAI TREMURA !!!!!! deci era din volanta la plecare ! pe spate aveam niste cauciucuri mai tocite...mecanicul mia zis k cica e posibil sa am gumele strambe bla bla....am cumparat si gume noi si tot tremura dupa 2000 de ture dar atentie....numai cand o calc bine.... !! am schimbat si flansa...asta inainte de volanta + kit si facea identic !! deci parerea mea e sa nu va mai cumparati bmw 320 D sau cel putin masini diesel ....next car Audi S3 2003 225 cp quatro !!!!! BAFTA

Volanta e clar ca era dusa.Din curiozitate poti sa-mi spui si mie cit a costat volanta Luk.O volanta la Bavaria costa 1900 ron.Vis a vis de trepidatia de la 2000 de ture,tremura la o anumita viteza sau doar la 2000 de ture?.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pentru toti amatorii de tremurat la 2000 ,prin care am trecut si eu si am investit de ....acel tremurat provine din sonzorul de supraalimentare si presiune de pe admisie....ori este defect (numai lucreaza in parametri ,el se comporta ca un al doilea debitmetru) ori este astupata gaura ce permite contactul (aer,presiune,gaze) cu senzorul....

la mine era un dop de calamina acolo ,l-am indepartat si de atunci masina merge ca noua ,sa numai vorbim de felul cum se infige... :blink:

 

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Eu am problema asta de 4 ani de cind am luat-o si nu cred sa fie motiv de ingrijorare pentru ca nu s-a agravat in timp. Mai exact atunci cind plec de pe loc cu treapta 1 si nu o turez corespunzator sau dau drumul la ambreiaj prea repede are loc trepidatia de care se vorbeste. Mai ales in rampa.

sa va lamuresc???

am cumparat Volanta LUK kit ambreiaj Sachs ..... m-am dus la service am demontat tot ce trebuia si...surpriza !!!!!! volanta si discul de ambreiaj nu erau la fel !!!! cei care au masina dupa 2003 luna martie nu merge decat volanta si ambreiaj ORIGINAL ..atattt !!! am combinat noi pe acolo...pana la urma volanta merge dar nu cu suruburile de la volanta veche...ptr ca , nu a venit cu suruburi cea noua !!! am dat comanda de suruburi mai lungi am pus volanta noua discul de ambreiaj vechi dar inca bun placa de presiune nou si rulment nou si ok.....dar ce sa vezi,...... masina tot tremura dupa 2000 de ture mai inceet dar tremura .LA PLECARE MASINA NU MAI TREMURA !!!!!! deci era din volanta la plecare ! pe spate aveam niste cauciucuri mai tocite...mecanicul mia zis k cica e posibil sa am gumele strambe bla bla....am cumparat si gume noi si tot tremura dupa 2000 de ture dar atentie....numai cand o calc bine.... !! am schimbat si flansa...asta inainte de volanta + kit si facea identic !! deci parerea mea e sa nu va mai cumparati bmw 320 D sau cel putin masini diesel ....next car Audi S3 2003 225 cp quatro !!!!! BAFTA

Volanta e clar ca era dusa.Din curiozitate poti sa-mi spui si mie cit a costat volanta Luk.O volanta la Bavaria costa 1900 ron.Vis a vis de trepidatia de la 2000 de ture,tremura la o anumita viteza sau doar la 2000 de ture?.

 

tremura doar dupa 2 mi de ture numai daca o calc intr-o depasire de ex.... sau sa te dai la ea...volanta luk e 18 milioane dar nu la bavaria....la bavaria e 28

Link to comment
Share on other sites

Pentru toti amatorii de tremurat la 2000 ,prin care am trecut si eu si am investit de ....acel tremurat provine din sonzorul de supraalimentare si presiune de pe admisie....ori este defect (numai lucreaza in parametri ,el se comporta ca un al doilea debitmetru) ori este astupata gaura ce permite contactul (aer,presiune,gaze) cu senzorul....

la mine era un dop de calamina acolo ,l-am indepartat si de atunci masina merge ca noua ,sa numai vorbim de felul cum se infige... :blink:

 

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

nu mai tremura nici cand pornesti in treapta I de pe loc dupa ce ai curatit respectivul senzor?

Link to comment
Share on other sites

Pentru toti amatorii de tremurat la 2000 ,prin care am trecut si eu si am investit de ....acel tremurat provine din sonzorul de supraalimentare si presiune de pe admisie....ori este defect (numai lucreaza in parametri ,el se comporta ca un al doilea debitmetru) ori este astupata gaura ce permite contactul (aer,presiune,gaze) cu senzorul....

la mine era un dop de calamina acolo ,l-am indepartat si de atunci masina merge ca noua ,sa numai vorbim de felul cum se infige... :blink:

 

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

nu mai tremura nici cand pornesti in treapta I de pe loc dupa ce ai curatit respectivul senzor?

aia e volanta sau flansa.... !!!!

Link to comment
Share on other sites

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

nu mai tremura nici cand pornesti in treapta I de pe loc dupa ce ai curatit respectivul senzor?

aia e volanta sau flansa.... !!!!

esti sigur ca-i volanta?

eu am avut un golf5 cu volanta dusa, dar avea cu totul alte simptome( tacanit la relanti, turometrul la relanti statea la 700 rot)

Link to comment
Share on other sites

:blink:

esti sigur ca-i volanta?

eu am avut un golf5 cu volanta dusa, dar avea cu totul alte simptome( tacanit la relanti, turometrul la relanti statea la 700 rot)

 

plecarea in 1 treapta nu s-a rezolvat...trebuie sa pleci putin mai turat 1200-1300 si numai ai nici o problema

Link to comment
Share on other sites

aia e volanta sau flansa.... !!!!

esti sigur ca-i volanta?

eu am avut un golf5 cu volanta dusa, dar avea cu totul alte simptome( tacanit la relanti, turometrul la relanti statea la 700 rot)

cel putin la mine a fost volanta..nu era intr-o stare agravata dar deja incepusesa si tzacane foarte putin...in schimb dupa ce am scoso avea un joc din toate incheieturile !! schimba mai intai flansa....e aceasi simptoma

Link to comment
Share on other sites

Pentru toti amatorii de tremurat la 2000 ,prin care am trecut si eu si am investit de ....acel tremurat provine din sonzorul de supraalimentare si presiune de pe admisie....ori este defect (numai lucreaza in parametri ,el se comporta ca un al doilea debitmetru) ori este astupata gaura ce permite contactul (aer,presiune,gaze) cu senzorul....

la mine era un dop de calamina acolo ,l-am indepartat si de atunci masina merge ca noua ,sa numai vorbim de felul cum se infige... :blink:

 

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

 

 

Pentru toti amatorii de tremurat la 2000 ,prin care am trecut si eu si am investit de ....acel tremurat provine din sonzorul de supraalimentare si presiune de pe admisie....ori este defect (numai lucreaza in parametri ,el se comporta ca un al doilea debitmetru) ori este astupata gaura ce permite contactul (aer,presiune,gaze) cu senzorul....

la mine era un dop de calamina acolo ,l-am indepartat si de atunci masina merge ca noua ,sa numai vorbim de felul cum se infige... :)

 

p.s. apropo eroarea senzorului,la testere iese sub forma de : Debitmetru (adica nu respecta valorile pe care trebuie sa le aibe la anumite turatii)

am un 320i din anul 2000...spuneti mi si mie ...eu am senzor de supraalimentare si presiune pe admisie?...si unde este situat?...ca sa-l curat...ca prezinta aceleasi simptome

Link to comment
Share on other sites

l-am curatat eu si tot degeaba....tot tremura dupa 2000 de ture....... bmw 320 D de kko

 

 

incearca si cu tampoanele de la motor atunci ,ar mai fi singura chesti neschimbata in cazul tau :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Buna baieti, am un E46 318D 2004 cu 145000 km, am exact aceiasi vibratie/tremurat la plecare cu treapta 1, ma gandesc sa schimb discu de ambreiaj, dar daca nu se rezolva problema, cine a patit ca noi si a gasit rezolvare dati un replay !! bafta!

eu iti recomand sa nu schimbi nimic deocamdata, risti sa schimbi degeaba

daca nu tremura foarte tare si tremura mai rar eu zic ca poti sa mai mergi asa linistit

eu am un 318d din 12.2003 cu 160.000 km, cand l-am luat avea 141.000 km si inca de atunci am vazut ca tremura putin

la fel tremura si acum ca la 140.000

Link to comment
Share on other sites

Buna baieti, am un E46 318D 2004 cu 145000 km, am exact aceiasi vibratie/tremurat la plecare cu treapta 1, ma gandesc sa schimb discu de ambreiaj, dar daca nu se rezolva problema, cine a patit ca noi si a gasit rezolvare dati un replay !! bafta!

eu iti recomand sa nu schimbi nimic deocamdata, risti sa schimbi degeaba

daca nu tremura foarte tare si tremura mai rar eu zic ca poti sa mai mergi asa linistit

eu am un 318d din 12.2003 cu 160.000 km, cand l-am luat avea 141.000 km si inca de atunci am vazut ca tremura putin

la fel tremura si acum ca la 140.000

 

tremuratul la plecare e de la volanta clar !!!.....si in cazul meu da doar tampoanele de la motor tre sa mai incerc.... !!!!

Link to comment
Share on other sites

haideti sa radeti putin, am schimbat placutele martea trecuta, ca prin minune.. adio vibratii, nici macar o data ! si am mers bara la bara sambata tot cheiul Dambovitei intre Mihai Bravu si targ...

 

dc? placute noi = mai putin lichid de frana in circuitul de frana = nivel mai ridicat in vas ( acum e la loc pe maxim, cu placutele uzate era undeva mai sus de minim ) // si ce legatura are cu debraiatul? singura logica ar fi ca, fiind mai putin aer in rezervorul de lichid de frana este o presiune mai constanta in circuitul ambreiajului, la debraiere nu mai este "aruncat" inapoi asa usor rulmentul de presiune ci este mentinut mai constant in functie de pozitia pedalei.. nu prea m`am facut perfect inteles, dar unii cred ca vor intelege la ce ma refer...

 

alta legatura... nu vad...

Link to comment
Share on other sites

haideti sa radeti putin, am schimbat placutele martea trecuta, ca prin minune.. adio vibratii, nici macar o data ! si am mers bara la bara sambata tot cheiul Dambovitei intre Mihai Bravu si targ...

 

dc? placute noi = mai putin lichid de frana in circuitul de frana = nivel mai ridicat in vas ( acum e la loc pe maxim, cu placutele uzate era undeva mai sus de minim ) // si ce legatura are cu debraiatul? singura logica ar fi ca, fiind mai putin aer in rezervorul de lichid de frana este o presiune mai constanta in circuitul ambreiajului, la debraiere nu mai este "aruncat" inapoi asa usor rulmentul de presiune ci este mentinut mai constant in functie de pozitia pedalei.. nu prea m`am facut perfect inteles, dar unii cred ca vor intelege la ce ma refer...

 

alta legatura... nu vad...

omu abea facusem revizie : ulei filtre , discuri + placute si tot tremura ...... am schimbat volanta si nu mai tremura dupa loc.....in schimb imi tremura in mers , am schimbat tot flansa , volanta etc ....mai tre sa schimb tampoanele si dak tot face ......o sa avem o masina la vanzare....masina merge ok....doar k tremura putin dupa 2000 de ture.....am desfacut si admisia am curatat si senzorul ala si admisia si EGR si filtru epurator....ce sa fac sa desfac si motorul ??? NU..... e deajuns cat mi-am batut capul cu ea si nu se merita !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Subscriu si eu la problema cu ambreiajul. Agregatul meu: e46, motor M54.

 

Si la mine incepea sa tremure atunci cand se incalzea in trafic, si in cele din urma am facut schimbarea majora...schimbat volanta +kit ambreiaj(piesele OEM luate de la BMW Filaret). Am plecat dupa 2 zile cu masina din service. Surpriza...noul ambreiaj tremura de la km0 (: . In fine, dupa mai multe discutii cu stuff-ul Filaret se ajunge la concluzia ca nu e normal sa tremure....din nou desfacut cutie, ambreiaj, etc...concluzia lor...e placa stricata, si m-au luat ca uite e albastra, sigur e decalita. Le-am zis ca am acuzat problema efectiv de cand am plecat din service de prima data, si i-am asigurat ca nu am bruscat noul ambreiaj. In fine, se schimba placa de presiune cu una noua(albastra de asemenea la 0km) , regleaza mecanismul SAC(damn it), pun totu' la loc, ma cheama sa iau masina s-o bag in teste prin trafic. Zis si facut, aparent s-a schimbat treaba, se simtea doar o vibratie fina care poate la momentul respectiv mi s-a parut o exagerare de-a mea, dar iata ca dupa 4000km tremuratul s-a intors.

 

Sincer m-a disperat problema, am condus si alte masini in aceleasi conditii si n-a fost vorba de asa ceva. Ii cred si pe cei care au spus ca problema a trecut de la sine. Si eu am perioade si perioade (in approx. aceleasi conditii de trafic). De exemplu, de vreo 3 zile aproape ca nu mai tremura deloc.

 

As atribui vina respectivului mecanism de autoajustare pe scurt SAC. Inteleg aparenta utilitate a unui astfel de mecanism pentru o categorie de persoane in care nu ma incadrez. In fine, viitoarea operatiune o sa fie din nou schimbare kit ambreiaj dar de aceasta data n-o sa mai cumpar kit-ul original SAC ci unul aftermarket. Sunt mai multi producatori straini care ofera astfel de solutii, unul dintre ei fiind: UUC motor Werks. Am gasit acolo un kit de ambreiaj "direct fit". Direct fit clutches .Partea frumoasa e ca acel ambreiaj este clasic, fara mecanismul de autoajustare si sper fara tremuraturi.

 

Salut sunt nou aici dar nevoia ma invat sa ma apuc sa caut si sa-mi bat capul si vreau sa va dau un sfat nu treceti pe la bavaria pt ca sunt niste nenorociti si am sa incep sa va povestec ce am patit:

Am un 325CI cutie SMG 2003adus din Germania 65.000km reali,dupa vreo 10mii km a inceput sa imi faca pb nu mai schimba treptele cum trebuie si nu puteam rezolva pb decat la bavaria pt in ca alte serviceuri nu se pricepeau la asemena cutie si le-am luat pe rand Bavaria Otopeni,Baneasa,Filaret si mai este o reprezentanta pe la Obor toti mi-au spus ca s-a stricat cutia si costa aproximativ 5 mii eur so schimb sau sa vand masina si am fost nevoit sa plec in Germania.Ce credeti?Trebuia schimnbat softu la cutie care a costat 100eur ia la noi m-au pus sa schimb cutia.

Referitor la trepidatia la plecare o am si eu iar cei de la Bmw din Germania mi-au recomandat sa schimb discul de ambreiaj si placa de presiune cu tot cu rulment,din pacate nu am putut sa mai stau acolo o pt ca nu era pe stoc si a trebuit sa ma intorc dar mi-am comandat si placa si discul,am sa ma duc zilele astea sa le schimb si am sa revin sa ma spun si voua cum se comporta si daca mai exista probleme.Va multumesc frumos si sper sa va fie de flos precizarile mele.!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut sunt nou aici dar nevoia ma invat sa ma apuc sa caut si sa-mi bat capul si vreau sa va dau un sfat nu treceti pe la bavaria pt ca sunt niste nenorociti si am sa incep sa va povestec ce am patit:

Am un 325CI cutie SMG 2003adus din Germania 65.000km reali,dupa vreo 10mii km a inceput sa imi faca pb nu mai schimba treptele cum trebuie si nu puteam rezolva pb decat la bavaria pt in ca alte serviceuri nu se pricepeau la asemena cutie si le-am luat pe rand Bavaria Otopeni,Baneasa,Filaret si mai este o reprezentanta pe la Obor toti mi-au spus ca s-a stricat cutia si costa aproximativ 5 mii eur so schimb sau sa vand masina si am fost nevoit sa plec in Germania.Ce credeti?Trebuia schimnbat softu la cutie care a costat 100eur ia la noi m-au pus sa schimb cutia.

Referitor la trepidatia la plecare o am si eu iar cei de la Bmw din Germania mi-au recomandat sa schimb discul de ambreiaj si placa de presiune cu tot cu rulment,din pacate nu am putut sa mai stau acolo o pt ca nu era pe stoc si a trebuit sa ma intorc dar mi-am comandat si placa si discul,am sa ma duc zilele astea sa le schimb si am sa revin sa ma spun si voua cum se comporta si daca mai exista probleme.Va multumesc frumos si sper sa va fie de flos precizarile mele.!!!

 

salut .. du-te frumos la bavaria la aia care ti-au spus sa schimbi cutia si aratale k sunt PROSTI de bubuie... la noi in tara sunt numai idioti !! ala care mi-a zis sa schimb volanta a spus k tremura in mers de la ea 100 % , e nu era de la aia... doar de pe loc imi tremura din cauza volantei...am schimbato si am ramas cu trepidatul in mers . bafta

Link to comment
Share on other sites

salutare...aceasi problema...trepidatul la plecarea de pe loc...

am un 318d din 2006 16.500km...pana azi nu am avut aceasta problema, desi am mers destul prin bucurestiul nostru mult iubit (2-3 ore)

precizez ca sambata am facut prima revizie (ulei+filtre+lichid de frana)...

pana la urma ce sa fac....masina este inca in garantie...

 

multumesc,

Edited by borax
Link to comment
Share on other sites

salutare...aceasi problema...trepidatul la plecarea de pe loc...

am un 318d din 2006 16.500km...pana azi nu am avut aceasta problema, desi am mers destul prin bucurestiul nostru mult iubit (2-3 ore)

precizez ca sambata am facut prima revizie (ulei+filtre+lichid de frana)...

pana la urma ce sa fac....masina este inca in garantie...

 

multumesc,

Nu prea e normal k la 16500 km sa faca asa..... foarte ciudat...du-te la ei dak tot e in garantie !!

Link to comment
Share on other sites

salutare...aceasi problema...trepidatul la plecarea de pe loc...

am un 318d din 2006 16.500km...pana azi nu am avut aceasta problema, desi am mers destul prin bucurestiul nostru mult iubit (2-3 ore)

precizez ca sambata am facut prima revizie (ulei+filtre+lichid de frana)...

pana la urma ce sa fac....masina este inca in garantie...

 

multumesc,

Nu prea e normal k la 16500 km sa faca asa..... foarte ciudat...du-te la ei dak tot e in garantie !!

 

 

"aceleasi simptome le`a avut si Alex18 la e90`ul lui ( ~22k km masina lui parca )"

 

pai uite ca si la el se manifesta....aore o fi rezolvat....

ideea e ca daca nu e ceva grav nu as vreau sa umble mecanicii astia "experti" de la bavaria... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

haideti sa radeti putin, am schimbat placutele martea trecuta, ca prin minune.. adio vibratii, nici macar o data ! si am mers bara la bara sambata tot cheiul Dambovitei intre Mihai Bravu si targ...

 

dc? placute noi = mai putin lichid de frana in circuitul de frana = nivel mai ridicat in vas ( acum e la loc pe maxim, cu placutele uzate era undeva mai sus de minim ) // si ce legatura are cu debraiatul? singura logica ar fi ca, fiind mai putin aer in rezervorul de lichid de frana este o presiune mai constanta in circuitul ambreiajului, la debraiere nu mai este "aruncat" inapoi asa usor rulmentul de presiune ci este mentinut mai constant in functie de pozitia pedalei.. nu prea m`am facut perfect inteles, dar unii cred ca vor intelege la ce ma refer...

 

alta legatura... nu vad...

 

 

oare sa fie si la mine la fel....am schimbat lichidul de frana....

Link to comment
Share on other sites

salutare...aceasi problema...trepidatul la plecarea de pe loc...

am un 318d din 2006 16.500km...pana azi nu am avut aceasta problema, desi am mers destul prin bucurestiul nostru mult iubit (2-3 ore)

precizez ca sambata am facut prima revizie (ulei+filtre+lichid de frana)...

pana la urma ce sa fac....masina este inca in garantie...

 

multumesc,

daca tot ii in garantie du-te la ei, poate ne spui si noua dupa aia din ce cauza tremura

Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea. Nu sunt de mult pe forum insa am citit cu interes topicul asta. Am un 316i din 2004 la 50000KM facuti de curand. Am adus-o din Germania. Acolo si pe drum inapoi (cca2300Km) am alimentat numai cu Aral, rupea asfaltul, tragea motorul ceva de speriat. Aici bag MOL euro4 si a inceput sa tremure cand pornesc masina, o trepidatie cam la cate 2-3 secunde plus ca turometrul sta la 1200 si scade treptat pret de vreo 2 minute pana ajunge si se stabilizeaza la 600. Am luat masina la 42.000 din Germania - au schimbat aia la reprezentanta ulei,lichid frana,filtre. De pasti am fost in Grecia cu ea si am alimentat de la Jetoil si nu stiu cum se intampla dar nu mai tragea ca lumea motorul si in treapta a 3-a stateam foarte mult sa turez pana sarea de pragul de 2500 de ture, parca era indracit...in treptele superioare la fel nu puteam sa ating 120 la ora .... ma si speriasem ca ma faceau grecii cu Matizurile alea care nu arata ca ale noastre. Ce era si mai ciudat era ca in panta parca se infrana masina care inainte in panta isi marea viteza din inertie. Sfatuiti-ma ce sa fac ? Si mai mult avand in vedere ca am 8000km facuti cu ea cand ar trebui sa schimb filtrele? La ulei imi rata ca e LongLife si sa-l schimb peste inca 16700km. La omologare mi-au zis ca mi-au curs amortizoarele pe spate...trebuie schimbate ? Nici macar nu stiu unde e localizat filtrul de aer sa ma uit la el poate imi puteti spune voi....

In rest pot spune ca e o masina extraordinara, o placere la condus !!!

Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea. Nu sunt de mult pe forum insa am citit cu interes topicul asta. Am un 316i din 2004 la 50000KM facuti de curand. Am adus-o din Germania. Acolo si pe drum inapoi (cca2300Km) am alimentat numai cu Aral, rupea asfaltul, tragea motorul ceva de speriat. Aici bag MOL euro4 si a inceput sa tremure cand pornesc masina, o trepidatie cam la cate 2-3 secunde plus ca turometrul sta la 1200 si scade treptat pret de vreo 2 minute pana ajunge si se stabilizeaza la 600. Am luat masina la 42.000 din Germania - au schimbat aia la reprezentanta ulei,lichid frana,filtre. De pasti am fost in Grecia cu ea si am alimentat de la Jetoil si nu stiu cum se intampla dar nu mai tragea ca lumea motorul si in treapta a 3-a stateam foarte mult sa turez pana sarea de pragul de 2500 de ture, parca era indracit...in treptele superioare la fel nu puteam sa ating 120 la ora .... ma si speriasem ca ma faceau grecii cu Matizurile alea care nu arata ca ale noastre. Ce era si mai ciudat era ca in panta parca se infrana masina care inainte in panta isi marea viteza din inertie. Sfatuiti-ma ce sa fac ? Si mai mult avand in vedere ca am 8000km facuti cu ea cand ar trebui sa schimb filtrele? La ulei imi rata ca e LongLife si sa-l schimb peste inca 16700km. La omologare mi-au zis ca mi-au curs amortizoarele pe spate...trebuie schimbate ? Nici macar nu stiu unde e localizat filtrul de aer sa ma uit la el poate imi puteti spune voi....

In rest pot spune ca e o masina extraordinara, o placere la condus !!!

la tine tremuratul ii clar din combustibil sau din filtre infundate(poate chiar din pompa de injectie)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.